Kijk naar de prijzen van de andere bronnen en trek daaruit je conclusies.
Ik ben benieuwd naar je conclusies. Bedoel je te zeggen dat SA goedkoper is en daardoor beter is?
De andere bronnen zijn nooit bewezen betere kwaliteit te leveren.
Er wordt ook niet beweerd dat andere vendors goed spul leveren, er wordt beweerd dat SA de laatste tijd de kantjes er vanaf loopt. En als je dat nu nog wilt gaan ontkennen.. Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat ze te weinig leveren, maar ik heb nu al meerdere verhalen gelezen van verschillende mensen. Maar goed, met zo'n foutje valt nog wel te leven. Dat ze in plaats van 6-APB MXE leveren, dat vind ik echt een grove fout. Dat is voor mij een reden om daar niets meer te bestellen.
Slechts een paar hebben klachten, die toevallig dat hier uiten.
Volgens mij zijn er wel meer dan een paar mensen. Bovendien gaat het niet alleen om de hoeveelheid klachten, maar ook om de ernst van de klachten. Een andere stof leveren is in mijn ogen zeer ernstig. Juist een vendor hoort betrouwbaar te zijn.
Daarbij is SA laatst verhuisd, dat zal vast ook te maken hebben met die fouten die de laatste tijd worden gemaakt.
Dat denk ik ook. Maar dat mag geen reden zijn om dit soort fouten te maken. Blijkbaar staan er nu andere mensen aan het roer die het wat minder nauw nemen. Al zie jij dit volgens mij als een geldig excuus.
Beetje hypocriet om meteen te roepen dat SA slecht is, enige objectiviteit mag wel.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Als een bedrijf opeens matig gaat presteren dan hebben de consumenten alle recht om daar wat van te zeggen. Ikzelf vind het in ieder geval erg fijn om dit soort dingen te weten over vendors waar ik eventueel iets zou bestellen.
maarja zal wel toeval zijn dat ik al 1,5 jaar alles goed ontvang..
Ik weet niet hoe groot hun klantenbestand is, maar er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die zoals jij nooit een foute order hebben ontvangen. Dat weet ik wel zeker, want ik ben er ook een van. Maar als ik hier op Partyflock al heel wat negatieve verhalen lees, dan weet ik ook zeker dat er de laatste tijd heel wat fouten gemaakt worden.