Het belang van de klant (lees de bezoeker). Je mag heus met trots vermelden in je nieuwsberichten, dat het festival terrein is uitgebreid naar 15.000 bezoekers. Echter zorg ervoor dat je organisatie dat dus ook aan kan. Afgelopen zaterdag is maar weer gebleken dat tien toegangspoortjes echt te weinig is
Maar ja, je moet er als organisator maar opkomen om water uit te delen in de lange wachtrijen.
Maar we kwamen natuurlijk voor? De muziek. Door het korte oponthoud wat we bij de ingang hadden opgelopen kon ik de set van 16 Bit Lolita's mooi op mijn dikke buik schrijven. Ik heb me voor de rest goed vermaakt bij de 365 stage! De muziek was ruim voldoende en vind persoonlijk een leuk regenbuitje meer sfeer brengen als een rookmachine.
Dat later op de avond door het slechte weer bepaalde buitenpodiums werden geloten is natuurlijk jammer, maar kon ik wel begrijpen gezien de weersomstandigheden.
Ik hoop dat de organisatie voor volgend jaar met trots kan vermelden dat dan niet alleen het festivalterrein er klaar voor is maar ook zijzelf om de 15.000 bezoekers te kunnen ontvangen. Het geschatte omzet verlies van 20.000 eurotjes wat men dit jaar gewoon meer dan een uur buiten heeft laten staan, kunnen ze dan gewoon in hun zak steken.
Neem, U leermomenten hiervan en misschien tot volgend jaar!
Tot dance!








![[]V[]](/images/user/32149_227777.jpg)










