| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Krijg jij een xtc kop van 4fmp?
Ik heb mijne gewoon van ebay.com
Maar wij houden het meestal ook bij 60-80 mg, dosering maakt ook wel uit natuurlijk.
Heel erg, ook bij lagere doseringen. Tics met m'n mond/tong. Ik leek met 4-FMP/MDMA erger van de kaart te zijn dan ik meestal was, uitzonderingen daargelaten
Ik had op Club r_AW in september 120mg. Emiel heeft me toen ook gezien, dat was vrij bizar toch?
Heb het over lege capsules dan hè, just to be sure...
maar dat kan aan t fotomoment liggen
is dat ADD'ers en ADHD'ers extra gek zijn op middelen die op je dopamine-huishouding inwerken. Wat dat betreft is 4-F voor ons nog interessanter dan voor de gemiddelde gebruiker.
Ghehe dat merk ik ook ja Als ik 4FMP gebruik ben ik meestal ook flink aan het kauwen. Heb meestal ook redelijk grote pupillen, echt zo'n 'klaar-wakker gezicht' alleen dan x 10. Bij XTC daarentegen lijkt het alsof ik 10 joints heb gerookt, lamme space ogen.
Bij mij is er niks daadwerkelijk vastgesteld, maar er zit 'iets'. Er zal ook wel wat richting de aan autisme verwante stoornissen zitten.
ADHD, borderline en autistische stoornissen zitten allemaal een beetje in dezelfde 'hoek' in je hersenen.
Ritalin e.d. niets anders is dan Pep Light
Klopt niet helemaal, maar ook weer wel.
ADHD is vooral dopaminerg en zit daarom meer in de hoek van Parkinson (onrustige bewegingen, aandacht er niet bij kunnen houden) en schizofrenie (snel afgeleid, afdwalen in gedachten).
Borderline en autistische stoornissen zitten wat ingewikkelder in elkaar (ten minste, ik heb er minder kennis over dus vind het ingewikkelder ), maar die hebben meer met het serotonerge systeem te maken.
Kun je ook wel relateren aan het effect van drugs misschien:
Met ADHD kun je je gedachten er niet bijhouden, als je amfetamine gebruikt ben je vaak heel gefocust. (Dus bij ADHD kan het goed dat er iets mis is met het systeem waarop amfetamine aangrijpt).
Andersom ben je met borderline en autisme niet zo goed in sociale interacties (terwijl mensen met ADHD btw vaak juist heel makkelijk lullen met iedereen). Denk dan aan het effect van MDMA (stimulatie afgifte serotonine), waardoor je ineens vet relaxt kunt praten met mensen, en het is best geloofwaardig dat er bij autisme of borderline iets mis is met het serotonerge systeem.
Is dat gekauw bij jullie dan niet minder geworden na een paar keer gebruiken?
Ik zie mezelf voor 't gemak altijd maar als de 'light'-versie van mijn broertje.
Ik krijg het ook niet voorgeschreven omdat ik hyper ben. Dat blijft achterwege bij ADD, bij mij draait het puur om mn concentratiestoornis en nog een aantal sociale aspecten.
Jammer dat het zo onhandig is om te verzenden, anders kon ik voor een mooi prijsje wel wat doorverkopen.
Emiel heeft me toen ook gezien, dat was vrij bizar toch?
Grote bubbelenvelop moet prima werken hoor
Dus genoemde aantallen zijn wat overdreven denk ik
Nou echt niet hoorje lijkt in de verste verte niet op hem. Maar ik snap sowieso niet wat jouw "symptomen" zijn, je bent meestal gewoon relaxt en rustig (op soms een drukke bui na, maar dat heeft iedereen wel es), en je concentreren kun je ook wel goed volgensmij. Waar zit het m dan in?
Hmm ja je was wel aardig van de kaart ja.
Ik heb overigens het idee dat 4-F psychedelischer is dan MDMA
Oh! dat zou verklaren waarom ik, als ik 4-f met een hele lage dosis 2c-i combineerde, toch hard tripte. Ik ben nogal gevoelig voor die dingen, van mdma boven de 160 mg standaard lichte visuals
kan je dit spul ook gezellig thuis gebruiken?
of krijg je teveel energie?
10% wordt toch omgezet in MDA in je lichaam?
Alleen die penetrante geur; ik moet al bijna kokhalzen als ik het zakje poeder opentrek. :r
Gek..ik heb toch al tijden 4-FMP maar nu voor het eerst dat ik..nou ja, ik snap wat je bedoelt..laten we het daar op houden
Voorheen niet zo ..duidelijk de neus erboven gehangen. Wolkje met een puf komt je idd zo te gemoed..
morgen eerste keer alegria... ben erg benieuwd!!!!