70 volgers · 690265x bekeken
| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Na lang zoeken en een 2 slechte ervaringen met zogenaamde 4fmp waarschijnlijk nu toch echt de speld in de hooiberg gevonden.
Aan de geur structuur te zien (hebben al vele batches in handen gehad) zijn we van mening dat het geen 4fmp is. Maar het gevoel en space en tijdsduur was het precies zoals het altijd is geweest. 1 ding had ik wel. In het gebiedje boven en onder mijn tanden, je zou zeggen de wortels klopte het. Dit gebeurde in vlagen. Zeer prettig, maar het viel me op dat ik dit nog nooit gehad heb.
Het goedje gaat naar het testcentrum. Zal hier later nog over berichten.
Aan de geur structuur te zien (hebben al vele batches in handen gehad) zijn we van mening dat het geen 4fmp is. Maar het gevoel en space en tijdsduur was het precies zoals het altijd is geweest. 1 ding had ik wel. In het gebiedje boven en onder mijn tanden, je zou zeggen de wortels klopte het. Dit gebeurde in vlagen. Zeer prettig, maar het viel me op dat ik dit nog nooit gehad heb.
Het goedje gaat naar het testcentrum. Zal hier later nog over berichten.
Si helemaal down lijkt het. Iemand nog tips?
voor 4fmp? of 4fma?
Si helemaal down lijkt het. Iemand nog tips?
Is fucked up. Niemand meer info of dit gewoon een administratieve pauze is zoals een goed jaar geleden of gaan ze weg van de markt? Ze hadden nog altijd alle middelen zoals 4fa.
laatste aanpassing
Is fucked up. Niemand meer info of dit gewoon een administratieve pauze is zoals een goed jaar geleden of gaan ze weg van de markt? Ze hadden nog altijd alle middelen zoals 4fa.
Zo hadden inderdaad tot laatste moment nog alle middelen. SI was al paar weken dicht, website ging offline ongeveer week geleden. Er gaan allerlei geruchten, maar niemand weet exact wat er aan de hand is. PM maar voor meer info.
laatste aanpassing
Ja dat werkt goed, die 4fmp, als 't 4fmp is natuurlijk.
En als het dat niet is, nog altijd interessant wat het wel is aangezien het zo ontzettend overeenkomt met 4FMP
laatste aanpassing
hoogst waarschijnlijk 4fma
Nou, dat verschil merk je echt wel. Hahaha. Als er iets niet op 4fmp lijkt is het wel 4fma. Wat een schrale vervanger. Maar uiteindelijk ben ik benieuwd want stel dat het iets anders is dan weet ik wat ik voortaan zoek
ik zelf vind het vrij veel op elkaar lijken.
iis ook zo..
Ik vind er ook een flink verschil in zitten. Je blijft er veel helderder bij, werkt langer door. Nee, wat mij betreft is het verschil tussen die twee wel goed te merken. Zeker de eerste twee uur waar je bij 4fmp nog een soort van euforisch rush ervaart is dat bij 4fma lang niet zo sterk.
Vermijd SA! bestelling komt niet aan en ze versturen niet opnieuw!
Wat voor m&m's zijn er voor zuivere/geteste 4fa?
Ik lees oranje boom, grijze flugels? Wat nog meer?
Ik lees oranje boom, grijze flugels? Wat nog meer?
laatste aanpassing
Is al lang geweten. Volgens mij zijn die al lang down.
Ze zijn niet down, reageren ook gewoon op tickets. Maar gewoon klote dat bestelling niet aankomt
Is al lang geweten. Volgens mij zijn die al lang down.
4 weken geleden nog besteld, kwam wel gewoon aan.
4 weken geleden nog besteld, kwam wel gewoon aan.
Ze zijn niet down, reageren ook gewoon op tickets. Maar gewoon klote dat bestelling niet aankomt
Excuses had het verwisselt met een andere.
Ondertussen 2 weken later.. Uitslag toevallig nog?
Op Dinsdag getest. Vrijdag de week daarna kon ik bellen (afgelopen vrijdag). Ik ben dit alleen vrijdag middag vergeten. 1.5 week word nu dus 2.5 week. Sorry jongens. Vrijdag kan ik weer bellen tussen 13u en 16u.
laatste aanpassing
Al van alles geprobeerd en iedereen zegt wat te kunnen regelen, maar ondertussen nog steeds niets op de kop kunnen tikken
Op Dinsdag getest. Vrijdag de week daarna kon ik bellen (afgelopen vrijdag). Ik ben dit alleen vrijdag middag vergeten. 1.5 week word nu dus 2.5 week. Sorry jongens. Vrijdag kan ik weer bellen tussen 13u en 16u.
prima! Hah, ik wacht geduldig af.
Al van alles geprobeerd en iedereen zegt wat te kunnen regelen, maar ondertussen nog steeds niets op de kop kunnen tikken
Same.
Ok apart, is opzich makkelijk te verkrijgen. Kan zelfs hier meerdere soorten krijgen als ik wil
4fmp met xtc is echt lachen, voel me dan fk waus haha. Echt relaxt
@wappie187 waar is "hier"? 
Wat moet ik gooien in een pb? Dat er grijze flugels en gele cornettos verkocht worden.
Zoek zelf maar een leverancier
Wat moet ik gooien in een pb? Dat er grijze flugels en gele cornettos verkocht worden.
zijn allemaal restpartijen. Kom maar met een leverancier voor 4fa poeders of hou anders je interessante praat gewoon voor je.
Haha heb ze nog steeds, jullie weten niks man. Ze worden alleen in beperkte aantallen gemaakt niks restpartijen
Hier ook nog steeds de grijze flugels beschikbaar!!
laatst testcentrum sample 4f weg gebracht uitslag was N-Ethylpentylone Pas op met dit spul. Testcentrum waarschuwde me dat door dit spul aantal dode zijn gevallen. Ziet eruit als kleine brokjes beetje bruin.
zijn allemaal restpartijen. Kom maar met een leverancier voor 4fa poeders of hou anders je interessante praat gewoon voor je.
Niet stoer gaan doen.. die jonge weet niet beter.
Haha heb ze nog steeds, jullie weten niks man. Ze worden alleen in beperkte aantallen gemaakt niks restpartijen
En jij moet niet zitten pochen. Goed voor jouw dat je connect het oude spul nog heeft. Of het nu nog gemaakt word of niet zoals je ziet is er op menig plaatsen schaarste. Om dan hier wat te komen opscheppen dat jij wel genoeg 4f hebt zonder sharen dan ben je wel een lamerd he
laatste aanpassing
En jij moet niet zitten pochen. Goed voor jouw dat je connect het oude spul nog heeft. Of het nu nog gemaakt word of niet zoals je ziet is er op menig plaatsen schaarste. Om dan hier wat te komen opscheppen dat jij wel genoeg 4f hebt zonder sharen dan ben je wel een lamerd he
Haha goed zoeken!!
Ja is opzich nog wel te krijgen
Gisteren bij het testcentrum geweest. Uitslag volgt volgende week vrijdag. Hopelijk na lang zoeken eindelijk weer 4fmp in handen. We zullen zien.
Vergeten te posten. De poeder sample die ik naar het testcentrum heb wgbracht. Na 1 jaar zoeken een uitslag gekregen waar ik heel blij mee ben. 4-fmp zonder andere psychoactieve stoffen. 72%.
Hier is inderdaad ook weer 4F in poeder en pilvorm beschikbaar! Vreemd eigenlijk dat het nu weer massaal opduikt