maar het is eigenlijk illegaal
Niet toch?
De 4-FMP was trouwens echt GE-WEL-DIG!

Heerlijk hoe je helder blijft en lekker de hele dag door kunt dansen, echt briljant gewoon! Had rond half 4 140mg ingenomen en ik begon 't rond half 5 lichtjes aan te voelen. Paar keer nog 'n enorme rush van tintelingen door m'n hele lichaam gevoeld, echt geweldig!

Ik heb rond half 6 ongeveer 16mg (ik zeg ongeveer omdat er uit de oorspronkelijke capsule wat uitgehaald was) 2C-I erbij gepakt en ik merk dat de 4-FMP je wel helderder houdt. Tegelijkertijd besefte ik ook dat 't gevoel van 2C-I fijn is op 'n feest, maar dat 't trip-aspect toch echt minder geschikt is. Ik heb al snel de neiging om me meer met de trip bezig te houden dan met het feest zelf en dat is jammer. Maar aan de andere kant is de beleving van de muziek voor mij echt nog zo enorm veel beter. MDMA of 4-FMP doet dat niet voor me.
Het euforische gevoel nam na 'n paar uur wel af, maar de drive bleef!

Ik was rond half 4 thuis en heb eigenlijk meteen kunnen slapen. Wat betreft eten.. Ik heb rond half 11 'n bakje friet met mayo besteld, maar die mayo had ik er beter af kunnen laten.

't Eten ging wel, maar in 'n rustig tempo. Had niet veel honger, maar werd er ook niet ziek van. Rond kwart voor 1 nog 'n appel en 'n banaan op, ging op zich nog wel. Ontbijten de dag erop viel me wel zwaar, had moeite met de boterhammen.
Om 'n lang verhaal kort te maken, ik ben er erg enthousiast over!