Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
70 volgers · 687255x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 22 februari 2014 om 14:43:
Na een tijdje terug 2c-b in een thuissetting gedaan te hebben was ik zeker genoeg om het te nemen op een feest. Ik had gelezen dat combineren met 4-fa erg tof was en tevens niet al te schadelijk. De dosis 4-fa is een schatting, toen ik mijn 4-fa pillen liet testen gaven ze nog geen mg aan van de inhoud, wel heb ik in testresultaten gelezen dat dit rond de 150mg zou zitten. Heb een hele genomen bij binnenkomst, en na 3 uur een kwartje bijgenomen. Dit heb ik gedaan omdat ik had gelezen dat de bodyload van 2c-b op 4-fa nogal wat heftig kon zijn, dus een beetje extra energie kon wel vond ik.

Na ongeveer drie kwartier na inname van de 2c-b voelde ik de eerste effecten, ik werd ineens veel vrolijker (nog vrolijker dan ik al was) en merkte dat ik een beetje klamme handen kreeg. Toen kwam de bodyload inzetten, dit was een stuk heftiger dan ik verwacht had. Waar de bodyload op 2c-b alleen best mee viel, was het nu behoorlijk zwaar. Misschien was dit ook wel door de feestsetting. Heb besloten om te gaan zitten met wat vrienden die ook even hun rug/benen rust gingen geven (overigens was de rest van de groep aan de MDMA). Na een paar minuten zitten gebeurde er echter iets naars, ik moest hoesten door het roken en ineens uit het niets kwam mij maaginhoud bijna mee. Daarna heb ik zeker een half uur gezeten vechtend tegen de misselijkheid, ik had al gelezen over misselijkheid tijdens de come up, maar zo heftig had ik zeker niet verwacht. Uiteindelijk ben ik na een half uur maar weer rustig op pad gegaan en even rustig een rondje gaan lopen, dit hielp een hoop en de misselijkheid begon te zakken. Na driekwartier (dus rond een uur of half 6) terug gegaan naar de grote zaal, waar een van mijn favouriete artiesten net ging beginnen (Kölsch).

Toen begon het pas echt. De muziek was zoals verwacht heel goed en ik voelde me weer energiek worden en had er weer helemaal zin in. Na een kwartier flink dansen merkte ik dat de kleuren steeds dieper/feller werden en dit was een heel aangenaam gezicht. Iets later sloegen de echte visuals in (en dat van maar 8mg!). Als de muziek een climax ging bereiken gingen de kleuren en texturen die ik zag mee in de muziek, zo zag ik golvende laserpatronen die perfect op het ritme aan het dansen waren. Het ligt van de lampen brak in een miljoen kleuren op de gezichten van de mensen (volgensmij heb ik mensen heel raar aan staan staren haha). Ook liepen sommige texture van de lampen, lasers en stroboscopen over op alles waar ik keek, de muur, de vloer, de mensen etc. Al met al een supervette ervaring. Tijdens dit trippen kon ik wel gewoon nog flink los gaan en lekker dansen, wat het helemaal leuk maakte. Ook was ik er praatzaam (door de 4-fa) en heb ik heerlijk met jan en allemaal staan lullen.

Al met al een zeer geslaagde avond, en wellicht voor herhaling vatbaar. Toch vormt de zware come up met zijn misselijkheid voor een drempel om dit snel weer te herhalen. (Zijn er mensen met tips hoe je dit kan voorkomen/verminderen?, zou het helpen om juist wel te kotsen i.p.v. het tegen te houden?)

Ik ben vast wel iets vergeten in mijn report, maar misschien schiet dat me later nog wel tebinnen.

Leuk report, en was een goed feestje toch?

Heb zelf daar me gewaagd aan de combo 4-fa + M1. Moet zeggen dat het me wel goed beviel maar vond het eigenlijk vergelijkbaar met alleen M. Wat mijn overigens opviel is dat ik bij de 1e dosis m1 wel een aardige inslag voelde. Ging er maar even bij zitten, meer mensen dit ervaren? Was overigens een dosis van 120 mg. Bij de 2e dosis ervaarde ik geen inslag. Al met al wel een leuke combo maar naar mijn ervaring vergelijkbaar met gewoon M
Waarschuw beheerder
-9
Oke dus (bijna) kotsen is dus normaal. Strong logica.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op zondag 23 februari 2014 om 19:52:
Oke dus (bijna) kotsen is dus normaal. Strong logica.

2c's kunnen zorgen voor een misselijk gevoel idd. Voor mijn gevoel omdat je hele lichaam verkrampt en je maag ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwindling op zondag 23 februari 2014 om 14:04:
Wat mijn overigens opviel is dat ik bij de 1e dosis m1 wel een aardige inslag voelde. Ging er maar even bij zitten, meer mensen dit ervaren

Jep, 100 mg methylone na 150 mg 4-fa is voor mij hetzelfde als ongeveer 100 mg mdma. En aangezien ik juist 4-fa ben gaan nemen om de negatieve effecten van mdma te omzeilen, laat ik de methylone ook maar achterwege. Heb het overigens nog niet geprobeert met een lagere dosis methylone.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Elcoholik :bier: op zondag 23 februari 2014 om 21:18:
Jep, 100 mg methylone na 150 mg 4-fa is voor mij hetzelfde als ongeveer 100 mg mdma

Toch typisch, gezien Methylone een stuk minder potent is dan MDMA, verwacht je geen 1:1 vergelijkbaar effect.
(Dit gaat voor mij dan ook niet op).

Uitspraak van Carlaaaaaaaa op zondag 23 februari 2014 om 20:08:
2c's zorgen voor een misselijk gevoel idd.

kunnen zorgen, idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 23 februari 2014 om 22:00:
Toch typisch, gezien Methylone een stuk minder potent is dan MDMA, verwacht je geen 1:1 vergelijkbaar effect.
(Dit gaat voor mij dan ook niet op).

Misschien moet bij mij de 1e dosis wel wat lager zijn, in dit geval was de dosis m1 120 mg, maar als ik na 4-fa X neem dan is een kwartje al veel te heftig waar ik normaal begin met 3/4 (puur x)
Waarschuw beheerder
-4
kan iemand me vertellen wat de gebruikelijke straatwaarde is per gram en per capsule.
en hoeveel gaat er in 1 dosis?

prijzen gaan zo veel uiteen hier. ik betaalde laatste 7 euro voor 1 capsule wajooooo!? ik weet dat dat te duur was maarja is hier moeilijk aan te komen weetje.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van jwse op maandag 24 februari 2014 om 12:50:
gebruikelijke straatwaarde is per gram en per capsule.

15-20 voor 1 gram. en 5 voor 1 capsule vind ik normaal. daar gaat toch wat meer werk in zitten (afwegen, in de capsule stoppen, etc).

Uitspraak van jwse op maandag 24 februari 2014 om 12:50:
hoeveel gaat er in 1 dosis?

ik mag hopen dat je dit wel hebt onderzocht vóordat je die capsule kocht/gebruikte...? 150 mg is gemiddeld
Waarschuw beheerder
-4
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 24 februari 2014 om 13:15:
ik mag hopen dat je dit wel hebt onderzocht vóordat je die capsule kocht/gebruikte...? 150 mg is gemiddeld

ja weet je er word je van alles aangesmeerd. ik had op hard bass een dosis van 170 mg
Waarschuw beheerder
-1
En voor de poedertjes geldt dat er een puurheid is van ca 55%, dus 150 mg poeder is effectief 85,25 gram 4FA. De gele Route66 pilletjes zitten op 110 mg (als ik me niet vergis) dus zijn best wel zwaar.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Recreant op maandag 24 februari 2014 om 13:51:
Route66 pilletjes zitten op 110 mg (als ik me niet vergis) dus zijn best wel zwaar.

Vandaar dat iedereen er zo lekker op gaat ;) maar als er 190 mg poeder wordt aanbevolen ben je onverantwoordelijk bezig :p sterker nog, bij 150 mg al...
Waarschuw beheerder
Ik heb dit goedje nu al een aantal keren gebruikt en het blijft echt een top spulletje!
Je krijgt een lekkere energie, een goeie euforie en love feeling en dan nog niet te spreken over de heerlijke tintelingen die je door heel je lichaam krijgt!!

Maar nu zit ik eigenlijk met een probleem. Ik zou dit goedje graag op internet willen bestellen en ik had alles al uitgezocht alleen nu ligt de site die ik wou gebruiken 🇨🇲 eruit. Ik kan niet meer op die site komen..
Dus nu had ik de vraag of iemand mij misschien een andere goede en betrouwbare site kan geven. ik weet dat dit niet op het forum mag. Dus zou misschien iemand zo vriendelijk kunnen zijn om mij een site van een vendor in een PM te kunnen sturen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Casa-nova op maandag 24 februari 2014 om 21:51:
ligt de site 🇨🇲 eruit

De vendor SA ligt er ook uit :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van beide mailtjes gehad dat ze problemen hebben (gehad)
CM doet het op dit moment weer helemaal
SA is .eu geworden en die lijkt het ook gewoon weer volledig te doen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van [D]aan.. op maandag 24 februari 2014 om 22:09:
Van beide mailtjes gehad dat ze problemen hebben (gehad)
CM doet het op dit moment weer helemaal
SA is .eu geworden en die lijkt het ook gewoon weer volledig te doen

Zou je dan misschien van beide de link naar mij kunnen sturen in een PM? want ik krijg ze beide nog steeds niet geopend.
Maar ben er na wat google wel achter gekomen dat justitie meer aandacht wil gaan besteden aan dit soort vendors.
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Casa-nova op maandag 24 februari 2014 om 22:13:
Maar ben er na wat google wel achter gekomen dat justitie meer aandacht wil gaan besteden aan dit soort vendors.

Bron?

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag naar reverze geweest en had 3 capsules meegenomen, een van 150mg 4f een van 75mg 4f en 75mg m1. De 150 in een capsule maat 1 en 75 mg in maat 3 en de m1 in een capsule van maat 5. Ik wou het alleen maar bij de 4fa houden maar had toch een capsule m1 meegenomen voor de zekerheid.

Om 1 uur vond ik t wel tijd dus had de eerste capsule gepakt. Na een goed half uur begon het te werken en had wat tintelingen, licht euforisch gevoel en genoeg energie. Rond 4 uur begon de energie aardig af te nemen maar ik dacht probeer nog een uur te wachten zo dat ik tot t eind door kan. Rond 4.45 wou ik de andere capsule 4fa pakken en kwam ik er achter dat ik nog de grote capsule over had.

Heb toen besloten om die niet te pakken en de capsule m1 te pakken. Daar heb ik vrijwel niks van gevoeld en was ook al om 5.30 helemaal uitgeteld. Dit is toch wel een klassiek gevalletje van less is more.

Ik heb geen seconde in de gaten gehad dat ik maar 75 mg op had tot ik wou bij pakken, het enige was dat de euforie en energie al snel weg zakte. Zo zie je maar dat t echt tussen je oren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dwindling op zondag 23 februari 2014 om 14:04:
Heb zelf daar me gewaagd aan de combo 4-fa + M1. Moet zeggen dat het me wel goed beviel maar vond het eigenlijk vergelijkbaar met alleen M. Wat mijn overigens opviel is dat ik bij de 1e dosis m1 wel een aardige inslag voelde. Ging er maar even bij zitten, meer mensen dit ervaren? Was overigens een dosis van 120 mg. Bij de 2e dosis ervaarde ik geen inslag. Al met al wel een leuke combo maar naar mijn ervaring vergelijkbaar met gewoon M

Komt me erg bekend voor inderdaad. Twee uur na de eerste inname van 160mg 4FA nam ik een M1 capsule van 150mg. Deze klapte redelijk in en ik heb ook even moeten zitten. Ik voelde me totaal niet "hard" of "vaag" gaan, zoals je bij MDMA zeer zeker hebt. Waarschijnlijk was het de 4FA die me op dat moment "scherp" en relatief nuchter liet voelen. Wel ging ik even zitten om van de show te genieten. Nadat de klap van de inname weg was, kon ik weer mijn gang gaan.

Tip voor mijn volgende keer M1, iets lichtere capsules. (100/120mg i.p.v. 150mg)
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft het altijd over poeders, maar ik haal het altijd in kristalvorm, beetje gelig van kleur.
En nee, het is geen mdma, dat ruikt/smaakt toch wel heel anders ;)

Het doet zn werk prima. Mijn ideale dosis is 160-170mg en dan later bijpakken met een kwartje ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 21 februari 2014 om 13:14:
Stellende dat het daar het .HCl zout heeft betroffen, en stellende dat dat nu via SA/CM/etc/enz anders is, dan wordt het verhaal er toch wel logischer op wat dat betreft.

Heb vandaag wat bij CM besteld en op de factuur stond 4-fa HCL Crystalline powder. Bevestigt dus dat het om het HCL zout betreft en ze wel eens iets aan de zuiverheid mogen doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 25 februari 2014 om 11:57:
Heb vandaag wat bij CM besteld en op de factuur stond 4-fa HCL Crystalline powder. Bevestigt dus dat het om het HCL zout betreft en ze wel eens iets aan de zuiverheid mogen doen.

Heb mijn 4FA ontvangen van CM, op het zwarte zakje staat 1-(4-FLUOROPHENTYL)PROPAN-2-AMINE HCl. En wat jij zegt staat erboven. Misschien dat dit nog invloed heeft op de berekening.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De_Jager op dinsdag 25 februari 2014 om 11:39:
maar ik haal het altijd in kristalvorm

Heb je het al laten testen op een %? Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackPowder op dinsdag 25 februari 2014 om 12:31:
Heb mijn 4FA ontvangen van CM, op het zwarte zakje staat 1-(4-FLUOROPHENTYL)PROPAN-2-AMINE HCl. En wat jij zegt staat erboven. Misschien dat dit nog invloed heeft op de berekening.

Die andere naam heeft verder geen andere betrekking op de berekening want dat is gewoon de structurele naam van 4fa. Het HCL gedeelte is het interessante want dit bevestigd een maximale zuiverheid van ~80% terwijl die eigenlijk maar 58%.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 25 februari 2014 om 12:42:
Die andere naam heeft verder geen andere betrekking op de berekening want dat is gewoon de structurele naam van 4fa. Het HCL gedeelte is het interessante want dit bevestigd een maximale zuiverheid van ~80% terwijl die eigenlijk maar 58%.

Was deze structurele naam nog niet tegengekomen, maar na een Google search klopt dit idd. Beetje misleidend aangezien ze met een zuiverheid van ~99% adverteren, dus 80%.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackPowder op dinsdag 25 februari 2014 om 13:01:
Beetje misleidend aangezien ze met een zuiverheid van ~99% adverteren, dus 80%.

58% eigenlijk volgens de testuitslagen. 80% is wat het maximaal kan zijn omdat het een zout betreft (4fa + hcl).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 25 februari 2014 om 12:34:
Heb je het al laten testen op een %? Ben benieuwd!

Nee nog niet.
Als ik binnenkort een keer tijd heb, breng ik wel ff wat langs. Ben ook wel benieuwd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 25 februari 2014 om 13:07:
58% eigenlijk volgens de testuitslagen. 80% is wat het maximaal kan zijn omdat het een zout betreft (4fa + hcl).

Dit bedoelt hij ook ;) aangezien de vendors een zuiverheid van 99% (van 81%) beweren te hebben, is dit dus gewoon bullshit aangezien het 58% is... Zouden ze daadwerkelijk 99% van 81% hebben, dan zou er dus 80% uit moeten komen, wat ze bij lange na niet halen. Oplichters ;)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van bel112 op zaterdag 15 februari 2014 om 17:15:
Belgen zijn wel ultieme faalhazen als het gaat om wet en regelgeving binnen dat land. Hebben ze ondertussen uberhaupt al een regering?

Die periode zonder regering heeft de economie daar anders minder kwaad gedaan dan ons de periodes (Rutte I en II) mét regering ;)
Daarnaast falen wij hier ook net zo goed, met Opstelten die ondanks alle redenen om wiet te legaliseren/reguleren blijft vasthouden aan miljoenen kostende operaties om wietplantages op te rollen en nog meer miljoenen (of zelfs miljarden) aan misgelopen inkomsten uit btw.
Waarschuw beheerder
+3-1
Appels en peren met elkaar vergelijken. Ben het er wel mee eens dat onze regering niet veel beter is met die bejaarde retards van de VVD als ministers etc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+7
donateur
Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 25 februari 2014 om 11:57:
stond 4-fa HCL Crystalline powder. Bevestigt dus dat het om het HCL zout betreft en ze wel eens iets aan de zuiverheid mogen doen.

Hmm daar kunnen we niet anders dan het roerend mee eens zijn dan :O !

Hopelijk wat illustratief rekenen:

Als 1000mg '4-FA HCl' 100% zuiver is, dan bevat het 1000mg '4-FA HCl' en 807,7mg 'vrije base' aan 4-FA (~807,7mg werkzame stof dus, de rest is "HCl, wat maakt dat het een zoutvorm is [ en wrsch niet vloeibaar] ).
De verkoper mag hierover zeggen, dat het '4FA HCl' poeder, 100% zuiver is, er wordt immers niks anders geleverd, dan zuiver en alleen die zoutverbinding.

Het lab zegt hierover dan, dat het 80(,7) [er is geen rapportage van cijfers achter de komma; ] oftewel 81 % zuiver is, want zij rapporteren de 'vrije base' (en daarmee de hoeveelheid werkelijk werkzame stof; de hoeveelheid die wat doet in je brein zeg maar)

Als het lab 58% rapporteert, van een zout waarvan nu op zakjes staat dat het het HCl zout is, dan weten we dus dat het van een zout is dat max 80,77% werkzame stof bevat. (Zoals eerder gegeven)

Dan mogen we deze soms maken: 58/80,77 x 100%= 71,80 % zuiver is de zoutvorm.
Dat is, de zuiverheid, die de verkoper van dit 4FA poeder, in werkelijkheid zou moeten vermelden, ipv bijvoorbeeld de 98 of 99% die er nu heeft gestaan.

1000mg van dit poeder, bevat dan 718mg 4-FA Hcl (en daarmee 282mg van iets ander poederigs, of bijvoorbeeld 'ingesloten water' ), die 718mg 4-FA Hcl, bevat 0,8077 x 718mg = 580mg 'vrije base' aan 4-FA.
Hier mee hebben we teruggerekend; daar is die 58% van het totaal gewicht dus ;)

Al met al is 282mg van 'iets anders' erbij, best veel..hoewel het waarschijnlijk iets 'onschuldigs' betreft..maar dat is niet zeker. Als het een andere, bekende, gangbare psychoactieve stof was, dan had het lab dat echter wel gerapporteerd.
Denk zelf dat 'ingesloten water' een logische verklaring kan zijn, maar ja, al met al is het dus eigenlijk een matige score.
Die de relatief hoge doseringen aan totaal ingenomen poeder wel verklaard.

Heb toch sterk de indruk dat er een aantal jaar geleden een stuk zuiverder '4FA HCl' op de markt was. Had van de 4-FA die ik toen zelf had, iig ook merkbaar minder aan bruto gewicht nodig.
(Als eerder benoemd zal dat deels ook te verklaren zijn door tolerantie etc)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bel112 op dinsdag 25 februari 2014 om 18:25:
Appels en peren met elkaar vergelijken. Ben het er wel mee eens dat onze regering niet veel beter is met die bejaarde retards van de VVD als ministers etc.

Idd. Maar eigenlijk is dit 'schemerige' beleid wat betreft drugs niet zo slecht. Officieel verboden, maar in de praktijk worden mensen die een keer van een pilletje houden niet/nauwelijks aangepakt. Zo hou je zowel de tegenstanders als voorstanders in NL een beetje tevreden en voorkom je dat het buitenland je als 'narco-state' ziet en handelsboycots invoert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Over een tijdje heb ik 2 dagen achter elkaar een festival ik ben van plan 1 dag 4-fa te gebruiken en de 1 dag MDMA. Nu vroeg ik me af als ik dag 1 MDMA gebruik en dag 2 4-fa hoeveel ik dan nog van het euforische gevoel ervaar van de 4-fa? Als ik mdma gebruik doe ik meestal eerst een halve pil en later nog een kwartje. Is dan meteen al me serotine op of is er nog over om ook het euforische bij 4-fa te ervaren? Of is het verstandiger om eerst 4-fa te doen en de dag erna mdma?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Joris532 op dinsdag 25 februari 2014 om 21:45:
Over een tijdje heb ik 2 dagen achter elkaar een festival ik ben van plan 1 dag 4-fa te gebruiken en de 1 dag MDMA. Nu vroeg ik me af als ik dag 1 MDMA gebruik en dag 2 4-fa hoeveel ik dan nog van het euforische gevoel ervaar van de 4-fa? Als ik mdma gebruik doe ik meestal eerst een halve pil en later nog een kwartje. Is dan meteen al me serotine op of is er nog over om ook het euforische bij 4-fa te ervaren? Of is het verstandiger om eerst 4-fa te doen en de dag erna mdma?Roodblondje volgen

Het is idd verstandiger om eerst 4f te doen, dat verbruikt namelijk minder serotonine.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Joris532 op dinsdag 25 februari 2014 om 21:45:
Of is het verstandiger om eerst 4-fa te doen en de dag erna mdma?

Verstandig is het sws niet (ook al zijn er ergere combo's), maar als je het toch wilt doen en het meeste er uit wil halen zou ik eerst 4fa doen en daarna xtc omdat 4fa stuk minder je serotonine uitput.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carlaaaaaaaa op dinsdag 25 februari 2014 om 21:53:
Het is idd verstandiger om eerst 4f te doen, dat verbruikt namelijk minder serotonine.

En niet zo'n beetje ook volgens mij.
Waarschuw beheerder
Hebben mensen al een keer gepreload voordat ze 4-FA gingen nemen?

Er worden op andere sites voorbeelden gegeven van preloaden met dezelfde middelen als bij MDMA. L-Tryptofaan, 5-htp, piracetam, pure chocolade, en veel vitamines en water. Ik ben voornemens mn schema er weer bij te pakken voor een week. En dan kijken wat die doet! ^_^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van akathejunkie op woensdag 26 februari 2014 om 03:35:
preloaden met dezelfde middelen als bij MDMA. L-Tryptofaan, 5-htp, piracetam, pure chocolade, en veel vitamines en water.

Vergeet de bananen niet! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 25 februari 2014 om 20:13:
Heb toch sterk de indruk dat er een aantal jaar geleden een stuk zuiverder '4FA HCl' op de markt was. Had van de 4-FA die ik toen zelf had, iig ook merkbaar minder aan bruto gewicht nodig.
(Als eerder benoemd zal dat deels ook te verklaren zijn door tolerantie etc)

Denk het ook hoor! Sterker nog, laatst vond ik ergens een zakje met nog wat oude 4FMP en daar ´ouderwets´ 130mg van gedoseerd en werkte minstens zo goed als de huidige 150mg 4FMP die ik pak. Uiteraard kan de setting e.d. dusdanig positief zijn geweest die avond dat het zo lekker viel maar ik denk ook dat de 4 vroegah zuiverder/sterker was :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op woensdag 26 februari 2014 om 10:05:
Sterker nog, laatst vond ik ergens een zakje met nog wat oude 4FMP en daar ´ouderwets´ 130mg van gedoseerd en werkte minstens zo goed als de huidige 150mg 4FMP die ik pak

Ja..voorheen pakte ik 135-150 en dat was dan prima, was zelfs al huiverig iets meer te pakken. Nu..ik blijf een beetje in hetzelfde stramien, soms richting 170, maar op de een of andere manier houdt wat me tegen meer te doseren. Maar de ervaring is gewoon veel minder dan voorheen, met de eerder gemaakte sidenote die blijft staan, geeft dat wel te denken. Heb het idee dat ik zeker 40mg aan gewicht meer moet inscheppen, maar doe het uiteindelijk dus maar gewoon met wat minder. De ene keer is de ervaring (natuurlijk) beter dan de andere..met om en nabij dezelfde dosering. En al heel geruime tijd dezelfde 4-F (van een grote levering).

Ach ja, we doen het er mee. Mijne ook keertje wegbrengen bij tijd/gelegenheid. Mss volgende week eens doen?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 26 februari 2014 om 10:17:
Ja..voorheen pakte ik 135-150 en dat was dan prima, was zelfs al huiverig iets meer te pakken. Nu..ik blijf een beetje in hetzelfde stramien, soms richting 170, maar op de een of andere manier houdt wat me tegen meer te doseren.

Heb hetzelfde, had eerder een leuke voorraad van de 'oude' liggen waar ik consequent 130mg van doseerde (sinds 2007 dus) maar toen die +/- 2 jaar terug opging heb ik bij verschillende andere leveranciers wel eens wat gehaald en sindsdien doseer ik dus altijd minimaal 150mg (festival overdag begindosis ook vaak van 170mg). M.a.w. de eerste 4/5 jaar ongeveer geen last van tolerantie en behoefte om meer te nemen maar de laatste paar jaar wel.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van akathejunkie op woensdag 26 februari 2014 om 03:35:
voordat ze 4-FA gingen nemen?

Ik zag je berichtje net ook in het andere topic!
Heb zelf de laatste anderhalfjaar een hele gezonde levensstijl en eet veeel anti-oxidanten,vitamens,pure chocolade, goeie vetten en dat soort dingen.
Merk dat ik bij elke keer dat ik gebruik (zowel X of sinds kort 4F) dat ik elke keer gewoon goed ga. Zowel de energie als de 'lovefeelings'.
Heb nu na 2 jaar nog steeds feesten die mijn eerste paar keer overtreffen en de andere keren zijn zo goed als gelijkwaardig in ervaring!
Echter de dag van het feest zelf vreet ik van alles haha, zowel vitamines als een hoop vetten en suiker (pizza,patat, chocolade etc.)

Edit- En neem tijdens gebruik ook veel dextro!
En ik gebruik ook niet heel vaak/veel trouwens, helpt natuurlijk ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zou naast pre/post -loaden ook veel van de juiste groente, fruit en bepaalde vis soorten regelmatig eten(en deze op goeie manieren bereiden, zoals broccoli stomen ipv koken).
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van ltsMitch# op woensdag 26 februari 2014 om 12:57:
Ik zag je berichtje net ook in het andere topic!
Heb zelf de laatste anderhalfjaar een hele gezonde levensstijl en eet veeel anti-oxidanten,vitamens,pure chocolade, goeie vetten en dat soort dingen.
Merk dat ik bij elke keer dat ik gebruik (zowel X of sinds kort 4F) dat ik elke keer gewoon goed ga. Zowel de energie als de 'lovefeelings'.
Heb nu na 2 jaar nog steeds feesten die mijn eerste paar keer overtreffen en de andere keren zijn zo goed als gelijkwaardig in ervaring!
Echter de dag van het feest zelf vreet ik van alles haha, zowel vitamines als een hoop vetten en suiker (pizza,patat, chocolade etc.)

Edit- En neem tijdens gebruik ook veel dextro!
En ik gebruik ook niet heel vaak/veel trouwens, helpt natuurlijk ook!

dextrose tijdens gebruik heeft geen of nihil invloed op werking van drugs op je lichaam.

je beweert dat je het laatste anderhalfjaar een hele gezonde levensstijl hebt, alleen zeg je later "de dag van het feest zelf vreet ik van alles haha, zowel vitamines als een hoop vetten en suiker (pizza,patat, chocolade etc.) "

Er zit nogal een tweestrijd in je post waardoor je niet erg geloofwaardig over komt. Sorry.

Regelmatig sporten kan overigens ook van positieve invloed zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van bel112 op woensdag 26 februari 2014 om 15:08:
"de dag van het feest zelf

Die ene dag in de maand dat ik ongezond eet vind ik niet onverantwoord nee en vat ik op als gezonde levensstijl ja!
En sporten doe ik meer dan genoeg! Don't you worry.

Maar verder vertel ik alleen hoe ik eet en hoe ik gebruik en geef daarbij aan dat ik zelf iedere keer gewoon heeeerlijk ga op een feest!
Wat je er verder mee doet mag je zelf weten ;)

& Dextrose tijdens gebruik, neem aan dat die suikers en vitamines toch wel voor enige positieve effecten zorgen?
Haal liever me suikers hier uit dan uit een glas red bull!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ltsMitch# op woensdag 26 februari 2014 om 15:19:
& Dextrose tijdens gebruik,

krijg ik niet weg #drogebekaltijd :roflol: