Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 707657x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Bedankt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je eigenlijk sowieso een capsule machine nodig om ze te maken of kan je dit ook met een beetje geduld zelf ik elkaar duwen?
Waarschuw beheerder
Thanks voor alle snelle reacties!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Cortini op dinsdag 27 augustus 2013 om 15:02:
Heb je eigenlijk sowieso een capsule machine nodig om ze te maken of kan je dit ook met een beetje geduld zelf ik elkaar duwen?

Kan je makkelijk zelf doen zolang je maar een weegschaal, capsules en niet al te spastische handen hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op zondag 25 augustus 2013 om 14:39:
Doseringen zien er prima uit, denk dus te laat genomen. Zou eerder rond 0h00 de M1 erbij genomen hebben.

Yup volgende keer meer fa (weinig gemerkt van 100) en de m1 gewoon vroeger zodat het er (hopelijk sterker uitkomt)
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Stuiker op dinsdag 27 augustus 2013 om 17:49:
Yup volgende keer meer fa (weinig gemerkt van 100) en de m1 gewoon vroeger zodat het er (hopelijk sterker uitkomt)

Wat ik opzich een mooie dosering vind voor de combi 4-FA & M1 =

12:00-14:00 nuchter
14:00 150mg 4-FA
17:00 100mg M1 & 50mg 4-FA
20/21:00 150mg M1
0:00 einde feestje ;D
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TimmY-NL op dinsdag 27 augustus 2013 om 18:30:
20/21:00

grappig he dat je dat nooit meer precies weet! die eerste 2 wel maar daarna.... :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 27 augustus 2013 om 19:09:
grappig he dat je dat nooit meer precies weet! die eerste 2 wel maar daarna.... :lol:

Haha nee dan denk je toch verkeerd ;)

Ik neem meestal 20:00 maar ligt er beetje aan hoe je je op dat moment voelt :)

Met mdma is dat wel een ander verhaal xD
Waarschuw beheerder
donateur
Door onvoorziene omstandigheden 3 weekenden achter elkaar een lichte dosis gepakt. (80-100 mgr). . en naast alcohol niets anders erbij
Werking blijft goed en geen kater. Ik moet wel zeggen dat ik wel 5HTP pak elke avond.
Verraste me wel eigenlijk, met XTC moet ik toch 2 maanden pauze houden om het lekker te blijven vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TimmY-NL op dinsdag 27 augustus 2013 om 19:11:
Haha nee dan denk je toch verkeerd ;)

nou ik had dat wel na 4FA mijn eerste redose met M1 wist ik perfect te herrinneren, de tweede moest ik toch goed nadenken/rekenen. was me minder bewust van de tijd iig.

Uitspraak van TimmY-NL op dinsdag 27 augustus 2013 om 19:11:
Met mdma is dat wel een ander verhaal xD

Dat zeer zeker. :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op dinsdag 27 augustus 2013 om 19:17:
nou ik had dat wel na 4FA mijn eerste redose met M1 wist ik perfect te herrinneren, de tweede moest ik toch goed nadenken/rekenen. was me minder bewust van de tijd iig.

Snap ik zeker (y) Maar heb deze dosering altijd gebruikt met deze combi dus daarom kan ik het me altijd herinneren haha ;)
Waarschuw beheerder
Voor QBase was ik benieuwd naar het volgende:

Als alles goed gaat vind ik MDMA nog net wat fijner dan 4FMP. Daarom wou ik op dat feest in principe voor MDMA gaan. Nu heb ik alleen soms met dat middel dat ik er lam van wordt in plaats van energiek. Ik wil QBase niet laten verpesten om de hele tijd lam ergens te zitten, dus heeft het zin om een capsule 4FMP mee te nemen als "redder van de avond" zeg maar?

Het is niet de gezondste combi, maar ik heb het 1x eerder geprobeerd alleen toen in een misschien meer logische volgorde (eerst de 4fmp en daarna het pilletje) en dat beviel prima.

In principe wil ik de 4fmp die avond dus niet gebruiken, maar voor het geval dat ik lam wordt van de pil inslag, dat ik dan een capsule met 4fmp kan nemen dat de lamheid weer bijtrekt..

Logische gedachte of gevaarlijk/zinloos/onaangename combinatie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeHeere op dinsdag 27 augustus 2013 om 19:43:
Voor QBase was ik benieuwd naar het volgende:

Ik zou dan voor speed gaan..
Niet dat dat wel gezond is :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

0:00 einde feestje

Ik had bijna hetzelfde haha! 140mg 4fa alleen en dan 140 m1 op het laatst. maar ik was wel kapot om 11 uur net voor het einde dus dat was wel ff kut!
Waarschuw beheerder
Wie weet waar ik 4-FA kan bestellen en het voor zaterdag binnen heb als ik het morgen bestel? Alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitch2123 op dinsdag 27 augustus 2013 om 21:58:
Wie weet waar ik 4-FA kan bestellen en het voor zaterdag binnen heb als ik het morgen bestel? Alvast bedankt!

Als je vanavond bestelt bij SA en als je het geld overmaakt screenshot naar hun mailt, zal het denk ik wel vrijdag binnen zijn. maar weet het niet zeker natuurlijk
Waarschuw beheerder

0:00 einde feestje ;D
(y)

Aha 100m1+50fa ipv 150m1, is dit vanuit een zekere "betere" ervaring zo gegroeid?
Ik ga mij volgende keer in elk geval beter aan m'n tijden houden.

@Cortini : Hoe discreet is die verpakking? Labels? Stealth?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Stuiker op dinsdag 27 augustus 2013 om 22:59:
Cortini : Hoe discreet is die verpakking? Labels? Stealth?

heb je een berichtje gestuurd met alle info

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Cortini op dinsdag 27 augustus 2013 om 22:13:
Als je vanavond bestelt bij SA en als je het geld overmaakt screenshot naar hun mailt, zal het denk ik wel vrijdag binnen zijn. maar weet het niet zeker natuurlijk

Sa werkt niet meer met screenshots. Ze versturen pas zodra het geld binnen is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiker op dinsdag 27 augustus 2013 om 22:59:
Aha 100m1+50fa ipv 150m1, is dit vanuit een zekere "betere" ervaring zo gegroeid?
Ik ga mij volgende keer in elk geval beter aan m'n tijden houden.

Nee dat is niet uit een betere ervaring zo gegroeid, maar het altijd zeer goed bevallen (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeHeere op dinsdag 27 augustus 2013 om 19:43:
dat ik dan een capsule met 4fmp kan nemen dat de lamheid weer bijtrekt..

Wat ik me hierbij afvraag..

M kan in kleine hoeveelheid hard aanslaan als je al 4FA achter de kiezen hebt.
Wat als je je gebruikelijke hoeveelheid M over de avond/nacht gebruikt en vervolgens 4FA neemt?
Vlieg je dan niet helemaal van 't padje? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italian-Skull op woensdag 28 augustus 2013 om 22:23:
Wat ik me hierbij afvraag..

M kan in kleine hoeveelheid hard aanslaan als je al 4FA achter de kiezen hebt.
Wat als je je gebruikelijke hoeveelheid M over de avond/nacht gebruikt en vervolgens 4FA neemt?
Vlieg je dan niet helemaal van 't padje? :P

Ja dat vraag ik me dus ook af haha.. Andersom viel het me zoals gezegd wel redelijk mee, en begin sowieso altijd wel rustig..

De optie speed die hier werd aangedragen is helaas niet mogelijk voor mij.
Waarschuw beheerder
+1-1

Waarschijnlijk krijg je alleen maar meer energie.. Ik verwacht dat het "vage" gevoel hooguit hetzelfde blijft of zelfs minder word.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
padje

Ik werd er kei hartstikke nuchter van. Had zon anderhalve partyflock op en heb daarna een capsule van 150mg er in gegooid en ik werd helemaal nuchter . Ik had een klein beetje energie meer maar dat was bijna niks. Voor mij geen succes dus.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 augustus 2013 om 12:22:
en heb daarna een capsule van 150mg er in gegooid

Even 150mg bijnemen vind ik toch nog aardig wat.. Naderhand nog kunnen slapen? ;)

"Bijneem"-capsules van 70 á 80mg zijn hier perfect voor. 4FA kennende heeft deze hoeveel hetzelfde effect als 150mg. Alleen bespaar je zo wat mg's voor je volgende fuif.
Waarschuw beheerder
kan iemand mij vertellen waar je M1 besteld? Is dat op een buitenlandse site? Graag wat info, thanx;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op vrijdag 30 augustus 2013 om 08:33:
"Bijneem"-capsules van 70 á 80mg zijn hier perfect voor.

Afgelopen weekend op mysteryland voor het eerst 4fa bijgenomen. Vond dit echt waardeloos. Effect kwam totaal niet terug. Ik heb het gevoel dat je gewoon een uur of 4 gaat op de euforie en dan houd ik nog zeker 4 tot 6 uur energie erachterop maar dit ook op 1 capsule. 4fa neem ik niet meer bij. MDMA bijnemen heeft voor mij een leuker effect of gewoon niks bijnemen. Maar extra dosis 4fa vond ik gewoon zonde.
Waarschuw beheerder
ik vind persoonlijk wel chill spul je moet het alleen NIET snuiven, ik zweer het je ik en 4 andere vrienden hebben MAANDEN lang last gehad van bloedneuzen, en een soort laagvan plijnlijke snot achtig iets wat elke dag terug komt, verder als je het snuift brand het als hell
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van N-DJ op vrijdag 30 augustus 2013 om 17:10:
Maar extra dosis 4fa vond ik gewoon zonde.

Is het ook. Methylone al eens geprobeerd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van redubbledD op vrijdag 30 augustus 2013 om 17:29:
ik vind persoonlijk wel chill spul je moet het alleen NIET snuiven, ik zweer het je ik en 4 andere vrienden hebben MAANDEN lang last gehad van bloedneuzen, en een soort laagvan plijnlijke snot achtig iets wat elke dag terug komt, verder als je het snuift brand het als hell

Vreemd, ik heb het regelmatig gesnoven en buiten de iets meer dan gebruikelijke auw in de neus nergens last van gehad :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 30 augustus 2013 om 17:47:
Methylone al eens geprobeerd?

Nog nooit, ook niet enkel. Heb eerlijk gezegd geen idee wat het is/doet.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van N-DJ op vrijdag 30 augustus 2013 om 18:04:
Nog nooit, ook niet enkel. Heb eerlijk gezegd geen idee wat het is/doet.

http://www.erowid.org/chemicals/methylone/

Heeft zelfde werking als mdma, maar dan 3x minder extreem en ietjes anders. Dit houd in dat er 3x minder serotonine/dopamine word losgemaakt in de hersenen en je bent een stuk helderder dan bij mdma + ik krijg last van lome benen als ik mdma gebruik na 4-FA en methylone is daar de perfecte oplossing voor (y) Je gaat ook minder spacen en je gaat meer strak wezen ipv dat space dus en vind ik voor op feesten een stuk chiller :) Thuis is misschien wat anders maar daar heb ik verder geen ervaring mee (y)(op me 1e keer na dan)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 augustus 2013 om 12:22:
Ik werd er kei hartstikke nuchter van.

Dus toch..
Blijft apart hoe sommige combinaties omgedraaid weer een totaal ander effect hebben.

Uitspraak van DeHeere op woensdag 28 augustus 2013 om 22:43:
Andersom viel het me zoals gezegd wel redelijk mee

Bij mij dus niet. Ik voel de XTC dan ook niet opkomen, in één klap hartstikke vaag, van een kwartje :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italian-Skull op vrijdag 30 augustus 2013 om 19:18:
Bij mij dus niet. Ik voel de XTC dan ook niet opkomen, in één klap hartstikke vaag, van een kwartje :')

Hier precies zo, meest vage visuals enzo, echt zo vaag als een konijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op vrijdag 30 augustus 2013 om 18:26:
+ ik krijg last van lome benen als ik mdma gebruik na 4-FA

Ja dat lome benen hoor ik heel vaak, ik feest daarintegen juist nergens beter op dan MDMA kristallen, 4fa is ook gewoon voor de afwisseling dus hier niet echt veel last van. Toch bedankt voor de tip. Maar voorlopig hou ik het gewoon bij M en 4 (en deze houd ik normaal gezien ook gescheiden). Ben bang dat als ik eenmaal begin met de zoektocht naar leuke stofjes deze niet meer ophoudt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N-DJ op vrijdag 30 augustus 2013 om 20:20:
Ja dat lome benen hoor ik heel vaak, ik feest daarintegen juist nergens beter op dan MDMA kristallen, 4fa is ook gewoon voor de afwisseling dus hier niet echt veel last van. Toch bedankt voor de tip. Maar voorlopig hou ik het gewoon bij M en 4 (en deze houd ik normaal gezien ook gescheiden). Ben bang dat als ik eenmaal begin met de zoektocht naar leuke stofjes deze niet meer ophoudt :P

Haha ik zie methylone puur en alleen als plaatsvervanger voor aanvulling op de 4-FA

en wat is daar erg aan? Verschillende dingen proberen? Zo word je steeds een ervaring rijker haha :D
Zo lang je maar je verstand gebruikt en het niet te vaak doet (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn er meer mensen die het snuiven in plaats van slikken? Ik vind dat echt vele malen chiller

Ik lees hier trouwens vaker dat mensen het heel pijnlijk vinden, bij mij houd dat 1 tot 3 minuutjes aan en dan is het weg! Alleen zo'n vieze smaak in mijn gehemelte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op vrijdag 30 augustus 2013 om 20:45:
Zo lang je maar je verstand gebruikt en het niet te vaak doet (y)

Daar zeg je zo iets. Als je te weinig geslapen bent en doodmoe en leeg op het werk verschijnt en weet dat je zelfs met 1 keer dippen met je pink je gelijk wakker en enrgiek bent(geen euforie) kan de verleiding om een "backup" te hebben/gebruiken soms groot zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiker op vrijdag 30 augustus 2013 om 22:31:
Daar zeg je zo iets. Als je te weinig geslapen bent en doodmoe en leeg op het werk verschijnt en weet dat je zelfs met 1 keer dippen met je pink je gelijk wakker en enrgiek bent(geen euforie) kan de verleiding om een "backup" te hebben/gebruiken soms groot zijn.

Nou daar heb ik maar één ding op de zeggen.

Dat is fucking zwak echt damnnn daarom zeg ik gebruik je verstand, maar helaas heb je die niet. (Als je tenminste over jezelf spreekt)
Waarschuw beheerder
Nee ik wou je enkel maar aanvullen door op het gevaar van het "functionele gemak" te wijzen. Ik doe niet veel drugs en al helemaal niet tijdens de week, niet op het werk maar ook niet daarbuiten. Gewoon niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiker op vrijdag 30 augustus 2013 om 22:57:
Nee ik wou je enkel maar aanvullen door op het gevaar van het "functionele gemak" te wijzen. Ik doe niet veel drugs en al helemaal niet tijdens de week, niet op het werk maar ook niet daarbuiten. Gewoon niet!

Oke maar zoals ik al zei dan ben je nogal zwak als je daar zo gauw naar zou gaan grijpen.

En als jij amper tot geen drugs doet en je daar lekker bij voelt lekker blijven doen kerel (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laatst na twee kwartjes wat 4fa gehad en daarna nog eens wat m en nog een kwartje. Nog nooit zoiets meegemaakt. Dat versterken werkt blijkbaar nog harder als je eerst m en dan 4fa en dan nog eens m neemt dan wanneer je eerst alleen m en dan 4fa neemt. vrij heftig maar oprecht genoten van de visuals
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van TimmY-NL op vrijdag 30 augustus 2013 om 23:41:
En als jij amper tot geen drugs doet en je daar lekker bij voelt lekker blijven doen kerel

Ik hou mij niet aan een strikt schema. Het kan 2x op een maand zijn (wel niet 2x hetzelfde, bv eens c en eens mdma of als 4fa volgende keer bevalt (testje viel wat tegen)) maar er kan ook 3 maand tussen zitten. De simpele regel voor mezelf is : enkel op feesten/momenten waarop ik eens goed los wil gaan. Kwestie van de drempel wat hoog te houden.

Enige uitzondering hierop is c. Maar dan hebben we het over 1-2 klene lijntjes per maand ongeveer. Ik rook zelfs geen weed meer! Was daar vroeger aan verslaafd lees : dagelijks toch meerdere dikke joints, op de duur zelfs op het werk. In die mate dat ik op de duur een kast opentrok en niet meer wist waar ik eigenlijk naar op zoek was. Het was enorm moeilijk om daarmee te stoppen. Heb dit langzaam afgebouwd, neem nu nog 2-3 keer per jaar een aantal trekjes wanneer een er een de ronde doet maar verder niks meer. Ik weet dus hoe makkelijk je "verslaafd" geraakt aan ogenschijnlijk onschuldige zaken die je veel te makkelijk kan nemen zonder veel "vast al even ogenschijnlijke" bijwerkingen. Ik moet ook steeds lachen met vrienden (niet kwaad bedoeld.) die dagelijks joints roken en beweren er niet verslaafd aan te zijn. Ik ben tot dusver de enige die er echt mee gestopt is. Sommigen hebben mij al gelijk gegeven dat het aartsmoeilijk is.

Verder heb ik in mijn "ruimere" vriendenkring ook enkele gevallen die het bewijs zijn dat je ermee moet opletten. Een ooit goede student wiens geheugen nu zo lek als een zeef is dat hij jouw naam, zelfs in nuchtere toestand amper enkele uren kan onthouden! Iemand die in de psychiatrie opgenomen is na combo's met antidepressiva (had wel al een verleden met depressies)

Ik zie hen niet als echt zwakke karakters, zijn ze ook niet. Maar sommige zaken zijn zo makkelijk, zo voor de hand liggend (zoals het voorbeeld van functioneel gebruik van 4fa dat ik aangaf) dat net daar het gevaar in schuilt. Zoals je zegt : gebruik je verstand. Laat je niet verleiden want eens je er bent is de weg terug minder evident dan het lijkt! Ook al lijkt het allemaal onschuldig en denk je er genoeg controle over te hebben de realiteit is dat je er vlugger aanhangt dan dat je zelf denkt als je jezelf niet duidelijk grenzen oplegt. zoals je terecht aangeeft ebruik van verstand dus. Maar veel mensen hebben nu eenmaal "slechte" voorbeelden of ervaringen nodig om dat uiteindelijk echt te snappen.

Ik zie "drugs in z'n ruime betekenis" nu als een extra'tje, een manier om op een feestje waarvan de verwachting is dat het de moeite waard is "the next level" te bereiken. Ik prefereer mdma wanneer het kan, maar ik word daar zo geweldig lam/vaag van. Soms zijn er mensen bij die radicaal tegen elke vorm van drugs(behalve alcohol) zijn bij. C valt niet op maar is dan ook weer niet "the next level" vandaar dat we deze (4fa-m1) combo wel eens willen proberen (eerste (lage dosis) test failed). Volgende is 150 4fa+ 3uur na inname 150 m1 (die combo 100m1+50 4fa van jou zal vast beter zijn om langer door te gaan maar ik denk dat we eerst deze eens gaan testen met een superman als eventuele backup mocht het alsnog tegenvallen.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuiker op zaterdag 31 augustus 2013 om 01:41:
enkel op feesten

(y) Is mijn regel ook

Het was enorm moeilijk om daarmee te stoppen. Heb dit langzaam afgebouwd, neem nu nog 2-3 keer per jaar een aantal trekjes wanneer een er een de ronde doet maar verder niks meer. Ik weet dus hoe makkelijk je "verslaafd" geraakt aan ogenschijnlijk onschuldige zaken die je veel te makkelijk kan nemen zonder veel "vast al even ogenschijnlijke" bijwerkingen. Ik moet ook steeds lachen met vrienden (niet kwaad bedoeld.) die dagelijks joints roken en beweren er niet verslaafd aan te zijn. Ik ben tot dusver de enige die er echt mee gestopt is. Sommigen hebben mij al gelijk gegeven dat het aartsmoeilijk is.

Wiet is ook wel weer iets anders als harddrugs

Ik rook ook altijd nog graag een jointje, maar heb hier ook gewoon mijn regels voor. Zoals niet door de weeks en niet te vroeg op de vrijdag/zaterdag avond. Anders ben ik weer zo lam en heb ik geen zin om ergens heen te gaan terwijl ik dat daarvoor wel van plan was.
Ik geef toe dat ik wiet toch ook wel vrij verslavend vind, maar harddrugs absoluut niet! Puur en alleen, omdat je weet hoe verschrikkelijk slecht het voor je is.

combo's met antidepressiva

Dit is ook gewoon levensgevaarlijk....... En dus gewoon ontzettend achterlijk

Laat je niet verleiden want eens je er bent is de weg terug minder evident dan het lijkt!

Sla die weg dan ook gewoon niet in! Je weet wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.

Maar veel mensen hebben nu eenmaal "slechte" voorbeelden of ervaringen nodig om dat uiteindelijk echt te snappen.

Die zijn er zat... Kijk maar is naar drugs inc/drugged oid... Dat zijn misschien wel extreme gevallen, maar zo kan je zien dat harddrugs nou eenmaal niet mee te focken valt en je daar gewoon verstandig mee om moet gaan!

Ik prefereer mdma wanneer het kan, maar ik word daar zo geweldig lam/vaag van.

6-apb (Y) of idd 4-FA icm methylone is een hele goeie optie (y)

Soms zijn er mensen bij die radicaal tegen elke vorm van drugs(behalve alcohol) zijn bij.

Die mensen hebben gewoon niks geen verstand van drugs en kennen alleen de negatieve verhalen.
Want dat is ook leuk met zulke mensen.... Hebben ze het eenmaal toch geprobeerd is hun mening meteen bijgesteld(9 van de 10 keer)

Volgende is 150 4fa+ 3uur na inname 150 m1

Niks mis mee! Die 150mg M1 gaat het zeker lekker doen op 150mg 4-FA na 3 uur (y)

Maar goed
Ik heb dit jaar ook tevaak gebruikt(stuk of 10 feestjes geweest en is 1e jaar dat ik gebruik)
Vanaf q-base ga ik me zeker aan m'n pauzes houden, omdat het gewoon nodig is! Je doet je zelf een plezier. Minus is more!

Ik heb ook al een aantal feestjes in de planning staan waar ik helaas dan ook niet op zal gebruiken(Want ja het is zo verleidelijk op zo'n feest)
Maar het kan gewoon simpelweg niet :) En tja scheelt dat ik dan toch volop sta te genieten van de mensen die wel gebruiken en doe lekker gek met ze mee, maar dan met wat minder uithoudingsvermogen haha ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op vrijdag 30 augustus 2013 om 08:33:
Even 150mg bijnemen vind ik toch nog aardig wat.. Naderhand nog kunnen slapen? ;)

"Bijneem"-capsules van 70 á 80mg zijn hier perfect voor. 4FA kennende heeft deze hoeveel hetzelfde effect als 150mg. Alleen bespaar je zo wat mg's voor je volgende fuif.

Ja dat was ook alleen om te proberen en aangezien het geen succes was doe ik het niet meer. Kon toen wel slapen, van x kan ik meestal wel slapen en als ik onder de 250mg blijf zitten met 4fa kan ik daar ook bij slapen.

Ik pak voortaan een caps 150 en daarna pak ik een caps bij met 70-80 mg idd. Soms op de after half pilletje Maar nooit op het feest zelf.

Ik wil nu toch een keer methylone gaan proberen, wat is een goeie hoeveelheid? Ik dacht er aan om met zon 160-170 mg 4f te beginnen en dan naar zo'n 4 uur een caps methylone te pakken. Ik heb een redelijke tolerantie, wat raden jullie mij aan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 31 augustus 2013 om 13:34:
Ik dacht er aan om met zon 160-170 mg 4f te beginnen en dan naar zo'n 4 uur een caps methylone te pakken. Ik heb een redelijke tolerantie, wat raden jullie mij aan?

Ik neem zelf meestal 80-100, maar gegeven je hoge 4FA dosis en genoemde tolerantie, kun je misschien beter 130mg M1 nemen, of zelfs 150 ? En dan evt nog 100 bijpakken (zo'n twee uur) later, als je echt lang wil knallen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op zaterdag 31 augustus 2013 om 13:59:
Ik neem zelf meestal 80-100, maar gegeven je hoge 4FA dosis en genoemde tolerantie, kun je misschien beter 130mg M1 nemen, of zelfs 150 ? En dan evt nog 100 bijpakken (zo'n twee uur) later, als je echt lang wil knallen.

Was van plan het bij een redose te houden. Geeft methylone een flinke energie boost nadat je 4fa op hebt? Want dan is het misschien verstandig om bij 150mg 4fa te blijven en daarna zon 130-150mg methylone er bij te pakken. Hoe lang zou ik daar zoet mee zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op vrijdag 30 augustus 2013 om 20:45:
Verschillende dingen proberen? Zo word je steeds een ervaring rijker haha

Ja dat is zeker waar maar we weten ook allemaal dat het geen van alle heel goed voor je is. En zolang ik MDMA en 4FA helemaal het einde vind is er ook geen noodzaak om meer te willen. Dit moet verder ieder voor zich weten natuurlijk maar ik houd het voorlopig hierbij.