Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 693132x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van DNM surfer op dinsdag 31 maart 2015 om 18:54:
orry als het al gepost is, maar weet iemand hoeveel er in de 4FA brilletjes zit?
Ik hoor dat ze sterker zijn dan de route66, maar niemand heeft de hoeveelheid voor me.

Laten testen op 137mg, 4mg caff, 2mg MDMA.

Uitspraak van lqtran op dinsdag 31 maart 2015 om 20:27:
vriendin van me had paar weken terug uitslag gekregen van TC in Den Haag, roze brilletjes: 140mg, pil moest mee naar lab omdat hij niet herkend werd...

(Y) Ah kijk nog een uitslag. Geen caff en MDMA er bij gemeld daar?
Waarschuw beheerder
Dit weekend nieuwe GD van SO getest , enige rare was dat ik en me andere maatje het effect veel minder hard merkten dan normaal , leek wel of het minder potent was ofzo :S . dosis was gewoon hetzelfde als normaal. Beetje vreemd dus ben benieuwd naar de testuitslag , verder geen rare dingen ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartiMaati op woensdag 1 april 2015 om 16:58:
enige rare was dat ik en me andere maatje het effect veel minder hard merkten dan normaal , leek wel of het minder potent was ofzo :S . dosis was gewoon hetzelfde als normaal.

Wanneer was jullie vorige keer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 1 april 2015 om 17:08:
Wanneer was jullie vorige keer?

Bij mezelf maand of 2 , ander maatje van november. Dus daaraan ligt het niet :S
Waarschuw beheerder
Apart.. ik ga m zelf zondag testen.. en dan hebben we de uitslag donderdag
9 april :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartiMaati op woensdag 1 april 2015 om 18:24:
Bij mezelf maand of 2 , ander maatje van november. Dus daaraan ligt het niet

Ik merk ook wel dat ik elke keer meer nodig heb, eerste keer 4f ging ik echt super, 2de keer zelfde dosis voelde ik het maar 2 uur, daarna zo gevoel van, tja het is het niet. Daarna weer dosis verhoogd en boem, daar ging ik weer. dus ik verhoog om de 2 feesten de dosis een klein beetje. nu sta ik al een tijdje steady op 180 mg maar mijn redose is nu 140 inplaats van 100. Op hardbass werkte dit echt super top, op loudness weer wat minder.

Echter had ik op hardbass een banaan gegeten wat serotonine aanmaakt, zou dit schadelijk zijn? op loudness hadden ze geen bananen dus met heel veel moeite een halve loempia naar binnen gewerkt.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Treddy op donderdag 2 april 2015 om 10:43:
Echter had ik op hardbass een banaan gegeten wat serotonine aanmaakt, zou dit schadelijk zijn?

Ehm zo snel gaat dat niet...
Waarschuw beheerder
Echter had ik op hardbass een banaan gegeten wat serotonine aanmaakt, zou dit schadelijk zijn?

:lol:
Maak je maar geen zorgen hoor;)
Waarschuw beheerder
+1
Klopt wel Treddy , merk ik ook heel erg. Eerste keer zomaar effe 7 uurtjes op een dosis van 150 . Nu start ik meestal me 180 - 200 en redose ik em op 80 om de 2-3 uurtjes zowat . Ik heb bij mezelf gemerkt dat een hogere redose niet veel invloed heeft . Maar neemt nog niet weg dat het nu heel anders was . Benieuwd wat de anderen ervan zeggen en wat de TC uitslag zegt
Waarschuw beheerder
-1
Weten jullie welke 4fa tabs er rond gaan ?
Ik had altijd die route 66

Plaast weer 4fa gehad
Zoveek beter als xtc haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PartiMaati op woensdag 1 april 2015 om 16:58:
Dit weekend nieuwe GD van SO getest , enige rare was dat ik en me andere maatje het effect veel minder hard merkten dan normaal , leek wel of het minder potent was ofzo :S . dosis was gewoon hetzelfde als normaal. Beetje vreemd dus ben benieuwd naar de testuitslag , verder geen rare dingen ofzo

Hier hetzelfde, vooral nasaal voelde ik vrijwel niks (wel de pijn :P)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van bang123 op donderdag 2 april 2015 om 18:13:
Weten jullie welke 4fa tabs er rond gaan ?
Ik had altijd die route 66

Plaast weer 4fa gehad
Zoveek beter als xtc haha

michelin(?), kijkwijzerspuitjes, roze brilletje (bekendste nu volgesmij)
Waarschuw beheerder

Nee, dit is zeker niet schadelijk. Banaan zelf maakt overigens geen serotonine aan:

While they can't directly supplement serotonin, they may be able to affect it indirectly due to the fact that they are high in vitamin B6. Vitamin B6 is necessary for your body to synthesize its own serotonin, and, if you are low on this important vitamin, getting more of it in your diet can help boost your natural serotonin production.

Naast B6 zit er ook L-tryptofaan in en bevatten bananen o.a magnesium en potassium (helpt tegen uitdroging)

Prima snack tijdens een pillen nachtje ;)
donateur
Uitspraak van DNM surfer op donderdag 2 april 2015 om 21:31:
en potassium

Noemen we in onze omgeving gewoon kalium :)

Uitspraak van DNM surfer op donderdag 2 april 2015 om 21:31:
Vitamin B6 is necessary for your body to synthesize its own serotonin, and, if you are low on this important vitamin, getting more of it in your diet can help boost your natural serotonin production.

Naast B6 zit er ook L-tryptofaan in en bevatten bananen o.a magnesium en potassium (helpt tegen uitdroging)

Prima snack tijdens een pillen nachtje ;)

Jup..liefst eerder wat groener dan wat bruiner (qua smaak that is voor mij)
Waarschuw beheerder
Welke kleur zou 4fa moeten krijgen tijdens de marquistest? Vdg een sample van SA ingeleverd bij testcentrum maar bij de test verkleurde het niet... Kan me eerlijk gezegd niet herinneren of dat bij mijn vorige sample wel was.
donateur
Uitspraak van Scotty85 op donderdag 2 april 2015 om 23:30:
Vdg een sample van SA ingeleverd bij testcentrum maar bij de test verkleurde het niet...

Dat had ik laatst ook, ze zeiden dat het vaker voor kwam.
Ik heb het ook al geel zien worden (eerdere batches/andere leveranciers). Daarvan zeiden ze dat het normaal was, maar dat ze oranje ook wel zaken..

..lijkt dus allerlei kanten op te kunnen :S :/
Een meisje dat ik ken wil graag eens 4fa proberen. Alleen ze heeft suikerziekte, in hoeverre moet ik rekening houden met dosering? Aangezien ik de capsule voor haar ga vullen, en me daarom verantwoordelijk voel en wil dat ze een leuke ervaring heeft. Ben zelf namelijk niet bekend met drugsgebruik in combinatie met suikerziekte....
Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van Wie niet waagt wie niet wint. op vrijdag 3 april 2015 om 14:42:
Een meisje dat ik ken wil graag eens 4fa proberen. Alleen ze heeft suikerziekte, in hoeverre moet ik rekening houden met dosering? Aangezien ik de capsule voor haar ga vullen, en me daarom verantwoordelijk voel en wil dat ze een leuke ervaring heeft. Ben zelf namelijk niet bekend met drugsgebruik in combinatie met suikerziekte....

http://www.jellinek.nl/informatie-over-alcohol-drugs/xtc/xtc-en-medicijnen/diabetes-xtc/
Lees dit maar ff door
Waarschuw beheerder
+1
vanavond dan voor het eerst aan de 4f, hoop het daar dan ook alleen bij te laten, er gaan wel wat mensen mee die de combi 4f en xtc doen maar wil gewoon graag ervaren hoe een avond alleen 4f is.

capsules liggen klaar (155/160mg)

zal morgen eens kijken of ik er een klein report over kan schrijven
Waarschuw beheerder
Vraagje. Ik ga dit weekend voor het eerst 4fa doen.
Nu heb ik 2 keer xtc gedaan waarvan de hoeveelheid mg rond de 200-240 per pil zat (begonnen met kwartje, kwartje bijgenomen)

Ben 1.75 en 65 kilo. En zoals je leest neem ik van xtc dus al niet veel omdat ik al goed ga op die dosis.

Nu vroeg ik me af met hoeveel 4fa ik zal beginnen? En hoeveel voor een eventuele redose
Heb niet zoveel zin om te hard te gaan en ook niet om niet genoeg te voelen.. Thaaanx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tulpje op vrijdag 3 april 2015 om 22:12:
Nu vroeg ik me af met hoeveel 4fa ik zal beginnen? En hoeveel voor een eventuele redose

Zou zeggen 130 eerste en 80/90 redose (mg poeder)
Welke tabletten heb je gehad?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 april 2015 om 22:15:
Zou zeggen 130 eerste en 80/90 redose (mg poeder)
Welke tabletten heb je gehad?

Ik heb pilletjes voor dit weekend (blauwe route 66)

Uhm eerste keer had ik paarse batterijen, tweede keer gele ups waarna ik achter kwam dat het echt shitpillen zijn (ook echt slecht gegaan eventjes.) was me verteld dat ze waren getest en goed waren door een vriend wat dus niet bleek te zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tulpje op vrijdag 3 april 2015 om 22:18:
Ik heb pilletjes voor dit weekend (blauwe route 66)

Uhm eerste keer had ik paarse batterijen, tweede keer gele ups waarna ik achter kwam dat het echt shitpillen zijn (ook echt slecht gegaan eventjes.) was me verteld dat ze waren getest en goed waren door een vriend wat dus niet bleek te zijn

Blauwe route 66 is hier ooit van gepost dat ze ~150mg zijn (denk dat dat freebase is, dus ~190mg poeder) zou daar dan driekwart van pakken en n halve als redose
Paarse plusminus waren ~180mg dus dan heb je eerste keer best weinig op, gele UPS is vrij weinig over te zeggen (160-270 ongeveer, in t buitenland nog lager getest)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mdmazing84 op vrijdag 3 april 2015 om 22:26:
Blauwe route 66 is hier ooit van gepost dat ze ~150mg zijn (denk dat dat freebase is, dus ~190mg poeder) zou daar dan driekwart van pakken en n halve als redose
Paarse plusminus waren ~180mg dus dan heb je eerste keer best weinig op, gele UPS is vrij weinig over te zeggen (160-270 ongeveer, in t buitenland nog lager getest)

Aah oke! Super! Thanks!
Ja de gele ups die wij hadden waren wel sterk want vrienden die normaal nogal veel nemen gingen al hard op een halfje..
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die ervaring hebben met 4fa capsules vullen, welke maat moet ik ongeveer hebben voor het vullen van 200mg bruto?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SkyFire op zaterdag 4 april 2015 om 09:18:
SkyFirepermalink Waarschuw beheerder citeer4 april 2015 09:18Voor de mensen die ervaring hebben met 4fa capsules vullen, welke maat moet ik ongeveer hebben voor het vullen van 200mg bruto?

Een weegschaal, de 4fa die ik tot nu toe heb gehad is niet een keer helemaal hetzelfde geweest in samenstelling
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SkyFire op zaterdag 4 april 2015 om 09:18:
Voor de mensen die ervaring hebben met 4fa capsules vullen, welke maat moet ik ongeveer hebben voor het vullen van 200mg bruto?

Past met een beetje aanduwen in maat 1
Waarschuw beheerder
+1
ik gebruik maat 0, maar die zijn wat aan de ruimere kant ( ik vul ze door te scheppen met de grotere kant tot een bepaalde hoogte, wegen, beetje erin/eruit rollen, repeat tot dosis gehaald is, kleinere kant erop) , ik vind dit zelf wat fijner dan pielen met een kleinere capsule maar het kan zeker wel, ieder zn voorkeur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op zaterdag 4 april 2015 om 22:27:
ik gebruik maat 0, maar die zijn wat aan de ruimere kant ( ik vul ze door te scheppen met de grotere kant tot een bepaalde hoogte, wegen, beetje erin/eruit rollen, repeat tot dosis gehaald is, kleinere kant erop) , ik vind dit zelf wat fijner dan pielen met een kleinere capsule maar het kan zeker wel, ieder zn voorkeur.

Inderdaad :-) Ik zet de capsule in een tunnel (zo'n grote oorbel zeg maar) op de weegschaal, poeder op een dubbelgevouwen visitekaartje of papiertje en dan erin schuiven met een pincet of pen ofzo. Zie je meteen wanneer je capsule voldoende gevuld is.
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reempie op zondag 5 april 2015 om 10:22:
gaat het hier om echte 4fmp?

Yep, echte 4 en snel geleverd bij mij maar ik denk dat je die domeinnaam niet mag vermelden hier ;)
Waarschuw beheerder
thanks goser dan verwijder ik hem
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van House + Pirkies op zondag 5 april 2015 om 10:34:
Yep, echte 4 en snel geleverd bij mij maar ik denk dat je die domeinnaam niet mag vermelden hier ;)

thanks goos verwijderd
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mathijs_# op vrijdag 3 april 2015 om 15:02:
klein report

vrijdag voor het eerst 4f gedaan op een hardstyle feestje, capsule om 00:00 ingenomen, rond 00:50 begon ik al wel wat te merken.
kreeg gelijk ook alweer een lekkere praatkick :p

de rest van de groep was toen allemaal al redelijk vaag van de x terwijl ik nog super schep was, echt lekker
ik heb tot 03:00 de hele tijd wel los gegaan, ook een aantal keer stil gestaan en gewoon even genieten van de muziek en alles er omheen, toch had ik steeds het gevoel dat het effect niet heel sterk aanwezig was..
om 04:00 was het tijd voor angerfist vanaf dit punt begon ik te merken dat het effect minder werd nog wel genoten van zijn set maar het laatste half uur had ik het wel even zwaar 8)

om 05:00 was het afgelopen, met de bus naar huis gegaan eenmaal in heb ik niet echt kunnen slapen, totaal 2 uurtjes

de volgende dag was ik behoorlijk brak, dit kwam volgens mij gewoon omdat ik bijna niet geslapen heb.

wel blij dat ik niks bij gepakt heb, en het bij alleen 4f gehouden heb

kings day ga ik het weer proberen, denk dat ik dan een hogere dosis pak
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Treddy op zondag 5 april 2015 om 13:01:
Angerfist = Hardcore

klop, zany was er ook die draaide een early set (2005-2010)

dus een hardcore feest was het ook niet, maar daar ging mijn post verder ook niet over
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mathijs_# op zondag 5 april 2015 om 13:40:
klop, zany was er ook die draaide een early set (2005-2010)

dus een hardcore feest was het ook niet, maar daar ging mijn post verder ook niet over

Ah okay haha. Nee klopt, voor sommige valt het woordje style en angerfirst niet goed samen:P
Dat het gevoel dat niet sterk aanwezig was komt denk vooral door stof zelf, je blijft gewoon wat scherper dan van x bijvoorbeeld.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Treddy op zondag 5 april 2015 om 13:45:
Dat het gevoel dat niet sterk aanwezig was komt denk vooral door stof zelf, je blijft gewoon wat scherper dan van x bijvoorbeeld.

dat zou nog wel eens goed kunnen ja, heb me er in ieder geval prima op vermaakt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Treddy op zondag 5 april 2015 om 13:45:
Ah okay haha. Nee klopt, voor sommige valt het woordje style en angerfirst niet goed samen:P

Welke dossis had je genomen ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van bang123 op zondag 5 april 2015 om 14:58:

denk dat je die vraag aan mij wou stellen?

had een capsule van 155/160mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bang123 op zondag 5 april 2015 om 14:58:

Ik helemaal niks :) tentamens komende weken

Uitspraak van mathijs_# op zondag 5 april 2015 om 13:51:
dat zou nog wel eens goed kunnen ja, heb me er in ieder geval prima op vermaakt

Das het belangrijkste he :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mathijs_# op zondag 5 april 2015 om 15:07:
denk dat je die vraag aan mij wou stellen?

had een capsule van 155/160mg

Wat raad je mij voor dossis aan ?
Het is me eerste keer
Wittr michilen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van bang123 op zondag 5 april 2015 om 15:52:
Wittr michilen

ik heb geen ervaring met 4f pillen, weet ook niet welke dosis er in die michelin's zit.

als je voor een capsule gaat is 150/160mg prima voor een eerste keer
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van bang123 op zondag 5 april 2015 om 15:52:
Wat raad je mij voor dossis aan ?

driekwart tot n hele en evt n halve als redose
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van mdmazing84 op zondag 5 april 2015 om 16:41:
driekwart tot n hele en evt n halve als redose

Thnx
Ik denk dat ik begin met een hele
Zijn 140 mg geloof ik
Waarschuw beheerder
Vannacht 180 mg genomen, met een paar glaasjes wijn. Enorm veel energie, kriebels en tintelingen. Ik ging super lekker. Maar op n gegeven moment voelde ik me zo onetterwaus, alsof k nog n pilletje xtc had genomen. Maar dat had ik dus niet. Rollende ogen en schaatskaken alles. Wat ik op t begin vd avond niet had. Dit is ook de eerste keer dat ik dit heb gehad met 4fmp. Ging opzich super lekker dus niks aan de hand.
komt dit door de alcohol? Meer mensen ervaring hiermee?