70mg 4f met 8mg 2C-I
Dat was me het avondje wel! Kan het niet laten een kort reportje te plaatsen..
Setting: indoor underground House/Techno feest met veel bizar uitgedoste mensen
T=0 Eerst de 70mg 4FA + 8mg 2C-I.. Werkte na 25 min. Voelde de 2C-I nauwelijks (toch 12mg dan maar?), maar ging wel prima op de 4FA.
Praatje maken hier en daar, beetje dansen, vrienden die voor het eerst aan de 4F/2C gingen wat in de gaten houden.
Op dat feest verkochten ze quiche (WTF), daar maar een flink stuk van gegeten.

Heb het binnen weten te krijgen dus dat geeft al aan dat ik nog niet zo hard ging.
T+2 kleine redose 20mg 4FA/2mg 2C-I
T+3 wel erg nuchter nu, dan maar kijken wat die 15mg 2C-C gaat doen.
T+3:15 besluit ook nog 35mg 4FA te redosen. Gek genoeg bleek dat een lastige opgave.
Na een tijdje realiseerde me dat het kwam doordat de 2C-C insloeg. En hoe!
Van de 2C-I had ik nauwelijks iets gevoeld, maar door de 2C-C erbij werd ik ineens op ruwe wijze de realiteit uit geslingerd.
Begon nogal chaotisch en HARD te trippen, met veel visuals en verwarring hier en daar.
Had wat onnavolgbare gedachtesprongetjes en snapte er echt geen ene fuck meer van.
Waar ik in het begin van de avond goed sociaal bezig was, was gesprekken voeren nauwelijks nog te doen.
Heb gelukkig wat ervaring inmiddels en besloot maar partij te gaan maken, genieten met de oogjes dicht, handjes in de lucht etc.
T+3:50 Om mijn toestand te illustreren:
Notitie in mn telefoon: "geen idee waarom ik nu m'n telefoon pak en dit opschrijf ofzo"
T+4:30 Wordt redelijk rap weer nuchter en neem mn laatste cap met 10mg 2C-C.
T+5:20 Irritante bodyload/misselijkheid die ik vaak heb bij de comedown van 4FA.
Flink er doorheen proberen te dansen helpt wel aardig.
Uiteindelijk nog hard los gegaan in een relatief nuchtere afterspace tot T+6:30
Thuis toch nog erg gefascineerd een Planet Earth

episode bekeken, en om T+8:30 gaan slapen.