Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
72 volgers · 707156x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op zaterdag 13 juli 2013 om 19:21:
Heb geen tijd meer om te laten testen voor volgende week iemand ervaring met deze 4fa?

Niet specifiek van SA maar heb wel eens vaker zanderige 4fa gezien. Was niks mis mee.
Waarschuw beheerder
Net post van SA gehad. Ben zelf altijd witte fluffy 4fa gewend maar deze lijkt op heen fijn zand. Heb geen tijd meer om te laten testen voor volgende week iemand ervaring met deze 4fa?

Ltste bestelling die ik gedaan heb bij sa was inderdaad heel fijn zand, beetje bruinig ook, maar deed zn werk uitstekend!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juli 2013 om 16:09:
Mensen bekend met 4f op een feestje en 2cb voor de after ?

Nog punten om op te letten ?

Oppassen met 2cb dosering, mijn ervaring was dat de 2cb als het ware in werking werd versterkt door de 4f
Waarschuw beheerder
+1
Net post van SA gehad. Ben zelf altijd witte fluffy 4fa gewend maar deze lijkt op heen fijn zand. Heb geen tijd meer om te laten testen voor volgende week iemand ervaring met deze 4fa?

Inderdaad, zandachtig. Niks mis mee.
Waarschuw beheerder
+1
Altijd zand geweest bij SA. Grote voordeel van zand is dat deze gemakkelijk van je "trechter" schuift en capsules iets sneller en gemakkelijker te vullen zijn zonder dat het stroperig ophoopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op zaterdag 13 juli 2013 om 19:57:
Oppassen met 2cb dosering, mijn ervaring was dat de 2cb als het ware in werking werd versterkt door de

Hoeveel mg heb je gepakt? Heb pillen van 16mg. Twijfel over halve of hele
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juli 2013 om 13:59:
Hoeveel mg heb je gepakt? Heb pillen van 16mg. Twijfel over halve of hele

Een hele witte blanco, meende dat die op 12mg zaten, na een dosering van rond de 160/170 mg 4f
Waarschuw beheerder
Er werd me hier van te voren een hogere dosis aangeraden, in combinatie met een iets lagere dosis 4f,
maar uiteindelijk m'n eigen idee gevolgd,

had misschien iets zuiniger kunnen zijn met de 4f, al heb ik daar op het feestje wel veel plezier van gehad,
Waarschuw beheerder
Dus SA werkt weer volledig? Hoe lang duurt verzending naar NL nu?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juli 2013 om 13:59:
Heb pillen van 16mg. Twijfel over halve of hele

Hele
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FreakOpMuziek op zondag 14 juli 2013 om 15:09:
verzending

Had eerst kleine bestelling m1 op te proberen, binnen twee dagen. Daarna grote 4fa bestelling weer in twee dagen binnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op zondag 14 juli 2013 om 17:01:
Had eerst kleine bestelling m1 op te proberen, binnen twee dagen. Daarna grote 4fa bestelling weer in twee dagen binnen.

O yeah! SA good to go.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van itsmagic' op zondag 14 juli 2013 om 14:01:
Een hele witte blanco, meende dat die op 12mg zaten, na een dosering van rond de 160/170 mg 4f

Dan ga ik voor 'n hele, er even van uit gaande dat ik wat meer weeg.. Nergens op gebaseerd maarja man/vrouw ehehe ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 juli 2013 om 20:39:
Dan ga ik voor 'n hele, er even van uit gaande dat ik wat meer weeg.. Nergens op gebaseerd maarja man/vrouw ehehe ;)

Janee precies, ik ken niet zoveel he hoor klopt wel
Waarschuw beheerder
Gisteren 4-fa uitgetest op extrema. Had drie bommetjes van 100 mg per stuk bij me. Na de eerste lichte tinteling over mijn huid en hoofdhuid. Dit hield 2 uur aan met hele lichte euforie. Geen energie en geen stimulatie aanwezig. Kon niet stilstaan maar ook niet losgaan. Na 2e bommetje keerde alleen de tinteling terug en dit gebeurde ook na het derde bommetje. Op een gegeven moment vond ik het heel lekker om te gaan zitten. Had het gevoel dat ik keihard had getraind ofzo. Dit had ik ook bij mijn laatste keren mdma ( luie space met weinig euforie ).

Het bovenstaande valt waarschijnlijk te wijten aan mijn blijvende tolerantie, die ik acht maanden geleden met mdma heb opgebouwd. Nog 1 keer 6-apb op mysteryland. Als ik dan ook hoog moet doseren zonder iets te voelen, weet ik genoeg. kijken of een jaar of twee onthouden wel iets veranderd. Misschien wordt mijn tolerantie wel helemaal niet minder en kan ik er maar beter altijd van afblijven. We'll see
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Time2party op maandag 15 juli 2013 om 10:31:
Geen energie en geen stimulatie aanwezig.

Balen, die factoren moeten juist aanwezig zijn. Die zorgen er juist voor dat veel mensen zo graag feesten op 4-FA.

blijvende tolerantie

Hoeveel heb je toentertijd gebruikt? En hoelang zijn je pauzes nu?

kijken of een jaar of twee onthouden wel iets veranderd.

Dat is een lange tijd. Zou je dat vol kunnen houden?

kan ik er maar beter altijd van afblijven

Dat is naar mijn mening wel een erg drastische maatregel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 15 juli 2013 om 10:38:
Hoeveel heb je toentertijd gebruikt? En hoelang zijn je pauzes nu?

De laatste keer mdma was 4 maanden geleden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 15 juli 2013 om 10:38:
Dat is een lange tijd. Zou je dat vol kunnen houden?

Ik zou wel moeten. Gebruiken zonder de gewenste effecten te krijgen is ook geen optie.
Waarschuw beheerder
100

100mg is ook best weinig, weet niet wat je verwachting was maar daar zal je echt 'hard' van gaan. Dan kan t best teleurstellend zijn terwijl het juist imo een goede vervanger voor m is. Bv 1 van 150 werkt voor mij veel beter dan 3 van 100 over een dag.
Waarschuw beheerder
Had drie bommetjes van 100 mg per stuk bij me.

300 mg??????????

Als ik dan ook hoog moet doseren zonder iets te voelen, weet ik genoeg. kijken of een jaar of twee onthouden wel iets veranderd. Misschien wordt mijn tolerantie wel helemaal niet minder en kan ik er maar beter altijd van afblijven. We'll see

Uitspraak van Time2party op woensdag 10 juli 2013 om 22:19:
Aangezien ik een extreme tolerantie heb opgebouwd voor mdma en ik niks meer voel, behalve depressie en koppijn, hoop ik dat 4-fa een nieuwe wereld voor mij opent.

Zoals ik dus al schreef:

Uitspraak van Ruwepit op donderdag 11 juli 2013 om 17:11:
Met alle repect, als ik dit zo lees heb ik niet het idee dat er een nieuwe wereld geopend gaat worden voor je.
Je zit nog steeds in de oude wereld en wilt daar helemaal niet uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Time2party op maandag 15 juli 2013 om 10:48:
De laatste keer mdma was 4 maanden geleden.

Je hebt het over een opgebouwde tolerantie. Hoe heb je die opgebouwd? Hoe vaak heb je in die tijd X gebruikt en welke dosissen nam je?

Uitspraak van Ruwepit op maandag 15 juli 2013 om 11:01:
300 mg?

Je kunt rekenen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 15 juli 2013 om 11:19:
Je kunt rekenen!

I Know... misschien wel omdat ik rekening hou met datgene wat ik in mijn lichaam gooi? ;-)

Maar meneer komt enkele dagen geleden advies vragen terwijl hier toch -tig maal geschreven is dat redose niet handig is en dat 150-170 mg wel het maximale is.
Vandaar de vraagtekens....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruwepit op maandag 15 juli 2013 om 11:25:
misschien wel omdat ik rekening hou met datgene wat ik in mijn lichaam gooi? ;-)

Niets mis mee. Maar je bracht het zo leuk.

Maar meneer komt enkele dagen geleden advies vragen terwijl hier toch -tig maal geschreven is dat redose niet handig is en dat 150-170 mg wel het maximale is.

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Weet niet zeker of ik alles gelezen heb, maar kan me niet voorstellen dat iemand hem heeft aangeraden om driemaal 100 milligram te nemen. Hij had inderdaad gewoon één dosis van 120 milligram (of 150 volgens velen andere mensen hier) moeten nemen en verder geen 4-FA bij moeten nemen. Beetje vreemd inderdaad dat je hier eerst om advies komt vragen en vervolgens totaal iets anders doet. Ergens wel grappig eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 15 juli 2013 om 11:42:
Beetje vreemd inderdaad dat je hier eerst om advies komt vragen en vervolgens totaal iets anders doet

Samenvattend. Meneer heeft helemaal niet geleerd van zijn vorige ervaringen.....helaas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 15 juli 2013 om 11:19:
Je hebt het over een opgebouwde tolerantie. Hoe heb je die opgebouwd? Hoe vaak heb je in die tijd X gebruikt en welke dosissen nam je?

Ik heb het ongeveer een jaar gebruikt. Het begon met 70 mg mdma, waarna het gedurende het jaar telkens opliep. Eerst elke maand, maar dat werd steeds vaker. Soms een paar dagen achter elkaar en daarna een paar maanden niet. Het is in iedergeval zoveel geweest, dat ik geen gewenste effecten meer voel.
Waarschuw beheerder
Vandaar de vraagtekens....

En wanneer heb ik volgens jou advies gevraagd? Ik kan het me niet herinneren en ook nergens terug vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 15 juli 2013 om 11:42:
Beetje vreemd inderdaad dat je hier eerst om advies komt vragen en vervolgens totaal iets anders doet.

En hetzelfde geldt voor jou. Hoe kom je erbij dat
Ik advies heb gevraagd? Ik heb aangekondigd dat
Ik 4-fa zou testen en mijn ervaring zou delen. Al had ik 150 mg in 1 keer genomen had het niks uitgemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Time2party op maandag 15 juli 2013 om 12:28:
n wanneer heb ik volgens jou advies gevraagd?

Je hebt gelijk. Het was een mededeling en een vraag naar jezelf. Daar krijg je goedbedoelde advies bij maar dat leg je gewoon naast je neer.
Doe gewoon lekker waar je zin in hebt. Nogmaals....heel slim komt het niet over.
En als het je niet bevalt...het zal me een worst zijn, het is jouw lichaam wat jij naar mijn inziens naar de klote aan het helpen bent.

Just my 2 cents
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Time2party op maandag 15 juli 2013 om 12:31:
Ik heb aangekondigd dat
Ik 4-fa zou testen en mijn ervaring zou delen.

Waarom zou je dat hier plaatsen? Wilde je niet stiekem toch wat advies? Wij kunnen verder niets met een aankondiging.

Al had ik 150 mg in 1 keer genomen had het niks uitgemaakt.

Onzin. Dat je zoiets nog kunt zeggen als je al vaak drugs hebt gebruikt. Blijkbaar heb je er helemaal niets van opgestoken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 15 juli 2013 om 12:47:
Uitspraak van Time2party op maandag 15 juli 2013 om 12:31:Ik heb aangekondigd dat
Ik 4-fa zou testen en mijn ervaring zou delen.
Waarom zou je dat hier plaatsen? Wilde je niet stiekem toch wat advies? Wij kunnen verder niets met een aankondiging.

Ik hoopte om een leuke verslag te plaatsen, zodat ik mijn positieve ervaring met jullie kon delen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
En hetzelfde geldt voor jou. Hoe kom je erbij dat
Ik advies heb gevraagd? Ik heb aangekondigd dat
Ik 4-fa zou testen en mijn ervaring zou delen. Al had ik 150 mg in 1 keer genomen had het niks uitgemaakt.

Ik zou de volgende keer gewoon een halve gram naar binnen werken :) dat is zeker de juiste dosis voor jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op maandag 15 juli 2013 om 13:49:
Ik zou de volgende keer gewoon een halve gram naar binnen werken :) dat is zeker de juiste dosis voor jou

Nahh, gaat em niet worden. Als 300 mg niet werkt ben ik er gelijk op uitgekeken.
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Time2party op maandag 15 juli 2013 om 14:01:
Nahh, gaat em niet worden. Als 300 mg niet werkt ben ik er gelijk op uitgekeken.

:facepalm::facepalm::facepalm:
Volgens mij is die maatregel van jou om helemaal van de drugs af te blijven nog niet zo'n gek idee!
laatste aanpassing

Artiest The Dabbler
Waarschuw beheerder
Lees weer wat berichten over SA, betekent dit dat ze weer in NL leveren? Kan iemand dit bevestigen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van inactief op maandag 15 juli 2013 om 21:30:
Lees weer wat berichten over SA, betekent dit dat ze weer in NL leveren? Kan iemand dit bevestigen?

Bevestigd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TimmY-NL op maandag 15 juli 2013 om 14:05:
:facepalm::facepalm::facepalm:
Volgens mij is die maatregel van jou om helemaal van de drugs af te blijven nog niet zo'n gek idee!

Is zeker geen gek idee nee. Maar ik kijk eerst even hoe de 6-apb zijn werk doet op 24 augustus. Daarna even bekijken of ik een jaar pauze neem of misschien wel "altijd"
Waarschuw beheerder
ik denk dat het niet werkte omdat je start dosis te laag was. ik heb ook mdma tolerantie, meerdere dagen, meerdere keren in de week, dat soort fratsen. 4f eerste keer 160 gebeurde er weinig, ik dacht laat maar dan, maar laatst 170 genomen en die werkte ineens als een trein :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uitzonderling op dinsdag 16 juli 2013 om 09:42:
ik denk dat het niet werkte omdat je start dosis te laag was. ik heb ook mdma tolerantie, meerdere dagen, meerdere keren in de week, dat soort fratsen. 4f eerste keer 160 gebeurde er weinig, ik dacht laat maar dan, maar laatst 170 genomen en die werkte ineens als een trein :jaja:

Apart dat 10 mg zoveel verschil maakt bij een startdosis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Time2party op dinsdag 16 juli 2013 om 10:18:
Apart dat 10 mg zoveel verschil maakt bij een startdosis

Die 10mg hoeft het verschil niet te zijn. Mijn 1e keer gaf mij ook het idee van "is dit nou waar iedereen zo tevreden over is", maar de keer erop met zelfde aantal mg's de avond van m'n leven gehad en sindsdien is 4-f voor mij partydrug nummer 1.

Heb hier ook een keer gehoord dat je naarmate je wat ervaring hebt met 4-f je het wat beter kan 'sturen'. Ik zou gewoon nog een keer proberen over een paar weken, 160mg MAXIMAAL ( beter 120-150) en niet eens voor een redose gaan.

Maarja, je hebt advies al eerder naast je neergelegd dus ik zou zeggen ; leer ervan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Uitzonderling op dinsdag 16 juli 2013 om 09:42:
ik denk dat het niet werkte omdat je start dosis te laag was

Dus dat.
Verder merken de meeste mensen niet veel van een redose op wat extra energie/wakker blijven na. Als je daarnaast nog eens de 4fa van slimme dokter/hagedis hebt gehad (die veel minder potent is dan andere 4fa die ik heb gehad) dan is het eerlijk gezegd helemaal een mislukte poging geweest ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 16 juli 2013 om 17:21:
Als je daarnaast nog eens de 4fa van slimme dokter/hagedis hebt gehad (die veel minder potent is dan andere 4fa die ik heb gehad) dan is het eerlijk gezegd helemaal een mislukte poging geweest

Mijn 4-fa komt van de slimme. Kan je een berichtje sturen met een betere??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 15 juli 2013 om 21:34:
Bevestigd

welke site is nu de legit SA dan? kan je me die ff PMen ofzo? had iets gelezen van fake sites enzo daarna niet meer durven bestellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op woensdag 17 juli 2013 om 00:21:
welke site is nu de legit SA dan? kan je me die ff PMen ofzo? had iets gelezen van fake sites enzo daarna niet meer durven bestellen.

Die verhalen heb ik ook gehoord :p
Waarschuw beheerder

Ja, ooit eerder gehad. Tot nu toe betere ervaring met het zand (van SA) dan met het fluffy poeder, maar ik denk dat beiden goed kunnen zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Time2party op dinsdag 16 juli 2013 om 20:18:
Mijn 4-fa komt van de slimme. Kan je een berichtje sturen met een betere??

Helaas niet, haalde het eerder bij mensen zelf maar dat lukte niet meer. Dacht dan makkelijk online wat te bestellen en gelijk de slapste 4-fa tegen gekomen sinds ik het gebruik (vanaf 2007) dus een betere vendor ben ik ook wel nieuwsgierig naar :D
Waarschuw beheerder
-1
In hoeverre is 4fmp te vergelijken met xtc ? Zelfde rush en vaagheid, of is het alleen maar hard gaan?
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van meeuwtjuh op donderdag 18 juli 2013 om 12:45:
In hoeverre is 4fmp te vergelijken met xtc ?

Als je de moeite had genomen om een paar pagina's uit dit topic te lezen, dan had je deze vraag niet hoeven stellen.
Waarschuw beheerder
Heb nu op 3 verschillende feestjes 4fa gehad, 130, 150 en 180mg. Alle keren voorafgaand op de avond wat pep gehad, maar ik merkte alle 3 de keren relatief weinig van de 4fa (vergeleken met X, pep of 6apb)
Meer mensen ervaring dat als men eerst pep neemt dat de ervaring van 4fa 'minder' is?

EDIT: Ik heb trouwens dat fijne zand van SA ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Dru1v op vrijdag 19 juli 2013 om 00:14:
Heb nu op 3 verschillende feestjes 4fa gehad, 130, 150 en 180mg. Alle keren voorafgaand op de avond wat pep gehad, maar ik merkte alle 3 de keren relatief weinig van de 4fa (vergeleken met X, pep of 6apb)
Meer mensen ervaring dat als men eerst pep neemt dat de ervaring van 4fa 'minder' is?

EDIT: Ik heb trouwens dat fijne zand van SA ;)

Toevallig paar vrienden van me hadden ook pep gebruikt en daarna 150mg 4-FA gedropt en niks van gevoeld. Dit komt omdat amfetamine(pep) en 4-FA beide amfetamine zijn en laat maar zeggen een beetje hetzelfde doen in de hersenen.
Dus als als eerst flink je neus gaat poederen en dan 4-FA gaat nemen kan je netzo goed alleen pep nemen. Dus laat die zooi maar links liggen en neem alleen 4-FA en evt icm methylone(wat een top combo is) zelfde geld voor mdma en 6-apb. Je kan het gewoon beter opzich zelf nemen dan combineren en iig niet met pep.
Wat mensen wel vaak doen is mdma met pep combineren omdat ze dan wat helderder blijven door de pep en dat spacende van mdma wat minder ervaren(wat fucking zonde) met mdma moet je gewoon niet teveel nemen in 1x dan heb je daar ook geen last van.