20514x bekeken
wilders is in discussie met balkenende: wilders stuurd 1000 moslims en 1 tandarts het land uit
vraagt balkenende waarom die 1e tandarts zie je nou wel zegt wilders niemand maakt zich druk om die 1000 moslims idereen vraagt me waarom nou die tandarts
fuck iedereen die er niet zo over denkt.
vergeet die linkse teringlijers hier niet, die zijn nog erger..mr Food en al die andere knuppels in dit topic!!
en voor diegene die hier poste(real lunatic) dat ie nog liever uit zijn land vlucht dan het land verdedigd :
Schaam je man...kom jij nu uit Rotterdam..gatverdamme zeg!!!
laatste aanpassing
wilders is in discussie met balkenende: wilders stuurd 1000 moslims en 1 tandarts het land uit
vraagt balkenende waarom die 1e tandarts zie je nou wel zegt wilders niemand maakt zich druk om die 1000 moslims idereen vraagt me waarom nou die tandarts
Voor een deel ben ik het er wel mee eens. Maar het is altijd zo jammer dat al die stakkers hier de film aangrijpen om lekker hun gal te spuwen op elke moslim.
als jij rechts was en in de kamer had gezeten
hoe had jij het gedaan dan
die film is er toch gekomen om gal te spugen?
laatste aanpassing
als jij rechts was en in de kamer had gezeten
hoe had jij het gedaan dan
Had ik misschien ook wel zo'n film gemaakt. Maar dan niet een directe link gelegt tussen het aantal moslims wat hier komt en het moslimextremisme. Uit de film blijkt namelijk dat alle moslims extremisten zijn en dat is natuurlijk grote onzin.
jij maakt dat eruit
ik maak eruit dat er gewoon heel veel dingen niet kloppen in dat "geloof"
met moslim extremisten bedoel ik moslims die de koran 100% naleven. Tuurlijk ben ik het dan met je eens dat er veel dingen niet kloppen aan dat geloof.
Maar mn punt is dat er genoeg moslims zijn die niet al die belachelijke regels uit de koran naleven en nog best relext zijn.
laatste aanpassing
Uit de film blijkt namelijk dat alle moslims extremisten zijn en dat is natuurlijk grote onzin
Uit de film blijkt namelijk dat alle moslim extremisten verkeerd bezig zijn door een paar pagina's in de koran. En het is aan de moslims om die pagina's eruit te scheuren.
Die neit haat willen zaaien.
laatste aanpassing
Uitspraak van W.070 op vrijdag 28 maart 2008 om 19:09:
Uit de film blijkt namelijk dat alle moslims extremisten zijn en dat is natuurlijk grote onzin
heej ouwe knalnoot
lees eerst ff het topic voordat je iemand aanspreekt op zijn uitspraken
had je geweten dat ut niej mijn uitspraak was
Uit de film blijkt namelijk dat alle moslim extremisten verkeerd bezig zijn door een paar pagina's in de koran. En het is aan de moslims om die pagina's eruit te scheuren.
Die neit haat willen zaaien
Tsja..of de film zo overtuigend is voor moslim extremisten dat weet ik niet maar het zal idd wel een dergelijk doel hebben (tezamen met het waarschuwen van nederlanders tegen het zogenaamde extremisme wat in elke moslim ZOU zitten).
laatste aanpassing
vroeger wel, voor een erg groot deel nu niet meer, wat mooi is
In de tijd dat de mensen nog dom waren ja.
heej ouwe knalnoot
lees eerst ff het topic voordat je iemand aanspreekt op zijn uitspraken
had je geweten dat ut niej mijn uitspraak was
ik citeer. Dus dat betekent niet dat ik het tegen jou zeg maar tegen die gast die het zij. Dus kan er niks aan doen als joun naam bovenstaat. En ga niet terug scrollen
laatste aanpassing