Partyflock
 

37 opmerkingen

Waarschuw beheerder
me 3 schatjes :D wat lief
Waarschuw beheerder
Hahaha Moguhhh....Volgende keer in de camera kijken:P
 
Waarschuw beheerder
hahaha ja lief he:P
Waarschuw beheerder
was cker wel een leuk feestje.. :D
 
Waarschuw beheerder
kijk die drie koppies hehehe was ckers weer gezellig
Waarschuw beheerder
hahahah wel weer een leuke foto was zekerzz weer een geslaagd avondje!!!
Moeten zeker snel weer naar een feestje gaan!!!
Waarschuw beheerder
Kijk deze mensen... je ken merken dat deze vroeg op de avond is gemaakt :P ;)
Waarschuw beheerder
(K)(L)ik vind dit zeker een leuke foto . het was een geslaagd avondje(K)(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha jerry, Je had het aardig naar je zin zo te zien :P
Waarschuw beheerder
Ik heb het altijd naar me zin:D:P
Waarschuw beheerder
lucky boy
 
Waarschuw beheerder
Idd Un Leuke Picca..!!! :D
Cker Op Ut Begin Van De Avond Hahaha:P
Op Naar Ut Volgend Feessie!!!
:kusje:
Waarschuw beheerder
waarom vroeg op de avond gemaakt ?

het was toch de hele nacht gezellig ;)
Waarschuw beheerder
(K)(L)nou die foto is zeker niet op het begin van de avond gemaakt. er zijn tegewoordig ook mensen die nuchter naar feesten gaan. zo nou jullie weer. (K)(L)
Waarschuw beheerder
al dat commentaar altijd...ze zijn gewoon jaloers op onze pretbekkies:D:D:P
 
Waarschuw beheerder
3 schatjes..!

super foto..!

:lief: voor jullie alle 3..!

tot gauw..! :kusje2:
Waarschuw beheerder
idd opeens heb je het "je word anti drugs en beschuldigd andere!!!"

terwijl ze zelf als zombies er bij liepen en deden of ze niks gebruikte!!!

kijk naar jedes hij was gewoon nuchter :p en iedereen beschuldigd hem whhahahahh :respect:
Waarschuw beheerder
precies....altijd die vooroordelen:D
Waarschuw beheerder
Jedes is al tijd nuchter of niet ouwe ghek..!!
Waarschuw beheerder
Ja tooooooooooooooooooooog.....ik heb het uitgevonden;)
Waarschuw beheerder
(K)je kent et wel.(K)hahahahha
Waarschuw beheerder
(L)opeens heb je het. je word conducteur(K)hahaha
 
Waarschuw beheerder
haha die jedes

die man is altijd nuchter

dacht ie daar ok

opeens heb je het"je word nuchter"
:P
Waarschuw beheerder
wesley wat heb je nou weer uitgevreten???

opeens heb je het "je word gebanned"
:P
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha ja ik weet t niet:P

je mag hier niet voor je
mening uitkomen..haha:P:P

doek lekker toch wel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ouwieeeeeeeee

vanavond zuipen he:P

en je weet t he:P

skoenen uit:D
Waarschuw beheerder
hahaha was wel weer een gezellig avondje:D
 
Waarschuw beheerder
haha of niet dan ouwe


ik was kapot he ik had geen eens geslapen

en toen gelijk daar naar hemkade:D
Waarschuw beheerder
hahaha was je kapot....ikke nie cker lekker half 2 op me bed met een lege maag haha;)

maarja we hebben een lekker weekendje gehad dus het is het allemaal tog wel waard geweest ouwe:D
 
Waarschuw beheerder
haha ja cker ouwe

en dan nog liggen rollen op de hof:D

had je t gehoord?

die wouten op die mountainbike`s zijn getraint om ermee te slaan gek

vraag maar aan jo

ik had in 1 keer een achterwiel in me nek:P
Waarschuw beheerder
hahaa was je weer lastig:P
die wouten zijn ook gek...zometeen slaan ze je dood...
opeens heb je het: ''je slaat iemand in ze nek dood met een fiets'':P

zal maar gebeuren...
 
Waarschuw beheerder
nee ik was niet lastig

die kk lijers zijn altijd lastig

is toch niet normaal wat hun doen
 
Waarschuw beheerder
en jaaaaaaaaaaa hooooooooooor

jerry!!!!!

waarom heb je nooit verteld dat je een
lekkere zus hebt:D:D:D

stiekum ventje
Waarschuw beheerder
hahahaha ssssst wesley
het gaat allemaal zo snel hier op pf he:P:P
en mijn zus jonge dat is niks voor jou hahaha
dan ben jij degene die klappen krijgt hahahaha als je vervelend bent:P
 
Waarschuw beheerder
haha:P


die klappen neem ik wel voor lief
als ik zo is even naar die foto van
je zussie zit te loeren:D:D


haha

was lekker zaterdag he
Waarschuw beheerder
hahahah;)
ja was cker wel weer ff lachen zaterdag...doen we snel weer ff over:D