Werkzaam bij Based on Logics 19 juni 2006 20:37donateuronze partysjeezer jammer dat ik er niet bij was
Betto [026] 19 juni 2006 21:16ging helemaal loos laatste uurtje... alleen was me allemaal veel te snel afgelopen ..
Betto [026] 19 juni 2006 21:46Snelle versie van Fingerz laatste nr..laatste aanpassing 19 juni 2006 21:47
Josh!! 19 juni 2006 22:09Tjop tjop vol derop... Heerlijk, daar wacht je toch gewoon de hele dag op. om aan het eind van de avond lekker te knallen!!!
NEUKFOUT 19 juni 2006 22:12het was weer helemaal toppie een heerlijk setje en eens een keer niet de zelfde nr.'s als altijd.. Partyraiser
~~ARMIN~~ 19 juni 2006 22:19Uitspraak van Betto [026] op maandag 19 juni 2006 om 21:46:▶versie van Fingerz Die mix was egt te bizar voor woorden
~~ARMIN~~ 19 juni 2006 22:39dat laatste nummer was: Noize Supressor - Fingerz alleen wel bizar gemixd
** Tasjaáa † °¹³ 20 juni 2006 00:18whihi daar stonden we dan te knalluh hij was het het toppunt van alles
Falling dreams Werkzaam bij Hardblast Events Artiest {SHOWLIST artist 36773, 60431, 33916} 20 juni 2006 00:56 Bedankt Voor je setje
Ingeee 20 juni 2006 00:57ik had gvd die hardcore tent niet eens gevonden echt zo dom!!! snap der niks van!!!
op-ge-zwolle 20 juni 2006 01:34oooooh mijn god wat kan jij ragge wesley !!!!!! je was zeker het hoogte punt van de dag EEN HELD BEN JE !!!!!! IK WIL DIEJ SET HEBBEN !!!
UTCA_Rikkie Werkzaam bij X-Beats Artiest Otalgicum 20 juni 2006 03:10held van de dag! zonder twijfel!
UTCA_Rikkie 20 juni 2006 03:11Uitspraak van Ingeee op dinsdag 20 juni 2006 om 00:57:▶ik had gvd die hardcore tent niet eens gevonden HAHAHAHAAAAAAAHAHAHAA dat is echt een grapje hoop ik!!
Allaaaaaard 20 juni 2006 12:14Wat een heerlijk beuk setje! Me benen waren helemaal kapot, maar heb geen seconde stil gestaan laatste uurtje
- Willie - 20 juni 2006 12:45Heeeeerlijk man...mn dag was goed...maar door jou kon ie zkr niet meer stuk...was egt MEESTERLIJK... 1,2 stap en draai 1,2 stap en draai.....BAM BAM BAM
20 juni 2006 13:36wauw wat een uitzicht heb je soms ook als dj zijnde mooie foto en heerlijk gedraaid jammer dat ik om kwart over 10 geen stap meer kon verzetten
vanKnetteren 20 juni 2006 19:00partyraiser!!!! mother fuckers!! hij weet zo een feest altijd fijn af te sluiten
Language Of Rhythm Artiest {SHOWLIST artist 32777, 23031} 20 juni 2006 19:10Wesley je knalde weer loeihard
De_La_KoK 20 juni 2006 23:51heerlijk gedraaid! echt tering locht knallen met partyraiser!! held van de dag!!
MR HARD 23 juni 2006 08:23Zkrs wel weer een heerlijke afluiter, moest mijn groepje verlaten om er aanwezig te zijn maar geen spijt van gekregen, damn wat een set
M-B Artiest {SHOWLIST artist 35484, 17917} 28 juni 2006 23:24Kijk!!!! Daar Is i weer!! Was er helaas niet bij.....
Language Of Rhythm 11 oktober 2006 15:57Uitspraak van Ingeee op dinsdag 20 juni 2006 om 00:57:▶ik had gvd die hardcore tent niet eens gevonden De zwarte tent over het hoofd gezien