. JOANNY 15 februari 2006 12:46Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 12:27:▶Erg leuk jurkje Idd un leuk jurkje.. Zou het jurkje ook wel willen hebben maar dan mag alleen me ventje mij erin zien
16 februari 2006 10:20Als ik hem zou hebben zou idd alleen mijn mannetje mij daar in mogen zien Dat was ik vorige x vergeten te melden laatste aanpassing 16 februari 2006 10:24