Hansedanse 17 augustus 2004 16:25jahzeker kevin...jij moet ook ckr op de foto zie jullie snel pindas!!
owie..??? 18 augustus 2004 00:48ojajoh sinds wanneer is kev pinda geworde ik dacht tog cka dat hij een kokosnoteplukker was! een SWA dus!!! tog kev??
kevinchi 18 augustus 2004 00:52 alles lekka... aniek, was jij er ook dan??? ken toch nie? was nie zo druk ofzo dwaas
*soezanna* 12 september 2004 13:46op de foto.... in Rotterdam.... en met DAT SHIRT weer aan!!! wat een ellende!! speak you lators
kevinchi 16 september 2004 00:59zeg.. nooit echt positief jouw opmerkingen ik ga niet al me nette kleertjes aan doen naar feesten je bent gewoon jaloers... nog steeds geen pf foto jij laatste aanpassing 16 september 2004 00:59