| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Je kunt online capsules bestellen, bijvoorbeeld bij de wapwinkel. Daar heb je geen apparaat voor nodig. Een weegschaal is wel erg handig.
Zie verschillende maten bij WAP...neem aan dat maat 4 goed is voor 150mg caps....
Zelf heb ik momenteel maatje 1 en daar pas het af en toe net aan in. Het kan wel in kleinere capsules, maar dan moet je het wel goed aanstampen. Niet elke 4FMP heeft hetzelfde volume. Toevallig vanmorgen maatje 3 en 4 besteld, maar dat is voor stofjes waar je gewoon minder van nodig hebt (2C-B, 2C-I en M1).
ok top! Thnx....hier heb ik wat aan
maar incl zakje weegt het 3 gram en zo'n zakje weeg toch niet een gram lijkt mij?
Denk eerder expres. Dan zou ik gewoon een gram in zeven of acht gelijke delen proberen te verdelen.
losse gram?
2 gram in 12 delen
toch wel een groot verschil als je 250 mg pakt (3 gr / 12) omdat je denkt dat het 2 gr is, of 111 mg (2 gr / 18) omdat je denkt dat het 3 gr is
15 eu voor kristallen
maar dat is voor stofjes waar je gewoon minder van nodig hebt (2C-B, 2C-I en M1).
Je kunt ook beter niet 90 km/u in de bebouwde kom rijden
zo'n zakje weeg toch niet een gram lijkt mij?
Maar das met alles. Je kunt ook beter niet 90 km/u in de bebouwde kom rijden
toch wel een groot verschil als je 250 mg pakt (3 gr / 12) omdat je denkt dat het 2 gr is, of 111 mg (2 gr / 18) omdat je denkt dat het 3 gr is
Geen M1 meer voor mij..
Vreemd, heb echt het tegenovergestelde ervaren.
Ook niet met een Volvo door Belgie
ik ben tijdens oud en nieuwbegonnen met 200mg methylone. Dat is toch echt idd wel de minimale starrdosis. Daarna een x gepakt en om 7.30 uur nog een cap 4fa. Ging lekker zo!
Wat ia hiermee de beste manier om er een feest op te knallen? Gewoon 1 keer nemen 5 uurtjes voor et eind of is het wel mogelijk bijv 50 mg bij te nemen, of wat mdma?
Bij mij leek het de 4FMP juist perfect aan te vullen.
iemand een tip?
om half 5 besloten een maat van mij en ik heel iets doms te doen 1 capsule door te bijten.. LOL!!! de capsule bevatte 180 mg en er is wel wat poeder verspilt door het doorbijten en het was echt SMERIG!!! erger als pure M!!
maar die geloof ik lekker niet
Zoals ik eerder al zei, ben 6 uur lang doorgegaan op 1 dosis van 150mg, en aan het eind was ik nog steeds supervrolijk.
zo wat een spulletje is dit! heb me er prima mee vermaakt op hardbass! dikke praat kick! heb echt iedereens oren van de kop geluld!
en veel energie! gvd zeg!
toen t rond team red een beetje minder werd nog een klein beetje X bij gedaan
wat heeft geresulteerd in 1 van de beste ervaringen ooit!
Maar ik weet vrijwel zeker dat ik ga overstappen op alleen FMP.
aanrader dit!
Wooehoeee! Welkom bij de 4-FMP Fanclub.
Nieuwe leden kerstpakket!