| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Na een tijdje terug 2c-b in een thuissetting gedaan te hebben was ik zeker genoeg om het te nemen op een feest. Ik had gelezen dat combineren met 4-fa erg tof was en tevens niet al te schadelijk. De dosis 4-fa is een schatting, toen ik mijn 4-fa pillen liet testen gaven ze nog geen mg aan van de inhoud, wel heb ik in testresultaten gelezen dat dit rond de 150mg zou zitten. Heb een hele genomen bij binnenkomst, en na 3 uur een kwartje bijgenomen. Dit heb ik gedaan omdat ik had gelezen dat de bodyload van 2c-b op 4-fa nogal wat heftig kon zijn, dus een beetje extra energie kon wel vond ik.
Na ongeveer drie kwartier na inname van de 2c-b voelde ik de eerste effecten, ik werd ineens veel vrolijker (nog vrolijker dan ik al was) en merkte dat ik een beetje klamme handen kreeg. Toen kwam de bodyload inzetten, dit was een stuk heftiger dan ik verwacht had. Waar de bodyload op 2c-b alleen best mee viel, was het nu behoorlijk zwaar. Misschien was dit ook wel door de feestsetting. Heb besloten om te gaan zitten met wat vrienden die ook even hun rug/benen rust gingen geven (overigens was de rest van de groep aan de MDMA). Na een paar minuten zitten gebeurde er echter iets naars, ik moest hoesten door het roken en ineens uit het niets kwam mij maaginhoud bijna mee. Daarna heb ik zeker een half uur gezeten vechtend tegen de misselijkheid, ik had al gelezen over misselijkheid tijdens de come up, maar zo heftig had ik zeker niet verwacht. Uiteindelijk ben ik na een half uur maar weer rustig op pad gegaan en even rustig een rondje gaan lopen, dit hielp een hoop en de misselijkheid begon te zakken. Na driekwartier (dus rond een uur of half 6) terug gegaan naar de grote zaal, waar een van mijn favouriete artiesten net ging beginnen (Kölsch).
Toen begon het pas echt. De muziek was zoals verwacht heel goed en ik voelde me weer energiek worden en had er weer helemaal zin in. Na een kwartier flink dansen merkte ik dat de kleuren steeds dieper/feller werden en dit was een heel aangenaam gezicht. Iets later sloegen de echte visuals in (en dat van maar 8mg!). Als de muziek een climax ging bereiken gingen de kleuren en texturen die ik zag mee in de muziek, zo zag ik golvende laserpatronen die perfect op het ritme aan het dansen waren. Het ligt van de lampen brak in een miljoen kleuren op de gezichten van de mensen (volgensmij heb ik mensen heel raar aan staan staren haha). Ook liepen sommige texture van de lampen, lasers en stroboscopen over op alles waar ik keek, de muur, de vloer, de mensen etc. Al met al een supervette ervaring. Tijdens dit trippen kon ik wel gewoon nog flink los gaan en lekker dansen, wat het helemaal leuk maakte. Ook was ik er praatzaam (door de 4-fa) en heb ik heerlijk met jan en allemaal staan lullen.
Al met al een zeer geslaagde avond, en wellicht voor herhaling vatbaar. Toch vormt de zware come up met zijn misselijkheid voor een drempel om dit snel weer te herhalen. (Zijn er mensen met tips hoe je dit kan voorkomen/verminderen?, zou het helpen om juist wel te kotsen i.p.v. het tegen te houden?)
Ik ben vast wel iets vergeten in mijn report, maar misschien schiet dat me later nog wel tebinnen.
Wat mijn overigens opviel is dat ik bij de 1e dosis m1 wel een aardige inslag voelde. Ging er maar even bij zitten, meer mensen dit ervaren
Jep, 100 mg methylone na 150 mg 4-fa is voor mij hetzelfde als ongeveer 100 mg mdma
2c's zorgen voor een misselijk gevoel idd.
Toch typisch, gezien Methylone een stuk minder potent is dan MDMA, verwacht je geen 1:1 vergelijkbaar effect.
(Dit gaat voor mij dan ook niet op).
gebruikelijke straatwaarde is per gram en per capsule.
hoeveel gaat er in 1 dosis?
ik mag hopen dat je dit wel hebt onderzocht vóordat je die capsule kocht/gebruikte...? 150 mg is gemiddeld
Van beide mailtjes gehad dat ze problemen hebben (gehad)
CM doet het op dit moment weer helemaal
SA is .eu geworden en die lijkt het ook gewoon weer volledig te doen
Heb zelf daar me gewaagd aan de combo 4-fa + M1. Moet zeggen dat het me wel goed beviel maar vond het eigenlijk vergelijkbaar met alleen M. Wat mijn overigens opviel is dat ik bij de 1e dosis m1 wel een aardige inslag voelde. Ging er maar even bij zitten, meer mensen dit ervaren? Was overigens een dosis van 120 mg. Bij de 2e dosis ervaarde ik geen inslag. Al met al wel een leuke combo maar naar mijn ervaring vergelijkbaar met gewoon M
Stellende dat het daar het .HCl zout heeft betroffen, en stellende dat dat nu via SA/CM/etc/enz anders is, dan wordt het verhaal er toch wel logischer op wat dat betreft.
Heb vandaag wat bij CM besteld en op de factuur stond 4-fa HCL Crystalline powder. Bevestigt dus dat het om het HCL zout betreft en ze wel eens iets aan de zuiverheid mogen doen.
Heb mijn 4FA ontvangen van CM, op het zwarte zakje staat 1-(4-FLUOROPHENTYL)PROPAN-2-AMINE HCl. En wat jij zegt staat erboven. Misschien dat dit nog invloed heeft op de berekening.
Die andere naam heeft verder geen andere betrekking op de berekening want dat is gewoon de structurele naam van 4fa. Het HCL gedeelte is het interessante want dit bevestigd een maximale zuiverheid van ~80% terwijl die eigenlijk maar 58%.
Beetje misleidend aangezien ze met een zuiverheid van ~99% adverteren, dus 80%.
Heb je het al laten testen op een %? Ben benieuwd!
58% eigenlijk volgens de testuitslagen. 80% is wat het maximaal kan zijn omdat het een zout betreft (4fa + hcl).
Belgen zijn wel ultieme faalhazen als het gaat om wet en regelgeving binnen dat land. Hebben ze ondertussen uberhaupt al een regering?
stond 4-fa HCL Crystalline powder. Bevestigt dus dat het om het HCL zout betreft en ze wel eens iets aan de zuiverheid mogen doen.
Appels en peren met elkaar vergelijken. Ben het er wel mee eens dat onze regering niet veel beter is met die bejaarde retards van de VVD als ministers etc.
Over een tijdje heb ik 2 dagen achter elkaar een festival ik ben van plan 1 dag 4-fa te gebruiken en de 1 dag MDMA. Nu vroeg ik me af als ik dag 1 MDMA gebruik en dag 2 4-fa hoeveel ik dan nog van het euforische gevoel ervaar van de 4-fa? Als ik mdma gebruik doe ik meestal eerst een halve pil en later nog een kwartje. Is dan meteen al me serotine op of is er nog over om ook het euforische bij 4-fa te ervaren? Of is het verstandiger om eerst 4-fa te doen en de dag erna mdma?Roodblondje volgen
Of is het verstandiger om eerst 4-fa te doen en de dag erna mdma?
Het is idd verstandiger om eerst 4f te doen, dat verbruikt namelijk minder serotonine.
preloaden met dezelfde middelen als bij MDMA. L-Tryptofaan, 5-htp, piracetam, pure chocolade, en veel vitamines en water.
Heb toch sterk de indruk dat er een aantal jaar geleden een stuk zuiverder '4FA HCl' op de markt was. Had van de 4-FA die ik toen zelf had, iig ook merkbaar minder aan bruto gewicht nodig.
(Als eerder benoemd zal dat deels ook te verklaren zijn door tolerantie etc)
Sterker nog, laatst vond ik ergens een zakje met nog wat oude 4FMP en daar ´ouderwets´ 130mg van gedoseerd en werkte minstens zo goed als de huidige 150mg 4FMP die ik pak
Ja..voorheen pakte ik 135-150 en dat was dan prima, was zelfs al huiverig iets meer te pakken. Nu..ik blijf een beetje in hetzelfde stramien, soms richting 170, maar op de een of andere manier houdt wat me tegen meer te doseren.
voordat ze 4-FA gingen nemen?
Ik zag je berichtje net ook in het andere topic!
Heb zelf de laatste anderhalfjaar een hele gezonde levensstijl en eet veeel anti-oxidanten,vitamens,pure chocolade, goeie vetten en dat soort dingen.
Merk dat ik bij elke keer dat ik gebruik (zowel X of sinds kort 4F) dat ik elke keer gewoon goed ga. Zowel de energie als de 'lovefeelings'.
Heb nu na 2 jaar nog steeds feesten die mijn eerste paar keer overtreffen en de andere keren zijn zo goed als gelijkwaardig in ervaring!
Echter de dag van het feest zelf vreet ik van alles haha, zowel vitamines als een hoop vetten en suiker (pizza,patat, chocolade etc.)
Edit- En neem tijdens gebruik ook veel dextro!
En ik gebruik ook niet heel vaak/veel trouwens, helpt natuurlijk ook!
"de dag van het feest zelf