Partyflock

Forumonderwerp · 1003202
71 volgers · 698100x bekeken
Betreft: forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan

Waarschuw beheerder
+33-3
Halloa,

Vroeg me af of mensen ervaringen hebben met dit goedje?

Brand los!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 31 januari 2013 om 14:12:
Je kunt online capsules bestellen, bijvoorbeeld bij de wapwinkel. Daar heb je geen apparaat voor nodig. Een weegschaal is wel erg handig.

Thanks, ga even uitzoeken. Zie verschillende maten bij WAP...neem aan dat maat 4 goed is voor 150mg caps....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op donderdag 31 januari 2013 om 14:21:
Zie verschillende maten bij WAP...neem aan dat maat 4 goed is voor 150mg caps....

Zelf heb ik momenteel maatje 1 en daar pas het af en toe net aan in. Het kan wel in kleinere capsules, maar dan moet je het wel goed aanstampen. Niet elke 4FMP heeft hetzelfde volume. Toevallig vanmorgen maatje 3 en 4 besteld, maar dat is voor stofjes waar je gewoon minder van nodig hebt (2C-B, 2C-I en M1).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op donderdag 31 januari 2013 om 14:30:
Zelf heb ik momenteel maatje 1 en daar pas het af en toe net aan in. Het kan wel in kleinere capsules, maar dan moet je het wel goed aanstampen. Niet elke 4FMP heeft hetzelfde volume. Toevallig vanmorgen maatje 3 en 4 besteld, maar dat is voor stofjes waar je gewoon minder van nodig hebt (2C-B, 2C-I en M1).

ok top! Thnx....hier heb ik wat aan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PoolcafeTheChurch op donderdag 31 januari 2013 om 15:08:
ok top! Thnx....hier heb ik wat aan :D

Als je capsules slecht weg krijgt zou je voor een kleinere maat kunnen kiezen, anders zou ik lekker voor deze maat gaan.

Ik hoor wel of het gelukt is, succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zaterdag ga ik weer aan de 4f nu had ik vraag doe altijd 160 mg en later nog is 80 mg tot hoeveel mg kan je ongeveer bij doseren op het optimale eruit tehalen ? alvast bedankt gr

Artiest The Dabbler
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf maat 3, 4F van SA, de hele fijne. Past zonder stampen tot aan de rand gevuld(alleen grote gedeelte van de cap) 150 mg in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 1 februari 2013 om 18:34:
de hele fijne

Dan wel, ja. Maar ik heb al meerdere varianten gehad die veel volumineuzer zijn. Heb nu zelf ook maatje 3 en 4, dus kan het nu perfect afstemmen op het stofje.
Waarschuw beheerder
Hier is het ook binnen, helaas nog niet een gepast weegschaaltje. 1tje die op hele grammen werkt is niet echt optimaal. Had 2 gram besteld, maar incl zakje weegt het 3 gram en zo'n zakje weeg toch niet een gram lijkt mij? We hadden een los zakje erop gelegd en die woog nog geen 1 gram. Zouden ze per ongeluk iets teveel erin gedaan hebben? :)
Waarschuw beheerder
Denk eerder expres. Dan zou ik gewoon een gram in zeven of acht gelijke delen proberen te verdelen.
Waarschuw beheerder
+1
Ik zou eerder met een wat meer nauwkeurige weegschaal na gaan of het wel echt 2 of 3 gram is! Straks ga je het verdelen en ga je van 2 gram uit, terwijl het 3 is (of andersom) ;)
Waarschuw beheerder
Gewoon naar supermarkt gaan hebben ze ook een weegschaal die tot de mg nauwkeurig gaat:lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dwindling op zaterdag 2 februari 2013 om 15:10:
maar incl zakje weegt het 3 gram en zo'n zakje weeg toch niet een gram lijkt mij?

Uitspraak van Digitalism op zaterdag 2 februari 2013 om 15:23:
Denk eerder expres. Dan zou ik gewoon een gram in zeven of acht gelijke delen proberen te verdelen.

Inderdaad, maak je geen zorgen. Ik heb 2 gram in 12 delen verdeeld. Echt fout op 4FA kun je niet gaan. Alles komt goed.
Waarschuw beheerder
Eindelijk gevonden. Maar wat betalen jullie voor losse gram?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hakkuhh-yoss op zaterdag 2 februari 2013 om 16:34:
losse gram?

15 eu voor kristallen ;)

Uitspraak van Technoasis op zaterdag 2 februari 2013 om 16:24:
2 gram in 12 delen

toch wel een groot verschil als je 250 mg pakt (3 gr / 12) omdat je denkt dat het 2 gr is, of 111 mg (2 gr / 18) omdat je denkt dat het 3 gr is :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 2 februari 2013 om 16:36:
toch wel een groot verschil als je 250 mg pakt (3 gr / 12) omdat je denkt dat het 2 gr is, of 111 mg (2 gr / 18) omdat je denkt dat het 3 gr is :P

:')
Maar das met alles. Je kunt ook beter niet 90 km/u in de bebouwde kom rijden
Waarschuw beheerder
15 eu voor kristallen

Bedankt voor je reactie. Dan betaal ik wel wat meer. Als die gram bevalt ga ik wel wat beter zoeken
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Digitalism op donderdag 31 januari 2013 om 14:30:
maar dat is voor stofjes waar je gewoon minder van nodig hebt (2C-B, 2C-I en M1).

Ligt ook aan de methylone die je hebt. Heb weleens methylone gehad met een kleine dichtheid, toen ik 75mg in de capsule wilde stoppen ging dat met moeite. :lol:

Uitspraak van Levensgenieter71 op zaterdag 2 februari 2013 om 16:40:
Je kunt ook beter niet 90 km/u in de bebouwde kom rijden

Niet? :rot:

Uitspraak van Dwindling op zaterdag 2 februari 2013 om 15:10:
zo'n zakje weeg toch niet een gram lijkt mij?

Ligt eraan hoe groot het zakje is, hoe stevig het plastic. Uitgaan van een vast gewicht voor sealtjes etc is niet handig, omdat ze altijd af kunnen wijken. Daarom vouw ik liever envelopjes en weeg die netjes vantevoren af, zet ik er het tarre gewicht met pen op. :9
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij ongeveer de levertijd vertellen voor 4fa van een vendor met de naam van een bepaalde soort hagedis?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op zaterdag 2 februari 2013 om 16:40:
Maar das met alles. Je kunt ook beter niet 90 km/u in de bebouwde kom rijden

Ook niet met een Volvo door Belgie :lol:
Waarschuw beheerder
toch wel een groot verschil als je 250 mg pakt (3 gr / 12) omdat je denkt dat het 2 gr is, of 111 mg (2 gr / 18) omdat je denkt dat het 3 gr is

True!

Waarschuw beheerder
Gisteren begonnen met een klein puntje in de neus, daarna cap van 140/150 mg, toen nog klein puntje. Rond half 3 was de euforie al helemaal weg(was begonnen om 11 uur ofzo). Even wat gaan eten, tegen half 4 100mg M1 gepakt, uur later nog niks, weer 100 mg bijgepakt. Weinig van gemerkt, voelde me eerder een beetje afgesloten van het feest. Om half 7 totaal ingekakt en nergens zin meer in. Nu zwaar depressief, erger dan normaal. Geen M1 meer voor mij..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van inactief op zondag 3 februari 2013 om 21:39:
Geen M1 meer voor mij..

Vreemd, heb echt het tegenovergestelde ervaren. Was gisteren ook mijn eerste keer trouwens. Hieronder een bericht over mijn ervaring.

''Was erg vet! Beste feest sinds tijden, wat mede kwam doordat ik me heel de nacht gewoon super relax voelde. Door wat tegenslagen waren we pas om 1.00u binnen en heb ik gelijk de 4FMP gedropt. Rond een uurtje of drie nam ik de eerste capsule M1 en werden muziek en show weer wat mooier. Vervolgens om een uurtje of half vijf de tweede gedropt, werkte prima. De derde ben ik somehow kwijtgeraakt, dus tussen half zes en zes uur nog een kwartje van een Partyflock genomen. Totaal niet vaag geweest en ook vandaag totaal niet brak geweest. Lijkt erop dat M1 minder van je lichaam vraagt dan X. Wat mij betreft echt een gouden combinatie waar ik me zeker nog eens aan ga wagen!''

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 3 februari 2013 om 22:55:
Vreemd, heb echt het tegenovergestelde ervaren.

Hmmm, heb nog een halve gram liggen. Binnenkort nog maar een kans geven dan, maar niet meer in combinatie met 4f. Op een wat kleiner en korter feestje dan wel en 180 mg startdosis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 3 februari 2013 om 23:07:
Op een wat kleiner en korter feestje dan wel en 180 mg startdosis.

Misschien nog tekort. Zou meer pakken +200mg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op maandag 4 februari 2013 om 06:37:
Misschien nog tekort. Zou meer pakken +200mg

ik ben tijdens oud en nieuwbegonnen met 200mg methylone. Dat is toch echt idd wel de minimale starrdosis. Daarna een x gepakt en om 7.30 uur nog een cap 4fa. Ging lekker zo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 3 februari 2013 om 23:07:
Hmmm, heb nog een halve gram liggen. Binnenkort nog maar een kans geven dan, maar niet meer in combinatie met 4f. Op een wat kleiner en korter feestje dan wel en 180 mg startdosis.

Bij mij leek het de 4FMP juist perfect aan te vullen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 4 februari 2013 om 07:24:
ik ben tijdens oud en nieuwbegonnen met 200mg methylone. Dat is toch echt idd wel de minimale starrdosis. Daarna een x gepakt en om 7.30 uur nog een cap 4fa. Ging lekker zo!

In dat geval nog een kans icm 4f, haha.

Waarschuw beheerder
Wat ia hiermee de beste manier om er een feest op te knallen? Gewoon 1 keer nemen 5 uurtjes voor et eind of is het wel mogelijk bijv 50 mg bij te nemen, of wat mdma?

Grtz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2013 om 11:18:
Wat ia hiermee de beste manier om er een feest op te knallen? Gewoon 1 keer nemen 5 uurtjes voor et eind of is het wel mogelijk bijv 50 mg bij te nemen, of wat mdma?

Ik heb een keer 150mg genomen, en na een uur of 5/6 nog eens 70mg (wat wel weer werkte na een half uur!) en zo heb ik het een uur of 10 volgehouden. Merk dan wel dat de "chemische" vrolijkheid op een gegeven moment afzakte, maar als je zelf in een positieve instelling blijft is dat geen probleem, en dankzij de speedy effecten van de 4-FMP heb je energie genoeg. Maar als het niet lukt kan je inderdaad altijd wat later nog wat M nemen.

Waarschuw beheerder
Thx voor het antwoord! Beetje speedy vind ik niet erg op het eind, kan je nog even alles eruit stampen haha. En kan sowieso ook wel eerste paar uur zonder. Maar is wel handig om te weten voor een eventuele after
Waarschuw beheerder
Verlengt de M1 ook de euforie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op maandag 4 februari 2013 om 15:37:

Ja en je kan zelfs M1 nemen als de euforie van 4-fmp al lang weg is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op maandag 4 februari 2013 om 15:37:

Ja. Anders zou je net zo goed 4FMP bij kunnen nemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op maandag 4 februari 2013 om 19:44:
Oke thanks

Had zelfs het idee dat de euforie nog meer aanwezig was dan tijdens de eerste uren van de 4FMP.
Waarschuw beheerder
zal ook maar even mijn ervaring delen met de 4FMP

hardbass was voor mij de 1e keer met 4FMP.. had rond 00;20 een capsule genomen van 160 MG voelde al tintelingen opkomen rond een uurtje of 00:55.. lekker gevoel en 10 minuten erna konden mijn benen niet meer stil staan! op een fijne manier.. had ook een fijn eurofirsch gevoel erbij.
de 1e 2 uurtjes van 1-3 waren perfect!! maar om 3 merkte ik dat me piek weg was.. besloot nog een capsule van 160 mg te nemen en daar voelde ik om 04:00 nog niks van.. alleen een beetje energie erbij maar het euforische gevoel werd niet versterkt.. om half 5 besloten een maat van mij en ik heel iets doms te doen 1 capsule door te bijten.. LOL!!! de capsule bevatte 180 mg en er is wel wat poeder verspilt door het doorbijten en het was echt SMERIG!!! erger als pure M!!

voelde van dit halve capsuletje ook wederom het euforische gevoel niet.. maar wel de energie!

wil graag in de toekomst toch graag vaker 4fmp gebruiken maar ook het euforische gevoel blijven houden en nietr voor maar 2 uurtjes

iemand een tip?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kevinxxx op maandag 4 februari 2013 om 21:27:
iemand een tip?

Dat is ook t grootste nadeel van 4fmp, de euforische piek is gewoon heel kort. Met alleen 4fmp bijpakken kan je deze piek dan ook niet verlengen. Door middel van xtc of andere stofjes kan je het een beetje bijhouden.
Waarschuw beheerder
iemand een tip?

4FMP bijnemen heeft qua euforie weinig/geen zin (sommige mensen zeggen van wel, maar die geloof ik lekker niet). Als je 4FMP bijneemt krijg je inderdaad alleen weer een bak energie. Je zou X bij kunnen nemen, maar dat werkt op dat moment wellicht anders dan je gewend bent. Het kan beter of juist minder goed werken. Je zou ook methylone (M1) kunnen nemen, dat werkt erg goed samen met 4FMP. Heb deze combinatie op Hard Bass voor het eerst geprobeerd en is me erg goed bevallen. Hierboven staat ergens een korte beschrijving van m'n ervaring.
Waarschuw beheerder
om half 5 besloten een maat van mij en ik heel iets doms te doen 1 capsule door te bijten.. LOL!!! de capsule bevatte 180 mg en er is wel wat poeder verspilt door het doorbijten en het was echt SMERIG!!! erger als pure M!!

Oja, een capsule kun je ook gewoon weer open trekken. Al heb je door hem door midden te bijten vast meer geleerd. ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 4 februari 2013 om 21:49:
maar die geloof ik lekker niet

Werkt alleen voor de écht gezellige mensen denk :p
Maar ff serieus, ik merk inderdaad dat de euforie redelijk snel op is, maar als ik zelf gewoon zorg dat ik in die positieve stemming blijf, heb ik de chemische euforie niet eens meer nodig. Zoals ik eerder al zei, ben 6 uur lang doorgegaan op 1 dosis van 150mg, en aan het eind was ik nog steeds supervrolijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitsurugie op dinsdag 5 februari 2013 om 10:27:
Zoals ik eerder al zei, ben 6 uur lang doorgegaan op 1 dosis van 150mg, en aan het eind was ik nog steeds supervrolijk.

Dat herken ik wel, maar ik vind het zelf wel fijn om muziek en show nog wat intenser te ervaren.
Artiest Maxcite
Waarschuw beheerder
zo wat een spulletje is dit! heb me er prima mee vermaakt op hardbass! dikke praat kick! heb echt iedereens oren van de kop geluld :D!
en veel energie! gvd zeg!

toen t rond team red een beetje minder werd nog een klein beetje X bij gedaan
wat heeft geresulteerd in 1 van de beste ervaringen ooit!

Maar ik weet vrijwel zeker dat ik ga overstappen op alleen FMP. :)

aanrader dit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op dinsdag 5 februari 2013 om 11:44:
zo wat een spulletje is dit! heb me er prima mee vermaakt op hardbass! dikke praat kick! heb echt iedereens oren van de kop geluld :D!
en veel energie! gvd zeg!

toen t rond team red een beetje minder werd nog een klein beetje X bij gedaan
wat heeft geresulteerd in 1 van de beste ervaringen ooit!

aanrader dit!

Wooehoeee! Welkom bij de 4-FMP Fanclub. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chaoot op dinsdag 5 februari 2013 om 11:44:

Dan mag je je naam wel gaan aanpassen, mefempee bijvoorbeeld ;-)

Waarschuw beheerder
+1
Wat vinden jullie van bierfmp? :P