Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 690955x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 3 november 2015 om 11:54:
Nee 4fa.HCl is de vorm die normaal gebruikt wordt.
HCl is zoutzuur (een van de sterkere zuren, dus geen base en geen hydraat) en dat komt idd voor als vloeistof. Als je het toevoegd aan bijvoorbeeld 4fa freebase (simpel gezegd..) kristalliseert het, vormt het dus een zout.

Ja ik doelde eigenlijk meer op de 4fa freebase, dat vormt een hydraat met de HCL waardoor het 4faH * Cl wordt? (zoiets had ik op wiki gelezen). Heb trouwens ook wel eens het synthese proces van 4fa gelezen, dat zag er niet bepaald makkelijk uit :P
Lijkt met trouwens een vrij exotherm proces, een sterk zuur bij een base fikkeren ^^.
Waarschuw beheerder
donateur
Vgm geven we t altijd weer als 4fa*HCl (is wel al ff geleden dat ik t gehad heb:$ wordt volgend jaar weer veel inhalen:p) verder komt er wel iets meer bij kijken dan t gwn bij elkaar gooien. De synthese was dan wel weer relatief simpel dacht ik.
Waarschuw beheerder
Ja was het maar zo simpel :'). Er is wel een echt labje voor nodig om het te maken. Achja genoeg vendors tegenwoordig :P. Ben benieuwd of die ban in China gaat leiden tot echte consequenties..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op dinsdag 3 november 2015 om 14:23:
Ja was het maar zo simpel :'). Er is wel een echt labje voor nodig om het te maken. Achja genoeg vendors tegenwoordig :P. Ben benieuwd of die ban in China gaat leiden tot echte consequenties..

Verwacht ik niet. Ik denk dat het nu (de beginperiode van de ban) eventjes lastig is maar dat er daarna genoeg ondergrondse labjes ontstaan. Want als er ergens veel vraag naar is komt er vanzelf iemand met het aanbod. Kan me verder ook niet zo goed voorstellen dat er voorheen "legale" labs waren die gewoon 4-f produceerde en naar Europa vervoerde.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Treddy op dinsdag 3 november 2015 om 14:30:
Verwacht ik niet. Ik denk dat het nu (de beginperiode van de ban) eventjes lastig is maar dat er daarna genoeg ondergrondse labjes ontstaan. Want als er ergens veel vraag naar is komt er vanzelf iemand met het aanbod. Kan me verder ook niet zo goed voorstellen dat er voorheen "legale" labs waren die gewoon 4-f produceerde en naar Europa vervoerde.

Klopt idd, doordat 4fa zo populair is zal het aanbod niet zomaar wegvallen schat ik zo in. Gelukkig maar :)
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op dinsdag 3 november 2015 om 10:22:
HCl ? Je weet dat elk zout in deze vorm voorkomt? Zoals cocaïne hydrochloride , mdma hydrochloride etc. Waar je die SO4 vandaan haalt is me ook een raadsel :P.

Amfetamine is vaak sulfaat zout ;)

Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op dinsdag 3 november 2015 om 11:43:
Is dit bij 4fa ook het geval dan? Of bestaat dat wel gwn in HCL vorm. Wat houdt dat eigenlijk in, die HCL?

Wel grappig dat je dit nu vraagt en ons wat probeerde te leren :P

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 3 november 2015 om 12:23:
Maar buiten dat met HCl het hoogste percentage te halen is (81% dus..) is het ook nog eens het goedkoopste en heel makkelijk verkrijgbaar. Het is dus niet logisch dat andere zuren gebruikt zouden worden en bij de hogere percentages is het zelfs niet mogelijk (want dan zouden de percentages dus lager uitvallen).

Inderdaad door het gebruik van H en Cl, twee hele lichte atomen, zul je altijd maar een klein deel "zout" in je verbinding hebben, en daarmee een hoog percentage. Met zwaardere atomen als sulfaat (SO4 2-) zul je dat niet halen.

Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 3 november 2015 om 13:09:
Vgm geven we t altijd weer als 4fa*HCl (is wel al ff geleden dat ik t gehad heb:$

4-FA.HCl of..ja..volgens mij mag een sterretje ook..

Uitspraak van Treddy op dinsdag 3 november 2015 om 14:30:
Kan me verder ook niet zo goed voorstellen dat er voorheen "legale" labs waren die gewoon 4-f produceerde en naar Europa vervoerde.

Dat zal wel degelijk het geval geweest zijn. En waarschijnlijk nog steeds. Of nog door China (ondanks verbod, we produceren hier tenslotte ook nog MDMA, als land gezien dan, ondanks een verbod), of door andere Aziatische landen.
Verder heb je natuurlijk gelijk, bij vraag zal er altijd aanbod ontstaan..dus dat kan net zo goed hier ergens, Europa, Nederland, gebeuren. Indien niet al gebeurd en, zijdelings naast import uit China/elders, altijd aanwezig geweest. Het één sluit het ander niet uit, zo is het met veel dingen :)

Edit; als laatste; verwacht dan ook, net als jou, dat het niet (echt lang) voor problemen gaat zorgen.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op dinsdag 3 november 2015 om 10:22:
Dit had ik niet verwacht! Aangezien bij 4fa de kater nauwelijks aanwezig is, vooral dat lege gevoel ontbreekt. Gek als er dan meer serotonine vrijkomt? Achja soms is chemie niet logisch he:p

Ps. even beter lezen nog (het is ook lastig weergegeven), nietmeer, maar minder serotonine (maar nog steeds best behoorlijk!). Maar niet helemaal geen...wat een beetje was wat jij eerder zei ;)

Waarschuw beheerder
4F pilletjes aangeboden gekregen. tulpjes met XXX.Iemand bekend, zou 185mg zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op dinsdag 3 november 2015 om 11:33:
Als ik het goed begrijp is dat dus van de GD? Goed om te horen!

Jup, gisteren idd binnen gekregen. Altijd fijne communicatie met MS!
Waarschuw beheerder
Her is ook 4-fa aangekomen van 72%. Goedje doet zijn werk meer dan goed. Normaal zit het rond de 80% zuiverheid, maar merk eigenlijks geen verschil.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 november 2015 om 09:34:
Deze zijn rond.

Dat kon ik niet ruiken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Make the most of it op woensdag 4 november 2015 om 10:35:
Jup, gisteren idd binnen gekregen. Altijd fijne communicatie met MS!

Nice! Ik zag ook dat je een aanvraag kan doen, betekent dit dat je ook hoeveelheden tussen de aangeboden aantallen kan bestellen?(bv 17 gram ipv 10). :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 3 november 2015 om 21:20:
Wel grappig dat je dit nu vraagt en ons wat probeerde te leren :P

Ja ik dacht het toch echt zeker te weten, totdat ik een paar antwoorden later besefte dat die aanname toch niet helemaal bleek te kloppen :P. Zo leren we nog van elkaar haha.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 3 november 2015 om 21:23:
Ps. even beter lezen nog (het is ook lastig weergegeven), nietmeer, maar minder serotonine (maar nog steeds best behoorlijk!). Maar niet helemaal geen...wat een beetje was wat jij eerder zei ;)

Ahá, overheen gekeken dan! Vond het al gek als het meer serotonine zou releasen:p. Maar de kater is dus niet alleen afhankelijk van serotonine release, dat is wel nieuw voor mij. (Bv methylone is ook serotonine releaser maar minder kater?)
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op woensdag 4 november 2015 om 20:47:
(Bv methylone is ook serotonine releaser maar minder kater?)

Ja..ook minder serotonine release.. maar ding is wel weer..mensen nemen ook meer omdat je op gevoel = de ervaring = de tintelingen, de rush, de whatever, doseert.. dus uiteindelijk kom je waarschijnlijk om en nabij hetzelfde uit, met Methylone iig wel, omdat dat niet veel scheelt met MDMA. Met 4-FA is het wel een substantieel verschil, en omdat je ook nog de release van de andere 2 hebt..ga je het daarbij in de praktijk niet zo ver opschroeven om dezelfde rush te ervaren. Dan 'vaar' je ook op dat wat de release van dopamine (vrij sterk, inherent aan een amfetamine, al is het weer niet zo sterk als bij (dex)amfetamine of methamfetamine) en noradrenaline.

Kortom, je kunt idd naar wat getallen kijken, maar de werkelijk praktijk is vaak wel wat complexer..dus je kunt beter de 'trends' kennen dan de werkelijk getallen, omdat die zich niet 1:1 naar de praktijk vertalen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 november 2015 om 09:35:
bruto, netto?
Ik denk bruto.

Kee! ff afwachten dus. In feite voor mezelf eigenlijk nog net iets te hoog overigens (doe nooit 185 mg aan gewicht in een cap, altijd nog 20-40 mg minder..). Maar voor velen zou dat wel ideaal zijn denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 november 2015 om 21:59:
Ja..ook minder serotonine release.. maar ding is wel weer..mensen nemen ook meer omdat je op gevoel = de ervaring = de tintelingen, de rush, de whatever, doseert.. dus uiteindelijk kom je waarschijnlijk om en nabij hetzelfde uit, met Methylone iig wel, omdat dat niet veel scheelt met MDMA. Met 4-FA is het wel een substantieel verschil, en omdat je ook nog de release van de andere 2 hebt..ga je het daarbij in de praktijk niet zo ver opschroeven om dezelfde rush te ervaren. Dan 'vaar' je ook op dat wat de release van dopamine (vrij sterk, inherent aan een amfetamine, al is het weer niet zo sterk als bij (dex)amfetamine of methamfetamine) en noradrenaline.

Hmmm, ben benieuwd, volgende zaterdag maar een 4fa combineren met methylone! Ben benieuwd ^^

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 november 2015 om 21:59:
Kee! ff afwachten dus. In feite voor mezelf eigenlijk nog net iets te hoog overigens (doe nooit 185 mg aan gewicht in een cap, altijd nog 20-40 mg minder..). Maar voor velen zou dat wel ideaal zijn denk ik.

Ja denk dat deze ook prima zijn. Ben er iig goed op gegaan.

Waarschuw beheerder
+2
Testuitslag 4fa afgelopen GD van MS (voor de prijsstijging) 77%
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd tot 18 uur na inname van 4f moeite met in slaap komen, maar ben altijd huiverig om slaapbevorderende middeltjes te nemen tot 24 u na gebruik.. iemand hier die bekend is met het nemen van melatonine en of er gevaar zit in het nemen van melatonine als je het ongeveer 6-8u na laatste gebruik zou innemen. om slaap te bevorderen.

Wie o wie heeft een bruikbaar antwoord.
Waarschuw beheerder
donateur
Melatonine kun je veilig gebruiken. Ik pak zelf meestal 2mg, zo'n 15% wordt opgenomen en normaal maak je ongeveer 0.3mg aan.
donateur
Uitspraak van Pepsi. op zaterdag 7 november 2015 om 22:03:
emand hier die bekend is met het nemen van melatonine en of er gevaar zit in het nemen van melatonine als je het ongeveer 6-8u na laatste gebruik zou innemen. om slaap te bevorderen.

Wie o wie heeft een bruikbaar antwoord.

Dat is niet gevaarlijk ofzo, er is, naar alle waarschijnlijkheid, geen interactie tussen 4-FA en melatonine. De afbraak vindt in ieder geval plaats via verschillende metabole paden. Melatonine heeft sowieso een grote 'therapeutische breedte' wat dat betreft, als je dat wat zegt. Zie geen reden er huiverige voor te zijn dan de combinatie met benzo's..dan eerder andersom.

Volgens mij heb ik best eens van m'n melatonine gepakt na 4-fa gebruik. Dat moet haast wel...in al die jaren.
Heb preparaten van 3 en 5mg..

Melatonine is verder ook niet erg sterk, het kan dus de vraag zijn of het je wel helpt. Maar het is het proberen waard, zeker als het gaat om 18u na gebruik.
Waarschuw beheerder
En zwaardere slaapmiddelen? Een van de pammetjes bijv?
Waarschuw beheerder
donateur
geruststellend antwoord in ieder geval , ik heb vaak aan 0,3 of 0,6 mg genoeg om heerlijke nachtrust te pakken. ik ga het zeker een keer proberen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ook wel eens gepakt (diclazepam, 8 uur geslapen en flubromazepam, zo'n 14 uur geslapen, hoeveelheden weet ik zo niet meer, moet ik ff op mn zakjes kijken) maar dat is eerder af te raden. Combinatie is niet zo goed voor je hart want t werkt elkaar tegen. Wat mij betreft is dat dan ook alleen n mogelijkheid als je echt moet slapen (en dat je dus beter van te voren had kunnen bedenken dat je beter geen 4fa kon pakken..
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van JSKI op zaterdag 7 november 2015 om 22:35:
En zwaardere slaapmiddelen? Een van de pammetjes bijv?

Ik heb zelf goede ervaring met Etizolam 1MG, acht uurtjes slapen zonder dat je er de dag erna nog de halve dag duf van bent.
Waarschuw beheerder
Juist! Etizolam is bij mij ook het tovermiddel :-) Ik gebruik het zelden maar als ik gewoon moet slapen terwijl ik dat zonder niet kan is het een ideale oplossing. Ik gebruik overigens ook 1mg (als ik bijv. dex heb gebruikt) en 2mg als ik MDMA of amf. heb gedaan.
Waarschuw beheerder
MMdmazing (kan je niet citeren) > is dat ook nog af te raden de avond na gebruik? Ik haal standaard door eigenlijk en heb enkele keer een pammetje gehad de avond erna.

Uitspraak van ? op zondag 8 november 2015 om 09:35:
Ik heb zelf goede ervaring met Etizolam 1MG, acht uurtjes slapen zonder dat je er de dag erna nog de halve dag duf van bent.

En gaat het dan nog om de nacht van gebruik of die erna?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op zondag 8 november 2015 om 12:11:
is dat ook nog af te raden de avond na gebruik? Ik haal standaard door eigenlijk en heb enkele keer een pammetje gehad de avond erna.

Dan is t wel al weer beter dan direct erna ja. Maar ook dan zou ik er geen gewoonte van maken;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 8 november 2015 om 13:09:
Dan is t wel al weer beter dan direct erna ja. Maar ook dan zou ik er geen gewoonte van maken;)

Hmm, dat zou wel gebeuren als ik pammetjes of lammetjes haal. Helemaal met amfetamine gebruik :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zondag 8 november 2015 om 12:11:
En gaat het dan nog om de nacht van gebruik of die erna?

De avond erna, maar de after duurt ook altijd wel tot een uur of 23:00.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op zondag 8 november 2015 om 15:32:
De avond erna, maar de after duurt ook altijd wel tot een uur of 23:00.

MMijne houden meestal op ergens rond 19-21 u dus dat scheelt niet veel. Misschien toch maar eens aanschaffen!
Waarschuw beheerder
Als je wil kan ik je er via Pm wel wat meer over vertellen
donateur
Uitspraak van Flr09 op zondag 8 november 2015 om 23:07:
Alleen na deze tweede capsule kreeg ik het koud. Zweette daarbij nog wel heel erg.

Geknepen circulatie? Vernauwde vaten door de release van o.a. noradrenaline en dopamine (beide vernauwen de bloedvaten); dit geeft ook de stijging van de bloeddruk. Vervolgens gaan je ledematen; dwz handen, armen, voeten, benen koud aanvoelen.. maar het interne kacheltje staat nog wel hoog in gesteld waardoor je gaat/blijft zweten.

Was je 4f verder getest enzo?
Zo niet; kun je natuurlijk niet zeker weten of eventueel een andere stof in het spel was die deze verschijnselen heeft veroorzaakt. Had je eerder van deze batch genuttigd of was het net nieuwe?
Waarschuw beheerder
+2-1
Nu 2x gehad dat ik na een zaterdag feest de dinsdag erna bezweet wakker word, zwart voor de ogen word, in elkaar zak en eerst moet gaan douchen voordat ik weer kan zien..

terwijl maandag nergens last van en gewoon goed eten de dagen erna..

Extreem dinsdag dipje of andere oorzaak?
Dosis is eenmalig 160mg en heb ik verscheidene keren gedaan dus daar ligt het niet aan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Krijg blauwe route 66 aangeboden, met zoekfunctie alleen resultaten van een lange tijd terug. Iemand wat recenter met een resultaat?
Waarschuw beheerder
Net resultaat van testcentrum gekregen dat sample 4fa van MS (vorige week woensdag ontvangen) het volgende bevat: 72% 4fa, kleine hoeveelheid 2fa en nog een kleine hoeveelheid onbekende stof. Beetje jammer dit, altijd schone resultaten van MS gewend.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dubtrip op vrijdag 13 november 2015 om 15:38:
Net resultaat van testcentrum gekregen dat sample 4fa van MS (vorige week woensdag ontvangen) het volgende bevat: 72% 4fa, kleine hoeveelheid 2fa en nog een kleine hoeveelheid onbekende stof. Beetje jammer dit, altijd schone resultaten van MS gewend.

Misschien beetje off-topic of domme vraag, maar wat houdt MS precies in?

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van engine op vrijdag 13 november 2015 om 15:57:
Misschien beetje off-topic of domme vraag, maar wat houdt MS precies in?

Is de internetsite waar de meeste bestellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubtrip op vrijdag 13 november 2015 om 15:38:

Heb je hem al gemailt voor zn reactie? Ben erg benieuwd. Hoop as donderdag mijn 4f te laten testen die ik 3 weken geleden heb gehad ook van MS.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
VVraagje. Ik heb capsules ontvangen die verkocht zijn als 200 mg. Heb aantal keren x op en wil met oud en nieuw 4f proberen. Als ik van middernacht tot 5 wil genieten dan rond uur of 11 die capsule innemen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TattooBoy op dinsdag 17 november 2015 om 20:58:
VVraagje. Ik heb capsules ontvangen die verkocht zijn als 200 mg. Heb aantal keren x op en wil met oud en nieuw 4f proberen. Als ik van middernacht tot 5 wil genieten dan rond uur of 11 die capsule innemen?

Ja zou ik doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TattooBoy op dinsdag 17 november 2015 om 20:58:

Een cap van 180mg laat mij 4u intens genieten. Daarna valt die weg.