Ruwe diamant 7 februari 2006 10:16wijffie`s ik heb genoten van jullie!!!!! houden we erin zino`s dikke voor jullie
Flyer71 7 februari 2006 12:19Tsja, wat kan ik daar nog aan toevoegen alles is al gezegd Mooie vrouwen, coole look, top brillen. Gewoon een hele mooie plaat....
>>>danny<<< 7 februari 2006 14:37Uitspraak van MiRELL@ op dinsdag 7 februari 2006 om 13:19:▶Stoere foto zekerssssssssssss
thieutje vingerhoed 8 februari 2006 07:42leuke foto dames!! erg leuke brillen hadden ze daar of nie? het staat jullie goed.. mazzel thieu....x
daantjuh ! 8 februari 2006 22:08lelijke brillen onnie pfff weer zon jalours iemand super brillen hoor schatties
9 februari 2006 13:59Hier kan ik echt dus niet tegen!!!!Zonnebrillen op binnen! Alhoewel de flits van de camera kan ook erg vervelend zijn....
9 februari 2006 17:36t gaat om de look wijffie,en soms is het maar beter om een zonnebril te dragen..
steefano 10 februari 2006 15:42leuke dames hoor!!!!!en die zonne bril is ook wel cOOl van alle bij de vrouwen!