Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 687502x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2012 om 23:26:
Wel leuk, je voelt weinig raars en ineens kom je niet meer uit je woorden

Methoxetamine? :P Dat was echt raar spul, komt heel langzaam op en eerst denk je: oh ik zit op keta niveau. En 5minuten later zonder dat je het door hebt snap je er niks meer van xD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 januari 2012 om 23:27:
Misschien omdat je van de 4F ook al een licht euforisch gevoel hebt? Ik had idd hetzelfde.

Het contrast tussen onder invloed zijn van 4fmp en het gevoel van X is gewoon kleiner dan het contrast tussen nuchter zijn en het gevoel van X. Zou dat kunnen?
Waarschuw beheerder
Ik was gewoon ineens knettervaag. Wel leuk, je voelt weinig raars en ineens kom je niet meer uit je woorden.

idd, precies dat had ik met oudjaar. Maar die euforie van 4fmp alleen werd ook na een tijd minder en dan is een pilletje wel lekker :D
Waarschuw beheerder
Ik was gewoon ineens knettervaag.

Brings back memories 8)

Zelfde hier, sluipt naar binnen...
Maar wel in ene supervaag :P
Waarschuw beheerder
Volgende week tijdens fucking bastards eens proberen! Ben benieuwd!(H)
Waarschuw beheerder
Op hardspace uhh ik bedoel hardbass ga ik ook 4fmp met X doen. Laatste keer was geslaagd halve eekhoorn sloeg daarna ook heerlijk in! :D
Waarschuw beheerder
Ik heb net 160mg 4-fmp genomen. Het is mijn eerste keer, maar wel al wat ervaring met XTC. Ik wou eigenlijk 125mg nemen maar per ongeluk het hele flesje Flux in één keer ge-at. Oops?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Paddie op zaterdag 21 januari 2012 om 17:20:
Op hardspace uhh ik bedoel hardbass ga ik ook 4fmp met X doen. Laatste keer was geslaagd halve eekhoorn sloeg daarna ook heerlijk in!

de combi is heerlijk ja :D zelfs een kwartje eekhoorn ging heel lekker eergister
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op zondag 22 januari 2012 om 00:23:
Ik heb net 160mg 4-fmp genomen. Het is mijn eerste keer, maar wel al wat ervaring met XTC. Ik wou eigenlijk 125mg nemen maar per ongeluk het hele flesje Flux in één keer ge-at. Oops?

Flesje?

160mg, holy moly. Betwijfel of je dan wel het lekkere gevoel ervaart.
Waarschuw beheerder
150mg is voor mij de goede dosis...
160 heeft ie gewoon iets spitsiger zal zijn geweest
donateur
Uitspraak van Yozzman op zondag 22 januari 2012 om 17:14:
160 heeft ie gewoon iets spitsiger zal zijn geweest

wow deze zin mist een woord of de volgorde is verkeerd :P
Uitspraak van Yozzman op zondag 22 januari 2012 om 17:14:
150mg is voor mij de goede dosis...

Hier ook, 135-150.
Ik heb net 160mg 4-fmp genomen

Oops?

En hoe is het afgelopen? Je bent er gewoon nog toch?! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 januari 2012 om 19:31:
En hoe is het afgelopen? Je bent er gewoon nog toch?! :)

Ik ben er nog! Heerlijk avondje gehad. Ik heb het ervaren als een soort mdma-light. komt lekker rustig op, veel positieve energie maar wel lekker helder, nauwelijks vervelende bijwerkingen, houdt lekker lang aan, nauwelijks een kater tot nu toe.

Ik vond 160mg zeker niet te veel eigenlijk, ik vind 80mg mdma heftiger.
donateur
Uitspraak van Nachtdier op zondag 22 januari 2012 om 21:32:
komt lekker rustig op, veel positieve energie maar wel lekker helder, nauwelijks vervelende bijwerkingen, houdt lekker lang aan, nauwelijks een kater tot nu toe.

:)
Waarschuw beheerder

(y)

Wel pauze houden tussendoor, anders ga je wennen aan het spul :)
Waarschuw beheerder
houdt lekker lang aan

Hoelang?

Nog maar een kleine drie weken en dan mag ik ook weer. <3
Waarschuw beheerder
Houd ong 3uur aan. Euforische gedeelte, dr na heb nog het wakkere ervan :) 2 uurtjes ongeveer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 22 januari 2012 om 21:54:
Hoelang?

Bij mij hield de euforie zo'n 3,5 uur aan, het lekkere gevoel een uur of 6/7.

Uitspraak van Yozzman op zondag 22 januari 2012 om 21:45:
Wel pauze houden tussendoor, anders ga je wennen aan het spul :)

Ik probeer sowieso altijd wel een week of 5/6 tussen mijn drugsgebruik te houden, maar volgende week wel van plan 160mg te nemen op een verjaardagsfeest (de meeste gaan dan aan de xtc). Dan werkt het nog wel gewoon toch of gaat die tolerantie al zo snel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op zondag 22 januari 2012 om 22:32:
Bij mij hield de euforie zo'n 3,5 uur aan, het lekkere gevoel een uur of 6/7.

Ah, oké. Was bij mij ongeveer idem dito, al was mijn dosis maar 100mg.

Uitspraak van Nachtdier op zondag 22 januari 2012 om 22:32:
Dan werkt het nog wel gewoon toch of gaat die tolerantie al zo snel?

Durf ik niet te zeggen, maar je lichaam heeft wel enige tijd nodig om je voorraad serotonine weer aan te vullen. Weet niet of door 4fmp die voorraad ook zo hard leeg gezogen wordt.

Trouwens, wil op m'n volgende feestje 4fmp gaan gebruiken, welke dosis bevelen jullie me aan? Heb tot nu toe nog maar eenmaal (thuis 4fmp) gebruikt. Dat was 100mg, die ik wel goed voelde. Toch denk ik dat er veel meer uit te halen valt. Met X ga ik erg lekker op bijvoorbeeld een half Q'tje. Ik weeg overigens tegen de 60 kilogram.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 22 januari 2012 om 22:45:
Trouwens, wil op m'n volgende feestje 4fmp gaan gebruiken, welke dosis bevelen jullie me aan? Heb tot nu toe nog maar eenmaal (thuis 4fmp) gebruikt. Dat was 100mg, die ik wel goed voelde. Toch denk ik dat er veel meer uit te halen valt. Met X ga ik erg lekker op bijvoorbeeld een half Q'tje. Ik weeg overigens tegen de 60 kilogram.

Weeg zelf 70 kilo en heb op timewarp rond de 150mg gepakt en heb er de hele avond genoeg aan gehad eigenlijk. laatste 4 uur van het feest beetje speedy effect toen nog een halve pill gegooid. Om de laatste uurtjes nog even vaag te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2012 om 22:50:
Weeg zelf 70 kilo en heb op timewarp rond de 150mg gepakt en heb er de hele avond genoeg aan gehad eigenlijk. laatste 4 uur van het feest beetje speedy effect toen nog een halve pill gegooid. Om de laatste uurtjes nog even vaag te zijn.

Klinkt goed, al klinkt 150mg zoveel.

Ben van plan om aan begin van het feest (10.00u a 11.00u) 4fmp te droppen (dosis nog onbekend), maar ben bang dat tegen het einde van het feest de 'boost' van de 4fmp verdwenen is. Stel dat ik het 11.00u inneem, dan werkt het tot 5.00u a 6.00u en moet ik het de laatste 1 a 2 uur zonder 4fmp doen. Dit lijkt me nogal vervelend, of valt in dit in de praktijk reuze mee? Ik ga het dan wel in combinatie met X gebruiken, maar zou het wel enorm jammer vinden als het bewegen de laatste 2 uurtjes veel moeizamer gaat.
Waarschuw beheerder
Haha, dat kan inderdaad ook. Maar somehow is het altijd erg moeilijk om je aan dat soort 'afspraken' te houden als je eenmaal op het feest bent.
donateur
Dat ligt dan aan je zelf, blijkbaar is het einde belangrijk voor je, dan zou ik daar voor gaan :)
Uitspraak van Digitalism op zondag 22 januari 2012 om 23:29:
Dit lijkt me nogal vervelend, of valt in dit in de praktijk reuze mee?

Valt niet perse mee :lol:

Je zou een dosis Methylone meekunnen nemen, of een kleine redose wat eerder innemen dan je laatste 2uurtjes.
Waarschuw beheerder
Haha, klopt. Ik gebruik nagenoeg alleen op feesten (4 a 5 keer per jaar), dus als ik dan eenmaal op een feest ben, wil ik genieten ook.

Maar het einde is zeker belangrijk voor me, vind het erg fijn om een feest 'goed' af te sluiten. Methylone heb ik niet thuis liggen en ik ben er ook niet bekend mee, dus die optie moet ik elimineren. Oh, ik dacht dat redosen met 4fmp niet mocht/werkte. Hoe zit dat?
donateur
Werkt wel. Mogen is natuurlijk aan jezelf. Niet te bont ermee maken is wel verstandig voor dat je door een te hoge cumulatieve dosis niet kunt slapen als je thuiskomt. (toenemend probleem bij cumulatieve doseringen boven de 200mg)

De aanvankelijke euforie krijg je overigens doorgaans niet terug, de energie kun je wel verlengen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Allereerst bedankt voor de informatie.

Ah, werkt het zo. Stel dat je aan het begin van het feest 125mg neemt, hoe groot 'moet' dan je redose zijn? Denk dat ik maar verstandig ga wachten met innemen, dan kan ik na het feest weer lekker snel slapen/uitrusten.

Het redosen zou ik trouwens ook niet doen voor de euforie, daar heb ik dan de X voor.
donateur
Ik zou dan zelf 50 á 80mg pakken :)
Uitspraak van Digitalism op maandag 23 januari 2012 om 00:13:
verstandig ga wachten met innemen, dan kan ik na het feest weer lekker snel slapen/uitrusten.

Juist :)
Uitspraak van Digitalism op maandag 23 januari 2012 om 00:13:
Het redosen zou ik trouwens ook niet doen voor de euforie, daar heb ik dan de X voor.

Die zou je natuurlijk ook tot wat later op het feest kunnen bewaren en dan daar die uurtjes mee coveren :)

Waarschuw beheerder
Ik heb vorig feestje in totaal 300 mg 4FMP gepakt, gedoseerd over een nacht. Kreeg op een gegeven moment wel last van mijn hart. Zijn er meer mensen met dit verschijnsel?
Waarschuw beheerder
X neem ik sowieso pas als de euforie van de 4fmp over is. Maar van X krijg ik helaas nauwelijks of geen energie.

Pijn aan je hart? Dan zou ik de volgende keer echt minder pakken, dude.
Waarschuw beheerder
Meer dan 200mg wordt niet aangeraden...
Helemaal niet 300mg, is gewoon teveel geweest.
Zoals boven beschreven staat, het hoopt op...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 22 januari 2012 om 23:29:
en van plan om aan begin van het feest (10.00u a 11.00u) 4fmp te droppen (dosis nog onbekend), maar ben bang dat tegen het einde van het feest de 'boost' van de 4fmp verdwenen is. Stel dat ik het 11.00u inneem, dan werkt het tot 5.00u a 6.00u en moet ik het de laatste 1 a 2 uur zonder 4fmp doen. Dit lijkt me nogal vervelend, of valt in dit in de praktijk reuze mee? Ik ga het dan wel in combinatie met X gebruiken, maar zou het wel enorm jammer vinden als het bewegen de laatste 2 uurtjes veel moeizamer gaat.

Je kan natuurlijk ook langer wachter met de MDMA nemen, stel je neemt de 4fmp om 11 uur en je zegt dat het tot 6 uur uiterlijk duurt en je feestje duurt tot 8 uur. Ja kan dan rond 5 uur (hangt ervan af hoelang MDMA bij jou werkt) besluiten om aan de M te gaan, ik denk dat je dan een mooie overgang krijgt tussen de M en de 4 FMP

Ik zou het alleen niet zeker weten want ik ben dit spul helaas nog niet tegen gekomen :P
Waarschuw beheerder
!¤ eM 2C³ ¤! zei hetzelfde wat het wachten betreft. ^^

Ik neem de 4fmp denk ik tussen 0.00u en 1.00u, zodat ik in ieder geval tot het einde van het feest van de energie van de 4fmp kan profiteren. Rond een uurtje of vier, als de euforie van de 4fmp verdwenen is, neem ik dan wat X.

Je bent 4fmp nog niet tegengekomen? Je kunt het online zo bestellen en duur is het ook niet. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 23 januari 2012 om 20:11:
Ik neem de 4fmp denk ik tussen 0.00u en 1.00u, zodat ik in ieder geval tot het einde van het feest van de energie van de 4fmp kan profiteren. Rond een uurtje of vier, als de euforie van de 4fmp verdwenen is, neem ik dan wat X.

lijkt me een prima schema. Je gaat een mooie avond tegemoet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 23 januari 2012 om 20:11:
Ik neem de 4fmp denk ik tussen 0.00u en 1.00u, zodat ik in ieder geval tot het einde van het feest van de energie van de 4fmp kan profiteren. Rond een uurtje of vier, als de euforie van de 4fmp verdwenen is, neem ik dan wat X

Ik zou het andersom doen. Eerst Xtc en dan al laatse de 4-Fmp. Werkt elkaar minder tegen en je voelt van beide stoffen echt het hoogste punt. ;)
Waarschuw beheerder
Top spul voor avonden die tussen 5-6 eindigen (Y).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 24 januari 2012 om 16:05:
Ik zou het andersom doen. Eerst Xtc en dan al laatse de 4-Fmp. Werkt elkaar minder tegen en je voelt van beide stoffen echt het hoogste punt.

Dat is misschien wel zo, maar dan heb ik alleen de laatste paar uur echt zin om los te gaan. Van alleen X krijg ik spijtig genoeg geen energie.

Waarschuw beheerder
Is er veel aanbod in de buurt van Den Bosch? Of moet je toch echt meer naar grotere steden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 17:22:
Is er veel aanbod in de buurt van Den Bosch? Of moet je toch echt meer naar grotere steden?

De gemiddelde straatdealer verkoopt volgens mij niet echt 4-FMP. Ik laat het zelf altijd opsturen naar mij, en andere mensen kopen het online bij een vendor. Dus je woonplaats maakt niet veel uit.

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op dinsdag 24 januari 2012 om 17:30:
Ik laat het zelf altijd opsturen naar mij

idemito :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
http://http//aromatic-service.de-gekko.nl/

De bestel pagina werkt niet en heb vorige week al besteld?
Voorheen kwam het gewoon aan
Iemand nog een probleem ermee?:|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vreemd. Heb het daar twee weken terug nog gewoon besteld.

Heb je trouwens al betaald? In dat geval komt het wel gewoon aan, lijkt me.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 24 januari 2012 om 19:28:
Heb je trouwens al betaald? In dat geval komt het wel gewoon aan, lijkt me.

ja dat heb ik;)

:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 24 januari 2012 om 17:04:
Dat is misschien wel zo, maar dan heb ik alleen de laatste paar uur echt zin om los te gaan. Van alleen X krijg ik spijtig genoeg geen energie

Ach ieder zijn smaak toch? Technisch gezien is jou volgorde beter. Xtc gooit al je serotonine vrij , ze zeggen dat het beter is om xtc als laatst te doen. Alleen mijn ervaring vind ik juist het omkeerde lekkerder. Veel plezier op het feest ! GR,.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Dooon
Dan komt het vast wel aan, wellicht met een leuk kaartje.

Uitspraak van gerrit2 op dinsdag 24 januari 2012 om 19:40:
Veel plezier op het feest ! GR,.

Het vindt pas de elfde plaats, maar bedankt!
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 19:24:

End of Life denk ik :lol:

Denk niet meer dat het aankomt..
Waarschuw beheerder
Hoe zit het met 4-fa gekocht via het internet via een webshop. Laten testen of is het betrouwbaar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2012 om 19:24:

Voorheen kwam het gewoon aan
Iemand nog een probleem ermee?:|

http://aromatic-service.de-gekko.nl/
doet het hier nog wel.