Gelukkig ga ik niet naar nightmare, anders zat ik wel heel erg verkenkert in dat stadion
je belt niet aan pleurisjong
je belt niet aan pleurisjong
zijn maar Junkies van spange
Uitspraak van Opzich. op zondag 23 maart 2008 om 15:44:
spartaanse kakerjoden
kakkiejood
bang
e
domjood
nee ben bang voor de admins
Whahaha
Frustratie druipt er van af
vanmiddag genaaid door jol
whehe jij ben wel de laatste die dat zou mogen zeggen
Alsof jij daar toestemming over kan geven.
Sparta neemt zoete wraak voor de halve finale. Daarmee uit. NAC werd genaaid door het niet geven van de rode kaart aan Landzaat en de niet gegeven penalty in de eerste helft. Weten jullie ook eens hoe het is.
Sparta neemt zoete wraak voor de halve finale. Daarmee uit. NAC werd genaaid door het niet geven van de rode kaart aan Landzaat en de niet gegeven penalty in de eerste helft. Weten jullie ook eens hoe het is.
Sparta neemt zoete wraak voor de halve finale. Daarmee uit. NAC werd genaaid door het niet geven van de rode kaart aan Landzaat en de niet gegeven penalty in de eerste helft. Weten jullie ook eens hoe het is.laatste aanpassing 23 maart 2008 20:26
hahaha nak speelde gewoon belabberd slecht
rode kaart landzaat? wat een onzin, penalty?
Uh...JA. Landzaat maakte een hele smerige overtreding op Molhoek, maar kreeg geen kaart. Later maakte hij een hele lichte overtreding op Stam, en kreeg daar de gele prent voor. Wat dus eigenlijk zijn 2e moest zijn.
En het was volgens mij Lurling die in de 16 tot 2x toe werd gehaakt voordat hij naar de grond ging. Volgens zowel de commentator als mijzelf was dat een duidelijke strafschop.
Balen dat de wedstrijd verloren werd, al zag ik NAC met 10-11 en een 1-0 voorsprong ook niet snel winnen, je wil gewoon dat het eerlijk verloopt. En dat was niet het geval.
Vandaag kreeg Feyenoord hetzelfde deksel op de neus als NAC. Arbitrale blunders. Zo gaat dat. Zeker in Nederland.
Balen dat de wedstrijd verloren werd, al zag ik NAC met 10-11 en een 1-0 voorsprong ook niet snel winnen, je wil gewoon dat het eerlijk verloopt. En dat was niet het geval.
Je bent hier al bijna een week mee bezig, enkel en alleen voor de goede zaak? Wat nobel van je
Feyenoord wint vrijwel altijd van NAC
Blijkbaar is voor jullie een overwinning op een onmachtig NAC in eigen huis belangrijker dan een degradatiekandidaat verslaan.
Ik ben een minikakkie
ben al een jood toch ?
Uh...JA. Landzaat maakte een hele smerige overtreding op Molhoek, maar kreeg geen kaart. Later maakte hij een hele lichte overtreding op Stam, en kreeg daar de gele prent voor. Wat dus eigenlijk zijn 2e moest zijn.
En het was volgens mij Lurling die in de 16 tot 2x toe werd gehaakt voordat hij naar de grond ging. Volgens zowel de commentator als mijzelf was dat een duidelijke strafschop.
Vandaag kreeg Feyenoord hetzelfde deksel op de neus als NAC. Arbitrale blunders. Zo gaat dat. Zeker in Nederland.
ben al een jood toch ?
dick jol heeft een tumor
Zij die niet in het stadion waren laten hun mening wederom beïnvloeden door de media, die het doen voorkomen of Sparta de overwinning gestolen heeft, en de hele wereld tegen Zuid is. Gemakshalve wordt even vergeten dat Jol 95 minuten lang alles in het voordeel van Zuid heeft gefloten, en voor elk pietluttig duwtje een vrije trap aan de Zuiderlingen gaf.
owjah jij wel nou zker in het verkeerde stadion geweest elk douwtje wat sparta gaf pleurde jullie van om en floot die voor jullie moeten zich gewoon schamen dat julile verloren hebben hoe jol wel of niet floot schaam jullie en wij zjin gewoon blij
Rest mij nog één ding te zeggen; Emnes is een held, Zuid hoort niet bij Rotterdam, Feyenoord is kut en Sparta is de club van Rotterdam. Al 120 jaar
werd de Kuip namelijk niet als hoofdkwartier gebruikt door de NSB tijdens de oorlog?
Hierbij roep ik dan ook op om de schroom van ons af te gooien, en in de volgende edities van de derby de Rotterdamse landverraders vriendelijk doch dringend te verzoeken ergens anders plaats te nemen. Dit is overigens een eufemisme voor het gewoonweg keihard op hun muil slaan van Zuid-aanhangers en ze toe te bijten zich nooit meer op het Kasteel te vertonen.
Ben ik gefrustreerd?
Zondag tegen de joden van Rotterdam.
0-8
Volgens zowel de commentator als mijzelf was dat een duidelijke strafschop.
Feyenoord is kut en Sparta is de club van Rotterdam.
wat een frustratie, maar je moet wat he !
en beide clubs mooie overwinningen haalde. Onder andere op Feyenoord...
Een typisch gevalletje van
frustratie
hehe majstro je laat je wel erg kennen hoor
En dat maakt een heel seizoen goed voor jullie, terwijl het voor ons niet meer dan punverlies is.
Laat me raden...Je vindt me gefrustreerd.
NAC heeft alle clubrecords gebroken dit jaar, iets dat Feyenoord niet kan zeggen. Al jarenlang heeft Feyenoord verre van de (absurde) doelstellingen gehaald. Vorig jaar niet eens Europees voetbal.
Vind je wel redelijk gefrustreerd over komen ja.
vriend
jammer dat je er niks mee wint
Zondag tegen de joden van Rotterdam.
0-8
Maar dat ben ik dus niet.
Feyenoord heeft al jaren niks om echt voor te juichen
Maar dat ben ik dus niet.
Dat NAC houdt je wel bezig he?
Onder andere op Feyenoord
En dat doet terzake omdat....?
omdat hij uit Breda komt en Feyenoordsupporter is
?
Zuid is kut.
Werkelijk waar hemeltergend wordt het echter als je met je met je volle verstand (alhoewel) plaats durft te nemen op stoeltjes die toebehoren aan geboren Spartanen
De goal van Emnes is genoegdoening voor minstens 10 jaar onrecht. Punt. Dikke punt. Natuurlijk komt er weer gezeik van de rechtgeaarde teletekst-supporter. Zij die niet in het stadion waren laten hun mening wederom beïnvloeden door de media, die het doen voorkomen of Sparta de overwinning gestolen heeft, en de hele wereld tegen Zuid is. Gemakshalve wordt even vergeten dat Jol 95 minuten lang alles in het voordeel van Zuid heeft gefloten, en voor elk pietluttig duwtje een vrije trap aan de Zuiderlingen gaf.
Leg je er maar bij neer dat Sparta nooit meer zal zijn als een armzalig cluppie waar de kak van Rotterdam schijnbaar liever in een verwarmde Ere-loge zit dan op de normale tribune....
SYC Castle Maniac Hooligan
Wajooo Denis Neville hoolies wordeng gek nu
Hierbij roep ik dan ook op om de schroom van ons af te gooien, en in de volgende edities van de derby de Rotterdamse landverraders vriendelijk doch dringend te verzoeken ergens anders plaats te nemen. Dit is overigens een eufemisme voor het gewoonweg keihard op hun muil slaan van Zuid-aanhangers en ze toe te bijten zich nooit meer op het Kasteel te vertonen.
Dit is overigens een eufemisme voor het gewoonweg keihard op hun muil slaan van Zuid-aanhangers en ze toe te bijten zich nooit meer op het Kasteel te vertonen.
ahhaahha tering, tranmen springen uit me ogen
Adammer die voor iedereen is enzo
als je de bekerfinale verliest neem je het dan ook zo op pieter?
daar zal je nooit achterkomen
Tegen de tijd dat die finale is afgelopen ben ik zo waus dat ik helemaal niks meer opneem denk ik.
tja denk dat er geen hond meer nuchter zal zijn tegen die tijd
je kunt met onze bus mee rap
ja zal es aan piwi vragen altijd gezellig
zijn die bus al ns tegen gekomen op de terugweg bij hendrik ido ambacht
met mc Q
30 plus
Pas maar op bois, hij is een ekte ekte SYC Castle Maniac Hooligan
Alleen Sparta en NAC. En dat is nog steeds zo. Maar NAC is absoluut mijn eerste club. Is echt niet zo verrassend hoor, heel veel NAC fans hebben Sparta als 2e club. Daar zit een verhaal achter, maar ja, lezen is niet het sterkste punt van Feyenoorders heb ik al gemerkt.
Wie is nou de club van Rotterdam?! WIE IS NOU DE CLUB, WIE IS NOU DE CLUB, WIE IS NOU DE CLUB VAN ROTTERDAM?!
HAHAHA HEERLIJK DIE 3-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Droog de traantjes maar simpele zielen van zuid...
Ik groet Marvin Emnes, de HELD van Rotterdam!
Wat een wijvengejank op die tribune zeg.
Whehe Amsterdamse pleuris jaud die voor NAC en Sparta is, waar is het mis gegaan met je? Vergeleken met jou is zelfs Gijsdevries nog een held.
heb het licht gezien.
gefrustreerd he....
tering zeg, zijn jullie der nou allemaal NOG mee bezig?
Het is Feyenoord-ajaks niet. Net zo vervelend als van heracles of nec verliezen. Niks meer niks minder.
En het wordt tijd dat jullie het net even wat vervelender vinden om van ons te verliezen dan van Heracles op NEC. Hopelijk heeft deze overwinning daartoe bijgedragen...
En het wordt tijd dat jullie het net even wat vervelender vinden om van ons te verliezen dan van Heracles op NEC. Hopelijk heeft deze overwinning daartoe bijgedragen...
Al 120 jaar, zijn wij de club van Rotterdam.
Net als die keer dat ze ineens in Helmond vriendjes wilde worden toen we tegenover ze stonden.
Ik zou behoorlijk gefrustreerd zijn, zo'n tyfusreis voor de kwartfinale UEFAcup naar Fiorentina, daar heb toch helemaal niemand zin in?
SYC
neuh, voor mij niet in ieder geval.
dat hele derby-gedoe is vooral van 1 kant (en die regionale zenders proberen het een beetje in leven te houden geloof ik). sparta boeit ons gewoon niet zo erg als andersom (beetje zelfde als met nac).
sparta is wel gunstig. zoals tata zegt: meestal 6 punten en verder lekker dichtbij en makkelijk losse kaarten regelen.
dat jullie het vooral zelf altijd nodig vinden om dat heel hard te roepen zegt wel genoeg toch? wij hoeven dat niet zo....de stand zegt genoeg.
Tuurlijk komt het vooral van 1 kant, niet meer dan logisch aangezien Feyenoord bijna altijd wint. Daarom zeg ik ook: deze overwinning scheelt al weer wat en mochten we volgend jaar weer winnen, dan gaat ie aan de zuidkant van Rotterdam ook wat meer leven denk ik.
En die laatste opmerking is zo kansloos. De stand?! Daar gaat het toch niet om man. Anders is volgens jou Ajax zeker ook de club van Nederland in die redenatie? Die hebben immers de meeste prijzen gewonnen van alle clubs in NL. Pfffffffff mag hopen van niet!! Het gaat niet alleen om prestaties
En jongens van FIIIR en SCF, jullie kunnen je beter bezig houden met de grote clubs in plaats van denigrerende opmerkingen te gaan maken over de S.Y.C.
Boi hebt nu een mooi jaar, leuk tohk hebben wij aan meegewerkt. Goeie daad van het jaar is verricht
Miskieng is die eeng castle_maniac eeng spartaangze versie vang dikke jood rene.. altijd blij posteng op da internetz maar als eeng keer heb verloreng zie je hem eeng paar wekeng niet!
Zie het voor het eerst, je blijft je verbazen hier
https://partyflock.nl/user/233064/diagram
gloryposter
okee, op basis van wat is dat volgens jou zo dan? en probeer eens neutraal te kijken he. Stel jij ben niet voor 1 van de 2 clubs en er wordt je gevraagd: noem een club uit Rotterdam......
Kom op zeg. Zowel sportief, qua supporterschare als qua uitstraling in binnen- en buitenland steekt Feyenoord boven jullie uit. Leuke club verder hoor dat sparta, maar de club van Rotterdam waren jullie voor het laatst ergens in de jaren 50. Hoe harder jullie het roepen hoe mooier wij het vinden omdat er geen enkel argument is om het te staven. Het komt alleen maar over als frustratie, maar ga der vooral mee door. Niemand ligt er verder echt wakker van
Andersom ook. In het stadion een beetje wijs doen achter een wandje van een meter en wat stewards tegen gasten van Feyenoord, of als er 3 man voorbij die tent van jullie op de oude binnenweg lopen.
Maar als er dan op gereageerd wordt gaan ze snel bier halen of zeggen dat het zo allemaal niet is bedoelt. Hou je zef dan ook gewoon bezig met de kleinere clubs.laatste aanpassing 26 maart 2008 13:55
Maar dan ben je de club van Rotterdam nog niet.
Daarvoor moet je de oudste club in het profvoetbal zijn, sinds 1916 een Kasteel bij het stadion hebben staan, klassieke Engels aandoende rood-witte shirts dragen, een echt clublied hebben (ok hebben jullie ook als enige andere Ned. club) en ook eens geproefd hebben aan de eerste divisie
subjectief als de pleuris
Ik neem aan dat jij ook niet vrolijk zou worden van provocerend juichende supporters van de tegenpartij in een vak naast je na een 0-1? Heeft niks met wijs doen te maken, is meer dan logisch.
en zo is het en emnes speelt zker weten volgend jaar niet in de kuip
VI meldt tevens dat Sparta graag zo'n vier miljoen euro wil ontvangen.