Partyflock
 

Verslag van HouseNation vs Platinum, 7 december 2002

anoniem gepubliceerd op
Nadat we met twee vrienden in Amstelveen hadden afgesproken, besloten we met de metro die kant op te gaan. Toevallig kwamen we die twee vrienden in de metro al tegen.

Toen we met de metro in Amstelveen aankwamen, drukte ik per ongeluk op de verkeerde knop. Hierdoor gingen de deuren te snel dicht en bleef de rest v/d groep in de metro achter.Nadat we met twee vrienden in Amstelveen hadden afgesproken, besloten we met de metro die kant op te gaan. Toevallig kwamen we die twee vrienden in de metro al tegen.

Toen we met de metro in Amstelveen aankwamen, drukte ik per ongeluk op de verkeerde knop. Hierdoor gingen de deuren te snel dicht en bleef de rest v/d groep in de metro achter.Nadat we met twee vrienden in Amstelveen hadden afgesproken, besloten we met de metro die kant op te gaan. Toevallig kwamen we die twee vrienden in de metro al tegen.

Toen we met de metro in Amstelveen aankwamen, drukte ik per ongeluk op de verkeerde knop. Hierdoor gingen de deuren te snel dicht en bleef de rest v/d groep in de metro achter.Nadat we met twee vrienden in Amstelveen hadden afgesproken, besloten we met de metro die kant op te gaan. Toevallig kwamen we die twee vrienden in de metro al tegen.

Toen we met de metro in Amstelveen aankwamen, drukte ik per ongeluk op de verkeerde knop. Hierdoor gingen de deuren te snel dicht en bleef de rest v/d groep in de metro achter.Nadat we met twee vrienden in Amstelveen hadden afgesproken, besloten we met de metro die kant op te gaan. Toevallig kwamen we die twee vrienden in de metro al tegen.

Toen we met de metro in Amstelveen aankwamen, drukte ik per ongeluk op de verkeerde knop. Hierdoor gingen de deuren te snel dicht en bleef de rest v/d groep in de metro achter.Nadat we met twee vrienden in Amstelveen hadden afgesproken, besloten we met de metro die kant op te gaan. Toevallig kwamen we die twee vrienden in de metro al tegen.

Toen we met de metro in Amstelveen aankwamen, drukte ik per ongeluk op de verkeerde knop. Hierdoor gingen de deuren te snel dicht en bleef de rest v/d groep in de metro achter.

16 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Eens.... alleen heb ik wel een paar gasten gezien die wat moeilijk deden...

De prijzen waren idd chill... 2.30 voor red bull/xi is nie duur .. 1.60 voor bier/fris ook niet...
het enige wat tegenviel was de rij in het begin.... ik heb gvd 3 Kwart. a een uur kou mottuh leiduh... das nie zofyn.. maar ja shit happens.. we leven allemaal nog :P...
En de grond PLAKTE :) maar omdat nou een minpunt te noemen..:)..

Kortom een geslaagd feesie
p'ze mensen en trustuh
Waarschuw beheerder
Sfeer vond ik wel vaag, rare mensen
Maar hoe later het werd hoe vetter het werd!

Ric, je bent een gouwe gozer man (Y)

See ya on the next party :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik heb mij ook zwaar vermaakt......Ik heb je nu eindelijk gezien ouwe !!

Sfeer goed en muziek ook
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Waarschuw beheerder
Echt tof dat iedereen het vet vond!

We gaan ons uitenste best doen voor de volgende Platinum!

En wat die rij betrefd.... Dat was inderdaad wat minder. Maar we kregen extra politie controle omdat er de vorige wat mis was gegaan. En ze wilde weten of het door de muziek soort kwam dat de mensen agresief werden. Dus werd er extra gefouilleerd en dat soort shit.

Maarja. Kortom een superfeest!

Verder was mijn eerste keer draaien echt super. Was zwaar zenuwachtig! whehe LoL
 
Waarschuw beheerder
Zegt Sanka tegen me: We gaan straks wel even naar Yoda kijken, hè?
Zeg ik: Wat is z'n DJ-naam dan, want er staat geen YoDa bij.
Zegt Sanka: Volgens mij heet hij Technoboy.


:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
leuk verslag:d

DE TERING!gewoon BIJNA een uur ofzo in de rij gestaan IN DIE KOU GVD!!!!!!!:S
Waarschuw beheerder
Meisie tochhhhh :(
Hoop wel dat je het leuk vond

En voortaan als ik met je wil praten niet weg rennen :@

(K) voor jou
Waarschuw beheerder
whehe Ik heb onder de naam Dollé gedraaid! :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
leuk verslag Ric, je hebt mij zelfs genoemd :bloos:

het was een leuke avond, net zoals het leuk was om jou na Bass Generation weer eens te zien :)

ben nu ook bezig met mijn report :)
 
Waarschuw beheerder
2 Rob en ik dan?? volgende keer herken ik je meteen :bloos:

verders heb ik een topavond gehad met alle mensen die ik gezien heb! teveel om op te noemen hihi
Waarschuw beheerder
Was een leuk feessie hoor:)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weet niet waar ik was ouwe, had zwaar veel gezopen, is wel meerdere mensen opgevallen dat ik er niet helemaal bij was ;)
 
Waarschuw beheerder
Daan, je was af en toe bij mij, en toen ging je de hele tijd beloven dat je niet zou gaan kotsen en dat je zou stoppen na 't biertje dat je in je handen had, en dat beloofde je uitjezelf 't tweede heb je niet waargemaakt whahahah en 't eerste hoop ik voor jou dat je niet waargemaakt heb hehehehe (6)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb NIET gekotst ;)
 
Waarschuw beheerder
oké dan daan
Waarschuw beheerder
Ja was echt een superfeest :respect: voor de organisatie!!!!!!!!!­!!