Integratie is een illusie..
Acceptatie en dus respect
''of''
Afsluiting en dus geen acceptatie..
Geert is een eeuw te laat voor afsluiting van de Moslims in nederland dus fitna is naar mij mening doellooss,,,
Als dat ze bedoeling al is, want ik kan geen wijs uit

,,, wat die man nou eigenlijk probeert te zeggen???
Islam is slecht? nederland in gevaar? moslims land uit? of allemaal?? ik zou graag een hele uitleg hebben zonder politieke klets eromheen leest wel zo makkelijk..
"Zij wensen Allah's Licht met hun ((mond te doven
Maar Allah zal Zijn Licht vervolmaken
Al zijn zij die de waarheid verwerpen er afkerig van" - Qur'an
open je ogen s
Afsluiting en religie
of
Acceptatie en geloof
Geloof is vrede,, acceptatie van een wereld zonder macht (en dus geen geld)een wereld waar iedereen gelijk is. ''Allah zal Zijn Licht vervolmaken'' en de gene die daar van afsluiten zullen het licht niet zien..
Mijn conflicht met religie is juist DIT,, ze geven mij geen keuze of ik het licht wil zien ja of nee,,,
Geef ze vrede(acceptatie) als hun lot geen licht is,, dat hun keuze.
Ik heb heel wat heilige boeken gelezen,,, welke waarheid brengt het?
het is MIJN/ONZE keuze,, MIJN/ONS geloof,,,
ik geloof in de wijsheid van de Qur'an, Thora, bijbel, Veda’s de vier waarheden en het achtvoudige pad.
Ik geloof alleen niet in de verheiliging van mensen en/of goden, dat is het geven van macht..
Wat zeggen vrijwel al deze boeken/geschriften?,,, doe dit niet!,,, wat doet religie?,,, doet dit juist wel!,,
Geloof in god, overgave tot god (islam?) is geloof in vrede en acceptatie! dat is het uiteindelijk doel,, dat is groter dan wij allemaal,,
Wie niet GELOOFD zal het licht/openbaring niet zien,, dit is wat alle boeken zeggen.
XaeeD mijn vraag is dan ook acceptatie of afsluiting,, jij bent slim genoeg om dit te begrijpen.
(sorry voor eventuele schrijf fouten ben namelijk dislect in het schrijven niet het lezen

en ik ben atheist maar ik geloof wel

)