20514x bekeken
Filmpje valt me erg tegen,had meer 'inhoud' verwacht en niet alleen met zo grof mogelijke beelden mensen proberen te overtuigen dat de islam één van de slechtere geloven is.
Dat er in de islam slechte dingen staan,dat mag iedereen ondertussen al wel duidelijk zijn.
En dat er in landen als irak,iran,afghanistan etc waar mensen amper tot niks hebben in hun leven op hun geloof na,hun geloof zo serieus nemen dat het bij het belachelijke af is,is gewoon totaal verkeerd.
En zoals dingen daar gaan (ophangen van homo's,stenigen van mensen,haat zaaien tegen alles wat niet in de islam geloofd)zo extreem zal het hier NOOIT worden,en zover zullen we het ook niet laten komen als nuchter volk.
Geef ze hier Wel de ruimte om hun eigen geloof te hebben maar meer niet.
En dat wij hier in Nederland problemen hebben met de 3e genaratie moslims (wat gewoon een te groot probleem is en nog groter zal gaan worden in de toekomst) dat moeten we aanpakken en als we dat onder controle hebben daarna kijken we wat er wereldwijd zou moeten gebeuren om de wereld leefbaar te houden....
Maargoed dat is mijn kijk erop.
Dat er in de islam slechte dingen staan,dat mag iedereen ondertussen al wel duidelijk zijn.
En dat er in landen als irak,iran,afghanistan etc waar mensen amper tot niks hebben in hun leven op hun geloof na,hun geloof zo serieus nemen dat het bij het belachelijke af is,is gewoon totaal verkeerd.
En zoals dingen daar gaan (ophangen van homo's,stenigen van mensen,haat zaaien tegen alles wat niet in de islam geloofd)zo extreem zal het hier NOOIT worden,en zover zullen we het ook niet laten komen als nuchter volk.
Geef ze hier Wel de ruimte om hun eigen geloof te hebben maar meer niet.
En dat wij hier in Nederland problemen hebben met de 3e genaratie moslims (wat gewoon een te groot probleem is en nog groter zal gaan worden in de toekomst) dat moeten we aanpakken en als we dat onder controle hebben daarna kijken we wat er wereldwijd zou moeten gebeuren om de wereld leefbaar te houden....
Maargoed dat is mijn kijk erop.
Als Wilders binnenkort vermoord wordt is dat alleen maar een bevestiging van de waarheid van zijn filmpje..
Verder heeft hij wel lef, ik denk niet dat veel mensen het aandurven om met die "agressieve" cultuur te fokken!!
heb je gelijk in.
Vind wel dat Wilder credits moet krijgen om zoveel "schijt" te hebben aan die mensen door toch deze film uit te brengen.
niemand anders doet het.
Als Wilders binnenkort vermoord wordt is dat alleen maar een bevestiging van de waarheid van zijn filmpje..
Verder heeft hij wel lef, ik denk niet dat veel mensen het aandurven om met die "agressieve" cultuur te fokken!!
idd!!
Wilders legt de feiten op tafel.
We hebben hier niet echt te maken met een enorm percentage joden in de Nederlandse bevolking.
slechts ongeveer 43000 zelfs!
dit is na van gogh
lone psycho
pim fortuin
uh.....moslims??????????????
9/11
do your homework...
ga eens onderzoeken en vorm zelf een mening!
dat hij ballen heeft is zeker, maar ik denk dat iedereen ondertussen wel het antwoord weet op de "Who's next" posters na van gogh zen moord.
laatste aanpassing
do your homework...
denk dat je het een beetje verkeerd opvat, we bedoelen namelijk het zelfde
do your homework...
denk dat ie genoeg credits uit israel ziet komen
heb zo'n donkerbruin vermoede dat je een beetje anti wilders ben (correct me if i'm wrong)
Wilders is iig zover dattie nie meer terug ken nou.
2 woorden heb ik voor de film!:
Niet normaal!!
Verder kan ik het natuurlijk niet laten nog iets erbij te zeggen.
Die gasten zijn gewoon volledig ontspoort! "Hitler is de grootste", jaja hebben ze hem weleens gekend? Als hij ze wis te vinden had ie hun wel gepakt! Echt.. echt, gewoon niet normaal. Die gasten zoals ze in Fitna te zien zijn, Tja moeilijk om er een woord over te geven. Anders ben ik morgen misschien wel ten dode opgeschreven.
Sorry jongens! Ik ben niet lid van dat clubje van de Islam. Verder... Ik ga mooi door met m'n leventje en zie al hun dreigementen wel een keer over me heenkomen.
Tot ziens in Islamsterdam!

o ja:
Volledig mee eens!
1 geluk: 54 miljoen Islammers in Europa en maar 1 mil in NL. Hebben wij dus maar met een klein deel te maken.
Tenminste wel een keer een film met inhoud. Het hoofd wat afgehakt wordt is deze keer wel een echte. Misschien iets om over na te denken.
...En voor de rest die er niets in ziet: "Ga lekker slapen".
Niet normaal!!
Verder kan ik het natuurlijk niet laten nog iets erbij te zeggen.
Die gasten zijn gewoon volledig ontspoort! "Hitler is de grootste", jaja hebben ze hem weleens gekend? Als hij ze wis te vinden had ie hun wel gepakt! Echt.. echt, gewoon niet normaal. Die gasten zoals ze in Fitna te zien zijn, Tja moeilijk om er een woord over te geven. Anders ben ik morgen misschien wel ten dode opgeschreven.
Sorry jongens! Ik ben niet lid van dat clubje van de Islam. Verder... Ik ga mooi door met m'n leventje en zie al hun dreigementen wel een keer over me heenkomen.
Tot ziens in Islamsterdam!
o ja:
Volledig mee eens!
1 geluk: 54 miljoen Islammers in Europa en maar 1 mil in NL. Hebben wij dus maar met een klein deel te maken.
Echt, WAT een ophef, MAANDENLANG nieuws om een ongelofelijk stom filmpje. Allemaal oud beeldmateriaal, achter elkaar geplakt. Fantastisch.
Tenminste wel een keer een film met inhoud. Het hoofd wat afgehakt wordt is deze keer wel een echte. Misschien iets om over na te denken.
...En voor de rest die er niets in ziet: "Ga lekker slapen".
Vind wel dat Wilder credits moet krijgen om zoveel "schijt" te hebben aan die mensen door toch deze film uit te brengen.
niemand anders doet het.
Nouja, ik denk dat er tussen alle miljoenen youtube-filmpjes al jaren vergelijkbare filmpjes staan.
heb zo'n donkerbruin vermoede dat je een beetje anti wilders ben (correct me if i'm wrong)
mwah
Wilders is iig zover dattie nie meer terug ken nou
die gast klopt niet man
http://www.telegraaf.nl/binnenland/63258351/AIVD_had_Wilders_in_vizier.html
nb telegraaf als bron gepakt...
http://www.telegraaf.nl/binnenland/63258351/AIVD_had_Wilders_in_vizier.html
Bron: 9 mei 2007
Bron: 9 mei 2007
und? nog geen jaar geleden...
Het is een grof schandaal dat de geheime dienst een politicus tijdens zijn normale werkzaamheden volgt en in de gaten houdt.
aldus Wilders
ze achtten het blijkbaar wel nodig...
ze achtten het blijkbaar wel nodig...
begrijp niet echt waarom.
wat doet hij nou verkeerd?
beetje de waarheid op tafel legge
Deze film deed mij denken aan spotjes van de nazi's over Joden.
Ja dat is zo!!
Gelukkig kun je ook in coma raken voor lange tijd zoals sharon bijv.
begrijp niet echt waarom.
wat doet hij nou verkeerd?
wat doet een 2e kamerlid in de israelische ambassade moet je je afvragen?
hij is geen MP, Minister van Binnenlandse of Buitenlandse zaken
daarnaast zit ik niet bij aivd, anders wist ik het wel
ga toch weg man
opruien met achterliggende doelen
Jij hebt echt engelengeduld..
opruien met achterliggende doelen
je ken niet zegge dattie alles bij elkaar lult.
wat hij zegt klopt (bijna in elk opzicht)
true, daar integen als jij iets aan de man wilt brenge zou jij ook alle mogelijke bronne af omzeker tezijn van je verhaal toch?
Jij hebt echt engelengeduld..
ja he....
Hoor net @ RTL4 dattie der speciaal voor geposeert zou hebbe....
hoes van zn plaat
je ken niet zegge dattie alles bij elkaar lult.
wat hij zegt klopt (bijna in elk opzicht)
in mijn ogen totaal niet
true, daar integen als jij iets aan de man wilt brenge zou jij ook alle mogelijke bronne af omzeker tezijn van je verhaal toch?
en israel heeft wat met NL te maken????
hij heeft in ieder geval zijn doel bereikt de discussie is flink op gang hier
was ie al
hoes van zn plaat
ow verkeerd begrepe dan luister maar half
en israel heeft wat met NL te maken????
hier heb ik eigelijk geen antwoord op
was ie al
laatste aanpassing
oordeel over het filmpje, nja ik had gelukkig weinig van verwacht
de statement is duidelijk en ik ben er mee eens, maar dan ga ik nog niet als een mongool 'Wilders for President' roepen, want stemmen doe ik absoluut niet op hem
ik hoop wel dat Nederland er wat minder milder over gaat doen en beseft dat het toekomstbeeld van Wilders wel degelijk mogelijk is, vooral als de cijfers laten weten dat bijna de helft van de moslimjeugd de koran op de verkeerde manier gebruikt
de statement is duidelijk en ik ben er mee eens, maar dan ga ik nog niet als een mongool 'Wilders for President' roepen, want stemmen doe ik absoluut niet op hem
ik hoop wel dat Nederland er wat minder milder over gaat doen en beseft dat het toekomstbeeld van Wilders wel degelijk mogelijk is, vooral als de cijfers laten weten dat bijna de helft van de moslimjeugd de koran op de verkeerde manier gebruikt
We zullen zien wat de gevolgen hiervan zijn.. 
De veiligheid zal er door dit filmpje niet beter op worden maar er is in ieder geval al iemand die er tegen opstaat..
Ik denk ook dat de "probleemgroepen" van de moslims zeker met tegenacties zullen gaan komen tegen Nederlandse doelwitten..
Als wilders niet gepakt wordt zullen het misschien onze militairen zijn die nu daar zitten, of misschien komen ze zelf in Nederland wel met een soort van 9-11 praktijken..
Ik blijf erbij dat de Islam een geloof is wat nergens op slaat. Zoals bijna alle geloven. Maar de moslim's zijn er misschien veel te onzeker over en omdat ze al weinig hebben om voor te leven vertrouwen ze daar veel te sterk op.
Ze pakken iedere gelegenheid aan om angst en paniek te zaaien. Om te hopen dat ze toch ooit het grootste zullen worden en om iedereen er in te laten geloven.. Goedschiks of Kwaadschiks.
De veiligheid zal er door dit filmpje niet beter op worden maar er is in ieder geval al iemand die er tegen opstaat..
Ik denk ook dat de "probleemgroepen" van de moslims zeker met tegenacties zullen gaan komen tegen Nederlandse doelwitten..
Als wilders niet gepakt wordt zullen het misschien onze militairen zijn die nu daar zitten, of misschien komen ze zelf in Nederland wel met een soort van 9-11 praktijken..
Ik blijf erbij dat de Islam een geloof is wat nergens op slaat. Zoals bijna alle geloven. Maar de moslim's zijn er misschien veel te onzeker over en omdat ze al weinig hebben om voor te leven vertrouwen ze daar veel te sterk op.
Ze pakken iedere gelegenheid aan om angst en paniek te zaaien. Om te hopen dat ze toch ooit het grootste zullen worden en om iedereen er in te laten geloven.. Goedschiks of Kwaadschiks.
dat hij ballen heeft is zeker, maar ik denk dat iedereen ondertussen wel het antwoord weet op de "Who's next" posters na van gogh zen moord.laatste aanpassing 27 maart 2008 23:25
zal gerust maar denk dan dat de hel losbarst hier in nederland en dat er geen houden meer aan is..
bron?
chill out dude!
ben ik net aan het doen heerlijk gewerkt vanavond en nu het filmpje bekeken
Over een week is iedereen het weer vergeten
hoop niet dat het vergeten wordt.
telegraaf
wakker islam land.
dat betwijfel ik hoor........
yeahh right.... volgens zie jij de ernst van dit tafereel niet