Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 693609x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pau op zaterdag 1 november 2014 om 01:35:
Nog niet! Kwam een aantal minder positieve reacties tegen zo rond begin dit jaar, dus heb het nog niet gedurfd. Zijn ze inmiddels weer wat betrouwbaarder?

Ik heb zojuist gisteren me eerste bestelling toch maar gedaan bij cm. 1 gram 4f. was ook een beetje huiverig maar wie nie waagt ... zal het aankomende week wel merken.
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Is er al iemand die de batch 4-FA van de groupdeal van SO heeft laten testen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoZ op vrijdag 31 oktober 2014 om 16:12:
Uitspraak van Oonee0 op vrijdag 31 oktober 2014 om 11:43:Okee Bedankt !
beetje zelfde al wat je bij x moet doen. Niet bijnemen is niet nodig of ga je daar niet lekker op? Feesje duurt een beetje lang 10 uur lang techno. zal te denk om na 3 uur half x er bij te nemen maar je raad het wel af?
Al wil je er de volledige 10 uur staan moet je de eerste 4-5 uur nuchter blijven, of inderdaad gaan bijpakken. Maar zoals ze hierboven al zeiden: ga een paar uur later naar het feestje, feest vervolgens een uurtje of twee nuchter, en neem dan gewoon de 4FMP. Naar mijn mening komt er ook echt pas een lekkere sfeer en hoeveelheid mensen na een uurtje of twee, dus meteen op het begin nemen vind ik zonde.

Je kan 4fmp op zich ook bijpakken, maar die keuze ligt in jouw handen en moet je gewoon baseren op hoe jij je erbij voelt. Bij mijn eerste keer heb ik ook 2x een 4FMP capsule genomen. Toen de tweede binnen kwam voelde het eventjes raar aan (niet per direct slecht ofso), maar na een kwartiertje ging ik weer lekker. Enkel is het natuurlijk niet zo heftig als bij je eerste inname.
ALS je gaat bijpakken tijdens je eerste keer 4FMP (en alle andere drugs) zou ik het enkel doen als er vrienden bij zijn die op dat moment helder genoeg zijn, en jou ook in de gaten kunnen houden. Better safe than sorry.

Zelf inderdaad ook echt om gelachen. Op dekmantel begonnen met 4fmp half uurtje na binnenkomst. Resultaat; Ik gaan als een malle en ongeveer 95% van het publiek staat nog als praatkous of je krijgt 300x de vraag ga je lekker. Zelf geen last van gehad, maar ik merkte wel goed hoeveel eerder je bent dan de rest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe rekenen jullie de 160mg? Netto ipv bruto neem ik aan? Dus stel 4fa is 70% puur. Dan 160mg/70 x 100= 228mg bruto

Of gaat iedereen er maar vanuit dat de puurheid ongeveer gelijk is en maken jullie gewoon 160mg capsules?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scotty85 op maandag 3 november 2014 om 17:52:
Hoe rekenen jullie de 160mg? Netto ipv bruto neem ik aan? Dus stel 4fa is 70% puur. Dan 160mg/70 x 100= 228mg bruto

Of gaat iedereen er maar vanuit dat de puurheid ongeveer gelijk is en maken jullie gewoon 160mg capsules?

Altijd standaard 200mg standaard start. Tis toch elke keer andere beleving
Waarschuw beheerder

Doseringen die je hier leest zijn altijd bruto. Dus 160 mg is eigenlijk bij zuiverheid van 80% 128mg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe rekenen jullie de 160mg? Netto ipv bruto neem ik aan?

Zo he das eig een goeie haha. Nooit aan gedacht :p, ben zelf altijd uit gegaan van bruto idd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op maandag 3 november 2014 om 18:17:
Doseringen die je hier leest zijn altijd netto. Dus 160 mg is eigenlijk bij zuiverheid van 80% 128mg.

andersom dan toch? als bruto 160 is, is het bij 80% zuiverheid 128mg netto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scotty85 op maandag 3 november 2014 om 19:11:
andersom dan toch? als bruto 160 is, is het bij 80% zuiverheid 128mg netto

Ow oeps, maar dat klopt ja hoe jij het zegt.
Waarschuw beheerder
Dus de meeste pakken hier dus geen 160 gram 4fa maar eigenlijk 128mg? (maar dus wel 160mg aan poeder)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scotty85 op maandag 3 november 2014 om 19:28:
Dus de meeste pakken hier dus geen 160 gram 4fa maar eigenlijk 128mg? (maar dus wel 160mg aan poeder)

Jep, naja de een wat meer en de ander wat minder natuurlijk maar 160 mg is volgens mij wel gemiddeld, bruto dan. Is ook nog niet zo lang mogelijk om op zuiverheid te testen dus voorheen wist je niet eens hoeveel 4fa je nou werkelijk binnen kreeg, daarom wordt eigenlijk ook nog alleen maar over bruto waardes gesproken, en ook omdat de 4fa uitslagen (die ik iig heb gezien) allemaal rond de 80% lagen.
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van peppa op maandag 3 november 2014 om 16:01:

Grappig dat er tesamenlijk zoveel is gekocht, ook hier op PF (lees: ik hoor er zelf NIET bij) maar dat er blijkbaar nog niemand die moeite heeft genomen 8). We horen het uiteraard graag als het anders is. Ik ben op afstand slechts lichtelijk benieuwd ;)

Uitspraak van MaikelvB op maandag 3 november 2014 om 18:17:
Doseringen die je hier leest zijn altijd bruto.

Nou als mensen poeder afwegen wel, als mensen het hebben over testresultaten van een tablet dan zal het netto zijn, omdat die uitslag zo gegeven wordt.

Uitspraak van Scotty85 op maandag 3 november 2014 om 19:28:
Dus de meeste pakken hier dus geen 160 gram 4fa

Nou geen 160 gram nee. 160 mg is wel normaal op zich ;)

Uitspraak van MaikelvB op maandag 3 november 2014 om 19:56:
Is ook nog niet zo lang mogelijk om op zuiverheid te testen dus voorheen wist je niet eens hoeveel 4fa je nou werkelijk binnen kreeg, daarom wordt eigenlijk ook nog alleen maar over bruto waardes gesproken, en ook omdat de 4fa uitslagen (die ik iig heb gezien) allemaal rond de 80% lagen.

Met poeder is, als gezegd, bruto gewoon handig om dat dat het aantal mg betreft dat op je weegschaal ligt. Zeker als je geen percentage hebt, is het gewoon de beste manier van het uitdrukken.

Als je een percentage weet is netto vermelden handig, vooral als je gaat vergelijken met tabletten. Maar anders is het alsnog niet erg zinvol..
Waarschuw beheerder
Vrijdag iig wel uitslag van 4fa van SA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van peppa op maandag 3 november 2014 om 16:01:

Als je van de eerste groupdeal bedoelt wel, 80%.
Ik had 10 gram besteld en er lag netto (zonder zakje) 10.12 gram op de weegschaal.
Dus zeer netjes (Y)
donateur
Uitspraak van Recreant op dinsdag 4 november 2014 om 08:21:
Helaas is er in omg Rotterdam geen mogelijkheid meer om te laten testen anders had ik het graag willen doen.

In die grote stad niet? Lijkt me toch sterk. En Den Haag dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 4 november 2014 om 11:18:
Den Haag

Dat is voor mij niet in de omgeving helaas.
Sinds januari vorig jaar is het testcentrum hier gesloten....
http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen :
Rotterdam
Deze testservice is gesloten. Momenteel wordt bekeken of er in Rotterdam een nieuwe testlocatie wordt geopend.
donateur
Uitspraak van Recreant op dinsdag 4 november 2014 om 11:46:
Den Haag
Dat is voor mij niet in de omgeving helaas.

Het is net wat je vindt wat je omgeving is en hoe belangrijk het voor je is natuurlijk ;)

Uitspraak van Recreant op dinsdag 4 november 2014 om 11:46:
http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen :
Rotterdam
Deze testservice is gesloten. Momenteel wordt bekeken of er in Rotterdam een nieuwe testlocatie wordt geopend.

Ah check, ja..wel jammer dan.. tis wel extra moeite dan idd.
Waarschuw beheerder
Dit weekend me eerste 4fmp ervaring gehad pillentjes waren blauw zonnenbril en 1 breuklijn.
15 minuten na innamen voelde ik al lichtelijke veranderingen in energie en rare trillingen als je met je hand over je haar heen ging best wel leuk en na 40 minuten merkte je dat ik er goed inkwam en zin had om te dansen en vooral praten .... nonstop praten. verdere de heleavond op doorgegaan met dansen en rondjes lopen en zo nu en dan wat eten en drinken:P

tot een bepaalt punt ik me heel depresies voelde/ kutgevoel kreeg het ook niet uit me hoofd dus eigenlijk best wel klote :( ( kwam door een emotieel berichtje )

iemand ook ervaring met zo depresief gevoel tijdens je space ?

voel me nu al 2 dagen leeg en depressief en futloos meer dan ik heb bij xtc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oonee0 op dinsdag 4 november 2014 om 13:02:
Dit weekend me eerste 4fmp ervaring gehad pillentjes waren blauw zonnenbril en 1 breuklijn.
15 minuten na innamen voelde ik al lichtelijke veranderingen in energie en rare trillingen als je met je hand over je haar heen ging best wel leuk en na 40 minuten merkte je dat ik er goed inkwam en zin had om te dansen en vooral praten .... nonstop praten. verdere de heleavond op doorgegaan met dansen en rondjes lopen en zo nu en dan wat eten en drinken:P

tot een bepaalt punt ik me heel depresies voelde/ kutgevoel kreeg het ook niet uit me hoofd dus eigenlijk best wel klote :( ( kwam door een emotieel berichtje )

Drugs versterken bijna altijd je emoties.. als je op het moment een kut bericht krijgt kan dat nogal enorm versterkt worden.. dit verschilt natuurlijk ook enorm per persoon. Meestal helpt het om je dan weer op leuke dingen te concentreren. Probeer dat nu ook eens? Maak een mooie wandeling of speel je favoriete spel:>
Waarschuw beheerder

Ik heb, vooral als ik 4 met bier doe (gewoon 1-2 biertjes per uur blijven drinken met 4fmp op), dat ik op een tijdje wel wat makkelijker geirriteerd raak, bijvoorbeeld dat we niet met de hele groep bij elkaar zijn of dat de vloer plakkerig is ofzo. Heb ik ook wel als ik geen bier bij de 4fmp drink, maar met bier lijkt het wel wat te versterken. Maar goed, dan concentreer ik me weer op de muziek en ben ik zo weer vrolijk.

Futloos heb ik met 4fmp nauwelijks last van, met pillen vaak wel 1-2 dagen. Depressief wil ik het niet noemen, maar heb me mentaal wel eens een stuk meer down gevoeld van 4fmp dan ooit van pillen. Wel eens dat ik er donderdag nog last van had. Dan focus ik me bijna alleen maar op de mindere dingen in mijn leven en heb ik het gevoel dat het nooit goed zal komen (iets wat ik totaal niet heb als ik niet heb gebruikt).

Maar ik merkte bij mij wel een verschil of ik na gebruik gelijk aan het begin van de week zware werkdagen had (vroeg eruit, fysiek zwaar), dus minder uitrusten, vooral op de dinsdag. Nu plan ik mijn werk waar mogelijk zo in dat ik vooral de dinsdag zo rustig mogelijk aan kan doen en dan gaat het een stuk beter qua mentaal dipje na de tijd van de 4fmp.
Waarschuw beheerder

Gelukkig heb ik dat nog nooit hoeven meemaken met xtc of fmp(wel een bodyload af en toe) Heb dat wel meegemaakt met 2cb, Maarja dat is weer een heel andere soort drugs. En wat patje zegt gewoon die mobiel weg doen, en je er niet meer proberen op te focussen. Natuurlijk ligt het er ook aan wat voor bericht je hebt gekregen.
Waarschuw beheerder
Ik wil aankomend weekend voor het eerst 4FA proberen. Hoef echt niet meteen als een idioot te gaan, maar wil ook geen 'net niet' ervaring. Dosis vind ik lastig te bepalen, weeg tegen de 100 kg. Mocht er nog een vergelijking met XTC mogelijk zijn: ga lekker op driekwart pil van 170 of 2/3e van 200mg. Wat zouden jullie adviseren? Het is overigens 80% 4FA poeder van SA.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van boterham op dinsdag 4 november 2014 om 14:37:
Ik wil aankomend weekend voor het eerst 4FA proberen. Hoef echt niet meteen als een idioot te gaan, maar wil ook geen 'net niet' ervaring. Dosis vind ik lastig te bepalen, weeg tegen de 100 kg. Mocht er nog een vergelijking met XTC mogelijk zijn: ga lekker op driekwart pil van 170 of 2/3e van 200mg. Wat zouden jullie adviseren? Het is overigens 80% 4FA poeder van SA.

''50 - 80 mg is een lichte dosis
80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis
130 - 180 mg is een zeer sterke dosis (en wordt onervaren gebruikers ook afgeraden) ''

Ik zou het dus ergens rond de 150-170mg houden, is dan ca. 120-140+-mg 4FA. Gegarandeerd dat je geen ''net niet'' ervaring krijgt, maar het zit ook weer net onder de grens van negatieve dingen ervaren (zoals rare kramp en steken in bijv. de nek/achterhoofd zoals sommige mensen krijgen).
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van boterham op dinsdag 4 november 2014 om 14:37:
Mocht er nog een vergelijking met XTC mogelijk zijn: ga lekker op driekwart pil van 170 of 2/3e van 200mg. Wat zouden jullie adviseren? Het is overigens 80% 4FA poeder van SA.

150mg, makkelijk getal, iets hoger dan waar je met MDMA dan op zit waar je goed op gaat. Dat zal wrsch ook wel nodig zijn, het is tenslotte wat minder potent, zeker qua euforie, maar in het algeheel ook wel. Al kan de energie misschien juist wel weer wat meer zijn. Ook dat kan dosisafhankelijk zijn. Het is echt een veel gebruikte dosis, enne, waarom ook niet,voor je eerste keer?
Als het de 1e keer niet genoeg blijkt, kan je altijd nog een 2e keer 170, 180 of wat dan ook pakken. Maar je zegt het zelf al; a) het is je 1e keer en b ) je hoeft niet als een idioot te gaan. c) denk ik niet dat dit een net-niet ervaring oplevert d) zowel,deal with it, zo gaat dat soms met eerste keren. e) zie het geschrevene mbt een 2e keer. En je poeder heeft iig de juiste zuiverheid, dus daar hoeft niet verder voor (omhoog) gecorrigeerd te worden. f) 150 is makkelijk te onthouden en praktisch zodat g) als het niet genoeg is,weet je waar je naar toe moet.

Then again met een 170 is waarschijnlijk niks mis. Wel is het iets hoger dan de dosering die ik zelf bijvoorbeeld max pak (ik ben wel wat lichter). Maar goed, mijn 1e keer is ook al wel even geleden, dus ja ;)
Waarschuw beheerder
+1
Is er iemand die wat meer weet over witte 4fa pillen met het logo van spuiten en slikken?
Volgens mij kan ik die krijgen, ga er sowieso 1 laten testen!

groeten
Waarschuw beheerder
Er was een heletijd geleden hier volgens mij in dit topic, of het designer drug topic een link geplaatst met een onderzoek naar 4F..
Helaas kan ik m niet meer vinden, iemand die me kan helpen?
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 5 november 2014 om 17:59:
weet je het onderwerp nog, behalve "4F" zeg maar?

Ja, het ging over de neurotoxiteit van t goedje.
Ook over de schadelijkheid en het verassende resultaat was dat je vrij snel weer volledig hersteld bent van 4F gebruik, volgens mij was dit al binnen een week ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pepsi. op woensdag 5 november 2014 om 21:27:
Bestelling binnen, inclusief zakje kwam ik uit op 2,15gr dus ongeveer 1,4 . Netjes

Inderdaad netjes! Laat je het nog testen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smikkelmikkel op woensdag 5 november 2014 om 21:49:
Ja, het ging over de neurotoxiteit van t goedje.
Ook over de schadelijkheid en het verassende resultaat was dat je vrij snel weer volledig hersteld bent van 4F gebruik, volgens mij was dit al binnen een week ofzo

Njah niet echt verrassend toch aangezien het veel meer je dopamine aanspreekt, wat sws al sneller hersteld dan je serotonine. Maar wel benieuwd naar dat onderzoek. Eigenlijk nog veels te weinig bekend over 4fa aangezien het toch al wel een tijdje bekend is en ook door veel mensen wordt gebruikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op woensdag 5 november 2014 om 22:48:
Njah niet echt verrassend toch aangezien het veel meer je dopamine aanspreekt, wat sws al sneller hersteld dan je serotonine. Maar wel benieuwd naar dat onderzoek. Eigenlijk nog veels te weinig bekend over 4fa aangezien het toch al wel een tijdje bekend is en ook door veel mensen wordt gebruikt.

Ja op een ander forum werd ik erom gevraagd, vandaar.

Plus vind het zelf ook nog een interessant stukje om te lezen!
Hoop dat iemand weet welke ik bedoel en hem kan vinden
Waarschuw beheerder
Enorm bedankt, leuk weer wat te lezen!
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van pau op woensdag 5 november 2014 om 22:29:
Inderdaad netjes! Laat je het nog testen?

Ik woon op een kut locatie en voor testen moet ik afspraak maken. Ik wil het wel doen, Maar daar zal wel weekje of 2 overheen gaan, zaterdagavond neem ik zelf kleine hoeveelheid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pyroD op woensdag 5 november 2014 om 23:59:
verstand heeft die gast wel moet ik zeggen :P

Idd! Jammer dat hij niet meer actief reageert
Waarschuw beheerder
+3
Uitslag terug van 4fmp van SA. Nog steeds een nette 80%. 3 weken geleden besteld.
Waarschuw beheerder
-8
Uitspraak van Scotty85 op vrijdag 7 november 2014 om 13:21:
Uitslag terug van 4fmp van SA. Nog steeds een nette 80%. 3 weken geleden besteld.

"verassend"
Waarschuw beheerder
+2
Ook ik heb het laten testen vorige week binnen gekregen van SA getest op 80%
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op vrijdag 7 november 2014 om 14:09:
"verassend"

Niet verassend, wel fijn om te weten dat tt ook echt 4fa is en niet door een foute sticker ineens een ander goedje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scotty85 op vrijdag 7 november 2014 om 19:55:
Niet verassend, wel fijn om te weten dat tt ook echt 4fa is en niet door een foute sticker ineens een ander goedje...

Ja dat vind ik dus ook vooral omdat ik het voor de 1ste keer ga proberen
Waarschuw beheerder
+5
[img width=1024 height=613 cacheid=00161fd400323c356c8023c11a02e4a4fe]http://i59.tinypic.com/23jldsz.jpg[/img]

nieuw 4fa pilletje. word gezegd dat ze 170mg 4fa bevatten. breng er uiteraard dinsdag eentje weg. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pyroD op vrijdag 7 november 2014 om 23:38:
nieuw 4fa pilletje. word gezegd dat ze 170mg 4fa bevatten. breng er uiteraard dinsdag eentje weg. :)

:cheer: Gruwlijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op vrijdag 7 november 2014 om 23:50:
:cheer: Gruwlijk!

ze zijn volgens mijn contactpersoon al getest op ade, en ze bevielen goed iig. mooi spuiten en slikken logo erop :D zal maandag een betere foto posten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pyroD op vrijdag 7 november 2014 om 23:38:
170mg 4fa

Dus zo'n 210 mg bruto fmp, dat is behoorlijk wat!