Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 april 2008 om 09:00:Van mijn part duwen ze een worst in de m'n kont,
zodat de honden met me gaan slepen
Vind ik ook..
111 · pagina's bekeken (diagram)
Lekker faken..
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 april 2008 om 09:00:Van mijn part duwen ze een worst in de m'n kont,
OT: cremeren
dood ben je toch al, daar merk je dan ook niks meer van
OT: doe maar cremeren, en dan me as over het grasveld van de kuip uit strooien
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 09:19:ik weet t niet. ik denk begraven
hebben je ouders dat nog niet voor je geregeld dan?
Uitspraak van PRINSES DENNen dan me as over het grasveld van de kuip uit strooienop dinsdag 1 april 2008 om 09:18:
Lekker als men een sliding wil maken, met hun bek in jouw as
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 09:22:Lekker als men een sliding wil maken, met hun bek in jouw as
dat is toevallig wel een hele eer voor hun hoor.
Uitspraak van PRINSES DENNdat is toevallig wel een hele eer voor hun hoor.op dinsdag 1 april 2008 om 09:22:
idd, gelijk heb je, zijn toch smeerpijpen daar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 09:23:gelijk heb je, zijn toch smeerpijpen daar
sterieler als as bestaat niet hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 april 2008 om 09:28:sterieler als as bestaat niet hoor
Ik heb het toch niet over het as moppie
Mijn kinderen moeten dat maar beslissen,maar ik zou zelf het liefste gecremeerd worden,dan zijn ze niet steeds verplicht om naar het graf te komen,dat doen ze toch maar een tijdje!!!!En weggevreten worden door die beestjes lijkt mij ook niets,dan ligt er op een gegeven moment toch niets meer in het graf.......
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 april 2008 om 11:58:je voelt er niks van hoor
Nee, dat denk jij..............
Idd gewoon cremeren 
Kwil mensen niet verplichten naar me graf te komen...
Kwil mensen niet verplichten naar me graf te komen...
Vriesdrogen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vriesdrogen_%28lijkbezorging%29
En dan in zee dumpen ofzo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vriesdrogen_%28lijkbezorging%29
En dan in zee dumpen ofzo.
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 april 2008 om 08:59:begraven
weet niet waarom, maar vind het raar, om opgebrand te worden. Maarja onder de grond word je opgegeten
Ik twijfel daar best aan!
In ieder geval mogen ze mij helemaal leeg-hengelen zodat een ander nog wat aan mijn organen heeft. Dan lijkt het mij ook nog prettig voor de nabestaanden dat ze eens naar mijn graf kunnen gaan, maar ik heb persoonlijk liever dat ze er de fik in laten gaan! Beetje in dubio daar over.
In ieder geval mogen ze mij helemaal leeg-hengelen zodat een ander nog wat aan mijn organen heeft. Dan lijkt het mij ook nog prettig voor de nabestaanden dat ze eens naar mijn graf kunnen gaan, maar ik heb persoonlijk liever dat ze er de fik in laten gaan! Beetje in dubio daar over.