| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
orry als het al gepost is, maar weet iemand hoeveel er in de 4FA brilletjes zit?
Ik hoor dat ze sterker zijn dan de route66, maar niemand heeft de hoeveelheid voor me.
vriendin van me had paar weken terug uitslag gekregen van TC in Den Haag, roze brilletjes: 140mg, pil moest mee naar lab omdat hij niet herkend werd...
enige rare was dat ik en me andere maatje het effect veel minder hard merkten dan normaal , leek wel of het minder potent was ofzo. dosis was gewoon hetzelfde als normaal.
Wanneer was jullie vorige keer?
Bij mezelf maand of 2 , ander maatje van november. Dus daaraan ligt het niet
Dit weekend nieuwe GD van SO getest , enige rare was dat ik en me andere maatje het effect veel minder hard merkten dan normaal , leek wel of het minder potent was ofzo. dosis was gewoon hetzelfde als normaal. Beetje vreemd dus ben benieuwd naar de testuitslag , verder geen rare dingen ofzo
Echter had ik op hardbass een banaan gegeten wat serotonine aanmaakt, zou dit schadelijk zijn?
en potassium
Vitamin B6 is necessary for your body to synthesize its own serotonin, and, if you are low on this important vitamin, getting more of it in your diet can help boost your natural serotonin production.
Naast B6 zit er ook L-tryptofaan in en bevatten bananen o.a magnesium en potassium (helpt tegen uitdroging)
Prima snack tijdens een pillen nachtje
Ah kijk nog een uitslag. Geen caff en MDMA er bij gemeld daar?
Vdg een sample van SA ingeleverd bij testcentrum maar bij de test verkleurde het niet...
Een meisje dat ik ken wil graag eens 4fa proberen. Alleen ze heeft suikerziekte, in hoeverre moet ik rekening houden met dosering? Aangezien ik de capsule voor haar ga vullen, en me daarom verantwoordelijk voel en wil dat ze een leuke ervaring heeft. Ben zelf namelijk niet bekend met drugsgebruik in combinatie met suikerziekte....
Zou zeggen 130 eerste en 80/90 redose (mg poeder)
Welke tabletten heb je gehad?
Ik heb pilletjes voor dit weekend (blauwe route 66)
Uhm eerste keer had ik paarse batterijen, tweede keer gele ups waarna ik achter kwam dat het echt shitpillen zijn (ook echt slecht gegaan eventjes.) was me verteld dat ze waren getest en goed waren door een vriend wat dus niet bleek te zijn
Blauwe route 66 is hier ooit van gepost dat ze ~150mg zijn (denk dat dat freebase is, dus ~190mg poeder) zou daar dan driekwart van pakken en n halve als redose
Paarse plusminus waren ~180mg dus dan heb je eerste keer best weinig op, gele UPS is vrij weinig over te zeggen (160-270 ongeveer, in t buitenland nog lager getest)
SkyFirepermalink Waarschuw beheerder citeer4 april 2015 09:18Voor de mensen die ervaring hebben met 4fa capsules vullen, welke maat moet ik ongeveer hebben voor het vullen van 200mg bruto?
ik gebruik maat 0, maar die zijn wat aan de ruimere kant ( ik vul ze door te scheppen met de grotere kant tot een bepaalde hoogte, wegen, beetje erin/eruit rollen, repeat tot dosis gehaald is, kleinere kant erop) , ik vind dit zelf wat fijner dan pielen met een kleinere capsule maar het kan zeker wel, ieder zn voorkeur.
Yep, echte 4 en snel geleverd bij mij maar ik denk dat je die domeinnaam niet mag vermelden hier
klein report
klop, zany was er ook die draaide een early set (2005-2010)
dus een hardcore feest was het ook niet, maar daar ging mijn post verder ook niet over
Ah okay haha. Nee klopt, voor sommige valt het woordje style en angerfirst niet goed samen![]()
Dat het gevoel dat niet sterk aanwezig was komt denk vooral door stof zelf, je blijft gewoon wat scherper dan van x bijvoorbeeld.
driekwart tot n hele en evt n halve als redose