Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 694284x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Frank_!(h) op maandag 24 augustus 2015 om 22:22:
Maatje van mij gebruikt inderdaad l-trypofaan. Heb eigenlijk nog niet gehoord hoe dat bij hem bevallen is

is goed bevallen frank (y), bij decibel 4fa en methylone gedaan, deze combi heb ik bij defqon ook gedaan en heb toen echt last gehad van een behoorlijke dip, nergens zin aan, kort lontje etc.

na decibel op zondag avond 1000mg L-tryptofaan en 1000mg vitamine C genomen, maandag ochtend om 6 uur begonnen met werken, voelde totaal geen dip wel wat moe maar dat is begrijpelijk na zo'n weekend
sochtens nog wel even een keer naar de wc geweest omdat mijn maag ook aardig van streek was, ik vermoed zelf door de L-tryptofaan, hier de rest van de dag ook geen last meer van gehad.

maandag avond nog 500mg L-tryptofaan genomen omdat ik toch bang was dat er nog een dip op dinsdag zou komen maar ook dinsdag heb ik helemaal niks van een dip gemerkt.

het was echt een wereld van verschil met de dagen na defqon!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mathijs_# op dinsdag 25 augustus 2015 om 10:33:
het was echt een wereld van verschil met de dagen na defqon!

Hahaha die dip lag ook aan de omstandigheden :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Destiny13 op maandag 24 augustus 2015 om 23:24:
schizofrenie

Herkenbaar! Maar dan wel na 2 dagen te hard feesten op decibel! Op de afterparty dacht ik dat iedereen me tas wilde stelen en me drogeerde! Totaal in paniek terug naar de tent gegaan!

Als ik op een avond een normale hoeveelheid(160)neem heb ik daar echt geen last van!
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van chaantje11 op dinsdag 25 augustus 2015 om 14:19:
Op de afterparty dacht ik dat iedereen me tas wilde stelen en me drogeerde!

Er was wel iemand die iedereen Keta aan t voeren was:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op dinsdag 25 augustus 2015 om 16:12:

waarom kom ik die mensen nooit tegen :lol:

Uitspraak van Frank_!(h) op dinsdag 25 augustus 2015 om 08:38:
misschien dat dit verklaard waarom (bijna) iedereen beter kan eten na een avondje 4F dan M.

Heb het niet over na een avondje. Heb het over de nacht zelf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 25 augustus 2015 om 17:37:
Heb het niet over na een avondje. Heb het over de nacht zel

Oh zo, klopt maar heb nog steeds een te droge bek meestal om echt goed wat te eten
Waarschuw beheerder
+1

Hahaha dus toch?!?! In dat geval is een weekend drugs en niet slapen misschien toch goed voor je!

Waarschuw beheerder
+2
Dat was wel iemand die iedereen Keta aan het voeren was:$

Dat vind ik nou niet echt een drug die je zomaar bij jan en allemaal naar binnen moet gooien. :/

4-FA kan (relatief gezien!! voordat ik alle kritiek over me heen krijg hier) niet echt veel kwaad om mensen te 'voeren'. Zelfs met een dosis die toch wel echt te hoog lag (500-600 mg binnen een tijdsbestek van 12 uur) nog geen echt negatieve effecten gehad. Hoogstens een 'over-stimulated' effect. In tegenstelling tot na b.v. MDMA, methylone en GHB.

Nogmaals, wil niet zeggen dat 4-FA gezond is ofzo :') maar je houdt in elk geval nog enigszins de controle over jezelf, zelfs bij hogere dosissen. Het feit dat de kater relatief mild is bevestigd dat. Nog nooit na 4-FA last gehad van een 'dinsdag-dip' ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 augustus 2015 om 05:09:
Dat vind ik nou niet echt een drug die je zomaar bij jan en allemaal naar binnen moet gooien

Dat deed ik ook niet hoor;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 27 augustus 2015 om 05:09:
Dat vind ik nou niet echt een drug die je zomaar bij jan en allemaal naar binnen moet gooien. :/

Lijkt me met beter met alle drugs ja8)
En anders zeker zijn hoe diegene er al mee bekend is/zijn grenzen kennen..

Want bij iemand die ligt te slapen een puntje van zijn eigen keta 'toedienen' kan ook best wel weer mooie beelden opleveren8)
Waarschuw beheerder
+1
Omdat ik mijn 4 fa/fmp eerst wil laten testen en dus een weekje moet wachten, heb ik bij een smartshop in adam gevraagd of zij dit verkopen en dat doen ze. Ik heb nu een een "survival kit" met 3 capsules erin en elke capsule weegt bijna 300mg. Nooit te nimmer dat dit dus pure fmp is. Heeft iemand toevallig ervaring met iets dergelijks ?
Waarschuw beheerder
-1
Iemand ervaring met www.4 .net? Is'tie nieuw, kom hem toevalllig tegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 27 augustus 2015 om 21:22:
Lijkt me met beter met alle drugs ja8)
En anders zeker zijn hoe diegene er al mee bekend is/zijn grenzen kennen..

Want bij iemand die ligt te slapen een puntje van zijn eigen keta 'toedienen' kan ook best wel weer mooie beelden opleveren8)

Lijkt me ook beter van niet. Drugs is duur genoeg. Laat anderen maar mooi zelf fixen (h)
Waarschuw beheerder
+2
Laatst helaas een grote hoeveelheid vervuilde 4fmp gekregen.. eerste lading was goed met 72%, 2de lading niet laten testen en helaas bleken de klachten omdat het vervuild was...test normaal alles één keer niet en dan dit. Never nooit dat ik iets niet meer laat testen. Alles alles alles laten testen zeker nu er vervuilde 4f is!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Destiny13 op zondag 30 augustus 2015 om 14:58:
Laatst helaas een grote hoeveelheid vervuilde 4fmp gekregen

Erg naar... Kwam het van een online vendor? Zo ja dan is het handig om de afkorting van die vendor te vermelden zodat andere mensen die daar (onlangs) besteld hebben het ook gaan laten testen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op zondag 30 augustus 2015 om 17:24:
Erg naar... Kwam het van een online vendor? Zo ja dan is het handig om de afkorting van die vendor te vermelden zodat andere mensen die daar (onlangs) besteld hebben het ook gaan laten testen.

Ik heb toen die tijd bij Google "4fmp kopen" Gegoogled en de bovenste gekocht was geen vendor of iets gewoon een jongen in zn eentje die hèt verkocht gewoon kvk nummer etc, na het testen de desbetreffende jongen weer geappt en met mijn verhaal en reageerde met "ah niet leuk, Maar we zijn daarom ook gestopt met onze bedrijfsactiviteiten, mede door ervaringen zoals jik en je vrienden hebben gehad! " precies dit. Ik heb hierna meteen gevraagd wie zijn vendor was maar geen reactie meer....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Destiny13 op zondag 30 augustus 2015 om 14:58:
Laatst helaas een grote hoeveelheid vervuilde 4fmp gekregen.. eerste lading was goed met 72%, 2de lading niet laten testen en helaas bleken de klachten omdat het vervuild was...test normaal alles één keer niet en dan dit. Never nooit dat ik iets niet meer laat testen. Alles alles alles laten testen zeker nu er vervuilde 4f is!!

Welke symptomen heb je het dan over?
Kwam het van een online verdor?
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van ? op zondag 30 augustus 2015 om 18:06:
Welke symptomen heb je het dan over?
Kwam het van een online verdor?

Lees hierboven antwoord over vendor!
Symptomen zijn erg uit eenlopend, meerdere mensen ik zal het een beetje beschrijven.
Vriendin nuchter; enorme hartkloppingen, niet lekker, erg eng en naar voelde ze zich. Eerste keer 4fmp jarenlange ervaring met speed/coke/xtc/Mdma,
Vriend; is er raar genoeg lekker op gegaan... nog nooit 4fmp op is alleen wel 48 uur wakker gebleven kon niet slapen ondanks pogingen eerder een paar x xtc en verder geen ervaring drugs nog nooit 4fmp
Een vriend; werd eng werd gek wilde met rust gelaten worden en wilde even weg nog nooit mee gemaakt in alle jaren drugs. Had de nacht ervoor wel alcohol en coke gebruikt
Vriend; helemaal paranoïde, dacht dat iedereen naar hem keek en iets van hem wilde, wakker tot 60 uur en werd er gek van meerdere pogingen
Vriend en vriendin;beetje wazig maar hebben erbij heel veel wijn op en ook allebei die zondag nacht maar 2 uur kunnen slapen.
Andere vriendin: niks aan het handje maar kon zondag niet slapen 63 uur wakker, dacht dat ze een muggenplaag in haar kamer had...
2 andere; gingen er goed op alleen ook 60 uuur wakker.
Ikzelf; kon er niet inkomen, chagrijnig, voelde me kut en een beetje erbij hangen, dacht dat mijn 4f geblokkeerd werd Door een paar glazen wijn ervoor en mijn gebruik vaker de laatste tijd..
Dit alles was op decibel & geen van mijn vrienden, of ik zelf wist dat dit zooi was, ik dacht dat het goed was geen seconde getwijfeld alleen toen iedereen klachten kreeg begon er een lampje te knipperen..
Ik kan je vertellen...mijn eerste x decibel en ik had me er zo op verheugd. Bijna iedereen had een kut dag. De mensen die geen 4f op hadden niet...maar die waren bezig met op de andere te Letten dus hadden ook geen al te fijne dag!
Jup. Drugs. Leuk. Niet altijd..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Destiny13 op zondag 30 augustus 2015 om 18:16:
Drugs. Leuk. Niet altijd.

Heel erg vervelend, maar juist dit soort situaties zorgen ervoor dat je af en toe weer even wakker schrikt. Als altijd alles goed gaat dan word je snel minder alert en wat lakser. Dit benadrukt maar weer goed dat je op moet blijven letten bij het gebruik van drugs.

In ieder geval bedankt voor je berichten, erg waardevol voor mensen die hun 4-FA ook niet hebben laten testen. (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 30 augustus 2015 om 18:54:
erg waardevol voor mensen die hun 4-FA ook niet hebben laten testen.

Idd, ik laat het ook nooit testen maar door dit soort verhalen wordt je wel weer even wakker geschud (was niet als geintje bedoeld :roflol: ) ik test het altijd zelf door een week of 2 voor het feest +- 80mg in de kroeg of gewoon tijdens een avondje bij iemand thuis te proberen. 80mg is genoeg voor mij om het scherpe effect te krijgen maar niet zulke schotels in me ogen als met 160-180mg. Heb net nieuwe via de bekende GD binnen, misschien dat ik deze ook maar is laat testen. Voor Basic Grooves, Q-base, dangerouz mindz en Supremacy heb ik waarschijnlijk nog genoeg uit me oude batch. Dus ik kan het resultaat ook wel even afwachten. Zal morgen is informeren bij het TC
Waarschuw beheerder
Zijn er al testresultaten van de laatste gd van ms bekend?
Ook opmerkelijk, Ik heb twee orders binnen, beide een andere structuur en kleur (zelfde gd).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ook een paar vrienden die een paar weken geleden een erg nare ervaring hadden met wat 4f zou moeten zijn. Het was getest op 79% zuiver, maar wat zij ervaarden was alles behalve 4f.. Naar hun zeggen leek het in het begin meer op xtc en ging later over in erge hartkloppingen en wel heel sterke hallucinaties, die in tegenstelling tot xtc niet konden laten verdwijnen door ff met je ogen te knipperen en paar keer goed te kijken. Dit alles was overigens in een rustige thuis situatie. De vriend die er het ergst aan toe was had in totaal 2 caps op van 180mg weegschaalgewicht, heeft meerdere malen moeten kotsen (bij hem nog nooit eerder gebeurd met 4f) en heeft de dagen erna er nog veel last van gehad.

Met dit verhaal terug naar het test centrum geweest en nogmaals een sample ingeleverd. Komende donderdag de uitslag, hopelijk is dan meer duidelijk wat het wel is.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van SkyFire op maandag 31 augustus 2015 om 10:16:
De vriend die er het ergst aan toe was had in totaal 2 caps op van 180mg weegschaalgewicht,

2 caps samen 180 of 2 apparte caps van 180mg?? In het 2de geval is dit misbruik van een leuk stofje en dan moet jou vriend de gevolgen van dragen :-)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 31 augustus 2015 om 10:25:
2 caps samen 180 of 2 apparte caps van 180mg?? In het 2de geval is dit misbruik van een leuk stofje en dan moet jou vriend de gevolgen van dragen :-)

2 caps van elk 180mg (wat dus neerkomt op 140-145mg netto werkzame stof) met zo'n 5 uur tussen inname van beiden, het is veel ja, maar geen hoeveelheid dat hij nog niet eerder heeft gedaan
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 31 augustus 2015 om 10:25:

Vind dat persoonlijk wel meevallen tbh. Zelf neem ik vaak 200 - 120 - 200. Die tweede 200 zo'n 6-8u na inname 1e en dan ga ik nog wel even lekker door. Misschien een hoge dosering maar het zorgt er wel voor dat ik een ruime tijd fijn ga. Maakt voor mijn 'dip' ook niet veel uit of ik die derde cap op 120/200 afweeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op maandag 31 augustus 2015 om 14:12:
Vind dat persoonlijk wel meevallen tbh. Zelf neem ik vaak 200 - 120 - 200. Die tweede 200 zo'n 6-8u na inname 1e en dan ga ik nog wel even lekker door. Misschien een hoge dosering maar het zorgt er wel voor dat ik een ruime tijd fijn ga. Maakt voor mijn 'dip' ook niet veel uit of ik die derde cap op 120/200 afweeg.

hoeveel dagen voel je nog dat het spul in je lichaam zit dan?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DLC6 op maandag 31 augustus 2015 om 14:54:

Maandag moe, de dinsdag gaar, woensdag soms wat chagrijnig. Donderdag weer het mannetje. Klachten hebben er vooral ook mee te maken dat ik eigenlijk altijd doorhaal en dus mn lichaam ontregel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DLC6 op maandag 31 augustus 2015 om 14:54:

Ik heb nooit een nasleur van 4FMP. Stel ik neem het op zaterdag, dan heb ik er al vrede mee dat ik van zaterdag op zondag niet slaap. Ik pomp zondag dan zoveel mogelijk voeding naar binnen en ga zondagavond gewoon vroeg naar bed en slaap het klokje rond. Vervolgens heb ik nergens meer last van. Als je echter meerdere (hogere) doseringen 4FMP neemt, bestaat de kans natuurlijk dat je van zondag op maandag misschien ook slecht (of niet) slaapt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op maandag 31 augustus 2015 om 14:12:

Persoonlijk meevallen?? Je legt de dosis toch wel torenhoog waardoor nare effecten heel snel kunnen optreden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 31 augustus 2015 om 18:54:
Persoonlijk meevallen?? Je legt de dosis toch wel torenhoog waardoor nare effecten heel snel kunnen optreden...

Wat zijn de nare effecten als je er teveel van neemt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EuforieAddicted op maandag 31 augustus 2015 om 18:54:

Torenhoog? Bedoel je alleen mijn laatste dosering of het geheel?
Waarschuw beheerder
+2
Ieder persoon reageerd anders op het goedje en dat heeft ook allemaal met de situatie te maken, voldoende nacht rust , genoeg voeding , vocht en vitamines binnen krijgen.
Meeste verhalen wat ik lees toch beetje eigen schuld is mijn mening, en bijwerkingen zijn normaal ook bij dit goedje, zoals verhoogd hartslag etc.
Ookal is het "goed" getest , betekent niet dat je zomaar wat naar binnen kan gooien.
Weet je grenzen!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Sylian op maandag 31 augustus 2015 om 09:03:
Zijn er al testresultaten van de laatste gd van ms bekend?
Ook opmerkelijk, Ik heb twee orders binnen, beide een andere structuur en kleur (zelfde gd).

Heb 1 gram aan vriend gegeven van de laatste MS GD die ging heerlijk hard en geen nare bijwerkingen verder zelf nog niet laten testen komt nog. Kleur is heel fijn kristallig wit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Destiny13 op maandag 31 augustus 2015 om 19:13:
Wat zijn de nare effecten als je er teveel van neemt?

Typ "4FA/4FMP" in op google en je kan jou uren inlezen daarover

Uitspraak van JSKI op maandag 31 augustus 2015 om 23:31:
Torenhoog? Bedoel je alleen mijn laatste dosering of het geheel?

Het geheel... als al de mensen die iemand kent zo gaan gebruiken kan ik wel begrijpen dat de 4F als "niet in orde" beschouwd word...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op maandag 31 augustus 2015 om 15:22:
Maandag moe, de dinsdag gaar, woensdag soms wat chagrijnig. Donderdag weer het mannetje. Klachten hebben er vooral ook mee te maken dat ik eigenlijk altijd doorhaal en dus mn lichaam ontregel.

gelukkig dan ligt het niet aan mij..
ook hier nog enkele dagen gaar en een nasleep roesje van 4fa.. rond de donderdag weer de oude meestal
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 1 september 2015 om 06:57:
Typ "4FA/4FMP" in op google en je kan jou uren inlezen daarover

Ik neem meer als de meeste mensen als ik de mgs zie wat andere slikken.. laat me er bewust nooit over uit aangezien de reacties altijd zo agressief en beledigend zijn. Maar heb nog nooit nare effecten gehad. :-) ieder zijn eigen ding en lichaam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Destiny13 op dinsdag 1 september 2015 om 09:20:
Ik neem meer als de meeste mensen als ik de mgs zie wat andere slikken.. laat me er bewust nooit over uit aangezien de reacties altijd zo agressief en beledigend zijn. Maar heb nog nooit nare effecten gehad. :-) ieder zijn eigen ding en lichaam.

Dat is je eigen keuze natuurlijk net als mensen graag ook hun mdma dosis wat hoger leggen. Bij mdma is natuurlijk al veel meer research gedaan en zijn de lange en korte termijn effecten goed gekend. Bij 4F daarentegen kon er minder onderzoek gedaan worden. Bij hoge dosisen zoals jij aangeeft weten onderzoekers wel dat het goed kan mislopen. Misschien heb jij elke keer geluk en loopt het wel es mis zoals dat bij MDMA ook goed kan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DLC6 op dinsdag 1 september 2015 om 09:10:
ook hier nog enkele dagen gaar en een nasleep roesje van 4fa.. rond de donderdag weer de oude meestal

Dat is wel redelijk lang vind ik.. Vooral voor 4F. De dip die ik heb, vermoeidheid en licht prikkelbaar duurt meestal tot en met dinsdag. Gebruik je vitamines en dergelijke voedingssupplementen?
Waarschuw beheerder
Zorg dat ik genoeg fruit eet en probeer normaal te eten

Welk voedsel is aan te raden om je "dopamine" aan te vullen ?
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 1 september 2015 om 06:57:
Het geheel... als al de mensen die iemand kent zo gaan gebruiken kan ik wel begrijpen dat de 4F als "niet in orde" beschouwd word...

Wat is er zo bizar aan? Ik weeg 105kg dus kan de 200mg prima hebben. De bijdosering is dan net iets meer dan de helft. Het enige waarvan ik zou begrijpen dat je erover valt is de 2e dosering 200mg. Die is hoog ja, kies ik zelf voor, maar is prima te handelen zo'n 6 tot 8u na inname. Ik heb verder nauwelijks tot nooit last van negatieve bijwerkingen.

Uitspraak van DLC6 op dinsdag 1 september 2015 om 09:10:

Idd.

Uitspraak van Frank_!(h) op dinsdag 1 september 2015 om 10:51:
Dat is wel redelijk lang vind ik.. Vooral voor 4F. De dip die ik heb, vermoeidheid en licht prikkelbaar duurt meestal tot en met dinsdag. Gebruik je vitamines en dergelijke voedingssupplementen?

Maar slaap jij wel na gebruik of haal je door? Denk dat het deels daardoor te verklaren te valt. Plus eten op de nacht en dag van gebruik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 1 september 2015 om 14:04:
Wat is er zo bizar aan? Ik weeg 105kg dus kan de 200mg prima hebben. De bijdosering is dan net iets meer dan de helft. Het enige waarvan ik zou begrijpen dat je erover valt is de 2e dosering 200mg. Die is hoog ja, kies ik zelf voor, maar is prima te handelen zo'n 6 tot 8u na inname. Ik heb verder nauwelijks tot nooit last van negatieve bijwerkingen.

Niets is bizar voor mij en ik val nergens over, ik zit :-P
Maar zoals je zelf zegt je 2de dosis is idd hoog maar dat is jou keuze. Ik wijs er enkel op dat daar zeker nadelen bij kunnen komen kijken maar ieder persoon is anders...
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van EuforieAddicted op dinsdag 1 september 2015 om 15:31:
Niets is bizar voor mij en ik val nergens over, ik zit :-P
Maar zoals je zelf zegt je 2de dosis is idd hoog maar dat is jou keuze. Ik wijs er enkel op dat daar zeker nadelen bij kunnen komen kijken maar ieder persoon is anders...

True that. Ik voel me een gezegend mens dat mij dat redelijk bespaard blijft (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op dinsdag 1 september 2015 om 14:04:
Maar slaap jij wel na gebruik of haal je door? Denk dat het deels daardoor te verklaren te valt. Plus eten op de nacht en dag van gebruik.

Ligt eraan, als ik wil slapen heb ik wel een etizolametje nodig. Meestal ff chill afteren, eten is idd wel kut. Eerder at ik nooit wat maar probeer we nu op te letten, eten verlaagd de kater met 50% namelijk
Waarschuw beheerder
Hoi allemaal, ik kom me ook even melden hier.
Vorig jaar met Qlimax heb ik voor het eerst XTC gebruikt en heb de absolute avond van mijn leven gehad. Ik denk dat velen hun eerste keer XTC nog wel kunnen herinneren. Op MOH afgelopen jaar was de 2e en laatste keer tot op heden dat ik het heb gebruikt. Ik heb dus niet zoveel ervaring met harddrugs.
Ik heb sinds kort 4fmp in huis (2 capsules, geen idee hoeveel mg, procent of wat dan ook, wordt nog getest) en wil dit gaan proberen op een party binnenkort. Maar ik lees dingen dat de euforie, evenals het sociale aspect een stuk minder is dan met XTC, klopt dat? Of is het toch te vergelijken?
Daarnaast lees ik dat je met 4fmp beter niet kunt bijpakken. Maar als een 4fmp trip net zolang duurt als een xtc trip (zonder bij te pakken dus), ben ik na 3 a 4 uurtjes klaar, terwijl het feest wel een stukje langer duurt. Hoe zit dat precies? Met X hou ik meestal 1/2 + 1/4 + 1/4 aan, waardoor ik het hele feestje lang wel kan spacen.

Kortom, kunnen jullie me iets meer vertellen over de verschillen/overeenkomsten tussen 4f en X en uitleggen wat misschien het fijnste is om te doen met aankomend feest?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2015 om 14:12:
Kortom, kunnen jullie me iets meer vertellen over de verschillen/overeenkomsten tussen 4f en X en uitleggen wat misschien het fijnste is om te doen met aankomend feest?

4-fa geeft minder euforie dan xtc maar veel meer energie, je wordt ook een stuk minder wous van 4-fa dan van xtc, daar bedoel ik mee minder kaakspanningen en grote ogen. De euforie van 4-fa houd ongeveer 3 uurtjes aan (is natuurlijk per persoon verschillend). De energie daarentegen blijft wel aanwezig. Echter vind ik de sociale aspects niet onderdoen aan die van xtc. Als je weet hoeveel mg er in de capsules zit raad ik aan om te beginnen met 150 miligram 4-fa. Bijpakken is wel mogelijk maar verlengt vooral de energie en niet de euforie, 4-fa en daarna bijpakken met xtc raad ik af aangezien dat zorgt voor een verhoogde neurotoxiciteit.

Ik hoop je zo wat geholpen te hebben.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Rence op woensdag 2 september 2015 om 14:12:

Ik zelf vind 4fmp veel fijner dan xtc. Krijg ontzettend veel energie van 4f, begin heel erg te praten en alles is fijn en zacht en leuk! Bij xtc heb ik dit alleen de eerste x kunnen ervaren. Daarna is het alleen maar meer energie geweest.
Ik pak na de 4f wel bij met xtc. Maar ben der achtergekomen dat ik wel een uur of 4 moet wachten met bijpakken, want anders kak ik verschrikkelijk in en ben ik alleen maar vaag. Daarbij schijnt het dus ook veel schadelijker te zijn om met x bij te pakken, maar dat is een keuze voor jezelf..
laatste aanpassing