| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Nee 4fa.HCl is de vorm die normaal gebruikt wordt.
HCl is zoutzuur (een van de sterkere zuren, dus geen base en geen hydraat) en dat komt idd voor als vloeistof. Als je het toevoegd aan bijvoorbeeld 4fa freebase (simpel gezegd..) kristalliseert het, vormt het dus een zout.
Ja was het maar zo simpel. Er is wel een echt labje voor nodig om het te maken. Achja genoeg vendors tegenwoordig
. Ben benieuwd of die ban in China gaat leiden tot echte consequenties..
Verwacht ik niet. Ik denk dat het nu (de beginperiode van de ban) eventjes lastig is maar dat er daarna genoeg ondergrondse labjes ontstaan. Want als er ergens veel vraag naar is komt er vanzelf iemand met het aanbod. Kan me verder ook niet zo goed voorstellen dat er voorheen "legale" labs waren die gewoon 4-f produceerde en naar Europa vervoerde.
HCl ? Je weet dat elk zout in deze vorm voorkomt? Zoals cocaïne hydrochloride , mdma hydrochloride etc. Waar je die SO4 vandaan haalt is me ook een raadsel.
Is dit bij 4fa ook het geval dan? Of bestaat dat wel gwn in HCL vorm. Wat houdt dat eigenlijk in, die HCL?
Maar buiten dat met HCl het hoogste percentage te halen is (81% dus..) is het ook nog eens het goedkoopste en heel makkelijk verkrijgbaar. Het is dus niet logisch dat andere zuren gebruikt zouden worden en bij de hogere percentages is het zelfs niet mogelijk (want dan zouden de percentages dus lager uitvallen).
Vgm geven we t altijd weer als 4fa*HCl (is wel al ff geleden dat ik t gehad heb
Kan me verder ook niet zo goed voorstellen dat er voorheen "legale" labs waren die gewoon 4-f produceerde en naar Europa vervoerde.
Dit had ik niet verwacht! Aangezien bij 4fa de kater nauwelijks aanwezig is, vooral dat lege gevoel ontbreekt. Gek als er dan meer serotonine vrijkomt? Achja soms is chemie niet logisch he
4F pilletjes aangeboden gekregen. tulpjes met XXX.Iemand bekend, zou 185mg zijn.
Op ibiza aangetroffen als MDMA:
http://energycontrol.org/files/analisis/80_Pastis_agosto_2015_1.pdf
bruto, netto?
Jup, gisteren idd binnen gekregen. Altijd fijne communicatie met MS!
Wel grappig dat je dit nu vraagt en ons wat probeerde te leren
Ps. even beter lezen nog (het is ook lastig weergegeven), nietmeer, maar minder serotonine (maar nog steeds best behoorlijk!). Maar niet helemaal geen...wat een beetje was wat jij eerder zei
(Bv methylone is ook serotonine releaser maar minder kater?)
bruto, netto?
Ik denk bruto.
Ja..ook minder serotonine release.. maar ding is wel weer..mensen nemen ook meer omdat je op gevoel = de ervaring = de tintelingen, de rush, de whatever, doseert.. dus uiteindelijk kom je waarschijnlijk om en nabij hetzelfde uit, met Methylone iig wel, omdat dat niet veel scheelt met MDMA. Met 4-FA is het wel een substantieel verschil, en omdat je ook nog de release van de andere 2 hebt..ga je het daarbij in de praktijk niet zo ver opschroeven om dezelfde rush te ervaren. Dan 'vaar' je ook op dat wat de release van dopamine (vrij sterk, inherent aan een amfetamine, al is het weer niet zo sterk als bij (dex)amfetamine of methamfetamine) en noradrenaline.
Kee! ff afwachten dus. In feite voor mezelf eigenlijk nog net iets te hoog overigens (doe nooit 185 mg aan gewicht in een cap, altijd nog 20-40 mg minder..). Maar voor velen zou dat wel ideaal zijn denk ik.
emand hier die bekend is met het nemen van melatonine en of er gevaar zit in het nemen van melatonine als je het ongeveer 6-8u na laatste gebruik zou innemen. om slaap te bevorderen.
Wie o wie heeft een bruikbaar antwoord.
Ik heb zelf goede ervaring met Etizolam 1MG, acht uurtjes slapen zonder dat je er de dag erna nog de halve dag duf van bent.
Dan is t wel al weer beter dan direct erna ja. Maar ook dan zou ik er geen gewoonte van maken
Alleen na deze tweede capsule kreeg ik het koud. Zweette daarbij nog wel heel erg.
Net resultaat van testcentrum gekregen dat sample 4fa van MS (vorige week woensdag ontvangen) het volgende bevat: 72% 4fa, kleine hoeveelheid 2fa en nog een kleine hoeveelheid onbekende stof. Beetje jammer dit, altijd schone resultaten van MS gewend.
Net resultaat van testcentrum gekregen dat sample 4fa van MS (vorige week woensdag ontvangen) het volgende bevat: 72% 4fa, kleine hoeveelheid 2fa en nog een kleine hoeveelheid onbekende stof. Beetje jammer dit, altijd schone resultaten van MS gewend.
VVraagje. Ik heb capsules ontvangen die verkocht zijn als 200 mg. Heb aantal keren x op en wil met oud en nieuw 4f proberen. Als ik van middernacht tot 5 wil genieten dan rond uur of 11 die capsule innemen?