20382x bekeken
Al moet ik wel zeggen dat er helaas in de naam van welk geloof dan ook wel heel vaak geweld wordt gepleegd
Gaat daar die hele film cq docu niet over???
Bekijk het eens van 2 kanten. Hij heeft gewoon punten, alleen moet je niet alles over 1 kam scheren.
Maar dat 'sommige' moslims enge ideeen hebben, is wel duidelijk. Denk alleen al aan de zieke 'eerwraak' , wat de fuck is dat? Gewoon triest. En dan kun je wel zeggen dat het allemaal geluul is, maar dat is het helaas niet. Dat zijn gewoon harde feiten.
laatste aanpassing
integendeel
trouwens, lekkere tietuh hoor
Het is toch juist goed dat bijv de bijbel/oude testament is geupdate naar een "kindvriendelijke" versie.
Al zouden ze daar bij de koran alleen al mee beginnen, zou toch een hoooop gezeik, extremisten etc etc schelen. Want er is bij de moslims gewoon een TE grote groep die de foute teksten wel serieus nemen.
Al zouden ze daar bij de koran alleen al mee beginnen, zou toch een hoooop gezeik, extremisten etc etc schelen. Want er is bij de moslims gewoon een TE grote groep die de foute teksten wel serieus nemen.
laatste aanpassing
Vechters, vechters staan vooraan
Vechters staan altijd vooraan. De zaak waar ze voor vechten maakt ze alleen geen reet uit!! politie, andere clubs, Moslims. Als er maar gevochten kan worden. Het recht van de sterkste toch mannen?
Dan gaan we na de strijd met zijn allen vuur bouwen en everzwijn van het bot kluiven.
Vechters staan altijd vooraan. De zaak waar ze voor vechten maakt ze alleen geen reet uit!! politie, andere clubs, Moslims. Als er maar gevochten kan worden. Het recht van de sterkste toch mannen?
Dan gaan we na de strijd met zijn allen vuur bouwen en everzwijn van het bot kluiven
vechten voor je eigen land
laatste aanpassing
Gaat daar die hele film cq docu niet over???
Ehm, nee, want dan had hij alle misdaden in naam van elke God/ religie die er is moeten laten zien
maar alsjeblieft niet zeg, sowieso tis toch geen film of docu, tis gewoon knip- en plakwerk
Bekijk het eens van 2 kanten. Hij heeft gewoon punten, alleen moet je niet alles over 1 kam scheren.
Ik denk dat het een hele bange man is, dat hij nog kan slapen 's nachts
punt is wat mij betreft dat hij dit alleen maar uitbrengt in de hoop dat de boel ontploft (sorry voor het woord
Ik vind het allemaal zo vreselijk zwaar overtrokken, woon verdorie al mijn hele leven in Amsterdam en woon in de meest multiculturele buurt en heb nergens last van, van niemand!
Ik zeg niet dat ik het overal mee eens ben, begrijp me niet verkeerd en vind het bijvoorbeeld wel fout wanneer ik piepjonge meisjes al met een hoofddoek om zie lopen.
Zeg ook niet dat ik het eens ben met de gedachtengang, maar dan nog, als iemand dat wel wil geloven dan is dat zijn of haar goed recht
Ik kan niets veranderen als mensen zelf niet willen veranderen en er zijn ook zat moslims die en westers zijn en hun geloof hebben. Ken er zat
Blijf het zeggen het percentage moslims dat werkelijk zo denkt als je ziet in die compilatie van beelden van Fitna. Grootste deel is juist enorm TEGEN die gedachtengang, vinden dat zelf ook eng
Net zo goed als het feit dat het percentage mensen in NL ook klein is over het grote geheel genomen (weet ik veel hoe ik dat nou moet noemen, blank? niet-moslim? Fucking hell ik denk al bij voorbaat niet in die irritante kuthokjes van geloof, ras of gelsacht, het gaat mij om de persoon zelf, wat er in iemand's hart zit!)
En nee, kom alsjeblieft nou niet met dat Wilders toch wel zetels heeft gekregen bladiebla, Partij voor de Dieren kreeg ook zetels, elke partij in het uiteindelijke kabinet kreeg zetels
Maar dat 'sommige' moslims enge ideeen hebben, is wel duidelijk. Denk alleen al aan de zieke 'eerwraak' , wat de fuck is dat? Gewoon triest. En dan kun je wel zeggen dat het allemaal geluul is, maar dat is het helaas niet. Dat zijn gewoon harde feiten.
Elke extremist is triest!
Je hebt neo-nazi's die al vinden dat wat hen betreft alle niet-blanken gelyncht mogen worden, nee dat is lekker!
Of joodse mensen die vinden dat alle moslims moeten sterven etc etc
Je kan het echt gewoon niet aan 1 iets gaan koppelen
Van elke extreme groep had je zo een mooie knip en plak compilatie kunnen maken
En weet je nog ETA in Spanje, IRA in Ierland, dat waren lieverdjes nou!
kk knuppel
jij heb zeker sinds een maand een pc gehad van je moeder en nog nooit "msn taal" gelezen
Nee..
Mensen van jou leeftijd horen geen msn-breezertaal te gebruiken..
Jij hebt zeker sinds een maand een pc gehad van je moeder en op partyflock geleerd dat je maar alles serieus moet nemen en vooral met de grote kudde mee moet lopen qua mening en taal?
Of zie jij het leven als een spel? Dat er altijd 1 de winnaar moet zijn, en 1 de verliezer is? Zoals voetbal..
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik niet zou vechten voor mijn land..
laatste aanpassing
Nee..
Mensen van jou leeftijd horen geen msn-breezertaal te gebruiken..
Jij hebt zeker sinds een maand een pc gehad van je moeder en op partyflock geleerd dat je maar alles serieus moet nemen en vooral met de grote kudde mee moet lopen qua mening en taal?
Of zie jij het leven als een spel? Dat er altijd 1 de winnaar moet zijn, en 1 de verliezer is? Zoals voetbal Jwt!
Je hebt mij nooit horen zeggen dat ik niet zou vechten voor mijn land..
een maand?
kijk ff wanneer ik aangemeld heb piet
ownee heb me moeder gedaan
ik leid die kudde... die kudde die vecht voor ze land
jij ben hier de verliezer
jij ben de zwakste schakel
jij ben ge-islamitiseerd
en ik heb ook niet gezegt dat je nie zal vechten
maar je zal zeke rniet voorraan staan
Echte hooligans,... Stoer, overschrokken, Strijdvaardig, Recht door zee
Flink tieren en vloeken. Vechten voor je land.
Gast, Je weet in de verste verte niet waar je over praat. Dit probleem is geen ander cluppie wat je even aan moet pakken of op moet wachten na de wedstrijd! Net als moslim extremisme heeft jouw primitieve ram d'r op los mentaliteit ook geen plaats in deze samenleving.
Flink tieren en vloeken. Vechten voor je land.
Gast, Je weet in de verste verte niet waar je over praat. Dit probleem is geen ander cluppie wat je even aan moet pakken of op moet wachten na de wedstrijd! Net als moslim extremisme heeft jouw primitieve ram d'r op los mentaliteit ook geen plaats in deze samenleving.
pff je profiel zitten bekijken, precies wat ik al dacht : een simpele ziel
en nog voor utrecht ook
Oh kijk, bij een politiek vraagstuk haalt die het voetbal erbij. Net nu ik dacht dat je niet veel dieper kon zinken weet je me weer te verbazen.
Ik sta tenminste ergens voor ouwe, jou zie ik nergens alhoewel je wel heel goed de held kan uithangen op Partyflock. Als je er zo tegen ben dan ga je toch lekker de straat op je mening verkondigen?
waarom gaat het nu over voetbal/hooligans???
pakt de discussie weer op
Het is toch juist goed dat bijv de bijbel/oude testament is geupdate naar een "kindvriendelijke en moderne" versie.
Al zouden ze daar bij de koran alleen al mee beginnen, zou toch een hoooop gezeik, extremisten etc etc schelen. Want er is bij de moslims gewoon een TE grote groep die de foute teksten in de koran wel serieus nemen.
pakt de discussie weer op
Het is toch juist goed dat bijv de bijbel/oude testament is geupdate naar een "kindvriendelijke en moderne" versie.
Al zouden ze daar bij de koran alleen al mee beginnen, zou toch een hoooop gezeik, extremisten etc etc schelen. Want er is bij de moslims gewoon een TE grote groep die de foute teksten in de koran wel serieus nemen.
laatste aanpassing
waarom gaat het nu over voetbal/hooligans
sommige mense vinde het veel met voetbal en hooligans te maken hebbe blijkbaar