| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
78% 4fa werd verteld.
78% 4fa werd verteld.
Ze kunnen in het lab 4-fa van 4-fma onderscheiden neem ik aan ??
Ze kunnen in het lab 4-fa van 4-fma onderscheiden neem ik aan ?
LS getest op 69% 4fa verder niks bijzonders.
Ik had het beter verwacht/gehoopt. Maar gelukkig zit er geen andere troep door dus al met al gematigd tevreden.
behoorlijk veel brokken en toch wat 'viezer' van kleur dan ik gewend ben van andere 4.
Ja ik had precies hetzelfde ook wat brokjes en wat geliger. Ik was gewend echt spierwitte fluffy soort sneeuwvlokjes achtige samenstelling. Dit was echt zo van ahhh fuk wat heb ik hier maar wel gewoon 4fa dus 69%
Hier ook weer wat weggebracht ter test. Volgende week do/vr de uitslag.
Hier ook weer wat weggebracht ter test. Volgende week do/vr de uitslag.
Welke vendor ?
Niet direct van een vendor. Uiteindelijk natuurlijk wrsch. wel.
Gek dat die kwaliteit schommeld, was bij mij een maand geleden 76 of 78%...
Voeg nu net een 75% naast de al aanwezige 77, 78 en 81% toeWie wat bewaard die heeft wat
Snap het niet zoveel keus aan normale drugs. Gaan ze hier bestellen..
Mijn plan is om rond een uur of 3 4f te nemen en later x, aangezien wij ook nog een after hebben. Ik ben dus tot minimaal 1/2 's nachts bezig. Wat raden jullie aan?
kan je dan echt de hele dag feesten
Het einde van een tijdperk?
Daar al wel, blijkbaar dan
krijg ook terug "gaat niet meer komen".
k heb nu zo'n 5 keer xtc gedaan en is eigenlijk goed bevallen. Nu is het bij koningsdag weer raak en vraag ik mijzelf af: als ik met 4f begin (nog nooit gedaan) en daarna over ga op de x, kan je dan echt de hele dag feesten? Want ik hoorde dat je op 4F langer gaat dan xtc.
Nou, de dealers (althans die ik had) verkopen officeel geen 4f meer en krijg ook terug "gaat niet meer komen". Het einde van een tijdperk?
eb nu een aantal keer 4f op en helaas ook enkele keren gecombineerd met x. Op dat moment heerlijk maar die kater is het me absoluut niet meer waard. Nu wil ik een keer proberen bij te pakken met 4f. Wat is het effect daarvan? Wil starten met een capsule van 190/200 Mg en dan later 100 Mg opgelost in water innemen. In mijn vriendengroep heeft nog niemand daar ervaring mee dus vroeg me af hoe het dan valt en wat het effect is?
Heb nu een aantal keer 4f op en helaas ook enkele keren gecombineerd met x. Op dat moment heerlijk maar die kater is het me absoluut niet meer waard. Nu wil ik een keer proberen bij te pakken met 4f. Wat is het effect daarvan? Wil starten met een capsule van 190/200 Mg en dan later 100 Mg opgelost in water innemen. In mijn vriendengroep heeft nog niemand daar ervaring mee dus vroeg me af hoe het dan valt en wat het effect is?
Heb dit enkele keren gedaam. Maar bevalt mij niet bepaald. Pakte om 18:00u 180mg en uur of 21:00u 100mg. Het verlengd het gevoel wel met 1 a 2uur maar de come down was bij mij veel beroerder en slapen heb je dan echt geen kans op. Kater dus ook vele erger in tegenstelling tot 1x 180mg. Daar slaap ik nog prima op mits niet te laat genomen.
Het festival is op een zaterdag waar ik het wil gebruiken tot 11 uur s avonds. Als ik rond 4 de eerste capsule van 200 Mg neem en dan rond half 8/ 8 uur 100 Mg oplos in water inneem ga ik lekker tot het einde?
Het festival is op een zaterdag waar ik het wil gebruiken tot 11 uur s avonds. Als ik rond 4 de eerste capsule van 200 Mg neem en dan rond half 8/ 8 uur 100 Mg oplos in water inneem ga ik lekker tot het einde?
Katers schelen al heel veel als je goed gezond eet, rust en genoeg drinkt. In mijn geval zijn de katers groter als ik heel de nacht loop te stampen en met lege maag crash in men 2 meterbakje.
Kun je niet beter 6APB en 4FA combineren dan XTC en 4FA? Zit je toch met ongeveer hetzelfde effect en veel minder schade aan je hersenen.