Partyflock
 

20 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Leuk jurkje!
 
Waarschuw beheerder
Erg leuk jurkje :jaja:
 
Waarschuw beheerder
hey wijfie was gezellig he.
leuke foto.
 
Waarschuw beheerder
gruwelijk pakkie...(K)

erg lekker...

(K)(K)
Waarschuw beheerder
wajoh wat een schone dame en ckers een mooi pakje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 12:27:
Erg leuk jurkje


Idd un leuk jurkje.. Zou het jurkje ook wel willen hebben maar dan mag alleen me ventje mij erin zien :)
Waarschuw beheerder
gewoon mooi om naar te kijken
 
Waarschuw beheerder
heeeele mooie meid!
enne...zo'n jurkje wilk ook!
Waarschuw beheerder
action kan je ze halen ;) heb er ook 1 ;)
 
Waarschuw beheerder
fijn voor de action doe mij dat wijfie maar
Waarschuw beheerder
Ja Judi is een helllle mooie meid!(echt een mooie foto Jud)xx
Waarschuw beheerder
Dat jurkje is idd super!
 
Waarschuw beheerder
Als ik hem zou hebben zou idd alleen mijn mannetje mij daar in mogen zien :) Dat was ik vorige x vergeten te melden ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Mooie meid :)
 
Waarschuw beheerder
Heej die had me ex ook aan met Crazyland......staat goed :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
thx voor de leuke reacties :kusje2:!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker goed (y)
 
Waarschuw beheerder
(Y)