| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Wel leuk, je voelt weinig raars en ineens kom je niet meer uit je woorden
Misschien omdat je van de 4F ook al een licht euforisch gevoel hebt? Ik had idd hetzelfde.
Ik was gewoon ineens knettervaag. Wel leuk, je voelt weinig raars en ineens kom je niet meer uit je woorden.
Ik heb net 160mg 4-fmp genomen. Het is mijn eerste keer, maar wel al wat ervaring met XTC. Ik wou eigenlijk 125mg nemen maar per ongeluk het hele flesje Flux in één keer ge-at. Oops?
160 heeft ie gewoon iets spitsiger zal zijn geweest
150mg is voor mij de goede dosis...
Ik heb net 160mg 4-fmp genomen
Oops?
wow deze zin mist een woord of de volgorde is verkeerd
En hoe is het afgelopen? Je bent er gewoon nog toch?!
Hoelang?
Wel pauze houden tussendoor, anders ga je wennen aan het spul
Bij mij hield de euforie zo'n 3,5 uur aan, het lekkere gevoel een uur of 6/7.
Dan werkt het nog wel gewoon toch of gaat die tolerantie al zo snel?
Trouwens, wil op m'n volgende feestje 4fmp gaan gebruiken, welke dosis bevelen jullie me aan? Heb tot nu toe nog maar eenmaal (thuis 4fmp) gebruikt. Dat was 100mg, die ik wel goed voelde. Toch denk ik dat er veel meer uit te halen valt. Met X ga ik erg lekker op bijvoorbeeld een half Q'tje. Ik weeg overigens tegen de 60 kilogram.
Weeg zelf 70 kilo en heb op timewarp rond de 150mg gepakt en heb er de hele avond genoeg aan gehad eigenlijk. laatste 4 uur van het feest beetje speedy effect toen nog een halve pill gegooid. Om de laatste uurtjes nog even vaag te zijn.
Dit lijkt me nogal vervelend, of valt in dit in de praktijk reuze mee?
verstandig ga wachten met innemen, dan kan ik na het feest weer lekker snel slapen/uitrusten.
Het redosen zou ik trouwens ook niet doen voor de euforie, daar heb ik dan de X voor.
en van plan om aan begin van het feest (10.00u a 11.00u) 4fmp te droppen (dosis nog onbekend), maar ben bang dat tegen het einde van het feest de 'boost' van de 4fmp verdwenen is. Stel dat ik het 11.00u inneem, dan werkt het tot 5.00u a 6.00u en moet ik het de laatste 1 a 2 uur zonder 4fmp doen. Dit lijkt me nogal vervelend, of valt in dit in de praktijk reuze mee? Ik ga het dan wel in combinatie met X gebruiken, maar zou het wel enorm jammer vinden als het bewegen de laatste 2 uurtjes veel moeizamer gaat.
Ik neem de 4fmp denk ik tussen 0.00u en 1.00u, zodat ik in ieder geval tot het einde van het feest van de energie van de 4fmp kan profiteren. Rond een uurtje of vier, als de euforie van de 4fmp verdwenen is, neem ik dan wat X.
Ik neem de 4fmp denk ik tussen 0.00u en 1.00u, zodat ik in ieder geval tot het einde van het feest van de energie van de 4fmp kan profiteren. Rond een uurtje of vier, als de euforie van de 4fmp verdwenen is, neem ik dan wat X
Ik zou het andersom doen. Eerst Xtc en dan al laatse de 4-Fmp. Werkt elkaar minder tegen en je voelt van beide stoffen echt het hoogste punt.
Is er veel aanbod in de buurt van Den Bosch? Of moet je toch echt meer naar grotere steden?
Ik laat het zelf altijd opsturen naar mij
Heb je trouwens al betaald? In dat geval komt het wel gewoon aan, lijkt me.
Dat is misschien wel zo, maar dan heb ik alleen de laatste paar uur echt zin om los te gaan. Van alleen X krijg ik spijtig genoeg geen energie