Partyflock
 

6 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Kel, was gezellig he;)

:kusje2:
Waarschuw beheerder
Aggh mijn 2 lieve vriendinnetjes...

:kusje2:
 
Waarschuw beheerder
leuke foto

tot snel hoi

Steef
 
Waarschuw beheerder
Was weer gezellie, he, kel???!!! ;-p Kzie je met t dansen weer...
(K)je...
Waarschuw beheerder
Ja was gezellig ja..........heel gezellig!
Maar maureen........heb je op t dansen niet gezien..........hoe komt? Spreek je snel, x.
 
Waarschuw beheerder
ja klopt....was en dag weg en zou niet op tijd thuis zijn....dus vandaar, maar kzie je volgende week weer :-D