Partyflock
 

37 opmerkingen

me 3 schatjes :D wat lief
Hahaha Moguhhh....Volgende keer in de camera kijken:P
 
hahaha ja lief he:P
was cker wel een leuk feestje.. :D
 
kijk die drie koppies hehehe was ckers weer gezellig
hahahah wel weer een leuke foto was zekerzz weer een geslaagd avondje!!!
Moeten zeker snel weer naar een feestje gaan!!!
Kijk deze mensen... je ken merken dat deze vroeg op de avond is gemaakt :P ;)
(K)(L)ik vind dit zeker een leuke foto . het was een geslaagd avondje(K)(L)
Haha jerry, Je had het aardig naar je zin zo te zien :P
Ik heb het altijd naar me zin:D:P
lucky boy
 
Idd Un Leuke Picca..!!! :D
Cker Op Ut Begin Van De Avond Hahaha:P
Op Naar Ut Volgend Feessie!!!
:kusje:
waarom vroeg op de avond gemaakt ?

het was toch de hele nacht gezellig ;)
(K)(L)nou die foto is zeker niet op het begin van de avond gemaakt. er zijn tegewoordig ook mensen die nuchter naar feesten gaan. zo nou jullie weer. (K)(L)
al dat commentaar altijd...ze zijn gewoon jaloers op onze pretbekkies:D:D:P
 
3 schatjes..!

super foto..!

:lief: voor jullie alle 3..!

tot gauw..! :kusje2:
idd opeens heb je het "je word anti drugs en beschuldigd andere!!!"

terwijl ze zelf als zombies er bij liepen en deden of ze niks gebruikte!!!

kijk naar jedes hij was gewoon nuchter :p en iedereen beschuldigd hem whhahahahh :respect:
precies....altijd die vooroordelen:D
Jedes is al tijd nuchter of niet ouwe ghek..!!
Ja tooooooooooooooooooooog.....ik heb het uitgevonden;)
(K)je kent et wel.(K)hahahahha
(L)opeens heb je het. je word conducteur(K)hahaha
 
haha die jedes

die man is altijd nuchter

dacht ie daar ok

opeens heb je het"je word nuchter"
:P
wesley wat heb je nou weer uitgevreten???

opeens heb je het "je word gebanned"
:P
 
haha ja ik weet t niet:P

je mag hier niet voor je
mening uitkomen..haha:P:P

doek lekker toch wel
 
ouwieeeeeeeee

vanavond zuipen he:P

en je weet t he:P

skoenen uit:D
hahaha was wel weer een gezellig avondje:D
 
haha of niet dan ouwe


ik was kapot he ik had geen eens geslapen

en toen gelijk daar naar hemkade:D
hahaha was je kapot....ikke nie cker lekker half 2 op me bed met een lege maag haha;)

maarja we hebben een lekker weekendje gehad dus het is het allemaal tog wel waard geweest ouwe:D
 
haha ja cker ouwe

en dan nog liggen rollen op de hof:D

had je t gehoord?

die wouten op die mountainbike`s zijn getraint om ermee te slaan gek

vraag maar aan jo

ik had in 1 keer een achterwiel in me nek:P
hahaa was je weer lastig:P
die wouten zijn ook gek...zometeen slaan ze je dood...
opeens heb je het: ''je slaat iemand in ze nek dood met een fiets'':P

zal maar gebeuren...
 
nee ik was niet lastig

die kk lijers zijn altijd lastig

is toch niet normaal wat hun doen
 
en jaaaaaaaaaaa hooooooooooor

jerry!!!!!

waarom heb je nooit verteld dat je een
lekkere zus hebt:D:D:D

stiekum ventje
hahahaha ssssst wesley
het gaat allemaal zo snel hier op pf he:P:P
en mijn zus jonge dat is niks voor jou hahaha
dan ben jij degene die klappen krijgt hahahaha als je vervelend bent:P
 
haha:P


die klappen neem ik wel voor lief
als ik zo is even naar die foto van
je zussie zit te loeren:D:D


haha

was lekker zaterdag he
hahahah;)
ja was cker wel weer ff lachen zaterdag...doen we snel weer ff over:D