| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00 |
multifunctie zo'n pisbak
De Tering. Kan Garnier ooit nog van dit enorme voetstuk waar die momenteel op staat afvallen? Wat een set! Gewoon 8 uur lang de ene dikke plaat na de andere, het bleef maar doorgaan.. Als je binnen 30 seconden als de hele zaal uit zn dak hebt gaan en dit vervolgens elke minuut alleen maar erger maakt, elke keer een nog genialere plaat erop gooit.. Who the fuck is Hawtin?
Magda op timewarp.. wat een vette track!
http://www.youtube.com/watch?v=QZH_FAmFfBc
Iemand een idee welke dit is?
Dankzij Garnier was timewarp beter dan ik had verwacht, wat een brute set, niet normaal meer! Bijna 8uur lang in zaal 5 gestaan en genoten.
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat)
Bij dit soort zieke platen wist ik nochtans niet waar ik het zoeken moest gisterochtend. Later werd de set indrdaad stukken minder, maar eerste paar uur waren echt heel dik.
Na Laurent Garnier een tijd op de grond gezeten en zitten uithuilen
irritante vlaggen
Uitspraak van jessesins op maandag 7 april 2008 om 15:00:
Magda op timewarp.. wat een vette track!
http://www.youtube.com/watch?v=QZH_FAmFfBc
Iemand een idee welke dit is?
Vette plaat zeg!! die moet ik ook weten...
hoe ik jou dan weer kan mis lopen. Gewoon in Mannheim 6 uur lang op maximaal 50 meter van elkaar af staan, haha.
hoe durft Hawtin er Billy Jean op te gooien...
Waar zijn de buspaarkeerplaatsravefimpjes?
Heb er nog een stuk of 3 van de heenweg!
LAURENT GARNIER -post
Zo kan je het inderdaad prima verwoorden!
Geniaal was gewoon dat ie me vanaf de eerste 10 seconden van z'n set echt had. Heb echt 8,5 uur in zijn set gezeten. Journey through sound!
Uitspraak van Frank-k-k op maandag 7 april 2008 om 23:00:
LAURENT GARNIER -post
Perfect verwoord... HALLELUJA!! Hij was zonder twijfel Timewarp 2008...
Ik zoek naar een filmpje waar iedereen tegen de glazen wand gedrukt Garnier uitzwaaide, waarna hij gewoon weer terug kwam...held!
OMGGGGGGGG, geniaal....woorden schieten voor dat moment tekort.
zat/stond/danste jij trouwens niet op dat hek bij Garnier?
Pffff alsjeblieft.... LAURENT GARNIER ... Echt in 8/9 uur tijd dat hij heeft staan draaien gewoon geen één slechte of mindere plaat gehoord, heerlijk gewoon, wat een held
en toen het koud begon te worden toch maar even Richie Hawtin checken, maar wat was dat dramatisch zeg. Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat) en daarna weer een hoogtepuntje van ongeveer een minuutje. Kwam zo totaal niet in de set
Iemand trouwens ook nog last van zijn oren? Mijn rechteroor voelt alsof ie aardig is opgeblazen of zoiets
Hoor ook de hele tijd electronische muziek die er niet is (maar dat ligt misschien niet aan de oren maar wil ik het gewoon graag horen)
Ik probeer ook zoveel mogelijk foutmeldingen te krijgen op de computer
helaas staat er maar 15 minuten online
Waar zijn de buspaarkeerplaatsravefimpjes?