Partyflock

Forumonderwerp · 1004815
Betreft: evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
Sprak net Jeroen-Theo en had zich kostelijk vermaakt, staan net buiten met de heerlijke muziek nog op de achtergrond... Spijt dat ik niet ben gegaan? JA! Maar ja je moet keuze's maken he :D

Wat vonden de andere TW gangers ervan? Wie was voor jou de held van het feest?

:lief: Techno :lief:
Artiest Powel
Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn had ik het feest een stuk groter verwacht. Maar was heerlijk feestje.
Flinke tijd bij Moonbotica in zaal 4 gestaan en dat was ook echt vet. Nog nooit gehoord maar vette set. Erg lekker sfeertje hing er ook en die warmte maakte het juist gezellig.
Het was goed druk maar sfeertje was prima.
Alleen wat zijn die Duitsers LELIJK! Mijn god.

Lekker van 8 tot 12 in de auto liggen pitten en toen met een heerlijk zonnetje opgestaan en door de tieves sneeuw met je brakke hoofd naar huis gereden :P

Een mooie foto van een apart tafereel op de jongetjes wc moet nog in het album geplakt worden maar dat komt er aan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twansparant op maandag 7 april 2008 om 13:11:
Vervelende mannetjes zijn dat ja.....

indd... allemaal klein en arrogant
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Powel op maandag 7 april 2008 om 13:13:
Moonbotica

grandioos ja, helaas heb ik ze niet op timewarp gezien dit keer, maar op sonne mond sterne vorig jaar stalen ze de show
Uitspraak van Aldo op maandag 7 april 2008 om 13:09:
- geluid

dit ga je niet menen hoop ik? Misschien dat t in zaal 1 bij de shranz een stuk zachter stond dan, maar ik kan me geen enkel ander feest bedenken waarbij het geluid zo goed is als bij timewarp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 13:18:
dit ga je niet menen hoop ik? Misschien dat t in zaal 1 bij de shranz een stuk zachter stond dan, maar ik kan me geen enkel ander feest bedenken waarbij het geluid zo goed is als bij timewarp

mee eens, zelfs de schranz/hardtechno was loepzuiver(idd wel iets zachter), heb nog nooit zo'n goed geluid gehoord:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 13:18:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op maandag 7 april 2008 om 12:45:
the pressure cooker

Knetterharde flashback van 5 days off krijg ik nu!
Whaaaaa wat was dat gruwelijk, wat een plaat
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aldo op maandag 7 april 2008 om 13:09:
- teveel openbaar dope gebruikende italianen die ondanks dat toch niet hun voeten van de vloer krijgen maar drukker zijn of hun haar nog in de juiste plooi zit

Whahaha.. vorig jaar hebben zij me echt bang gemaakt.. Die gasten zien er echt smerig uit... Lelijker dan Duitsers moet ik zeggen...
Ze krijgen van die vieze kringen rondom hun ogen.. en aangezien ze allemaal al zo dun zijn, lijken het al helemaal op van die vercrackte gasten..... En gewoon doorslikken!
Waarschuw beheerder
Timewarp = gruwelijk!

Richie and ricardo deden het wel. jammer dat ricardo weer zo naar de klote was dat hij niet wist dat hij af en toe scheef draaide.
heerlijke latin sound erdoorheen geknald en ja wat moet er van richie gezegd worden??
Waarschuw beheerder
Algemeen feit:

Duitsers zijn uber ranzig
zelfs friet kunnen ze te zout maken.

bah,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®µD! op maandag 7 april 2008 om 13:48:
jammer dat ricardo weer zo naar de klote was dat hij niet wist dat hij af en toe scheef draaide

:gaap:
Waarschuw beheerder
zaal 3 was idd knus en heet.

het mooiste was dat ik 2 vitaminepillen aan een italiaan voor 20 euros heb gegeven, wel met citroensmaak :P
Werkzaam bij WIT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op maandag 7 april 2008 om 13:25:
mee eens, zelfs de schranz/hardtechno was loepzuiver(idd wel iets zachter), heb nog nooit zo'n goed geluid gehoord

toegegeven, geluid was inderdaad erg zuiver, daar is niks op af te dingen.... Maar mijn punt was meer op het volume niveau... als ik discussies over het geluid kan voeren op een afstand van minder dan 4 meter van de boxen staat het gewoon te zacht ;)

Waarschuw beheerder
Na een hele boel goede verhalen over timewarp ben ik dit jaar voor het eerst zelf maar een kijkje gaan nemen.

En ik moet zeggen, het was een puik feestje! Waren rond een uurtje of 20 binnen en tot ongeveer 12uur gebleven.

Pluspunt:
*) het geluid! Echt loepzuiver en precies hard genoeg.
*) De muziek. Tiefschwarz zette echt een dijk van een set neer. Echte partytechno. Moonbootica was ook lekker. 2000 and one, hollands glorie wat een dikke set (althans het stuk wat ik gehoord heb) Sven vath begon ook erg lekker, daarna ff gechilled. Rush knalde als vanouds. Wilde daarna weg gaan maar ja pet duo was ook wel chill. Staan springen en hakken als een dolle nog! Fftjes naar richie geweest, maar dat was op dat moment te soft. Terwijl ik normaal wel fan ben.
*) Eten en drinken ging allemaal lekker snel. Alhoewel ik geen fan ben van die statiegeldbonnen.

Minpunten:
*) duitsers kennen hun grens niet en worden zwaar irritant.

Almetal een 9+
Waarschuw beheerder
Tering wat ben ik verrot:/

hoe ik me nu voel wil ik er nooit meer heen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 12:42:
250 euro

valt mee, heb moeilijkere prijzen gehoord.
Waarschuw beheerder
zo fit als een hoentje:)
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
fuck fuck fuck baal er van dat ik hier niet was :(

maja heb me wel zwaar goed geamuseert in Utrecht Tresor night (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 14:29:
Minpunten:
*) duitsers kennen hun grens niet en worden zwaar irritant.

genoeg nederlanders op de grond zien liggen, ook op sms dus dat valt wel mee, ze zuipen alleen als een gek een liter Jägger op ;)

Garnier lukte me niet op erin te komen, het pakte me niet(schit happens) kwam waarschijnlijk ook door het geweld wat Ome Sven uit die speakers gooide ook nog genoeg platen gehoord van Sven tijdperk 90 96, potverdikkie.
Waarschuw beheerder
Was weer een mooi feestje. :)

Met name genoten van Tiefschwarz, Carola, Garnier en uiteraard Hawtin.

Die intro van Hawtin alleen al, ai ai ai... Eerste 3 uur vond ik echt gruwelijk. Vrij stevig ook, zou mooi zijn alstie deze stijl zou aanhouden. Waar hij al die gruwelijke platen vandaan haalt blijft me een raadsel, voor mij waren ze vrijwel allemaal nieuw. Billie Jean erin knallen was niet echt gepast, maar vond het wel grappig toen. Na 3 uur begon hij net ff iets teveel breaks erin te gooien. Werd het op een gegeven moment beu en ben tegen half 1 naar de bus gegaan, na nog ff bij Raresh te hebben gekeken die ook erg lekker bezig was.
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 17:53:
blijf jezelf dat maar voorhouden, haha

Pff, had kippenvel over mijn hele lijf toen hij die erin knalde. Zo ontzettend gaaf! (L)
Uitspraak van chiquito op zondag 6 april 2008 om 18:40:
filmpje van Boes

Mafkees :p

Over het geluid: ik heb nog nooit zo'n loepzuiver geluid gehoord op een feest. Vraag me af waarom het op NLse feesten nooit zo'n goed geluidssysteem hebben staan. Niet dat ik er last van heb, maar op Timewarp valt het echt op hoe ontzettend goed het geluid is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 7 april 2008 om 14:46:
Over het geluid: ik heb nog nooit zo'n loepzuiver geluid gehoord op een feest. Vraag me af waarom het op NLse feesten nooit zo'n goed geluidssysteem hebben staan. Niet dat ik er last van heb, maar op Timewarp valt het echt op hoe ontzettend goed het geluid is.

nieuwste van het nieuwste:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 7 april 2008 om 14:50:
Uitspraak van Gustav op maandag 7 april 2008 om 14:46:

nieuwste van het nieuwste

Duitse organisaties hebben meer geld denk ik te besteden voor geluid en DJ's. Nederlandse zijn kneiter veel geld kwijt aan de lokaties/vergunningen, helaas!!

Vond overigens dat timewarp wel wat betere lichtshow mag organiseren. Dat was een beetje goedkoop. Maar ach wat boeit het als je daarentegen wel loepzuiver geluid en de beste dj's in huis haalt :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 7 april 2008 om 14:50:
nieuwste van het nieuwste

Ja, maar vorig jaar was het geluid net zo goed. Je zou toch wel verwachten dat dit soort systemn inmiddels ook NL bereikt hebben. :)
Waarschuw beheerder
Een van de vele hoogtepuntjes:

{argument 'id' ontbreekt}
:lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Magda, Luciano, Alter Ego en Richie! Ik vond begin villalobos heel vet weet niet hoe die verder gedraaid heeft...?
Die laatste plaat van richie(L): Beat that Bitch with a Bat van Farley Jackmaster Funk

2 Uur voor het einde trouwens het vipdekje opgeklommen aan de zijkant(totaal geen security meer te vinden) doorgelopen naar de dj booth..en jawel gewoon een kwartier schuin achter richie gestaan, totdat een andere domme italiaan ook de booth inliep en van dichtbij fotos begon te maken. Een of andere chick sprintte meteen naar die gast en zag meteen dat ik daar ook absoluut niet hoorde...maja wel f lekker geluld met magda und karotte..

En wat zijn die italianen debielen, zeg je dat je uit amsterdam komt, zei meteen vragen of je je nummer kan geven om drugs voor ze te regelen. OJa gast is goed, schrijf je adres op dan kom ik het wel xtje met de auto brengen:S:S:S

nu gelukkig weer btje gevoel in mn lichaam :P

op naaar TW 2009
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 13:09:
"i'll be that bitch with a gun"

i'll be that bitch with a hit??

klote tentamens elk jaar:@

Waarschuw beheerder
en nog even een vraagje:

weet iemand welke plaat Laurent Garnier draaide als toegift? dat drum&bass plaatje....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pimm0 op maandag 7 april 2008 om 14:34:
zo fit als een hoentje

+1 wel een beetje in een bubbel van liefde :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®µD! op maandag 7 april 2008 om 13:48:
jammer dat ricardo weer zo naar de klote was dat hij niet wist dat hij af en toe scheef draaide.

Vond het meer een kwestie dat ie weer in een ander/apart ritme draaide. Vond het eigenlijk wel ontzettend aangenaam en grappig om te zien hoe iedereen de mist inging met z'n dansje wat opeens niet meer klopte :lol:

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest.. met een geweldige Richie & Carola.. (L)

Begin Richie

Richie goes MJ
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 62742, 43595}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matt!e op maandag 7 april 2008 om 03:30:
Gast, deze twee blonken uit in fouten..

dat waren volgens mij technische problemen.. iig die fouten van karotte en magda..
want als zelfs carola zulke fouten gaat maken moet het wel aan het apparatuur liggen.
Waarschuw beheerder
Turntablerocker

Chris Liebing

Carl Cox

Marco Carola

Garnier's laatste plaat: Out Of Space :lief:

Richie Hawtin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 15:29:
Richie goes MJ

zelfs in dit nummer een breakje :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heerlijk genoten.. Echt een grensverleggende ervaring!
Verder ook een hele chille busreis gehad met veel mooie mensen..
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twansparant op maandag 7 april 2008 om 15:56:
Garnier's laatste plaat: Out Of Space

helemaal los daar! wat sloot hij 'm heerlijk af!

Karotte, Chris Liebing en Carl Cox stonden nog bij 'm op t podium. Echt te vette shit gewoon!
Waarschuw beheerder
dit jaar gemist,wel weer hele dikke filmpjes,maybe volgend jaar weer!:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 7 april 2008 om 15:18:
wel een beetje in een bubbel van liefde

ook wel een beetje overdreven..jij bent kennelijk niet nuchter gebleven:p

Waarschuw beheerder
vette setjes :D dams :(
Waarschuw beheerder
Damn, weet iemand hoe de plaat heet die Sven als 2e draait in zijn set, na Two Of Us?
http://rapidshare.com/files/105305069/01-time_warp_2008_-_sven_vaeth_live-sat-04-06-2008-talion.mp3
Waarschuw beheerder
Mijn eerste echte technominded party.

Zeer goed bevallen :) Wel een lange reis met de bus, maar dat was het zeker waard :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Grootje op maandag 7 april 2008 om 18:31:
Mijn eerste echte technominded party

goed uitgekozen :lol:

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 april 2008 om 12:42:
Nou krijg net een telefoontje van een groep die nog 11 uur moet wachten voor ze verder mogen rijden, 1 gast had nog 3 snoepies in zijn zak en dat koste 250 euro

Hij zegt "Het ergste is nog dat ze alle rook en snoepwaar hebben afgepakt en nu staan we hier nog 11 uur!"

NOU dan kunne die nog van geluk sprekke ik ben 500 euro lichter en mijn rijbewijs kwijt tot 12 ur in de avond was pas om 4 uur thuis vannacht en vandaag gewoon weer lekker gewerkt
maar toch een MAXIMAAL feest volgend jaar weer alleen dan niet met de auto
Waarschuw beheerder
dat is het risico wat je neemt. beter laat je de volgende keer je vrienden de troep bij zich houden als jij je opoffert om te rijden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 18:48:
Het was wel druk bij de dames geloof ik

waha, zij zat bij ons in de bus :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 18:48:
Het was wel druk bij de dames geloof ik

:lol:
Waarschuw beheerder
die maffe duitse wijven

Waarschuw beheerder
jah dat zekerzzz !!