| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Hoeveel mg raden jullie aan voor mij?
testcentrum
Man/vrouw, gewicht?
Vrouw, ik ben 1,75 en weeg 69 kilo
Krijg je van dit spul ook een drugskop zoals met xtc? Of valt dat mee?
Stukken minder dan met X. Meeste mensen zullen het aan mij niet zien als ik niet zeg dat ik wat op heb. Maar dat zal wel per persoon alsnog wat verschillen en hangt natuurlijk ook een beetje van de genomen dosis (en redose, indien van toepassing) af.
Natuurlijk geen garanties dat er niks aan je te zien is
Ik had namelijk eerst gegokt op 6-apb maar na 2x 150mg was het nog veel erger dan met 1 xtc pil
Die dosis is ook wel ietsje hoger dan de gemiddelde XTC pil natuurlijk, ook al zou je stellen dat de stof iets minder potent is misschien (valt ook wel mee).
6-apb maar na 2x 150mg
en zonder flesje explosion vooraf.
was het nog veel erger dan met 1 xtc pil
Daar heb je zeker gelijk in. Misschien moet ik het gewoon nog een kans geven
Vind je 't gek
Hoe zit het met 4fmp als je dit mee wilt nemen met het vliegtuig? XTC en de rest is natuurlijk strafbaar. Maar omdat dit niet onder de opium of geneesmiddelen wet valt? Iemand hier een antwoord op of ervaring mee?
Hoe zit het met 4fmp als je dit mee wilt nemen met het vliegtuig? XTC en de rest is natuurlijk strafbaar. Maar omdat dit niet onder de opium of geneesmiddelen wet valt? Iemand hier een antwoord op of ervaring mee?
Ik ben meerdere keren met 4-FA in de koffer gaan vliegen. Per ongeluk weliswaar, maar het is nooit ontdekt.
3 bekenden van me zijn ooit naar Thailand gevlogen met overstap in Indonesië. Kwam eentje er in het hotel in Thailand achter dat ie 5 pillen en een gram MDMA in zijn koffer had. Die is lijkbleek weggetrokken toen maar daarna hebben ze een toffe nacht gehad met die pillen. De gram MDMA aan een Australiër verkocht die dat hotel die nacht op stelten heeft gezet en er de volgende dag verschrikkelijk slecht uit zag
3 bekenden van me zijn ooit naar Thailand gevlogen met overstap in Indonesië. Kwam eentje er in het hotel in Thailand achter dat ie 5 pillen en een gram MDMA in zijn koffer had. Die is lijkbleek weggetrokken toen maar daarna hebben ze een toffe nacht gehad met die pillen. De gram MDMA aan een Australiër verkocht die dat hotel die nacht op stelten heeft gezet en er de volgende dag verschrikkelijk slecht uit zag
Haha mooi. Klinkt ongeveer als onze vakantie toendertijd, maar dan in LA.
Zien er vrij roze uit
in Thailand achter dat ie 5 pillen en een gram MDMA in zijn koffer had.
Ga er maar vanuit dat als ze een wit poeder in je tas vinden dat je gewoon niet meemagop zulke korte termijn kunnen ze het niet testen lijkt me
Ze hebben op de grotere vliegvelden toch gewoon van die analyse apparaten?
Honden brrr.. Ik heb ze tot nu toe alleen op Tomorrowland gezien en dat heeft me doen besluiten om het pilletje dat ik bij me had weg te gooien voordat ik gecontroleerd werd. Van wat ik heb begrepen is de inzet van een hond waterdicht. Zo'n beest ontdekt alles, hoe goed je het ook heb verstopt.
Ook zo'n hond kan natuurlijk fout zitten, kan nooit 100% garantie bieden, al zal het niet vaak zijn.
Maar denk niet dat zo'n beest uren lang constant zoveel mensen er nauwkeurig uit kan blijven pikken.
Zal ook een keer mentaal moe/afgeleid raken
Nou, zelfs als je met de boot van Frankrijk via het kanaal naar GB gaat (op de trein) met de auto gooien ze zo'n snuffertje over je stuur heen bij de grenscontrole. Als ie gaat piepen gaat het naar zo'n analyse apparaat en kijken ze wat eruit komt. Als ze ook maar 1 spoor van een verboden stof vinden, dan wordt je hele auto uitgekamd.
Ik zeg ook inderdaad dat het de beste dingen uit speed en mdma combineert en het enige minpunt de slaaploosheid is, maar xtc-light is nog nooit in me hoofd gekomen.
Als ik zo lees wat ze op RTL nieuws hebben verkondigd hebben ze waarschijnlijk gewoon een stagiair ergens vandaan geplukt en het grootste horror verhaal gebruikt om hun nutteloze item kracht bij te zetten.
Het is 'legaal' . In ieder geval niet gereguleerd. Dus productie en handel is relatief veilig en dat zorgt direct voor een lage prijs. 10gr voor 100 is bijvoorbeeld niks mis mee. Maar als het straks op de opium lijst komt is het een groter risico en bij groot risico stijgt de prijs. Dus hou het maar onder de radar.
Nou, zelfs als je met de boot van Frankrijk via het kanaal naar GB gaat (op de trein) met de auto gooien ze zo'n snuffertje over je stuur heen bij de grenscontrole.
Hoezo is het eerst op de ongeregistreerde medicijnen-lijst gezet en er daarna weer af gehaald naar een legale stof? Is dat een tussenstap nodig om iets op de opium-lijst te krijgen ofzo, dat zou erg raar en omslachtig zijn. Of heeft het überhaupt nooit op die medicijnen-lijst gestaan en is dat een misverstand?
Er is geen ongeregistreerde medicijnen lijst. Iets is geregistreerd als medicijn (en dan valt t dus onder de medicijnen wet) of iets is t niet (en dan valt t niet onder die wet).
dan kan het nog een tijd lang goed gaan qua verkrijgbaarheid IMO
En dan totaal geen rekening houden met het feit dat 4fa sinds vorig jaar oktober niet meer wordt gemaakt en alles wat zich nog in de handel bevindt restpartijen zijn...
Dat het sinds oktober niet meer legaal is om te produceren in china waar het meeste vandaan kwam, wil niet zeggen dat het helemaal niet meer wordt gemaakt (illegaal en/of in andere landen)