| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Net post van SA gehad. Ben zelf altijd witte fluffy 4fa gewend maar deze lijkt op heen fijn zand. Heb geen tijd meer om te laten testen voor volgende week iemand ervaring met deze 4fa?
Mensen bekend met 4f op een feestje en 2cb voor de after ?
Nog punten om op te letten ?
verzending
Geen energie en geen stimulatie aanwezig.
blijvende tolerantie
kijken of een jaar of twee onthouden wel iets veranderd.
kan ik er maar beter altijd van afblijven
Hoeveel heb je toentertijd gebruikt? En hoelang zijn je pauzes nu?
Dat is een lange tijd. Zou je dat vol kunnen houden?
100
Had drie bommetjes van 100 mg per stuk bij me.
Als ik dan ook hoog moet doseren zonder iets te voelen, weet ik genoeg. kijken of een jaar of twee onthouden wel iets veranderd. Misschien wordt mijn tolerantie wel helemaal niet minder en kan ik er maar beter altijd van afblijven. We'll see
Aangezien ik een extreme tolerantie heb opgebouwd voor mdma en ik niks meer voel, behalve depressie en koppijn, hoop ik dat 4-fa een nieuwe wereld voor mij opent.
Met alle repect, als ik dit zo lees heb ik niet het idee dat er een nieuwe wereld geopend gaat worden voor je.
Je zit nog steeds in de oude wereld en wilt daar helemaal niet uit.
De laatste keer mdma was 4 maanden geleden.
300 mg?
Je kunt rekenen!
misschien wel omdat ik rekening hou met datgene wat ik in mijn lichaam gooi?
Maar meneer komt enkele dagen geleden advies vragen terwijl hier toch -tig maal geschreven is dat redose niet handig is en dat 150-170 mg wel het maximale is.
Beetje vreemd inderdaad dat je hier eerst om advies komt vragen en vervolgens totaal iets anders doet
Je hebt het over een opgebouwde tolerantie. Hoe heb je die opgebouwd? Hoe vaak heb je in die tijd X gebruikt en welke dosissen nam je?
Maar meneer komt enkele dagen geleden advies vragen terwijl hier toch -tig maal geschreven is dat redose niet handig is en dat 150-170 mg wel het maximale is.
Vandaar de vraagtekens....
Beetje vreemd inderdaad dat je hier eerst om advies komt vragen en vervolgens totaal iets anders doet.
n wanneer heb ik volgens jou advies gevraagd?
Ik heb aangekondigd dat
Ik 4-fa zou testen en mijn ervaring zou delen.
Al had ik 150 mg in 1 keer genomen had het niks uitgemaakt.
Uitspraak van Time2party op maandag 15 juli 2013 om 12:31:Ik heb aangekondigd dat
Ik 4-fa zou testen en mijn ervaring zou delen.
Waarom zou je dat hier plaatsen? Wilde je niet stiekem toch wat advies? Wij kunnen verder niets met een aankondiging.
En hetzelfde geldt voor jou. Hoe kom je erbij dat
Ik advies heb gevraagd? Ik heb aangekondigd dat
Ik 4-fa zou testen en mijn ervaring zou delen. Al had ik 150 mg in 1 keer genomen had het niks uitgemaakt.
Nahh, gaat em niet worden. Als 300 mg niet werkt ben ik er gelijk op uitgekeken.
Volgens mij is die maatregel van jou om helemaal van de drugs af te blijven nog niet zo'n gek idee!
ik denk dat het niet werkte omdat je start dosis te laag was. ik heb ook mdma tolerantie, meerdere dagen, meerdere keren in de week, dat soort fratsen. 4f eerste keer 160 gebeurde er weinig, ik dacht laat maar dan, maar laatst 170 genomen en die werkte ineens als een trein
Apart dat 10 mg zoveel verschil maakt bij een startdosis
ik denk dat het niet werkte omdat je start dosis te laag was
Als je daarnaast nog eens de 4fa van slimme dokter/hagedis hebt gehad (die veel minder potent is dan andere 4fa die ik heb gehad) dan is het eerlijk gezegd helemaal een mislukte poging geweest
Bevestigd
Net post van SA gehad. Ben zelf altijd witte fluffy 4fa gewend maar deze lijkt op heen fijn zand. Heb geen tijd meer om te laten testen voor volgende week iemand ervaring met deze 4fa?
Mijn 4-fa komt van de slimme. Kan je een berichtje sturen met een betere??
Heb nu op 3 verschillende feestjes 4fa gehad, 130, 150 en 180mg. Alle keren voorafgaand op de avond wat pep gehad, maar ik merkte alle 3 de keren relatief weinig van de 4fa (vergeleken met X, pep of 6apb)
Meer mensen ervaring dat als men eerst pep neemt dat de ervaring van 4fa 'minder' is?
EDIT: Ik heb trouwens dat fijne zand van SA