enkel op feesten

Is mijn regel ook
Het was enorm moeilijk om daarmee te stoppen. Heb dit langzaam afgebouwd, neem nu nog 2-3 keer per jaar een aantal trekjes wanneer een er een de ronde doet maar verder niks meer. Ik weet dus hoe makkelijk je "verslaafd" geraakt aan ogenschijnlijk onschuldige zaken die je veel te makkelijk kan nemen zonder veel "vast al even ogenschijnlijke" bijwerkingen. Ik moet ook steeds lachen met vrienden (niet kwaad bedoeld.) die dagelijks joints roken en beweren er niet verslaafd aan te zijn. Ik ben tot dusver de enige die er echt mee gestopt is. Sommigen hebben mij al gelijk gegeven dat het aartsmoeilijk is.
Wiet is ook wel weer iets anders als harddrugs
Ik rook ook altijd nog graag een jointje, maar heb hier ook gewoon mijn regels voor. Zoals niet door de weeks en niet te vroeg op de vrijdag/zaterdag avond. Anders ben ik weer zo lam en heb ik geen zin om ergens heen te gaan terwijl ik dat daarvoor wel van plan was.
Ik geef toe dat ik wiet toch ook wel vrij verslavend vind, maar harddrugs absoluut niet! Puur en alleen, omdat je weet hoe verschrikkelijk slecht het voor je is.
combo's met antidepressiva
Dit is ook gewoon levensgevaarlijk....... En dus gewoon ontzettend achterlijk
Laat je niet verleiden want eens je er bent is de weg terug minder evident dan het lijkt!
Sla die weg dan ook gewoon niet in! Je weet wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.
Maar veel mensen hebben nu eenmaal "slechte" voorbeelden of ervaringen nodig om dat uiteindelijk echt te snappen.
Die zijn er zat... Kijk maar is naar drugs inc/drugged oid... Dat zijn misschien wel extreme gevallen, maar zo kan je zien dat harddrugs nou eenmaal niet mee te focken valt en je daar gewoon verstandig mee om moet gaan!
Ik prefereer mdma wanneer het kan, maar ik word daar zo geweldig lam/vaag van.
6-apb

of idd 4-FA icm methylone is een hele goeie optie
Soms zijn er mensen bij die radicaal tegen elke vorm van drugs(behalve alcohol) zijn bij.
Die mensen hebben gewoon niks geen verstand van drugs en kennen alleen de negatieve verhalen.
Want dat is ook leuk met zulke mensen.... Hebben ze het eenmaal toch geprobeerd is hun mening meteen bijgesteld(9 van de 10 keer)
Volgende is 150 4fa+ 3uur na inname 150 m1
Niks mis mee! Die 150mg M1 gaat het zeker lekker doen op 150mg 4-FA na 3 uur
Maar goed
Ik heb dit jaar ook tevaak gebruikt(stuk of 10 feestjes geweest en is 1e jaar dat ik gebruik)
Vanaf q-base ga ik me zeker aan m'n pauzes houden, omdat het gewoon nodig is! Je doet je zelf een plezier. Minus is more!
Ik heb ook al een aantal feestjes in de planning staan waar ik helaas dan ook niet op zal gebruiken(Want ja het is zo verleidelijk op zo'n feest)
Maar het kan gewoon simpelweg niet

En tja scheelt dat ik dan toch volop sta te genieten van de mensen die wel gebruiken en doe lekker gek met ze mee, maar dan met wat minder uithoudingsvermogen haha