Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 694657x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2012 om 00:55:
Met die 2 - 3 uurtjes heb je echt niet de 6+ uur ingehaald die je eigenlijk zou slapen + extra energie die je hebt verbruikt dmv. losgaan.

Nee precies dat is de bedoeling, die slaap op zondagavond inhalen. Maar je hebt dan in ieder geval wel iets van slaap gehad, zodat je de zondag overdag kunt overleven (Y)

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Pieter.. op dinsdag 7 augustus 2012 om 00:56:
Nee precies dat is de bedoeling, die slaap op zondagavond inhalen. Maar je hebt dan in ieder geval wel iets van slaap gehad, zodat je de zondag overdag kunt overleven

Je weet dat je jezelf tegen spreekt?
Eerst heb je t over 2 - 3 uur slapen in de middag, en vroeg naar bed.
En vervolgens slaap je ineens om de Zondag overdag door te komen..

Gemiste slaap zul je meer moeten inhalen om weer even fit te worden (en goed eten en drinken).

Je lichaam heeft soms gewoon meer tijd nodig om te herstellen dan een of een paar dagen, en dan kan gewenning ook spelen.
Je bent gewend dat je rond 2 uur 's nachts slaapt (een voorbeeld), en vervolgens ben je Donderdags zo gewend om laat te slapen dat je je om 10 uur een beetje moe voelt, maar toch nog even door gaat omdat het nog ''zo vroeg'' is.
Vervolgens heb je geen slaap meer en lig je weer wakker tot * uur.

Doe dit wekelijks en het is heel moeilijk om er vanaf te komen.
Waarschuw beheerder
+1
Ik denk dat wij elkaar niet goed begrijpen. Stel ik heb Dominator:

Zaterdag 06.00 uur 's ochtends opstaan
Zaterdag van 11.00-23.00 helemaal naar de kloten
Zaterdag 23.00-07.00 uur op zondag busreis en afterparty
Zondag 10.00 uur thuis en op bed
Zondag 13.00 uur 's middags uit bed en redelijk fit.
Zondag 21.00-22.00 uur op bed slaap inhalen en ritme weer oppakken.
Maandag 09.00 opstaan

Dit is het schema wat ik zowel nuchter als dat ik gebruik aanhoudt, en dan voel ik me ook weer prima.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van ghostworld op maandag 6 augustus 2012 om 23:11:
Check mijn report..

Welke bladzijde?

Dat hangt af van het aantal posts dat je per bladzijde hebt ingesteld ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pieter.. op dinsdag 7 augustus 2012 om 01:34:
Dit is het schema wat ik zowel nuchter als dat ik gebruik aanhoudt, en dan voel ik me ook weer prima.

Het ging niet over hoe je je voelt, maar over het in slaap vallen de dagen/weken na een feest (met/zonder stimulanten).

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 7 augustus 2012 om 01:35:
Dat hangt af van het aantal posts dat je per bladzijde hebt ingesteld

Een datum, of citaat naar het report dan :)
Je bent in ieder geval goed wakker eM (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 6 augustus 2012 om 19:10:
170 voor een eerste keer? Pittig.

Ging goed ja. Had wel dat ik 2,5 uur na inname een halfuur had dat ik te hard ging. Was even niet zo fijn. Cola op en even buiten gezeten en ik ging weer goed
Waarschuw beheerder
Maar puur voor je ritme is het beter om niet te lang in je nest te blijven liggen zoals Pieter zegt. Door op zondag weer op tijd naar bed te kunnen kun je maandag weer op een normaal tijdstip eruit komen, dit is belangrijker als in een keer je slaap tekort willen goed maken en daarmee je dag en nacht ritme opnieuw hevig verstoren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op maandag 6 augustus 2012 om 22:52:
Precies. Ik slaap meestal na een feest een uurtje of 2-3 s'middags (zet een wekker), zodat ik zondagavond's lekker moe ben en mijn normale ritme weer kan oppakken.

Met die 2 - 3 uurtjes heb je echt niet de 6+ uur ingehaald die je eigenlijk zou slapen + extra energie die je hebt verbruikt dmv. losgaan.

Check mijn report..

Welke bladzijde?

Pagina 97 :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ghostworld op zondag 29 juli 2012 om 02:46:
Mijn ervaring (kort):

Gisteren een gram van dit goedje gekocht en vandaag om 18:00 een capsule van 150 mg ingenomen. Ik weeg 90 kg, dus vond dit wel een nette dosering om mee te beginnen.

Voelde een licht effect rond 18:30 - 18:45 opkomen. Het enige waar ik het enigszins mee kan vergelijken is een afterfase van xtc, een licht tot matig gevoel van energie en euforie, maar meer ook niet.
Na 3 uur verdween dit effect en voelde ik hoe een innerlijke onrust langzaam maar zeker bezit van me nam. Dit was niet bepaald prettig.
Concentreren was moeilijk, er schoten teveel dingen door mijn hoofd en kon me er maar moeilijk toe zetten om een normaal gesprek met iemand te voeren omdat de onrust simpelweg te dominant was.
Uiteindelijk ben ik maar gaan lopen om alleen te zijn en tot rust te komen. Beweging en frisse lucht hielpen. Uiteindelijk voelde ik me rond 23:30 weer redelijk normaal en was ik opgelucht dat het voorbij was.

Persoonlijke conclusie:
Voor mij één keer maar nooit meer. Het effect is te oppervlakkig om het leuk te kunnen houden. Waarschijnlijk hebben meer mensen al de fout gemaakt om te vroeg bij te pakken om een voller resultaat te bewerkstelligen.
Daarom is dit middel in mijn ogen ook behoorlijk tricky, want het geeft je een verknipt beeld waardoor je lichaam en hersenen worden misleid. Net als het paard dat altijd achter die wortel aan blijft rennen..

Bedankt voor het lezen

Dit is makkelijker :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2012 om 13:32:
Dit is makkelijker :)

Gelijk heb je, zal het onthouden voor de volgende keer :)
Waarschuw beheerder
+1
Jouw ervaring komt echt totaal niet overeen met mijn ervaringen ghostworld. Maar volgens mij werd na het plaatsen van jouw report al door wat mensen gezegd dat het misschien niet om 4fmp ging.
Waarschuw beheerder
Mijn vraag blijft: werkt het wekelijks?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JosSprangers op dinsdag 7 augustus 2012 om 20:23:
Mijn vraag blijft: werkt het wekelijks?

Ja

Kort maar krachtigantwoord
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Slecht voor mij. Kon trouwens van gisteren op vandaag niet in slaap komen voor 05.00 terwijl ik in mijn normale ritme om 00.00 ga slapen. Hopelijk vanavond beter. Het nieuwe werken heeft er echter voor gezorgd dat ik een middagdutje kon doen van een uurtje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2012 om 13:32:
Mijn ervaring (kort):

Gisteren een gram van dit goedje gekocht en vandaag om 18:00 een capsule van 150 mg ingenomen. Ik weeg 90 kg, dus vond dit wel een nette dosering om mee te beginnen.

Voelde een licht effect rond 18:30 - 18:45 opkomen. Het enige waar ik het enigszins mee kan vergelijken is een afterfase van xtc, een licht tot matig gevoel van energie en euforie, maar meer ook niet.
Na 3 uur verdween dit effect en voelde ik hoe een innerlijke onrust langzaam maar zeker bezit van me nam. Dit was niet bepaald prettig.
Concentreren was moeilijk, er schoten teveel dingen door mijn hoofd en kon me er maar moeilijk toe zetten om een normaal gesprek met iemand te voeren omdat de onrust simpelweg te dominant was.
Uiteindelijk ben ik maar gaan lopen om alleen te zijn en tot rust te komen. Beweging en frisse lucht hielpen. Uiteindelijk voelde ik me rond 23:30 weer redelijk normaal en was ik opgelucht dat het voorbij was.

Persoonlijke conclusie:
Voor mij één keer maar nooit meer. Het effect is te oppervlakkig om het leuk te kunnen houden. Waarschijnlijk hebben meer mensen al de fout gemaakt om te vroeg bij te pakken om een voller resultaat te bewerkstelligen.
Daarom is dit middel in mijn ogen ook behoorlijk tricky, want het geeft je een verknipt beeld waardoor je lichaam en hersenen worden misleid. Net als het paard dat altijd achter die wortel aan blijft rennen..

vraagje:

heb je kort of een dag of 1,2 ervoor nog andere drugs gebruikt zoals xtc of speed? Of coke?
Ik heb de ervaring en anderen met mij dat 4-fmp niet een sterke werking heeft als je de dag ervoor speed of xtc of coke hebt gebruikt.
Wellicht dat dit ook geld voor enkele dagen ervoor.
Mijn verklaring is dat 4-fmp subtiel werkt, en optimaal zn werk doet als je goed nuchter bent en dus niet recent andere drugs op hebt waardoor bijv. je dopamine levels niet normaal zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo ik heb eindelijk de stap durven zetten tot het bestellen van de 4-fmp. Hopelijk is het binnen voor het weekend en kan ik het zondag proberen. Ik las nl dat de 4-fmp van deze vaker getest was en goed bevonden was dus denk dat ik het niet laat testen.

Ik las geloof ik ook hier ergens dat iemand het met xtc had gecombineerd. Is dat wat (ivm extra love feeling) en dan in welke dosering? of eerst maar alleen de 4-fmp proberen? mijn feestje van komende zondag duurt maar 5 a 6 uurtjes.

En stel nou dat ik 2 dagen een feest heb is dat ook goed te doen met de 4-fmp? of zou ik de dag erna wel xtc kunnen pakken? is niet zeker dat ik dat dit weekend ga doen hoor maar wellicht ooit in de toekomst een x

thnx alvast
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moontje75 op woensdag 8 augustus 2012 om 10:20:
eerst maar alleen de 4-fmp proberen? mijn feestje van komende zondag duurt maar 5 a 6 uurtjes.

Tegen de tijd dat jouw feestje afgelopen is werkt de 4-fmp nog wel hoor dus ik zou het alleen daar bij houden.

Uitspraak van Moontje75 op woensdag 8 augustus 2012 om 10:20:
En stel nou dat ik 2 dagen een feest heb is dat ook goed te doen met de 4-fmp? of zou ik de dag erna wel xtc kunnen pakken? is niet zeker dat ik dat dit weekend ga doen hoor maar wellicht ooit in de toekomst een x

Dag 1 4-fmp en dag 2 xtc valt te doen, andersom zou ik afraden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 7 augustus 2012 om 19:15:
Jouw ervaring komt echt totaal niet overeen met mijn ervaringen ghostworld. Maar volgens mij werd na het plaatsen van jouw report al door wat mensen gezegd dat het misschien niet om 4fmp ging.

Klopt. Maar gezien het feit ik altijd goed materiaal heb gekregen en mijn vertrouwen bij aankopen nooit geschaad is, moet ik er toch vanuit gaan dat het wel 4-fmp was wat ik heb genomen. Kan het niet zo zijn dat die stof een totaal andere uitwerking op mij heeft?

Uitspraak van Arie in zn ferrari op dinsdag 7 augustus 2012 om 22:43:
vraagje:

heb je kort of een dag of 1,2 ervoor nog andere drugs gebruikt zoals xtc of speed? Of coke?
Ik heb de ervaring en anderen met mij dat 4-fmp niet een sterke werking heeft als je de dag ervoor speed of xtc of coke hebt gebruikt.
Wellicht dat dit ook geld voor enkele dagen ervoor.
Mijn verklaring is dat 4-fmp subtiel werkt, en optimaal zn werk doet als je goed nuchter bent en dus niet recent andere drugs op hebt waardoor bijv. je dopamine levels niet normaal zijn.

Geen van allen, maar speed en coke gebruik ik toch al nooit. Ook neem ik altijd voldoende pauze en doe ik nooit 2 keer (dagen) achter elkaar iets. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog of voelde ik me niet helemaal prettig in het gezelschap.
Het is vrij lastig om er een plausibele verklaring voor te vinden..

ALGEMEEN:

Is het overigens normaal dat je enige tijd na inname van 4-fmp klamme handen, lichte koude rillingen en een soort tintelen waar kan nemen (net alsof je hele lichte koorts hebt)?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ghostworld op woensdag 8 augustus 2012 om 12:42:
Klopt. Maar gezien het feit ik altijd goed materiaal heb gekregen en mijn vertrouwen bij aankopen nooit geschaad is, moet ik er toch vanuit gaan dat het wel 4-fmp was wat ik heb genomen. Kan het niet zo zijn dat die stof een totaal andere uitwerking op mij heeft?

Misschien heeft you contact het wel nieuw in z'n assortiment, en/of verkeerd geleverd gekregen.
Heb al eerder gehoord dat een vendor een verkeerde stof opstuurt.

Uitspraak van ghostworld op woensdag 8 augustus 2012 om 12:42:
Is het overigens normaal dat je enige tijd na inname van 4-fmp klamme handen, lichte koude rillingen en een soort tintelen waar kan nemen (net alsof je hele lichte koorts hebt)?

Ja, teken dat het inslaat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 13:32:
Misschien heeft you contact het wel nieuw in z'n assortiment, en/of verkeerd geleverd gekregen.
Heb al eerder gehoord dat een vendor een verkeerde stof opstuurt.

Dat zou inderdaad ook nog kunnen..

Ja, teken dat het inslaat

Fijn om te weten dat dit normaal is, ik dacht op dat moment namelijk echt even dat ik totaal niet lekker was.
En zodra mijn ervaring met 4-fmp voldoende weggevaagd is, zal ik het middel nog een kans geven. Want ergens weiger ik te geloven dat 'dit het was'..
Waarschuw beheerder
+1
Het gevoel alsof je koorts hebt? Zo zou ik het niet omschrijven.. Klamme handjes wel(maar niet zo erg als bijvoorbeeld bij M), en tintelingen.. Redelijk snel daarna het niet meer stil kunnen blijven staan en een lekker gevoel in je nekharen :p

Waarschuw beheerder
-5
you contact

jouw contact

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op woensdag 8 augustus 2012 om 15:19:
Het gevoel alsof je koorts hebt? Zo zou ik het niet omschrijven.. Klamme handjes wel(maar niet zo erg als bijvoorbeeld bij M), en tintelingen.. Redelijk snel daarna het niet meer stil kunnen blijven staan en een lekker gevoel in je nekharen

idd, die tintelingen zijn echt geweldig, als je dan je gezicht vastpakt voelt je huid zo "echt" aan haha, en over je haren strijken voelt ook super vaag aan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Het gevoel alsof je koorts hebt? Zo zou ik het niet omschrijven.. Klamme handjes wel(maar niet zo erg als bijvoorbeeld bij M), en tintelingen.. Redelijk snel daarna het niet meer stil kunnen blijven staan en een lekker gevoel in je nekharen

Gevoel dat je het koud hebt, rillingen over je lichaam, klamme handen, beginnende klapperkaak.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 15:48:
jouw contact

Is dat het enige waarom je hier bent?
Om een beetje te lopen bitchen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 16:36:
Om een beetje te lopen bitchen

idd, wtf... alsof dat relevant is in dit topic, hij weet toch wat je bedoelt :')?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 16:36:
Om een beetje te lopen bitchen :no:

nee hoor, de eerste tig keer heb ik er niets van gezegd, maar het drong tot me door dat het een structurele afwijking betreft dus ik dacht ik help je even door je er op te wijzen.
Geen dank overigens :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 17:03:
Geen dank overigens

In het pillen topic had je me ook al geciteerd, en zag je dat t wel goed was geschreven.
Maar voor de netheid zal ik je bedanken, thank YOU, bij deze ...
Waarschuw beheerder
Constructieve kritiek?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2012 om 17:06:
In het pillen topic had je me ook al geciteerd, en zag je dat t wel goed was geschreven.
Maar voor de netheid zal ik je bedanken, thank YOU, bij deze ...

(y)

heel sportief!

En ik zal het ook nooit meer zeggen hoor :lol:
Waarschuw beheerder

Dit dus. Vind het super relax als het begint te werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 8 augustus 2012 om 18:35:
Vind het super relax als het begint te werken

Yep vanaf dat punt en zolang als die rush blijft duren.. Geweldig.
Waarschuw beheerder
Check mijn report..

jaa heb het ook wel eens gedaan en nog hogere dosis aleen vraag me af of er al mensen zijn die het iedere week doen, en daar dus al negatieven gevolgen van zien, aangezien dat het dagen lichtelijk door werkt, dus toch wat anders is natuurlijk als een schijfke,
Waarschuw beheerder
Zojuist is mijn bestelling uit de brievenbus gehaald. Het is wat wit/gelig is dat de juiste kleur voor 4 fmp? Oh en het is best fijngemalen met wat grotere korrels erin. Heb het online besteld bij die gespikkelde hagedis ;-)

Ik zag ook dat ze ethyleen hebben, heb wel wat over methylone gelezen en dit schijntvaanverwant te zijn wat hetzelfde effect heet. Iemand hier al ervaring mee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moontje75 op donderdag 9 augustus 2012 om 16:47:
Heb het online besteld bij die gespikkelde hagedis

:roflol: haha :P

4fmp heb je in verschillende "kleuren"
ik heb bijvoorbeeld een grijsachtige zandkorrel structuur
maar heb ook geel achtige fluffy structuur gehad :P
Waarschuw beheerder
Haha ja bij naam noemen mag niet, dan ma zo ;-)

Ok Thnx als mijn weegschaal binnen is maar wat capsules vullen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moontje75 op donderdag 9 augustus 2012 om 17:23:
Haha ja bij naam noemen mag niet, dan ma zo

haha weet ik, maar wel grappig omschrijving :D

Uitspraak van Moontje75 op donderdag 9 augustus 2012 om 17:23:
Ok Thnx als mijn weegschaal binnen is maar wat capsules vullen

mijn gloednieuwe weegschaal kapot gereden met mijn bureaustoel :facepalm:
danmaar in 7 stukken verdelen :') alle capsules wel even vol gevul,d dus zal zeker in de buurt van 140mg kome
Waarschuw beheerder
Hoeveel mg bijnemen is ideaal na 140 mg? En na hoeveel uur ong? Ik neem nu namelijk rond 6 uur een cap methylone van 140 mg als ik om 3 uur een cap fmp heb genomen van 140 mg. Ik voel van die methylone eigenlijk nooit wat, dus wil nu een x fmp redose proberen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2012 om 16:52:
4fmp heb je in verschillende "kleuren"
ik heb bijvoorbeeld een grijsachtige zandkorrel structuur
maar heb ook geel achtige fluffy structuur gehad
:P

En ook gewoon helemaal witte heb ik ook nog eens gehad, alle 3 gewoon 4-fmp hoe het zou moeten werken. Zal waarschijnlijk met het 'schoonmaken' te maken hebben dat de structuren zo verschillen.

Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 9 augustus 2012 om 17:51:
Ik voel van die methylone eigenlijk nooit wat, dus wil nu een x fmp redose proberen!

Een redose 4-FMP zorgt meestal enkel voor een verlenging van het wakker blijven/speedy gevoel. Als je van methylone niets voelt met bijpakken dan denk ik dat je van een redose 4-FMP nog minder zal voelen tbh.

Waarschuw beheerder
+1
Als je 4-FMP bijneemt verlengt het alleen het speedy effect dus geen euforie meer. Als ik het al doe pak ik meestal een dosis van rond de helft van de startdosis.
Waarschuw beheerder
En euforie van 4 fmp verlengen kon met een half pilletje XTC toch?

Waarom methylone na 4 fmp? Van wat ik ervan gelezen heb zou de euforie ervan veel heftiger zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moontje75 op donderdag 9 augustus 2012 om 19:31:
En euforie van 4 fmp verlengen kon met een half pilletje XTC toch?

Dan krijg je de euforie van de X en niet van de 4FMP, lijkt me.

Bij veel mensen werkt X dan trouwens anders, minder goed, of zelfs beter.
Waarschuw beheerder
Van wat ik ervan gelezen heb zou de euforie ervan veel heftiger zijn.

Eerder minder heftig. In vergelijking met MDMA dan ofcourse.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 9 augustus 2012 om 21:43:
Eerder minder heftig. In vergelijking met MDMA dan ofcourse.

Inderdaad en ik denk dat dat ook juist de reden is voor veel mensen om ipv MDMA wat methylone bij te pakken, minder heftige euforie maar ook minder heftige aanslag op je serotonine.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op donderdag 9 augustus 2012 om 17:54:
En ook gewoon helemaal witte heb ik ook nog eens gehad, alle 3 gewoon 4-fmp hoe het zou moeten werken. Zal waarschijnlijk met het 'schoonmaken' te maken hebben dat de structuren zo verschillen.

Volgens mij ligt het er aan wat voor grondstoffen er gebruikt zijn.
Je kunt het op meerdere manieren maken (een grondstof kun je soms vervangen door een andere).
Er kan voor prijs worden gekozen, of welke grondstoffen ze krijgen aangeboden.
Is een bepaalde grondstof niet leverbaar, en je kunt wel een vervanger krijgen dan zal die gebruikt worden.

Kleur zegt overigens niets over de kwaliteit ;)

Iemand overigens nog meer gemerkt dat 4F bij (hele) kleine dosis al werkt?
Bij het vullen van capsules verstuift het een beetje, en als je dat inademt dat het ook een rush geeft.
Dan heb je het echt over maar een paar milligram, voldoende om even wakker te blijven 8)

Waarom methylone na 4 fmp?

Om het simpel uit te leggen:

4F is de energie/wakkerheid van pep en de sociaalheid van X (zo omschrijf ik het).
Wanneer je 4F bij pakt verleng je alleen het speedy gedeelte, en als je Methylone (M1) bij pakt verleng je het gehele effect.

Hoe hoger de dosering, hoe meer het speedy effect het van het sociale ''overneemt''
Waarschuw beheerder
Kan het zijn dat ik er 'niks' van merk omdat ik te lang wacht met bijpakken?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2012 om 02:40:
Kleur zegt overigens niets over de kwaliteit

Kleur kan wel degelijk een graad zijn voor de hoeveelheid vervuiling van het oplosmiddel die in het zout zit opgelost. Ook kan kleur een indicatie geven over het soort zout dat is gevormd.

Bij het vullen van capsules verstuift het een beetje, en als je dat inademt dat het ook een rush geeft.
Dan heb je het echt over maar een paar milligram, voldoende om even wakker te blijven

Lijkt me sterk..

en als je Methylone (M1) bij pakt verleng je het gehele effect.

Methylone is weer een hele andere stof, dus ik zou het niet echt omschrijven als verlening van het gehele effect, maar meer de geleidelijke overgang naar een soort gelijk effect als in het begin van 4-FMP. Dit mede omdat Methylone wel een stuk meer intoxicating is dan 4F.
Waarschuw beheerder
tijdje terug op een feestje in Oberhausen.

Eerst camsule 4-fmp genomen ongeveer 140 a 150 mg.
tintelingen kwamen op, soort kippenvel gevoel op me hoofd (krijg ik ook wanneer ik alleen aan de xtc zit) raar gevoel.
vervolgens na 45 minuten a 60 minuten een oranje q-dance genomen.

Ging echt heerlijk euforie hield mooi lang aan, en kon lekker knappen.
ideale combi voor mij eerst 4-fmp en daarna xtc.

met alleen xtc kan ik voor geen meter meer losgaan.
Waarschuw beheerder
Thnx voor je uitleg Marco, maar methylone zou op zich ook een fantastisch product zijn toch? Dan zou je die toch ook enkel kunnen gebruiken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moontje75 op vrijdag 10 augustus 2012 om 15:30:
Thnx voor je uitleg Marco, maar methylone zou op zich ook een fantastisch product zijn toch? Dan zou je die toch ook enkel kunnen gebruiken?

Zeker! Ik vind Methylone zelf een lekker goedje en heeft soms zelfs mijn voorkeur boven mdma. Je blijft er tamelijk helder onder maar je voelt je super en geeft een behoorlijke rush energie. :-)