Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
71 volgers · 698608x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op vrijdag 7 mei 2010 om 18:03:
Bij 4-fmp kan je best wel veel drinken. Ik teminste wel... Bij x doe ik toch liever water..

hier sluit ik me volledig bij aan!

top spul wat smaakt naar meer ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 00:40:
Weet niet hoeveel, maar had flink wat vingerpunten gepakt.

Denk dat je daar een beetje de fout in bent gegaan :P en dat je sowieso boven de 200 mg totaal zat.
Wat dus bij 4fmp al snel resulteert in niet fatsoenlijk kunnen slapen.
als je het gewoon bij 1 capsule laat van zeg max 160-180mg en deze niet te laat pakt ( ik reken altijd 6 uur voor het stimulerende effect van de 4fmp ) dan heb je een grote kans dat je daarna wel fatsoenlijk kan slapen en dus ook vrijwel zonder kater op kan de volgende dag.

my 2 cents (Y)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 26 mei 2010 om 07:55:
Dan noem ik het eerder slaapgebrek dan een kater.

Nee het lag zeker niet alleen aan het slaapgebrek, ik voelde me duidelijk naar de klote door chemische middelen van de nacht ervoor. Toch kan ik me niet voorstellen dat je er helemaal geen kater van krijgt. Oké, minder dan bij mdma wel, maar helemaal geen kater?

Mja, ik kan hier misschien niet echt goed over oordelen, aangezien ik het maar een keer onder die omstandigheden heb gebruikt.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 26 mei 2010 om 07:55:
Als wij 80 mg pakken, of mensen die ik ken die het op 120-160 mg per avond doen, is er nooit sprake van een kater ofzo.

Uitspraak van *NG* op woensdag 26 mei 2010 om 11:42:
Denk dat je daar een beetje de fout in bent gegaan

Haha, waarschijnlijk heb ik gewoon veel te veel gepakt. Ik had toen nog geen weegschaal en was nog wat jonger en onbezonnener. :P Een eventuele volgende keer weeg ik iets van 120 mg af en doe het in een vloeitje of capsule. ;)
Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag weer maximaal genoten op de 4fa!
drie uurtjes na de inname nog een explosion erbij en tegen het einde van het feest nog een rood duifje.
meer heb ik niet nodig op een feest.
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 16:41:
Ik had toen nog geen weegschaal en was nog wat jonger en onbezonnener. :P

Hoeveel jonger dan nu was je toen? :P Haha..klinkt alsof het lang geleden is..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 mei 2010 om 16:41:
Een eventuele volgende keer weeg ik iets van 120 mg af en doe het in een vloeitje of capsule. ;)

Lijkt me goeie ja.. 140 kan ook wel, maar tegen 120 'ns proberen en zo nodig verhogen is ook natuurlijk niets in te brengen. Wegen = ff aftasten en over een paar ervaringen (of soms is eentje voldoende) weet je precies wat je hebben wilt :)

Hier ook weinig tot geen kater na afloop.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nu capsules gehad van 140 mg , dat was een lekkere dosis :yes:

ook mooi dat je het echt voelt opkomen, en dan gewoon lekker inslaat :yes:

eindeloos ouwehoeren, dansen, gek doen, heerlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Iemand info over de kruistolerantie tussen MDMA en 4-FMP ? Wil namelijk op defqon1 terug MDMA doen is geleden sinds MOH (6 maart)dus zit bijna aan de 3 maandjes rust dus :p maar zou volgend weekend graag een leuke stimulant nemen.Heb hier nog een goede 180mg van liggen dus ben benieuwd of ik nu 4-FMP kan nemen zonder een verminderd effect op defqon ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 mei 2010 om 04:51:
En hoe lang had je de indruk dat je er op kon gaan? :)

Ik had nu meer profijt van de 4fmp als toen ik dat vlak na mdma gebruik had gepakt. Dus ik denk dat er wel enige kruistolerantie optreed als je het vlak na elkaar (week tussen) pakt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 18:14:
maar zou volgend weekend graag een leuke stimulant nemen.Heb hier nog een goede 180mg van liggen dus ben benieuwd of ik nu 4-FMP kan nemen zonder een verminderd effect op defqon ?

Fuck dat ene weekendje toch. Dat ene weekend kan je toch nog wel zonder :)
kan je een stuk beter op Defq. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heartpressure op zondag 30 mei 2010 om 19:41:
Fuck dat ene weekendje toch. Dat ene weekend kan je toch nog wel zonder
kan je een stuk beter op Defq.

Ja en hoe snel na defqon zou ik dan met de 4-FMP aan de slag kunnen gaan ?

Waarschuw beheerder
Is dit in de smarthop te koop ? via sites te bestellen ? of wat...met google word ik niet veel wijzer...pb me ff :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 20:30:
Ja en hoe snel na defqon zou ik dan met de 4-FMP aan de slag kunnen gaan ?

Minimaal 2 weekjes wachten?
Ik weet het niet precies. Je serotine niveau is volgens mij binnen een week alweer 'redelijk' op pijl.
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 mei 2010 om 18:56:
Ik had nu meer profijt van de 4fmp als toen ik dat vlak na mdma gebruik had gepakt. Dus ik denk dat er wel enige kruistolerantie optreed als je het vlak na elkaar (week tussen) pakt :yes:

En ik had weer minder profijt van de M een dag nadat ik 4F had gepakt, overigens de dag dat ik de M pakte had ik ook al wat 4F gepakt vlak daarvoor. Kortom, vermoed wel enigzins van hetzelfde! Gebaseerd op een beperkt aantal ervaringen, datdanweerwel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 31 mei 2010 om 00:06:
En ik had weer minder profijt van de M een dag nadat ik 4F had gepakt, overigens de dag dat ik de M pakte had ik ook al wat 4F gepakt vlak daarvoor. Kortom, vermoed wel enigzins van hetzelfde! Gebaseerd op een beperkt aantal ervaringen, datdanweerwel.

Ja ik denk dat er toch wel beetje kruistollerantie is.
donateur
Uitspraak van Heartpressure op zondag 30 mei 2010 om 23:13:
Minimaal 2 weekjes wachten?

Baat dat niet, dan schaadt dat iig ook niet!
Uitspraak van Heartpressure op zondag 30 mei 2010 om 23:13:
Ik weet het niet precies.

Hier idem.. kan alleen spreken vanuit een beperkt aantal ervaringen met M of 4F vlak na elkaar. Eigenlijk is dat er maar eentje denk ik, nu ik er over nadenk.

Genoeg 4-F-ie :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Toch vind ik de combinatie 4 FMP met Mdma kristallen erg fijn :yes:

je hebt dan nog langer die euforie maar toch net ff wat meer energie :yes:

Waarschuw beheerder
als je4FMP in combi met kristallen neemt. wat is dan de dosering van beide die je hebt genomen.. en neem je ze dan tegelijk in of een tijdje na elkaar?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juni 2010 om 08:09:
als je4FMP in combi met kristallen neemt. wat is dan de dosering van beide die je hebt genomen.. en neem je ze dan tegelijk in of een tijdje na elkaar?

140 mg 4fmp
had ik om 18 uur ingenomen

de kristallen om 21 uur, 120 mg :)

Waarschuw beheerder
hmz tnx.. heb van beide nog beetje liggen.. zou het ook eens gaan combineren en zelf ervaren wat het met me doet.

Waarschuw beheerder
:cheer: 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed allemaal, iemand een "tipje" om het ook te kunnen proberen?

Waarschuw beheerder
Ben aan het denken om misschien een bommetje 4-fmp van 140mg te droppen (lege caps zijn op) rond half 3 deze zou dan ongeveer tot 11 uur werken ? En 3 uurs later een paarse ster ? Zou dit een goede combi zijn ? Of denken jullie eerder een zwaarder pilletje :) als ik enkel M doe neem ik anderhalve paarse ster :)
Waarschuw beheerder
het zal niet werken tot 11u, wakker zul je wel blijven, maar de space van 4FMP is dan (allang) verdwenen.
2 tot 3 uur later een snoepje doe ik zelf meestal ook, heerlijke combo!
dosering, zou ik op het moment zelf bekijken, gewoon baseren op gevoel en eerdere ervaring en dan moet het wel goed komen(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jimz op zaterdag 5 juni 2010 om 17:37:
2 tot 3 uur later een snoepje doe ik zelf meestal ook, heerlijke combo!

:yes:

vaak begint het hele space euforische van 4fmp na 2-2.5 uur af te nemen, dan knal ik wat mdma erachter aan :yes:

moet wel zeggen dat die mdma dan wel echt inknalt zeg maar, veel harder als wanneer ik alleen mdma zou pakken :)
Waarschuw beheerder
heb alles in huis voor defqon, behalve een kaartje.....
dan maar bewaren voor ground zero

Waarschuw beheerder
Hm misschien ook kruistolerantie met methylfenidaat ? Had namelijk 180mg gedropt op defqon , kreeg heel even wat energie (uurtje of 2) euforie was er niet,gewoon meer energie.Hierna was ik gewoon baseline en voelde ik niets meer van 4-FMP :s had zelfs geen zin meer om men paarse sterren nog te nemen :) was niet depri ofzo :) dus waarschijnlijk is er kruistolerantie tussen methylfenidaat en 4-FMP :) sinds ik dat rotgoedje neem voor ADHD is geen enkele upper meer hetzelfde :( MDMA was anders , 4-FMP was ook niet wat ik er van verwacht had :(

Waarschuw beheerder
je moet ook 24 uur voordat je andere drugs neemt geen ritalin nemen

Waarschuw beheerder
Laatste dosis ritalin is vrijdagochtend (8u) genomen heb de 4-FMP gedropt om half 3 zaterdagmiddag :) zit wel voldoende tijd tussen lijkt me ? Heb trouwens wel de capsules met vertraagde afgifte dus ik weet niet of dit er dan misschien iets mee te maken heeft ?

Waarschuw beheerder
donateur
Raar dat laatste keer 4FMP zonder te combineren, bij mij altijd 2 uur lang energievol werkt, goede euforie maar de échte energie nooit langer als 3-4 uur aanhoudt, terwijl ik hier lees dat het 6-8 uur moet werken?

Ik heb alleen nog maar 140 mg dosis gehad, zou het anders zijn als ik bijvoorbeeld 160 mg pak, of merk je dan geen groot verschil?

Waarschuw beheerder
Lijkt me leuk spul nog nooit gehad toch maar eens opzoek gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 01:47:
Raar dat laatste keer 4FMP zonder te combineren, bij mij altijd 2 uur lang energievol werkt, goede euforie maar de échte energie nooit langer als 3-4 uur aanhoudt, terwijl ik hier lees dat het 6-8 uur moet werken?

Ik heb alleen nog maar 140 mg dosis gehad, zou het anders zijn als ik bijvoorbeeld 160 mg pak, of merk je dan geen groot verschil?

denk dat je die laatste 2 uurtjes gewoon niet meer die hoeveelheid energie hebt maar dat je wel nog steeds stimulatie opmerkt ( al dan niet minder vaak/ minder heftig als de eerste paar uur ) ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juni 2010 om 01:47:
échte energie nooit langer als 3-4 uur aanhoudt, terwijl ik hier lees dat het 6-8 uur moet werken?

De échte piek bij mdma houdt toch ook geen 6-8 uur aan, terwijl vele bronnen melden dat MDMA 6 tot 8 uur werkt.... logisch dus dat het effect afneemt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *NG* op donderdag 17 juni 2010 om 14:17:
denk dat je die laatste 2 uurtjes gewoon niet meer die hoeveelheid energie hebt maar dat je wel nog steeds stimulatie opmerkt ( al dan niet minder vaak/ minder heftig als de eerste paar uur ) ;P

Ja voor mij lijkt het uitgewerkt, maar als je ff rond gaat lopen na ff te hebben gezeten heb je toch wel iets meer energie als nuchter dus klopt wel :)
Waarschuw beheerder
Iemand nog ergens wat in een hoekje liggen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij snuiven brand dit spul aardig!!

OHHHH NICE we hebben nog sos!!!

o wacht dit is wtf wat is dit ? omg 4fmp

lol :P
Waarschuw beheerder
is idd geen pretje :p en heeft naar mijn mening ook niet "sterker effect" zoals bij menig ander middel :p
Waarschuw beheerder
het zat jammer genoeg al wel in mn neus haha

jammer dat ik er helemaal niets van gevoeld heb :P
Waarschuw beheerder
Heb gisterenavond een beetje gehad.
Kan nu nog niet slapen :lol:
Het was maar echt een mini-beetje.
Stom hoor.
Morgen ben ik dooooood :roflol: