Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 699009x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van snoeper op woensdag 3 maart 2010 om 23:36:
Krijg jij een xtc kop van 4fmp??

Heel erg, ook bij lagere doseringen. Tics met m'n mond/tong. Ik leek met 4-FMP/MDMA erger van de kaart te zijn dan ik meestal was, uitzonderingen daargelaten. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van snoeper op woensdag 3 maart 2010 om 23:36:
Krijg jij een xtc kop van 4fmp?

Bij ons krijgt eigenlijk nooit iemand zo'n strakke kop ofzo.
Maar wij houden het meestal ook bij 60-80 mg, dosering maakt ook wel uit natuurlijk.
Sowieso voel je je naar mijn ervaring minder van de kaart dan met MDMA, dus dat scheelt wel. :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 01:01:
Ik heb mijne gewoon van ebay.com

Hehe, ik had laatst een mooi avontuur met capsules. :lol:
Jammer dat het zo onhandig is om te verzenden, anders kon ik voor een mooi prijsje wel wat doorverkopen.
Heb het over lege capsules dan hè, just to be sure...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 4 maart 2010 om 11:01:
Maar wij houden het meestal ook bij 60-80 mg, dosering maakt ook wel uit natuurlijk.

Ik had op Club r_AW in september 120mg. Emiel heeft me toen ook gezien, dat was vrij bizar toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 4 maart 2010 om 10:36:
Heel erg, ook bij lagere doseringen. Tics met m'n mond/tong. Ik leek met 4-FMP/MDMA erger van de kaart te zijn dan ik meestal was, uitzonderingen daargelaten

Same here, je ziet bij mij echt geen verschil of ik nou 4-fmp of mdma ophad (en gecombineerd was t al helemaal erg :lol:)

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 4 maart 2010 om 11:56:
Ik had op Club r_AW in september 120mg. Emiel heeft me toen ook gezien, dat was vrij bizar toch?

Ja wuhh ik 85 mg, zag er toch ook niet uit?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoelde dat ik tics vertoon en niet zomaar 'standaard' kauw gedrag. ;) M'n pupillen waren verwijd maar m'n ogen rolden niet ofzo.

Waarschuw beheerder
Aardig leuk spul wel dit. Alleen die penetrante geur; ik moet al bijna kokhalzen als ik het zakje poeder opentrek. :r
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pixiedust(6) op donderdag 4 maart 2010 om 15:57:
maar dat kan aan t fotomoment liggen

Dat ligt aan 't fotomoment. ;) Hier zie je 't beter; https://album.partyflock.nl/71923292.jpg :lol:
Kan het zijn dat de 2C-I wat van die spanning weg neemt? :s

Deze foto is dan weer 'n tof voorbeeld; https://album.partyflock.nl/70008869.jpg

Hier was mijn blauwe mitsu driehoek onderhand uitgewerkt en had ik last van de 140mg 4-FMP en 19mg 2C-I :rot: De eerste foto was nog erger, daar kon ik mijn bek blijkbaar niet eens dichthouden. :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is dat gekauw bij jullie dan niet minder geworden na een paar keer gebruiken? Ik heb een aantal keer Methylone gebruikt, een paar keer 4-F en 1 keer MDMA. De side-effects zijn bij mij nu veel minder geworden, terwijl ik niet het idee heb dat ik weerstand op aan het bouwen ben ofzo, ik heb de dosis ook niet hoeven verhogen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, ik heb 4-FMP maar drie keer geprobeerd. De eerste keer was op Decibel en daar weet ik echt niet meer van wat nou precies wat deed. Tweede keer was 140mg @ Infinity en dat beviel echt heel goed, op zichzelf. Derde keer was 120mg @ r_AW. Maar bij mij is er min of meer vastgesteld dat ik 'n lichte 'stoornis' heb die in de hoek ADHD zit en die zaken komen nooit alleen, dus ik denk dat daar mijn heftige reactie wat betreft kauwen en tics met mijn tong vandaan komen.

Maar ik denk dat je op 'n gegeven moment altijd wel wat meer went aan, of bekend raakt met 'n drug. Dat je er beter mee om kan gaan door ervaring. :)

Waarschuw beheerder
Ik ook maar 3 keer. Grappig, bij mij is ook 10 jaar geleden door neurologen een lichte vorm van ADD vast gesteld. Maar vrienden van me zonder stoornissen hebben meer last van die tics met drugs dan ik. Wat wel zo is, is dat ADD'ers en ADHD'ers extra gek zijn op middelen die op je dopamine-huishouding inwerken. Wat dat betreft is 4-F voor ons nog interessanter dan voor de gemiddelde gebruiker.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 17:20:
is dat ADD'ers en ADHD'ers extra gek zijn op middelen die op je dopamine-huishouding inwerken. Wat dat betreft is 4-F voor ons nog interessanter dan voor de gemiddelde gebruiker.

Ghehe dat merk ik ook ja :bloos: Als ik 4FMP gebruik ben ik meestal ook flink aan het kauwen. Heb meestal ook redelijk grote pupillen, echt zo'n 'klaar-wakker gezicht' alleen dan x 10. Bij XTC daarentegen lijkt het alsof ik 10 joints heb gerookt, lamme space ogen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is er niks daadwerkelijk vastgesteld, maar er zit 'iets'. Er zal ook wel wat richting de aan autisme verwante stoornissen zitten. :)
Waarschuw beheerder
Ik ben niet eens getest.. ik deed mn verhaal bij een psychiater. half uurtje later was ik op weg naar de apotheek om mn medicijnen op te halen. :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 4 maart 2010 om 17:56:
Ghehe dat merk ik ook ja Als ik 4FMP gebruik ben ik meestal ook flink aan het kauwen. Heb meestal ook redelijk grote pupillen, echt zo'n 'klaar-wakker gezicht' alleen dan x 10. Bij XTC daarentegen lijkt het alsof ik 10 joints heb gerookt, lamme space ogen.

Dat is idd goed mogelijk ja. Dopamine werkt bij 'ons' net iets anders, Serotonine niet (vandaar ook dat MDMA en 4-F zo bij je kunnen verschilllen onderling). Niet voor niets proppen ze de lastigere AD (H) D-kids vol met speed, aangezien Ritalin e.d. niets anders is dan Pep Light.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 4 maart 2010 om 18:01:
Bij mij is er niks daadwerkelijk vastgesteld, maar er zit 'iets'. Er zal ook wel wat richting de aan autisme verwante stoornissen zitten.

Klopt: ADHD, borderline en autistische stoornissen zitten allemaal een beetje in dezelfde 'hoek' in je hersenen. Ze zijn verwant aan elkaar met een aantal overlappende kenmerken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 4 maart 2010 om 18:05:
Ik ben niet eens getest.. ik deed mn verhaal bij een psychiater. half uurtje later was ik op weg naar de apotheek om mn medicijnen op te halen.

Gratis speed op recept. :9~ :9~
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 18:26:
ADHD, borderline en autistische stoornissen zitten allemaal een beetje in dezelfde 'hoek' in je hersenen.

Klopt niet helemaal, maar ook weer wel.
ADHD is vooral dopaminerg en zit daarom meer in de hoek van Parkinson (onrustige bewegingen, aandacht er niet bij kunnen houden) en schizofrenie (snel afgeleid, afdwalen in gedachten).
Borderline en autistische stoornissen zitten wat ingewikkelder in elkaar (ten minste, ik heb er minder kennis over dus vind het ingewikkelder :P), maar die hebben meer met het serotonerge systeem te maken.

Kun je ook wel relateren aan het effect van drugs misschien:
Met ADHD kun je je gedachten er niet bijhouden, als je amfetamine gebruikt ben je vaak heel gefocust. (Dus bij ADHD kan het goed dat er iets mis is met het systeem waarop amfetamine aangrijpt).
Andersom ben je met borderline en autisme niet zo goed in sociale interacties (terwijl mensen met ADHD btw vaak juist heel makkelijk lullen met iedereen). Denk dan aan het effect van MDMA (stimulatie afgifte serotonine), waardoor je ineens vet relaxt kunt praten met mensen, en het is best geloofwaardig dat er bij autisme of borderline iets mis is met het serotonerge systeem.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 18:16:
Ritalin e.d. niets anders is dan Pep Light

Mwah, zou eerder zeggen dat ritalin sterker is. :P
Maar da's beetje mierenneuken, begrijp wat je bedoelt met die opmerking.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 4 maart 2010 om 18:45:
Klopt niet helemaal, maar ook weer wel.
ADHD is vooral dopaminerg en zit daarom meer in de hoek van Parkinson (onrustige bewegingen, aandacht er niet bij kunnen houden) en schizofrenie (snel afgeleid, afdwalen in gedachten).
Borderline en autistische stoornissen zitten wat ingewikkelder in elkaar (ten minste, ik heb er minder kennis over dus vind het ingewikkelder ), maar die hebben meer met het serotonerge systeem te maken.

Klopt, maar ze hebben geloof ik allemaal te maken met je neurotransmitters. En 'verwant' was misschien een iets te groot woord, je neurotransmitters zijn een zo breed iets (het reguleren van eetlust en je humeur tot idd de controle over je spieren) dus ik snap je punt dat het wat makkelijk gezegd was.

Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 4 maart 2010 om 18:45:
Kun je ook wel relateren aan het effect van drugs misschien:
Met ADHD kun je je gedachten er niet bijhouden, als je amfetamine gebruikt ben je vaak heel gefocust. (Dus bij ADHD kan het goed dat er iets mis is met het systeem waarop amfetamine aangrijpt).
Andersom ben je met borderline en autisme niet zo goed in sociale interacties (terwijl mensen met ADHD btw vaak juist heel makkelijk lullen met iedereen). Denk dan aan het effect van MDMA (stimulatie afgifte serotonine), waardoor je ineens vet relaxt kunt praten met mensen, en het is best geloofwaardig dat er bij autisme of borderline iets mis is met het serotonerge systeem.

Precies. Daarom zijn er ook psychologen en artsen bezig met onderzoek om een soort van MDMA-medicijnen voor autisten te ontwikkelen, een soort XTC-variant op Ritalin. Geen idee of dat ook daadwerkelijk ook ooit gaat gebeuren, weet er ook niet zo enorm veel van.

ADHD'ers praten overigens wel heel makkelijk met iedereen, maar als je een zwaar geval bent zul je alsnog geen eenvoudig gesprek met mensen kunnen voeren simpelweg omdat je dan geen zin van je gesprekspartner af kan luisteren. :P

Ritalin sterker, meen je dat? Had altijd het idee dat dat een soort analoog van speed was. Maar als jij het zegt geloof ik je.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ADHD reflecteert niet echt op de sociale aspecten idd. Daar waar Tourette dat deels dan weer wel doet. Dwangmatig handelen is bijv. niet iets van ADHD, maar meer van Tourette. Bepaalde stoornissen in 't autistische spectrum zijn lastig vast te stellen, omdat de symptomen soms erg op elkaar lijken en zich niet altijd even duidelijk uitten. Ik zie mezelf voor 't gemak altijd maar als de 'light'-versie van mijn broertje. ;P
Waarschuw beheerder
mja ik heb geen ADHD maar ADD. Ik word juist niet rustig van methylfenidaat. Voor mij werkt het oppeppend maar mijn gedachten kan ik VEEL makkelijker onder controle houden en ik kan mezelf veel makkelijker aanzetten om iets te gaan doen. Voorheen was leren echt mission impossible voor mij. Nu eindelijk niet meer! Was ik daar 4 jaar geleden maar achtergekomen :nosmile: Dan had ik zeer waarschijnlijk nu een HBO diploma in de pocket. Maar goed, nu mag ik eerst nog mn HAVO examen gaan halen.. te lelijk:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat heb je nu voor med's dan?
Waarschuw beheerder
Concerta, eerst ritalin, maar had erg veel last van de rebound.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik krijg het ook niet voorgeschreven omdat ik hyper ben. Dat blijft achterwege bij ADD, bij mij draait het puur om mn concentratiestoornis en nog een aantal sociale aspecten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 16:44:
Is dat gekauw bij jullie dan niet minder geworden na een paar keer gebruiken?

Nee, het werd meer gek genoeg. Heb m'n 3e keer een dosis van 200 mg 4-fmp gehad, ging ik wel echt hárd op, slapen zat er een tijdje niet in :lol: het was opzich leuk maar niet voor herhaling vatbaar (sommige uren zijn een groot zwart gat) en het kauwen viel toen heel erg mee (dacht ik), het leek naarmate ik het vaker deed erger te worden. De laatste keer dat ik t deed (september) was het 85 mg en toen liep ik enorm te kauwen. Erg raar.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 4 maart 2010 om 19:08:
Ik zie mezelf voor 't gemak altijd maar als de 'light'-versie van mijn broertje.

Nou echt niet hoor :lol: je lijkt in de verste verte niet op hem. Maar ik snap sowieso niet wat jouw "symptomen" zijn, je bent meestal gewoon relaxt en rustig (op soms een drukke bui na, maar dat heeft iedereen wel es), en je concentreren kun je ook wel goed volgensmij. Waar zit het m dan in? :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 4 maart 2010 om 20:01:
Ik krijg het ook niet voorgeschreven omdat ik hyper ben. Dat blijft achterwege bij ADD, bij mij draait het puur om mn concentratiestoornis en nog een aantal sociale aspecten.

Ik ken het. Om die zelfde reden hebben ze mij (gelukkig) nooit medicatie voorgeschreven. Uiteindelijk ben ik via het VBO naar het MBO gegaan en intussen zit ik nu alweer in het 3e jaar van m'n Hbo-opleiding. Net als jou eigenlijk een omweg moeten nemen, maar je komt er wel. ;)

Maar we gaan wel heel offtopic zo. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op donderdag 4 maart 2010 om 20:47:
heel erg mee (dacht ik), het leek naarmate ik het vaker deed erger te worden. De laatste keer dat ik t deed (september) was het 85 mg en toen liep ik enorm te kauwen. Erg raar.

Toch wel raar, en dat nog wel bij zo'n lage dosis.
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 4 maart 2010 om 11:01:
Jammer dat het zo onhandig is om te verzenden, anders kon ik voor een mooi prijsje wel wat doorverkopen.

Grote bubbelenvelop moet prima werken hoor (Y)
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 4 maart 2010 om 11:56:
Emiel heeft me toen ook gezien, dat was vrij bizar toch?

Hmm ja je was wel aardig van de kaart ja. Maar is ook wel warm daar doorgaans..
wat ik daar nu mee wil zeggen ontgaat me even eigenlijk 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 maart 2010 om 21:25:
Grote bubbelenvelop moet prima werken hoor

Ik bedoelde meer dat het niet echt economisch is als de verpakkings + verzendkosten 10 keer zo hoog zijn als de kosten van de capsules. :P
Of in dit geval misschien eerder 100 keer zo hoog... :/
donateur
Een bubbelenvelop (35 á 50 cent) die nog door de brievenbus past kost max. 4 postzegels en de envelop zelf om te versturen. Dus genoemde aantallen zijn wat overdreven denk ik;)

En met die 4 postzegels kunnen er dan best een hoop in, genoeg aan capsules dat het hetzelfde kost als 5 postzegels ;) Moeten er slechts 100/200 of minder in dan hoeven er wrsch. ook niet eens 4 postzegels op :O

Hoewel jij wel die grote caps hebt natuurlijk :lol: die sluiten een hoop lucht in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 maart 2010 om 21:58:
Dus genoemde aantallen zijn wat overdreven denk ik

Mwah, dankzij die fout van mijn Chinese vriendjes zijn deze caps ongeveer halve cent per stuk ofzo.
Dus 5 postzegels aan caps dan moet ik er een stuk of 400-500 in doen. :P

Conclusie: Ik was inderdaad aan het overdrijven. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pixiedust(6) op donderdag 4 maart 2010 om 20:47:
Nou echt niet hoor :lol: je lijkt in de verste verte niet op hem. Maar ik snap sowieso niet wat jouw "symptomen" zijn, je bent meestal gewoon relaxt en rustig (op soms een drukke bui na, maar dat heeft iedereen wel es), en je concentreren kun je ook wel goed volgensmij. Waar zit het m dan in? :)

Beter opletten, 't is vaker chaos in m'n hoofd dan jij denkt. ;) 't Uit zich ook in gebrek aan inzicht op bepaalde momenten. En m'n karakter wordt ook beïnvloedt daardoor. :)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 4 maart 2010 om 21:25:
Hmm ja je was wel aardig van de kaart ja.

Ik was wel helder (los van de 2C-I die ik later pakte), maar qua kaak was 't echt drama. :/
donateur
Dat bedoel ik..helder was je wel idd :) maar er was wel wat meer te zien dan in nuchtere toestand denk ik :O
(heb je natuurlijk ook alleen maar zo en daar gezien :lol: )
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, de mensen die mij kennen weten dat ik er ook met kleinere hoeveelheden MDMA echt fucked up uit zag. :9

Waarschuw beheerder
Ik heb overigens het idee dat 4-F psychedelischer is dan MDMA (bij normale hoeveelheden) en M1.
Merkte naderhand dat ik wanneer ik me op b.v. m'n tv-scherm focusde ik nog urenlang een soort veranderende objecten/beweging net aan de rand van m'n gezichtsveld zag. Als je dan keek zag je ook niets meer ofzo, maar het leek wel alsof m'n ogen iewat moeite hadden met diepte en dit steeds aan het 'bijstellen' waren.

Het zijn niet echt hallucinaties te noemen (al was het maar omdat je ook direct weet dat het maar wat visuals zijn) maar dit heb ik bij andere (niet-trip) drugs nog nooit gehad. Herkenbaar voor mensen? Ik dacht al even aan neurotoxiciteit maar heb verder geen andere klachten of tekenen dat m'n dosis iets te hoog zou zijn ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 maart 2010 om 01:46:
Ik heb overigens het idee dat 4-F psychedelischer is dan MDMA

Oh! dat zou verklaren waarom ik, als ik 4-f met een hele lage dosis 2c-i combineerde, toch hard tripte. Ik ben nogal gevoelig voor die dingen, van mdma boven de 160 mg standaard lichte visuals :s
Waarschuw beheerder
donateur
kan je dit spul ook gezellig thuis gebruiken?
of krijg je teveel energie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pixiedust(6) op vrijdag 5 maart 2010 om 08:29:
mdma boven de 160 mg standaard lichte visuals

10% wordt toch omgezet in MDA in je lichaam?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op vrijdag 5 maart 2010 om 08:52:

denk niet dat je stil wil/kan blijven zitten als dat is waar je op doeld :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pixiedust(6) op vrijdag 5 maart 2010 om 08:29:
Oh! dat zou verklaren waarom ik, als ik 4-f met een hele lage dosis 2c-i combineerde, toch hard tripte. Ik ben nogal gevoelig voor die dingen, van mdma boven de 160 mg standaard lichte visuals

Zou idd een wisselwerking kunnen zijn, dat beide elkaar versterkt hebben. Ik ben er opzich niet gevoelig voor (hou sowieso niet echt van tripmiddelen) maar alle 3 keren dat ik 4-F gebruikte had ik het (in lage mate) en bij ander vergelijkbaar spul niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op vrijdag 5 maart 2010 om 08:52:

Met vrienden erbij is het wel een keer te doen, je wordt er gezellig van maar gaat je stuitert er niet de kamer van door ofzo. Maar alleen lijkt het me dodelijk saai. Dan ga je volgens mij uren tegen de kat aan lopen lullen. :')
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 maart 2010 om 15:55:
Alleen die penetrante geur; ik moet al bijna kokhalzen als ik het zakje poeder opentrek. :r

Gek..ik heb toch al tijden 4-FMP maar nu voor het eerst dat ik..nou ja, ik snap wat je bedoelt..laten we het daar op houden 8)

Voorheen niet zo ..duidelijk de neus erboven gehangen. Wolkje met een puf komt je idd zo te gemoed.. :O
Waarschuw beheerder
morgen eerste keer alegria... ben erg benieuwd!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 5 maart 2010 om 19:32:
Gek..ik heb toch al tijden 4-FMP maar nu voor het eerst dat ik..nou ja, ik snap wat je bedoelt..laten we het daar op houden

Voorheen niet zo ..duidelijk de neus erboven gehangen. Wolkje met een puf komt je idd zo te gemoed..

Ik rook het gewoon al met het zakje dicht, echt te walgelijk. Maar zal wel aan de batch liggen dat het zo sterk was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fromthemap op vrijdag 5 maart 2010 om 19:43:
morgen eerste keer alegria... ben erg benieuwd!!!!

Dat is toch M1 i.c.m. 4-F?