Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 684454x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!

Waarschuw beheerder
+2
Nou toch maar een korte verslagje schrijven van vrijdag avond, hoewel ik duidelijk een veels te lage dosis heb genomen. De dosis lag zo rond de 115 mg omdat ik het fijn vind om nieuwe drugs rustig te verkennen. Na ongeveer een uur/ ander half uur kreeg ik om de paar minuten een tinteling over mijn hoofdhuid. Tegelijk werd ik ook wat energieker maar ik had geen energie kick ofzo. Ik kreeg langzamer hand wel steeds meer zin om te dansen.

Ik heb van ongeveer 2 tot 5 non stop kunnen dansen zonder moe te worden maar ook niks mee gekregen van abnormaal veel energie zoals ik krijg van xtc/speed. Ik was kortom de hele avond heel vrolijk en was gewoon niet moe te krijgen.

Deze avond heeft wel mijn interesse gewekt en ga volgende keer zeker voor een hogere dosis, denk wel minstens 140 mg en dan later op de avond nog iets bijpakken van het een of het ander.

Maar zeker in een interessant goedje dit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paddie op zondag 11 maart 2012 om 13:57:
En het ergste van allemaal is nog dat ik er helemaal niks van gemerkt heb

OMG, dan heb je gewoon niet genoeg gesnoven!
Waarom snappen mensen dat niet :S
Werking is hetzelfde als oraal...

Je was wss scary door de korte burn...
Waarschuw beheerder
Ja ik overdrijf miss wel een beetje haha.. maar ik had wel verwacht dat ik energie zou krijgen maar echt helemaal niks gemerkt.. Ik had 40-50mg gepakt en meer had ik op dat moment ook geen zin in, tranen stonden op mn gezicht haha.. Maar hoeveel pak jij dan ongeveer om lekker effect te krijgen? Miss geef ik het nog wel een keer een kans :speed:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 11 maart 2012 om 16:56:
Wat voor 4-FMP heb jij als het 'inslaat'? De mijne komt namelijk heel geleidelijk opzetten. Coming up is zelfs een beetje zwaar en ben dan wat stiller/sip.

Ik denk dat het per persoon verschilt gewoon :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Paddie op zondag 11 maart 2012 om 18:34:
hoeveel pak jij dan ongeveer

Oraal tussen 150-160

Nasaal, op gevoel gedaan...

Waarschuw beheerder
Weet iemand of 4FMP een leuke meerwaarde kan zijn bij sex ipv bijvoorbeeld XTC?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BeukerT op zondag 11 maart 2012 om 18:45:
Ik denk dat het per persoon verschilt gewoon :)

Kan. Heb ook weleens 4-FMP gehad waar het meer als inslaan voelde en de coming down ook heftiger was.
Waarschuw beheerder
kan je 4-FMP net als xtc gewoon over heel de avond op gevoel bijpakken? of is dit niet om aan te raden?
Waarschuw beheerder
+2
donateur
4-FMP duurt lang genoeg dus zie niet echt een reden om het vaker bij te pakken. Sowieso versterkt het niet echt de euforie, het verlengt eerder het 'speedy' gedeelte.
Waarschuw beheerder
oke tnx voor de info! dan word het op masters 4-FMP aangezien ik met xtc aan de grond vastgenageld sta de laatste tijd. is een dosis rond de 150mg voor mijn eerste keer goed te doen, of is dat al aan de hoge kant?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van At Bijvat :xtc: op maandag 12 maart 2012 om 17:39:
oke tnx voor de info! dan word het op masters 4-FMP aangezien ik met xtc aan de grond vastgenageld sta de laatste tijd. is een dosis rond de 150mg voor mijn eerste keer goed te doen, of is dat al aan de hoge kant?

150mg als je een grote jongen bent, anders zou ik met 130mg beginnen.
donateur
Zou iets minder pakken voor een eerste keer, 100-130. BLijkt het te weinig, doe je een andere keer toch 150?
Of wat bijpakken. Als het er eenmaal in zit kan het er niet meer uit. Wat extra's toevoegen of je ervaring onthouden als wijsheid voor een andere keer kan nog wel ;)
Waarschuw beheerder
wel een grote jongen:lol: maar dan begin ik gewoon rond de 120mg, wat bijpakken kan dan idd altijd nog.
bedankt voor deze behulpzame reacties!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2012 om 21:26:
Weet iemand of 4FMP een leuke meerwaarde kan zijn bij sex ipv bijvoorbeeld XTC?

Leuker dan MDMA vind ik aangezien je wat helderder blijft en dus wat doelgerichter je ding(en) kan doen ;)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Eend op maandag 12 maart 2012 om 17:44:
150mg als je een grote jongen bent, anders zou ik met 130mg beginnen.

Of als 130 te weinig blijkt te zijn omdat je er minder gevoelig voor bent. MAar goed dat merk je pas na een eerste keer.

Waarschuw beheerder
+1
Iedereen bij wie ik het geintroduceerd heb, heb ik gelijk 150mg gegeven. Heb er nog nooit iemand te hard op zien gaan. Zijn wel allemaal mannen geweest overigens.
Waarschuw beheerder
begon zelf met 170, en vond dat nou niet echt extreem ofzo. zou idd 150 nemen ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb 1x 160mg gehad, ging super, bij lange na niet te hard (stukken minder hard dan op 100mg mdma) en een keer 120mg gehad, ging ook lekker, ietsje minder sterk en lang, maar toch prima mee vermaakt.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Een keer 150mg geprobeerd, dat vond ik toch net te hard denk ik. Dat was dan ook wel na een pauze van ruim 8 maanden. Ik vind 135mg de ideale dosering voor mijzelf, maar het is ook maar net wat je er in zoekt natuurlijk. :)
Waarschuw beheerder
+1
Ik vind 4-fa ook helemaal geen geschikt middel om hard te gaan. Het is juist een hele subtiele drugs die op de achtergrond blijft. Hard gaan gebruik ik wel m voor.
Waarschuw beheerder
Begin maar eens met een wat hogere dosis, dan spreekt gij wel anders :D
Mijn 1e keer was gelijk 180 - 190, wel aan de hoge kant maar nergens last van gehad, was ook gelijk mijn beste ervaring met 4fa..

Waarschuw beheerder
weet iemand de juiste doseringen als 4FMP combineert met 2CI en metylonen

Ik zelf dacht aan 150 mg FMP + 20 mg 2CI + .... metylonen? Of is 150 mg 4FMP teveel in combinatie met dit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 22:00:
weet iemand de juiste doseringen als 4FMP combineert met 2CI en metylonen

Voor thuis of een feest?
Thuis zou ik eerder 70-100mg 4-FMP pakken bij je dosering 2C-I
Voor op een feest 120-150mg 4-FMP met 8mg 2C-I als die alleen bedoeld is om de 4-FMP te verlengen.

Waarschuw beheerder
Nee, neem het allemaal tegelijk in een capsule. Gaat me juist hoeveel metylonen ik er bij moet doen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou eerder 120mg 4fmp doen dan, vind 150 wat veel als je tegelijktijdig ook nog 2c-i en mdmc neemt. ik zou zelf de 2c-i + 4fmp samen nemen en de methylone 2 uurtjes later ofzo.

Waarschuw beheerder
waarom dat precies? Ik dacht dat het juist zo'n mooie aanvulling was? Neem het op een feest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 23:04:
waarom dat precies? Ik dacht dat het juist zo'n mooie aanvulling was? Neem het op een feest.

Omdat je eerst een euforie en energie krijgt van 4fmp, en die kun je verlengen met methylone.
Als je deze tegelijk gaat innemen haal je een groot gedeelte weg van wat je kunt krijgen als je het afzonderlijk inneemt (uiteraard met een tussentijd)

Waarschuw beheerder
Van wat je kunt krijgen? Ik zou juist verwachten dat je euforie nog meer topt als je het tegelijk dropt? Men zei dat deze combinatie veel leek op MDMA, ben benieuwd. 4FMP +2CI had er veel van weg iig.

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 23:32:
Ik zou juist verwachten dat je euforie nog meer topt als je het tegelijk dropt?

Combi's kunnen altijd heel anders zijn dan dat je ze appart neemt.

Stel je vind dropjes lekker, maar cake ook.
Als je een cake gaat bakken met dropjes er in zou ie dan echt super lekker moeten zijn.
Maar dit blijkt niet zo te zijn, en je geniet er meer van als je eerst de cake eet en daarna op de dropjes zuigt.

Vage omschrijving, maar ik hoop dat je m snapt ;)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 22:00:
Ik zelf dacht aan 150 mg FMP + 20 mg 2CI + .... metylonen? Of is 150 mg 4FMP teveel in combinatie met dit?

Persoonlijk pak ik 135-150mg 4-FMP met 20 of 21mg 2C-I. Doe daar initieel dan zeker geen Methylone bij, want dan mag je met alles nog wel lager gaan zitten. Je kunt daarvan evt. wel een redose bij je hebben om later te nemen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 22:25:
Nee, neem het allemaal tegelijk in een capsule. Gaat me juist hoeveel metylonen ik er bij moet doen....

Methylone heet het he. Maar goed, waarom wil je alle3 bij elkaar doen in één capsule?
In ieder geval, 150mg 4-FMP is dan wel teveel ja..
Uitspraak van *NG* op dinsdag 13 maart 2012 om 22:48:
ik zou zelf de 2c-i + 4fmp samen nemen en de methylone 2 uurtjes later ofzo.

Ik ook, maar de Methylone nog weer meer later dan 2uurtjes later, maar goed dat is persoonlijke smaak.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 23:04:
waarom dat precies? Ik dacht dat het juist zo'n mooie aanvulling was?

Ja, maar wel om later te nemen en niet gelijktijdig allemaal met elkaar..
Ik zou juist verwachten dat je euforie nog meer topt als je het tegelijk dropt?

Waarom al je kruid in één keer verschieten ;) Ik neem aan dat je feestje wel wat langer duurt dan 4/5 uurtjes, toch? Strecht the fun and....less is more sometimes ;)
Men zei dat deze combinatie veel leek op MDMA, ben benieuwd. 4FMP +2CI had er veel van weg iig.

Jawel, maar ik denk ook dat met name die mensen ook spreken over gefaseerd innemen, niet over alle 3 tegelijk.
Ik neem de 4-FMP en 2C-I haast altijd met elkaar in, de Methylone meestal later.
Ook wel eens wel alle 3 gedaan, maar goed dan verschiet je al je kruid.. en moet je iig lager dan 150mg 4-FMP gaan zitten, want dat is dan imo gewoon teveel :)

Waarschuw beheerder
Ok bedankt. Daar heb ik wat aan;).

Zal dan later een capsule droppen met mehylone. De reden dat ik het in 1 keer wou doen is omdat je dan minder hoeft mee te nemen(ga naar belgisch feest wil geen risico lopen)

ik had de vorige keer 160 4FMP + 20 mg 2CI daar was ik echt waar van de kaart van, kwam dicht bij MDMA. Maar wel super effect.

Ik heb nog nooit methylone gehad, maar een ervaren gebruiker had het eens aangeraden.

140 mg 4 FMP + 15 mg 2CI en dan 2 uur later methylone droppen;).
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2012 om 00:08:
140 mg 4 FMP + 15 mg 2CI en dan 2 uur later methylone droppen.

Lijkt me mooi (Y)

Als het je bevalt maar het toch ietsje intenser mocht dan weet je dat gewoon voor een 2e keer en kan je dan naar wens net wat meer nemen :)
Altijd relatief rustig verkennen, beter (Y)
Waarschuw beheerder
Hehe, hoi.

Heb net van het weekend een combo ge-research, buisje gekocht bij de "G"

Eerst 1 laten testen en daarna genomen, zit 4f en 25-I-nom-be in....

Was erg goed. s'avonds uurtje na een lichte begonnen met research, 8 uur lang beizg geweest....hehehe, vermoeiend een research doen....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van het weekend voor het eerst 4fmp gehad.
had een capsule gekocht van een maat voor 5 euro.
hij zei dat er 150mg in zat maar dit betwijfel ik als ik de doseringen lees hier op partyflock.
Voelde er niet heel erg veel van maar was wel wat scherper en meer energie.
Vind het mooi spul om als bodem te door voor mdma/xtc :)

nog even kijken of ik voor masters wat kan regelen O:)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van *Jos* op woensdag 14 maart 2012 om 12:17:
nog even kijken of ik voor masters wat kan regelen

Gewoon dit forum doorspitten en je hebt zo een paar vendors te pakken. Zijn iig goedkoper dan wat jij er nu voor hebt betaald.

Waarschuw beheerder
+1
Ik snap zijn vraag eigenljjk wel. Ik heb daar ook wel eens naar gekeken maar als ik maar 1 grammetje zou bestellen zit ik met hoge verzendkosten en ben ik bij mijn mannetje op de hoek ongeveer even duur uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2012 om 12:58:
maar 1 grammetje zou bestellen zit ik met hoge verzendkosten

Ja dit dus.(plus dat ik nog thuis woon)
maar heb al bericht gehad dat iemand nog wat had liggen :)
hopelijk voor een mooi prijsje
Waarschuw beheerder
hoe zit het met SA: wil 1 gr methylone bestellen maar kan alleen met visa betalen? heb dat niet, en wil dus liever via ING oid. kan dit?
Waarschuw beheerder
''If you're seeking the most cost-effective way to make a transaction with your VISA card, then why not consider a bank transfer? Direct and usually free, this will enable the funds from your account to be instantly switched, letting you make payment for your goods without any worries. Available for orders from 40€ and up.''

Dit vond ik op de website.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 14 maart 2012 om 13:42:
hoe zit het met SA: wil 1 gr methylone bestellen maar kan alleen met visa betalen? heb dat niet, en wil dus liever via ING oid. kan dit?

Ja, zoals al aangegeven vanaf 40 euro. Ik heb meteen wat vrienden gevonden om de 4fmp per gram goedkoper te maken, de verzendkosten te kunnen delen en om met internetbankieren te kunnen betalen. Misschien gewoon wat vrienden enthousiast maken. Het is jammer dat een andere vendor sinds dit jaar 4fmp niet meer verkoopt, want daar betaalde je geen verzendkosten en kun je met iDEAL betalen.
Waarschuw beheerder
zo hey daar las ik dan mooi overheen! bedankt, en dan ga ik maar is even wat meer inslaan ;) hamstereeeen!!!
Waarschuw beheerder
150 mg fmp, en dan hoeveel uurtjes later/hoeveel mg methylone bijnemen?
donateur
Je voelt denk vanzelf wel aan wanneer het mooi de tijd is daarvoor, zou het niet te geforceerd gaan plannen..
Waarschuw beheerder
true, maar dacht een soort algemene richtlijn. maar die richtlijn zal dan wel gevoel zijn, hetzelfde als wanneer je x bijpakt na fmp. en hoeveel mg is aan te raden?
donateur
Persoonlijk doe ik er meestal 70-80 bij. Hierboven kreeg je een advies van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2012 om 00:08:
2 uur later methylone droppen.

meestal doe ik dat zelf veel later, zeg maar na 4u ong. pas. Maar goed, ik ben ook iemand die lang plezier heeft van de 4-FMP, anderen hebben er korter (merkbaar) plezier van, dus zijn eerder geneigd dan de Methylone bij te nemen.
Als je er net wat te hard voor gaat en je bent een beetje bij de pinken en enigszins verstandig aangelegd, dan merk je dat aan jezelf wel dat het 'nog geen tijd is'. Wanneer het wel tijd is ga je er doorgaans vanzelf aanm denken :)

Merk overigens op dat een volledige dosis Methylone bij mij 210+ mg is...dus ik neem ong één derde van een voor mij volledige dosis bij, bij iets wat al werkt ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb hier nu 75mg van op, een beetje met als doel om te kijken wat de laagste dosis is om toch het volledige effect te voelen. Uitslag: 75mg is hooguit genoeg om op wakker te blijven, geen duidelijk merkbare positieve effecten verder. Hetzelfde geldt voor 60mg methylone overigens. Next stop: 100mg 4fmp (en 90mg methylone).

EDIT: oké, 2,5 uur na inname van de 75mg 4fmp voel ik toch wel een relaxed randje met een lichte sociale drang (zit je dan alleen thuis), maar ik heb ook geblowed dusja..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van Nachtdier op donderdag 15 maart 2012 om 02:37:
Ik heb hier nu 75mg van op, een beetje met als doel om te kijken wat de laagste dosis is om toch het volledige effect te voelen.

Je moet ook niet vergeten dat in een feest setting en zeker met de 2c-i je de dingen toch anders ervaart.
Waarschuw beheerder
Mooi 140-150mg capsules voor 3 euro per stuk kunnen scoren :)
Benieuwd hoe ik mij bij deze capsules voel, kan niet wachten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eend op dinsdag 13 maart 2012 om 09:17:
Ik vind 4-fa ook helemaal geen geschikt middel om hard te gaan. Het is juist een hele subtiele drugs die op de achtergrond blijft.

Met dat eerste ben ik het wel eens ja. Maar bij mij blijft het niet subtiel op de achtergrond. Maar dat zal mijn gevoeligheid voor stimulanten wel zijn. ;P Vanmiddag nog getraind met guarana, ginseng en caffeïne. Wat een slechte combinatie, haha. :lol: