Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 22:00:
Ik zelf dacht aan 150 mg FMP + 20 mg 2CI + .... metylonen? Of is 150 mg 4FMP teveel in combinatie met dit?
Persoonlijk pak ik 135-150mg 4-FMP met 20 of 21mg 2C-I. Doe daar initieel dan zeker geen Methylone bij, want dan mag je met alles nog wel lager gaan zitten. Je kunt daarvan evt. wel een redose bij je hebben om later te nemen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 22:25:
Nee, neem het allemaal tegelijk in een capsule. Gaat me juist hoeveel metylonen ik er bij moet doen....
Methylone heet het he. Maar goed, waarom wil je alle3 bij elkaar doen in één capsule?
In ieder geval, 150mg 4-FMP is dan wel teveel ja..
ik zou zelf de 2c-i + 4fmp samen nemen en de methylone 2 uurtjes later ofzo.
Ik ook, maar de Methylone nog weer meer later dan 2uurtjes later, maar goed dat is persoonlijke smaak.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 23:04:
waarom dat precies? Ik dacht dat het juist zo'n mooie aanvulling was?
Ja, maar wel om later te nemen en niet gelijktijdig allemaal met elkaar..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 23:32:
Ik zou juist verwachten dat je euforie nog meer topt als je het tegelijk dropt?
Waarom al je kruid in één keer verschieten

Ik neem aan dat je feestje wel wat langer duurt dan 4/5 uurtjes, toch? Strecht the fun and....less is more sometimes
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2012 om 23:32:
Men zei dat deze combinatie veel leek op MDMA, ben benieuwd. 4FMP +2CI had er veel van weg iig.
Jawel, maar ik denk ook dat met name die mensen ook spreken over gefaseerd innemen, niet over alle 3 tegelijk.
Ik neem de 4-FMP en 2C-I haast altijd met elkaar in, de Methylone meestal later.
Ook wel eens wel alle 3 gedaan, maar goed dan verschiet je al je kruid.. en moet je iig lager dan 150mg 4-FMP gaan zitten, want dat is dan imo gewoon teveel