Paaldanseres Kaileigh 19 augustus 2004 13:12Ja was gezellig ja..........heel gezellig! Maar maureen........heb je op t dansen niet gezien..........hoe komt? Spreek je snel, x.
19 augustus 2004 19:44ja klopt....was en dag weg en zou niet op tijd thuis zijn....dus vandaar, maar kzie je volgende week weer