Partyflock

Forumonderwerp · 1004815
Betreft: evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Sprak net Jeroen-Theo en had zich kostelijk vermaakt, staan net buiten met de heerlijke muziek nog op de achtergrond... Spijt dat ik niet ben gegaan? JA! Maar ja je moet keuze's maken he :D

Wat vonden de andere TW gangers ervan? Wie was voor jou de held van het feest?

:lief: Techno :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 18:48:
Het was wel druk bij de dames geloof ik.

Zij met dat donkere haar is een mooi grietje :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus wat een bende was t weer,maar na 5 keer geweest te zijn gaat t bijzondere er toch er wel weer een beetje vanaf.
Vooral die tering drukte vond ik op sommige momenten echt wel een minpunt,was dan ook blij toen het tegen een uurtje of 6 ff iets rustiger werd.

Muzikaal gezien ook niet echt uitschieters gehoord,Luciano en Rush vond ik heeeeel dik,1e uurtje Cox was ook erg vet maar kakte daarna toch ook wel weer in.
Hawtin was de 1e uurtjes ook lekker bezig maar vond hem daarna maar als een pannekoek verder gaan,t enige wat ie deed was steeds de bass er in gooien en klaar,erg makkelijk allemaal.
Kan aan mij gelegen hebben of omdat ik de mnml iets minder trek de laatste tijd,joost mag t weten.

Baal wel dat ik Garnier weer totaal gemist heb,snap ook niet waarom maar heb deze held nu nog steeds niet gezien :/

Over het hele feest bekeken was t wel erg gezellig allemaal,bijna tot geen lastige duitsers die kwamen bedellen,qua wausheid vond ik t ook nog wel meevallen allemaal.
Alles bij elkaar toch een top weekend gehad maar of ik volgend jaar terug ga is nog maar de vraag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hoe was karotte ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
same same denk?
Waarschuw beheerder
is op TW toch iets harder? Set van vorig jaar is heeeel erg vet
Waarschuw beheerder
Pffff alsjeblieft.... LAURENT GARNIER (L)(L)(L)(L)... Echt in 8/9 uur tijd dat hij heeft staan draaien gewoon geen één slechte of mindere plaat gehoord, heerlijk gewoon, wat een held (L)

Na Laurent Garnier een tijd op de grond gezeten en zitten uithuilen (en toen nog de toegift gemist :@ ) en toen het koud begon te worden toch maar even Richie Hawtin en Villalobos checken, maar wat was dat dramatisch zeg. Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat) en daarna weer een hoogtepuntje van ongeveer een minuutje. Kwam zo totaal niet in de set en had ook geen zin om daar mijn laatste restjes energie aan te verspillen. Dus toen maar tot 2 uur zitten wachten tot de bus openging en lopen nagenieten.
O ja, hoe durft Hawtin er Billy Jean op te gooien... Moet wel eerlijk toegeven dat dat het enige moment is geweest dat ik nog ene beetje wat met de muziek kon, maar vond het niet echt toepasselijk:(

Verder moet TimeWarp volgend jaar wel weer met zo'n grote naam komen om er weer heen te gaan. Boys Noize vond ik ook heel vet op dat moment en Carl Cox was ook wel eventjes lekker maar verder snap ik niet waarom mensen TimeWarp (of andere Duitse feesten) zoveel beter vinden dan de grote Nederlandse feesten. Irritante Duitsers, opgepompte gastjes, te wause beukende mensen, heeeeeel veel mensen die stilstaan (ja nog veel meer dan in NL) en mensen die om van alles en nog wat zeuren (zelfs 2 meisjes die gingen graaien toen er 2 euro kleingeld uit mijn zakken viel :/ ). Maar ja, waarschijnlijk sta ik er volgend jaar toch wel weer :$

Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 07:36:
De Tering. Kan Garnier ooit nog van dit enorme voetstuk waar die momenteel op staat afvallen? Wat een set! Gewoon 8 uur lang de ene dikke plaat na de andere, het bleef maar doorgaan.. Als je binnen 30 seconden als de hele zaal uit zn dak hebt gaan en dit vervolgens elke minuut alleen maar erger maakt, elke keer een nog genialere plaat erop gooit.. Who the fuck is Hawtin?

Heheh jij bent ook een held hoor :D Alles en iedereen die tussen jouw en Garnier instond gewoon weghalen (irritante vlaggen:P) en daar ook gewoon 8 uur lang staan :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanD46 op maandag 7 april 2008 om 17:46:
jij bent kennelijk niet nuchter gebleven

Op feest zelfs eigenlijk best wel!
Artiest {SHOWLIST artist 62742, 43595}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toek! op maandag 7 april 2008 om 19:51:
hoe was karotte ?

lekkere platen heel slecht mixwerk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 09:08:
Dankzij Garnier was timewarp beter dan ik had verwacht, wat een brute set, niet normaal meer! Bijna 8uur lang in zaal 5 gestaan en genoten.

hoe ik jou dan weer kan mis lopen. Gewoon in Mannheim 6 uur lang op maximaal 50 meter van elkaar af staan, haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op maandag 7 april 2008 om 19:56:
Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat)

http://www.youtube.com/watch?v=IUCQU9b66Gw

Bij dit soort zieke platen wist ik nochtans niet waar ik het zoeken moest gisterochtend.
Later werd de set inderdaad minder, maar eerste paar uur waren echt heel dik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 7 april 2008 om 20:56:
Bij dit soort zieke platen wist ik nochtans niet waar ik het zoeken moest gisterochtend. Later werd de set indrdaad stukken minder, maar eerste paar uur waren echt heel dik.

Tjah dit klinkt al een stuk beter, misschien ben ik elke keer op de verkeerde momenten geweest ( al heb ik het drie keer geprobeerd en vond k het vorig jaar ook al niks :P ), maar ja, de meeste minimal is ook niet helemaal mijn ding.
Waarschuw beheerder
Na Laurent Garnier een tijd op de grond gezeten en zitten uithuilen

Precies. Allemaal compleet nagenieten, traantje wegpinken en elkaar maar knuffelen :lief:

irritante vlaggen

pff! Wat een opluchting was dat zeg. Nog erger dan stilstaande mensen voor je neus. Toen ik ze weer zag ergens anders was het helemaal genoeg8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spenker op maandag 7 april 2008 om 20:27:
Uitspraak van jessesins op maandag 7 april 2008 om 15:00:
Magda op timewarp.. wat een vette track!
http://www.youtube.com/watch?v=QZH_FAmFfBc

Iemand een idee welke dit is?

Vette plaat zeg!! die moet ik ook weten...

Click Box - Fun K Mouth d8 ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 20:45:
hoe ik jou dan weer kan mis lopen. Gewoon in Mannheim 6 uur lang op maximaal 50 meter van elkaar af staan, haha.

hoe krijgen wij het inderdaad voor elkaar:p ik stond de hele tijd links vooraan te knallen, relaxed security daar trouwens, niks intereseerde dat wijf:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 21:26:
hoe krijgen wij het inderdaad voor elkaar:p ik stond de hele tijd links vooraan te knallen, relaxed security daar trouwens, niks intereseerde dat wijf:)

Hehehe idd, ze moest lachen toen ik voor d'r neus een snackie innam :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 21:25:
Click Box - Fun K Mouth d8 ik

dat nummertje wil ik ook wel.. kan mooi bij de rest van men collectie(L)

Waarschuw beheerder
LAURENT GARNIER (L)

dat was gwn Time Warp 2008!!

Sjonge jonge zeg, wat een baas! wat een master!!
8 uur lang zooo boeien!!

En ook geweldig om te zien dat toen k om half twee binnenkwam daar t gwn jaa halfvol was en goeie sfeer en dat t steeds uitbundiger werd, steeds legendarischer!
Want bijna iedereen die daar binnenkwam KON gwn niet meer weg:)

Eerst gwn van half 2 tot half 6 ofzo heerlijke diepe melodieen met lekker ritmes achter elkaar, gwn bijna niet 1 nummer zonder intense melodie! En dan Garnier die ook zwaar geniet vd sfeer en zijn eigen melodieen(l)
daarna nog stukje ouwe house & progressive, afsluiten met Out of Space.. onder luid gejuich afgevoerd worden naar buiten nadat ie moest stoppen om 9.15 , mensen bonkend en joelend op de ramen tikken van kom terug.. man, man wat een extase!!
en daarna komt ie gwn iets voor 9.30 nog terugsneaken om er nog even 3 drum&bass platen op te leggen:)
wat was dat heerlijk!!!!

Daarna Hawtin.. tja, dat was er echt niks bij. Bass in, bass uit, volume hard, volume zacht (x 100). veel dezelfde platen. Een lachertje bij Garnier (sorry hawtin-fans). Vond m echt niet in vorm. uiteraard wel gwn lekker op gehoused nog ff, maar verlangde terug naar de garniermelodieen.

Magoed t feest was al lang en breed zwaar geslaagd! En oww ja de opening van Tiefschwarz & Karotte in zaal 3 was ook top en klein stukje Alter Ego ff Why Not meegepakt, ook zeer lekker :)

En Tessa bedankt voor de relaxete bus :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 23:00:
Een lachertje bij Garnier

Zo kan je het inderdaad prima verwoorden!

Geniaal was gewoon dat ie me vanaf de eerste 10 seconden van z'n set echt had. Heb echt 8,5 uur in zijn set gezeten. Journey through sound!
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Waar zijn de buspaarkeerplaatsravefimpjes?
Waarschuw beheerder
hoe durft Hawtin er Billy Jean op te gooien...

deed ie vorig jaar ook!

Uitspraak van Fcukmme op maandag 7 april 2008 om 23:40:

Sprak renee en ruben om 2 uur en die zeiden dat het
regende en dat ze in de bus zaten hahahaha :D
Waarschuw beheerder
buspaarkeerplaatsravefimpjes?

Heb er nog een stuk of 3 van de heenweg! 8)
Waarschuw beheerder
Ik zit met smacht te wachten op alle filmpjes van de parkingrave! :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 23:51:
Heb er nog een stuk of 3 van de heenweg!

uploaden die hap dan!

Reden jullie achter alexander aan of niet?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 23:00:
LAURENT GARNIER -post

Perfect verwoord... HALLELUJA!! Hij was zonder twijfel Timewarp 2008...

Ik zoek naar een filmpje waar iedereen tegen de glazen wand gedrukt Garnier uitzwaaide, waarna hij gewoon weer terug kwam...held!

OMGGGGGGGG, geniaal....woorden schieten voor dat moment tekort.

(L)(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Na Laurent Garnier een tijd op de grond gezeten en zitten uithuilen (en toen nog de toegift gemist )

Join the club! Klote dat je toegift hebt gemist.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 23:23:
Zo kan je het inderdaad prima verwoorden!

Geniaal was gewoon dat ie me vanaf de eerste 10 seconden van z'n set echt had. Heb echt 8,5 uur in zijn set gezeten. Journey through sound!

jaaa echt. Ben zielsblij dat ik om half 2 floor 5 binnenstapte.. anders was t een hele andere Time Warp geweest;)

zat/stond/danste jij trouwens niet op dat hek bij Garnier? haha. ik zie t echt nog helemaal voor me al die hoofdjes linksvoor bij Garnier :) 20 man uit de Tessa-bus + nog een paar haha. prachtig (l)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op dinsdag 8 april 2008 om 00:37:
Uitspraak van Frank-k-k op maandag 7 april 2008 om 23:00:
LAURENT GARNIER -post

Perfect verwoord... HALLELUJA!! Hij was zonder twijfel Timewarp 2008...

Ik zoek naar een filmpje waar iedereen tegen de glazen wand gedrukt Garnier uitzwaaide, waarna hij gewoon weer terug kwam...held!

OMGGGGGGGG, geniaal....woorden schieten voor dat moment tekort.

jaaa ik heb dat gwn echt nog nooit meegemaakt. Dat iedereen gwn joelend tegen de ramen aan staat te knallen van kom ajb terug om deze legendarische set te verlengen (l)

vlgns mij heb k jou ook nog gesproken haha, jij was toch die met dat mutsje op? jij doet me altijd denken aan Nathan Fake haha:p
ik heb echt gwn als soort van foto heel die linksvoor nog voor me geloof ik. ik hoop dat dat nog even in mn hoofd blijft :)
Waarschuw beheerder
Op een gegeven moment draaide rush een gruwelijke plaat met een soort filmtheme ofzo erdoor heen, een soort romantisch pianomuziekje... dat was echt zo gaaf. een onwijs bekend melodietje maar we wisten niet waarvan het was... iemand een idee?!

voor de rest was Time Warp in een woord GEWELDIG, in tijden niet zo goed feest gehad, en wat vloog de tijd voorbij!

Heb letterlijk mn voeten kapot gedanst! maar t was t waard!
Waarschuw beheerder
Ondanks dat ik er meer van verwacht had, vond ik het een super leuk feest!
Karotte viel erg tegen, maar daarna maakte Magda weer veel goed! Väth verbaasde mij meerdere keren, Laurent Garnier was geweldig én wat een tent! Daarna de eerste uurtjes van Hawtin ook heerlijk genoten, de laatste platen van Ricardo waren ook erg blij en Raresh knalde daarna flink door... De laatste platen van Richie maakten het feest tot een mooie afsluiter...8)

Toch had ik meer verwacht van de aankleding (mediafestival??) en vond ik het Duitsepubliek een typisch N1 publiek (geen compliment)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 01:09:
zat/stond/danste jij trouwens niet op dat hek bij Garnier?

Hahaha ja dat was ik. Kon niet meer op m'n benen staan en was zo bang dat mn spier zou scheuren (blessure) dat ik maar besloot om gewoon daar te gaan zitten. Heeeerlijke plek trouwens8)

Waarschuw beheerder
Pffff alsjeblieft.... LAURENT GARNIER ... Echt in 8/9 uur tijd dat hij heeft staan draaien gewoon geen één slechte of mindere plaat gehoord, heerlijk gewoon, wat een held

en toen het koud begon te worden toch maar even Richie Hawtin checken, maar wat was dat dramatisch zeg. Snap echt niet wat mensen leuk vinden aan 5 minuten niet of nauwelijks geluid (of dat irritante gepiep of langzaam laten uitlopen van een plaat) en daarna weer een hoogtepuntje van ongeveer een minuutje. Kwam zo totaal niet in de set

jaaa kan me helemaal vinden ook in dit verhaal!
kan iemand die Hawtin dit jaar helemaal het einde vond uitleggen wat er zo subliem was? :)
100x die bass een halve minuut eruit, dan weer 15 sec. erin. volume zacht, volume hard. eventjes.. ok.. maar urenlang..
en af en toe een spacende melodie eronder kan ook geen kwaad :)

smaken verschillen gwn, maar dit was gwn heel makkelijk vond ik:p

filmpje, filmpje, filmpje:D
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
ai,ai,ai als ik het dus weer allemaal hoor baal ik met de dag meer dat ik Garnier weer gemist heb :frusty:

Iemand trouwens ook nog last van zijn oren? Mijn rechteroor voelt alsof ie aardig is opgeblazen of zoiets :/
Waarschuw beheerder
Ik heb zondag op maandag amper kunnen slapen omdat er echt een keiharde Ruis in mn oren zit. Is nu wel een beetje minder geworden maar heb nog steeds ontzettend moeite met mensen verstaan i.c.m. achtergrondgeluiden. Hoor ook de hele tijd electronische muziek die er niet is:P (maar dat ligt misschien niet aan de oren maar wil ik het gewoon graag horen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 8 april 2008 om 10:46:
Iemand trouwens ook nog last van zijn oren? Mijn rechteroor voelt alsof ie aardig is opgeblazen of zoiets

hmm toen k heel even naar Alter Ego ging stond k helemaal rechtsvoor en toen kraakten ze wel ff, maar daarna geen last meer gehad verder..

mss wordt je oud:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op dinsdag 8 april 2008 om 10:48:
Hoor ook de hele tijd electronische muziek die er niet is (maar dat ligt misschien niet aan de oren maar wil ik het gewoon graag horen)

Ik probeer ook zoveel mogelijk foutmeldingen te krijgen op de computer8)

bliepjes(l)

en dan nog btje fluiten erbij en jaa dan klinkt t kut maar tis iig iets:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:51:
Ik probeer ook zoveel mogelijk foutmeldingen te krijgen op de computer

De schoolbel is normaal verschrikkelijk monotoon maar het klonk net zo vaag, dikke galm erin heel warm geluid :lief:
Gehoorbeschadiging misschien toch nog ergens goed voor, maar binnenkort toch echt even aan de filters!

Waarschuw beheerder
donateur
mijn oren waren er ook best slecht aan toe na de set van Garnier, maar dat was opzich te verwachten na zo lang dicht in de buurt van de box te hebben gestaan, ik moet echt aan denken om mijn doppen mee te nemen, dat vergeet ik steeds de laatste tijd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 10:49:
mss wordt je oud

mijn oren misschien ja,waarschijnlijk ietwat te veel toegetakeld ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die set van rush is ook niet mis :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 april 2008 om 11:22:
die set van rush is ook niet mis

helaas staat er maar 15 minuten online :nocheer:

Voor mij toch man van de avond (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

:lief:
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
voor mij luciano
Waarschuw beheerder
Was ook heeeeeeel blij dat ik nog naar Luciano ben gaan kijken ookal had ik echt nergens meer behoefte aan. Wat was die vent bezig zeg :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op dinsdag 8 april 2008 om 11:26:
helaas staat er maar 15 minuten online

jammer ijg nu ik dit allemaal zie best zin in mayday :D
Waarschuw beheerder

Ja i.d.d. ...mij camera was helemaal vol met fotos en videos.

Mattie waar in God`s naam was jij???

De afteparty was tot 3:15 denk ik. Was hard aan te regen en Dimzen draait geniaal. Maar wenig mensen uit andere bussen waren bij onze bus :(

Ik heb een paar Nederlanders gezien maar niemand bekent van Mattie`s bussen. :no:

Geen pim, geen floor, geen Mattie, geen niemand uit Utrecht of Nijmegen :no: :(

Maar mag niet uit..Volgende jaar ik zal de afterpary helemaal regelen voor hele Nederland. Een Griek.....en zijn 300 Nederlanders :yes: Dat zal de motto zijn vor volgende jaar.

Trouwens de videos zijn al op Youtube te vinden van de bus.

Historical moments :respect:

Alexandros Starros is fully in love with Techno and Minimal :yes:
laatste aanpassing