Je kunt echt wel een 1-2'tje opzetten met de testcentra
Dat zeg jij nu, maar dat is nog wel de vraag. Zou fijn zijn als ze het doen, maar wie weet hebben ze bezwaren en dan doen ze het niet.
Buiten dat, zou dat alleen werken voor de Nederlandse sectie of voor een aparte Nederlandse site. Tenslotte zijn we (zo wat) het enige land waar getest wordt.
Ja, in Amerika kan je geloof ik ook je tabletje opsturen naar iets..bepaald initiatief is daar opgestart. Kost alleen wel 100/120 dollar ofzo..vrij prijzig dus.
Misschien voor het buitenland wat moeilijker
juist..
Kan makkelijk.
Maar goed joh, dit is nooit zo evidence based als andere dingen waar wij happig op zijn
Ik zie het iig nog niet 1,2,3 van de grond komen. Zie het tegendeel overigens graag bewezen worden hoor, daar niet van.
is de kans dat er een report tussen zit dat maar één keer voorkomt verwaarloosbaar.
Wel over langere tijd, maar voor iedere nieuwe pil komt natuurlijk een nieuw report, dat is ook eens de eerste. Dit gaat net zo goed op voor elke nieuwe xtc pil met wel kleurtje en logo'tje dan ook, dan voor een mogelijk toevallig voor het eerst opduikende 4-FMP pil.
Aangezien 4-FMP al vrij lang op de markt is
Klopt.
lijkt het me sterk dat er nu pas pillen getest worden met dat spul.
Tja. Lijkt jou sterk, is het misschien ook. Who knows. Maar er kan nu tenslotte gewoon eens iemand zijn die denkt..hey ik ga dat eens drukken. En eerder niet.
Daar weer naast, is er ook slechts een fractie van de Nederlandse "gebruikersvereniging" die uberhaupt wat laat testen, dus je kunt zoiets missen. Er zijn legio stempels in NL geweest die echt niet allemaal op PR staan. Kan zo'n 4-FMP pil een goed voorbeeld van zijn. Ook juist en vooral omdat het er niet eerder op stond. Dat mensen niet weten dat ze OOK dat kunnen submitten. Onbekend maakt onbemind.
pillen met 4-FMP, dus ze bestaan ongetwijfeld.
De vraag was eigenlijk ook of ze kwantitatieve bepalingen konden doen... 
Juist. Weer veel tekst daarbij dus
Ik ga er binnenkort wel een keer achteraan, dan weten we het antwoord tenminste