Maar dan ben je de club van Rotterdam nog niet.
dat zei ook niet, ik vroeg argumenten die zouden staven dat jullie het wel zijn omdat die er naar mijn mening niet zijn. Kom je met:
Daarvoor moet je de oudste club in het profvoetbal zijn, sinds 1916 een Kasteel bij het stadion hebben staan, klassieke Engels aandoende rood-witte shirts dragen, een echt clublied hebben (ok hebben jullie ook als enige andere Ned. club) en ook eens geproefd hebben aan de eerste divisie
Dan is het dus inderdaad zo
subjectief als de pleuris
want dit zijn non-argumenten. Zoals ik al zei, er is zeker een periode geweest waar sparta de club van Rotterdam was, maar puur naar de feiten kijkend (de dingen die ik noemde plus de sportieve successen in vooral de jaren 70) zijn jullie dat sinds de jaren 50 nooit meer geweest.
Kan me voorstellen dat je het als Spartaan liever anders ziet en jezelf wat moed inpraat met de dingen die jij als argument opgeeft, maar dat veranderd weinig aan de zaak
Ik neem aan dat jij ook niet vrolijk zou worden van provocerend juichende supporters van de tegenpartij in een vak naast je na een 0-1? Heeft niks met wijs doen te maken, is meer dan logisch.
klopt, niemand bij ons. maar ik denk dat die mensen dan ook vrij snel buiten staan. Je moet actie ondernemen tegen dat gedoe, of gewoon lekker blijven zitten en het accepteren (aangezien het elk jaar zo is.....overigens ook omdat jullie seizoenkaarthouders onze kaarten regelen

)
Dat jullie roepen dat je de club van Rotterdam bent is net zo dom als dat wij zouden roepen dat we de club van Nederland zijn.
Daarom roepen wij het ook niet, neem er een voorbeeld aan. Dat werkt je club wat minder op de lachspieren.