70 volgers · 695827x bekeken
| Betreft: | forumonderwerp: 4fmp Legaal ? en wat vinden julie ervan |
Mensen ervaring met bestellen bij:
http://de-gekko.nl/4-fa-4-fmp-kopen-buy/ ?
Handig, toen ik je post zag was de site er nog....
.... nu is ie offline
Handig om dit soort dingen zo openbaar neer te zetten
niet dat ik er eens wat heb besteld, maar toch..
Hoeveelste keer is dit ondertussen al?
En zouden ze hier echt mee lezen om vervolgens een website uit de lucht te halen?
Zou me niets verbazen als alles wat we hier posten wel op de een of andere manier gescand wordt. Maar die website die zojuist offline is gegaan lijkt me toeval.
Zou me niets verbazen als alles wat we hier posten wel op de een of andere manier gescand wordt. Maar die website die zojuist offline is gegaan lijkt me toeval.
Misschien leest de vendor zelf wel partyflock topics gerelateerd aan zijn producten.. en heeft ie besloten om zijn domeinnaam te veranderen omdat iemand dom genoeg was om hier een link te posten?
De politie heeft overigen wel een afdeling die forums websites en mailverkeer in de gaten houden genaamd tactische recherche
Misschien leest de vendor zelf wel partyflock topics gerelateerd aan zijn producten.. en heeft ie besloten om zijn domeinnaam te veranderen omdat iemand dom genoeg was om hier een link te posten?
Dat lijkt me waarschijnlijker.
hoe kan dit?
150mg is ruim voldoende. Eigenlijk voel je al genoeg bij 130 ofzo hoor.
Maar misschien heb je al andere serotonine vrijkomende middelen gebruikt?
Heb je ook onlangs amfetamine gebruikt toevallig?
Kan ook zijn dat (als je zeker weet dat het 4FA was) de kwaliteit gewoon niet goed genoeg was.
Er gaan verschillende kwaliteiten de ronde is mijn ervaring.
Gebruik je ieder weekend?
niet elk weekend.
Maar misschien heb je al andere serotonine vrijkomende middelen gebruikt?
dag ervoor best veel gedronken en een paar lijnen coke.
Kan ook zijn dat (als je zeker weet dat het 4FA was) de kwaliteit gewoon niet goed genoeg was.
denk dat de kwaliteit wel goed was, meeste mensen van hier bestelde het daar ook.. dus volgens mij zit dat wel goed.
laatste aanpassing
Mij is in ieder geval wel duidelijk geworden dat 4-FA iets is wat echt je ding is of totaal niet je ding is.
Klopt, ik vind het heerlijk. Twijfel zelfs of ik dit beter vind als XTC. En andere bekende die gebruikt hebben vonden het maar niks.
Ik wil dit trouwens vrijdag proberen te combineren met XTC. 150 of 170 mg. Wanneer moet ik de XTC erbij doen? (blauwe defqon of gele ferrari) En welke hoeveelheid?
Zou lekker half pilletje erbij doen, na een uurtje of 2...denk je dat het er dan niet bij kan...dan doe je het er dan nog niet bij en stel je dat wat uit 
Als jij iemand bent die lang plezier heeft van z'n 4-FMP dan kan je het natuurlijk nog later pas erbij pakken.
Is een halfje erbij niet genoeg, dan nog een halfje. Zou het daar iig bij laten dan..
Als jij iemand bent die lang plezier heeft van z'n 4-FMP dan kan je het natuurlijk nog later pas erbij pakken.
Is een halfje erbij niet genoeg, dan nog een halfje. Zou het daar iig bij laten dan..
combi geprobeerd, het was geweldig!
3 uur na inname van de 4fmp een halve gele ferrari gedaan. Je hebt bij 4fmp van die golven van tintelingen en euforie. Ik had gewoon een golf van 1,5-2 uur lang. Met HEEEEL veel energie. Dit gevoel was beter als mijn eerste keer xtc. En wat ook nog er mooi was, hier kwam voor mijn gevoel maar geen einde aan. Tijd ging erg langzaam!
daarna nog een halve gedaan waar ik niet veel van voelde, later nog 2 halve gele redbulls op waardoor ik weer lekker ging. Maar dit was weer een normaal XTC gevoel
3 uur na inname van de 4fmp een halve gele ferrari gedaan. Je hebt bij 4fmp van die golven van tintelingen en euforie. Ik had gewoon een golf van 1,5-2 uur lang. Met HEEEEL veel energie. Dit gevoel was beter als mijn eerste keer xtc. En wat ook nog er mooi was, hier kwam voor mijn gevoel maar geen einde aan. Tijd ging erg langzaam!
daarna nog een halve gedaan waar ik niet veel van voelde, later nog 2 halve gele redbulls op waardoor ik weer lekker ging. Maar dit was weer een normaal XTC gevoel
laatste aanpassing
donateur
elke dosis is aan te raden om te nemen? En moet ik later nog bij pakken of is dat niet nodig?
Ik adviseer meestal 150mg en gebruik zelf ook 150mg.
Gewoon eerst 2-3-4 uurtjes nuchter gaan en dan capsule slikken.
Zaterdag eens gek gedaan, ik denk we doen het eens andersom.. eerst halve speaker genomen en na 2 uur 120mg 4fa erbij gepakt. Weer een heel andere ervaring dan als dat je het andersom doet. Er kwam een meer sociaal en lovegevoel naar boven, wat ik dan weer niet heb als ik het andersom pak, dan zit ik meer in mn eigen wereldje. De euforie werd nog wat aangescherpt en ik had energie voor 10. Kater is wat erger dan normaal, maar dat komt voornamelijk omdat ik een hele erge kaakklem had en de moeheid is ook wat vergroot.
donateur
het is en blijft een rc bedoelt als rc.
RC = ReCreatief gebruik
Je bent wel duur creations of a lifestyle.
Datdus, betaal zelf 12,50 of 15 per gram, ligt er aan hoeveel we halen.
Gelukkig hebben jullie je vandaag al aangemeld om dit met ons te delen.
donateur
Keer via een ander forum aan een inkoop actie mee gedaan 10 gram voor 65 euro. Dat zijn prijzen daar doen we het voor.
Meestal worden mensen opgelicht met zoiets, maken ze het geld over en krijgen ze vervolgens geen ''product'' omdat de ''collector'' helemaal niets besteld heeft
Soms gaat het goed, soms niet..
Toch vraag ik me af, zou je dit zomaar mogen verkopen onder het mom van research of moet je echt papieren hebben en je aan bepaalde regels voldoen?
Want volgens mij zijn die vendors ook niet geregistreerd bij de belastingdienst en dergelijke.
laatste aanpassing
Voel zelf de laatste tijd steeds minder en steeds kortere werking van dit stofje.. Heb het sinds april zo'n een keer per maand gebruikt. Koninginnendag, Wish Outdoor, Dominator en Decibel.. Op Dominator nog wel heerlijke rush maar aanzienlijk korter dan normaal.. Op Deckibel al wat mindere rush en ook weer korter qua duur.. Mensen hier bekend met tolerantie opbouw etc, kan het zo rap gaan? Gewoon effe een goeie break inlasten?
citeer+1 30 augustus 2012 10:01
Uitspraak van DaveRaveTeef op donderdag 30 augustus 2012 om 08:20:
Dat lijkt me waarschijnlijker.
Site bestaat nog gewoon hoor, alleen het heeft een andere naam gekregen! Maandje geleden kwam ik via de hoofdpagina al op een andere site terecht!
Vraagje; heeft iemand dit goedje als eerste genomen en vervolgens 6-apb(benzofury)? Werkt dit, of gaat dit totaal tegenstaan?
Toch vraag ik me af, zou je dit zomaar mogen verkopen onder het mom van research of moet je echt papieren hebben
In feite wel natuurlijk. Verkoop van goederen, indien niet op de Opiumlijst, is als nog een misdrijf indien je geen belasting afdraagt. Wat iemand in de situatie die jij schetst vast niet doet. Dat is dus belastingontduiking (al waarop in vergelijking wat lichtere straf dan op overtreden Opiumwet)
en je aan bepaalde regels voldoen?
dus zeker aan regels voldoen.
Want volgens mij zijn die vendors ook niet geregistreerd bij de belastingdienst en dergelijke.
Haha welnee, daarom verdwijnen ze weer en poppen ze weer op.
Sommige, hele sommige, misschien wel overigens. Maar dan zijn dat meer de Nederlandse smartshopketens dan de echte (buitenlandse) sneaky, moeilijk te vinden vendors..
.. Mensen hier bekend met tolerantie opbouw etc, kan het zo rap gaan? Gewoon effe een goeie break inlasten?
tolerantie opbouw, af en toe wat anders doen of even rust is niet verkeerd...ging vrij snel
Mijn ervaring is ook dat het vrij rap gaat.. heb er nu ook ff rust van
heeft iemand dit goedje als eerste genomen en vervolgens 6-apb(benzofury)? Werkt dit, of gaat dit totaal tegenstaan?
Geen ervaring met de combi, maar het lijkt me bijzonder waarschijnlijk dat deze dezelfde neurotransmitters aanspreken.. (zeker gezien de chemische vrij nauwe verwantschap tussen 6-APB en MDA/MDMA verwacht ik niet dat die op hele andere receptoren hele andere signalen afgeven.. En dus ik gok op een gereduceerd effect van het 2e middel. Beetje educated guess wel
Hoe is de combi pep + 4 fmp?
Ik heb de vorige keer een tweede 4fmp bijgepakt, maar hiermee verlengde ik alleen het speedy-effect en niet het euforie-effect. Toen ik daarna een xtc pil nam, werd ik alleen supervaag en kreeg ik de bijeffecten als grote ogen, gespannen kaak, etc. Overigens kan dit ook liggen aan mijn inmiddels opgebouwde tolerantie voor xtc.
Aangezien ik toch alleen het speedy effect verleng met 4 fmp, dacht ik a.s. zaterdag verder te gaan met pep na mijn eerste 4 fmp capsule. Kan dit, aangezien het allebei amfetemine's zijn? En werkt de 4fmp nog goed als ik een paar uur voor het innemen van de capsule een lijntje pep neem?
Ik heb de vorige keer een tweede 4fmp bijgepakt, maar hiermee verlengde ik alleen het speedy-effect en niet het euforie-effect. Toen ik daarna een xtc pil nam, werd ik alleen supervaag en kreeg ik de bijeffecten als grote ogen, gespannen kaak, etc. Overigens kan dit ook liggen aan mijn inmiddels opgebouwde tolerantie voor xtc.
Aangezien ik toch alleen het speedy effect verleng met 4 fmp, dacht ik a.s. zaterdag verder te gaan met pep na mijn eerste 4 fmp capsule. Kan dit, aangezien het allebei amfetemine's zijn? En werkt de 4fmp nog goed als ik een paar uur voor het innemen van de capsule een lijntje pep neem?
laatste aanpassing