Beste om te doen is toch wel gewoon samen met je vriendin op de bank hangen en films/series op tv kijken. Goeie series als je brak bent: Lost/4400. Op zondag hebben ze ook altijd wel leuke kinderprogramma's, tip daarvoor is de BZT-show, dat is echt superleuk als je terug komt van een party en nog niet geslapen hebt
Is er ook wat te doen tegen die "nachtmerries" van zondag op maandag? (als je zaterdagnacht gebruikt hebt)?
Ik zou ook graag wel willen weten wat je daartegen zou kunnen doen!
Maar vooral zeker met andere mensen zijn!
maar voel me doordeweeks nog wel vaak heel erg vaag (zelfs als ik niet gebruik en drink) wie kent dat nog meer?
ff een middagje iets moe niks bij zonders aan
Sporten maakt het stofje serotonine ook aan, dus als je na een avondje xtc gaat hardlopen worden er weer meer serotonine aangemaakt en voel je, je weer sneller happy
het ligt er idd aan welke drug je doet
bij mij is het vaak alcohol en sos
en daar ben ik egt 3 dagen goed rot van
zuip namelijk ook aardig door (dat is juist de sloper)
zuip nu minder vaak eigenlijk alleen in het weekend en sos dan
maar voel me doordeweeks nog wel vaak heel erg vaag (zelfs als ik niet gebruik en drink) wie kent dat nog meer
maar alcohol word zoiezo onderschat, vind ik persoonlijk de gevaarlijkste drugs die er is, omdat het, behalve dat het een drug op zich is, ook vaak leid tot het gebruik van andere dope.laatste aanpassing 7 april 2008 04:26
volgens mij klopt dat niet.
maar alcohol word zoiezo onderschat
volgens mij klopt dat niet.
het blije gevoel word tog veroorzaakt doordat serotine vrij komt?
door het sporten word het aangemaakt, maar komt het tog niet vrij?
correct me if i'm wrong
tjah...een bijkomstigheid van een van m'n supplementen...
even lezen
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=243
Groeten,...ga eens trainen!