| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Naar mijn ervaring iig niet op n manier zoals je echt hard kan gaan van mdma
misschien iemand anders die van 4fa wel echt hard gaat?
Kan je überhaupt echt 'hard gaan' op 4-FA? Het ergste wat ik ooit van een (behoorlijk te hoge) dosis kreeg was wat overstimulatie en een flink droge huid.
Nee, op alleen 4-FA kan je niet ''te hard'' gaan. Ik heb wel eens 200mg 4-FA genomen en na circa 3-4 uur een halfje bijgepakt (wat zwaar onverantwoordelijk was, i know). Vervolgens was het eerste halfuur na inslag erg ongemakkelijk en ging ik echt te hard. Lesson learned.
Kan je überhaupt echt 'hard gaan' op 4-FA? Het ergste wat ik ooit van een (behoorlijk te hoge) dosis kreeg was wat overstimulatie en een flink droge huid.
Als ik de innames goed afstem op m'n bedtijd heb ik helemaal nergens last van, zowel van de 4F niet als van de M niet....
3 caps van 200mg
200 start en 150 redose
2x 200mg
3 caps van 180mg
Mag ik vragen waarom u dat gedaan heeft. Vind het wel een bizarre dosering.
Naar mijn ervaring iig niet op n manier zoals je echt hard kan gaan van mdma, maar ik heb ook niet superveel ervaring met 4fa, misschien iemand anders die van 4fa wel echt hard gaat?
Je leest eigenlijk ook nooit echt hele negatieve tripreports/verhalen over 4-FA op o.a. Erowid en hier enzo.
Het is volgens mij zelfs een van de weinige drugs/RC's waar nog steeds vrijwel niets te vinden is over gevallen die uitliepen op ziekenhuisopnames of zelfs tot de dood. Dat is o.a. bij mephedrone, speed en methylone wel andersEn dat terwijl 4-FA toch best populair is en dus veel gebruikt wordt.
Iemand bekend met deze fluor-oranjeroze kijkwijzer spuitjes?
Zijn aan me verkocht als zijnde 4fa maar las in het pillentopic dat er ook fluor roze mdma zijn...
Kan er niet echt iets over vinden. Iemand die meer weet? Ik ga komende week sowieso even langs het TC.
Hoe zit het eigenlijk met de wetgeving met deze drugs?
Valt onder de geneesmiddelen wet, maar er zit wel amfetamine in wat weer onder de opiumwet valt. Als je ermee wordt gepakt wat gebeurd er dan?
Amfetamine zit alleen in de structuur, maar het stofje is anders, dus het valt niet onder de opiumwet. Als je er mee gepakt wordt kunnen ze er dus niks mee en ga je vrijuit
niet persee.. Handel in stoffen onder deze wet is ook verboden zonder vergunning. Pakken ze je dus met een dusdanige hoeveelheid dat het handel suggereert mag je gewoon mee hoor
Nee hoor, ze zullen moeten bewijzen dat je er in handelt want het bezit is niet verboden, ook niet als je n kilogram hebt liggen bij wijze van spreke
in andere woorden je zult gewoon voorgeleid worden als verdachte.. dan zullen ze vanzelf trachten te bewijzen dat het niet meer voor eigen gebruik is.
Waarna de zaak wordt geseponeerd ivm te weinig bewijs. Denk nog voor je daadwerkelijk in de rechtbank staat zelfs
Kans op ja.. zou het risico iig niet willen nemen
(dus met kleine hoeveelheid bij een festival ofzo) zullen ze weinig doen,
je zult misschien geweigerd worden omdat je de huisregels hebt overtreden
in andere woorden je zult gewoon voorgeleid worden als verdachte.. dan zullen ze vanzelf trachten te bewijzen dat het niet meer voor eigen gebruik is.
Waarna de zaak wordt geseponeerd ivm te weinig bewijs.
In ieder geval zal er geen BTW over de inkomsten zijn afgedragen
Misschien is de wet hierin al verandert?
Na 7 uur op t bureau kwam zijn uitspraak, ze wisten dat het 4f was en hebben het gewoon onder amfetamine gerekend, ondanks het beweer wat die erop gaf. Boete 375 eu..
Boete 375 eu..
had meer bij zich dan de 0,5 gr die een soort van zou mogen..
niet persee.. Handel in stoffen onder deze wet is ook verboden zonder vergunning. Pakken ze je dus met een dusdanige hoeveelheid dat het handel suggereert mag je gewoon mee hoor
Na 7 uur op t bureau kwam zijn uitspraak, ze wisten dat het 4f was en hebben het gewoon onder amfetamine gerekend, ondanks het beweer wat die erop gaf. Boete 375 eu..
Mag ik vragen waarom jij hiervoor veroordeeld zou kunnen worden? Hoe willen ze ooit bewijzen dat je geen btw hebt afgedragen?
Echter blijft er de discussie of het wel of niet als amfetamine gerekend mag worden.
Eigenlijk is het wel interessant om te kijken wat voor straffen er worden uitgedeeld voor het bezit van 4-f. Misschien is hij beboet voor de grote hoeveelheid en niet zo zeer om de onbekende stof 4-fa.
ze wisten dat het 4f was en hebben het gewoon onder amfetamine gerekend, ondanks het beweer wat die erop gaf. Boete 375 eu..
Bekijk het van de positieve kant, gelukkig geen strafblad.
Ik weet niet waar iedereen die doseringen hier vandaan haalt, nu al iets van 3 jaar alleen 4f op festivals , meeste festivals +\- 450 mg en dan kun je nog rustig slapen en dag erop weinig mis mee..
Maja ben 5 dagen in de week met mijn sport bezig ook vast voedingsschema vitamines etc , heb zo'n vermoeden dat ik daarom aardig wat kan hebben en men lichaam weinig te verduren krijgt.
slecht eet en drinkt
Ik ben er wel van overtuigd dat iemand met goeie conditie en zijn lichaamdagelijks traint en in theorie ook het lichaam zelf sterker
Maar keer testen kan natuurlijk nooit geen kwaad!