70 volgers · 693110x bekeken
| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
bij so (die werken met zon app ofzo toch..?)
Ja. Geklooi. Wel goed afgedekt op zich dat wel.
Nu moet ie wachten op de volgende
Of wat anders regelen, tis niet dat zij de enige speler zijn
Ja. Geklooi.
Dat dacht ik in het begin ook maar dat valt echt reuze mee, het is best wel gebruiksvriendelijk, en die "app" is gewoon via de browser te benaderen.
maar verre van het gevoel van M. Ms te weinig genomen
Had t zelfde met n zwaardere dosis
Net nog allebei 1/2 chupa genomen
Veel plezier
de fmp van de groupdeal van SO is gooood. Ben heerlijk gegaan!
Dat dacht ik in het begin ook maar dat valt echt reuze mee, het is best wel gebruiksvriendelijk, en die "app" is gewoon via de browser te benaderen.
Heb een betere source dus span me niet voor iets dat ook maar iets te ingewikkeld is
heb dat idd samen met mijn vriendin gedaan.....om 22oo beiden 120 mg genomen.
Was wel leuk....maar verre van het gevoel van M. Ms te weinig genomen ?
Van 120mg zou je -zeker als vrouw- wel wat moeten voelen, maar ik vind zelf de dosis wat aan de lage kant. Zou het nog een kans geven met een opgeschroefde dosering, van zeg ~150mg. Misschien dat je je mening dan bijstelt
de fmp van de groupdeal van SO is gooood. Ben heerlijk gegaan!
Was dit van de laatste GD?
Yes
naiceeee, ik hoop mijn spul donderdag weg te kunnen brengen maar weet niet zeker of ik tijd heb.
aangezien ik nog wat over heb van de vorige GD kan ik zaterdag op loudness toch met een veilig gevoel genieten
naiceeee, ik hoop mijn spul donderdag weg te kunnen brengen maar weet niet zeker of ik tijd heb.
aangezien ik nog wat over heb van de vorige GD kan ik zaterdag op loudness toch met een veilig gevoel genieten
Ik heb afgelopen vrijdag ook de 4F gehad van de GD, en is top spul!
Zojuist m'n 1e capsules zelf gevuld met de GD. Is toch best even wennen haha
Zojuist m'n 1e capsules zelf gevuld met de GD. Is toch best even wennen haha
Valt wel mee toch? Ik vond de 4fa van de GD juist erg fijn i.t.t andere 4fa die ik heb gehad.
Valt wel mee toch? Ik vond de 4fa van de GD juist erg fijn i.t.t andere 4fa die ik heb gehad.
Met de 4 is niks mis hoor is gewoon een heel fijn poeder. Alleen het vullen zelf haha (heb maat 1). Weet nu wel ongeveer hoeveel erin kan en dan netjes afwegen.
Met de 4 is niks mis hoor is gewoon een heel fijn poeder. Alleen het vullen zelf haha (heb maat 1). Weet nu wel ongeveer hoeveel erin kan en dan netjes afwegen.
Ik bedoelde meer dat de dosis dan juist erg makkelijk is af te wegen
Leg je het eerst op op een papiertje of doe je het direct vanuit het zakje in de capsule?
Ik bedoelde meer dat de dosis dan juist erg makkelijk is af te wegen. Van een andere supplier zaten er wat brokjes in, dan had je net bijna je dosis in je papiertje zitten en viel er zo'n brok in. Kon je weer wat in het zakje doen blabla.
Leg je het eerst op op een papiertje of doe je het direct vanuit het zakje in de capsule?
Rechtstreeks vanuit het zakje in de capsule. Met de platte kop van een schroevendraaier. En als ik denk dat die het juiste gewicht heeft leg ik hem op de weegschaal en dan wat eruit of erbij als die niet het juiste gewicht heeft.
Rechtstreeks vanuit het zakje in de capsule. Met de platte kop van een schroevendraaier. En als ik denk dat die het juiste gewicht heeft leg ik hem op de weegschaal en dan wat eruit of erbij als die niet het juiste gewicht heeft.
Ik gooi altijd de "body" van de capsule in t zakje, dan kun je m zo door t poeder heen drukken zegmaar, hoef je niet zo te kloten met overkiepen in je capsules en knoei je minder
Ik gooi altijd de "body" van de capsule in t zakje, dan kun je m zo door t poeder heen drukken zegmaar, hoef je niet zo te kloten met overkiepen in je capsules en knoei je minder
Is misschien ook wel een handige jaa, thanks!
Maar dan blijft er toch juist poeder aan de verkeerde kant van de capsule zitten
Ik vouw altijd een stukje A4, die leg ik op de weegschaal en die tar (nul) ik dan. Dan vanuit het zakje op het a4tje en als ik het gewenste gewicht heb bereikt vul ik m'n capsule (boven een a4tje). Als ik dan eventueel aan het smeren ben kan ik de gevallen hoeveelheid zo weer in 't zakje doen
Maar dan blijft er toch juist poeder aan de verkeerde kant van de capsule zitten
Moet je m net voor je m uit t zakje haalt ff aan de binnenkant er tegenaan rollen, dan valt ook bijna al t poeder er af
Ik vouw altijd een stukje A4, die leg ik op de weegschaal en die tar (nul) ik dan. Dan vanuit het zakje op het a4tje en als ik het gewenste gewicht heb bereikt vul ik m'n capsule (boven een a4tje). Als ik dan eventueel aan het smeren ben kan ik de gevallen hoeveelheid zo weer in 't zakje doen
Is ook handig ja
Hallo,
Laatste twee feestjes tegen beter weten in toch gewoon op de xtc gedaan en dus weinig gedanst. Op andere feesten de combinatie van alcohol en klein beetje speed wel goed kunnen dansen. Nu lees ik hier weer over 4fmp. Is dat een goed alternatief volgens jullie? En hoe zit het met de dosering?
Met xtc ga ik altijd alleen voor halve per keer en met een max totaal van 1,5-2 over het hele feest genomen.
Laatste twee feestjes tegen beter weten in toch gewoon op de xtc gedaan en dus weinig gedanst. Op andere feesten de combinatie van alcohol en klein beetje speed wel goed kunnen dansen. Nu lees ik hier weer over 4fmp. Is dat een goed alternatief volgens jullie? En hoe zit het met de dosering?
Met xtc ga ik altijd alleen voor halve per keer en met een max totaal van 1,5-2 over het hele feest genomen.
Is dat een goed alternatief volgens jullie?
http://www.unity.nl/drugs-abc/4-fa-4-fluoramfetamine
Wij weten niet hoe sterk jouw xtc is
Wij weten niet hoe sterk jouw xtc is
oh ja sorry. Heineken op de laatste twee feestjes.
oh ja sorry. Heineken op de laatste twee feestjes.
Zou dan voor 150mg 4fa poeder gaan
Zou dan voor 150mg 4fa poeder gaan
Ok top, dank je. Ik ga kijken of ik het kan regelen. Ik las hier nog over re-dose? Is dat nodig?
Ok top, dank je. Ik ga kijken of ik het kan regelen. Ik las hier nog over re-dose? Is dat nodig?
Afhankelijk van hoe lang je feest duurt, zou redose 100mg doen. Meestal Wordt een keer startdosis en een redose geadviseerd, maar dr zijn natuurlijk ook mensen die meerdere malen n redose pakken (oa ikzelf)
Meestal Wordt een keer startdosis en een redose geadviseerd, maar dr zijn natuurlijk ook mensen die meerdere malen n redose pakken (oa ikzelf)
Of mensen die juist nooit een redose doen en het bij een startdosis houden, waaronder ik
180mg bruto (4fmp.hcl) en ik hou elk feestje tot 07:00 uur prima vol zonder ook maar een keer bij te nemen. Ken er meerdere die het zo optimaal vinden. Nou redose ik wel 2-3 keer per jaar met een kwart pilletje erbij (of mdma kristallen) voor het geweldige gevoel. Maar ik heb zelf nog nooit de behoefte aan een redose gehad en hoor dat de euforie niet terug komt met een redose, enkel de energie die verlengt wordt. Maar die duurt bij mij toch altijd wel nog tot na het feest haha!
zou redose 100mg
maar dr zijn natuurlijk ook mensen die meerdere malen n redose pakken (oa ikzelf)
is dat dan de 100 delen door het aantal keer dat je bijneemt, of elke keer 100?
Sorry voor al mijn vragen
Meestal pak ik 180mg en redose ik met 150mg + 150mg M1
Is dat een goed alternatief volgens jullie? En hoe zit het met de dosering?
Ik gebruik zelf liever 4fmp dan xtc. Ik doseer ongeveer 150 mg in één keer. Ik heb gemerkt dat een redose niks uit maakt. Je energie heb je toch wel en je euforie krijgt er geen boost van. Je weet alleen dat het nóg langer gaat duren voordat je kan slapen! Ik raad je aan om geen redose te doen. Niet nodig en weer troep wat je naar binnen gooit
Ik redose bij langere feesten vaak met ongeveer 60% van m'n startdosis. Een redose zorgt er bij mij voor dat de energie een boost krijgt, en ook flink wordt verlengd. Voor mij heeft een redose zeker een toegevoegde waarde.
Dat geldt voor mij ook waar ik als aanvulling zou willen zeggen dat ik de tijd wel extra in de gaten houd voor de redose. Niet alleen vanwege de langere tijd (ivm xtc) voordat het werkt, maar ook omdat ik na redose de komende 6 uur niet kan slapen.
Stel ik ga naar een feest van 23.00u tot 07.00u en ik verwacht om 08.00u in bed te liggen en ik wil kunnen slapen neem ik als startdosis thuis (140mg) om 22.00u en redose (70mg) om 02.00u.
Mocht ik soms iets later de redose nemen helpt een hasj blowtje nog wel eens om in slaap te komen.
laatste aanpassing
Voor degene die m gemist hebben, check je inbox, er is weer n nieuwe GD van SO voor 4fmp!
als je het toch graag wilt dan max 1 keer een redose nemen
top dank je voor je antwoord
Meestal pak ik 180mg en redose ik met 150mg + 150mg M1
dit lijkt mij een beetje te veel voor mij.
Stel ik ga naar een feest van 23.00u tot 07.00u en ik verwacht om 08.00u in bed te liggen en ik wil kunnen slapen neem ik als startdosis thuis (140mg) om 22.00u en redose (70mg) om 02.00u.
Mocht ik soms iets later de redose nemen helpt een hasj blowtje nog wel eens om in slaap te komen.
dank je, zal hier over nadenken. Alleen dat blowtje wordt het niet
Ik redose bij langere feesten vaak met ongeveer 60% van m'n startdosis. Een redose zorgt er bij mij voor dat de energie een boost krijgt, en ook flink wordt verlengd. Voor mij heeft een redose zeker een toegevoegde waarde.
Is de redose van invloed op de kater? Ik wil juist niet zon mdma kater. Daarom wil ik 4fmp gebruiken. En dan waarschijnlijk niet meer dan de startdoses.
er is weer n nieuwe
Thx .. maar ik had het al besteld .
Even weekje wachten voor de uitslag