Partyflock
 

79 opmerkingen

Waarschuw beheerder
line array!!

leuk voor thuis:D
Waarschuw beheerder
ja, dan hebben we het nog niet eens over de subw00fers..
 
Waarschuw beheerder
Een linearray zoals deze kan niet om donderen ,want dit is gevlogen !!

Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Groeten medewerker StagePro
 
Waarschuw beheerder
stoer hoor (Y) :S
Waarschuw beheerder
donateur
Idd leuk voor thuis
Waarschuw beheerder
lekker geluidje toch ;p
 
Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:44:
Een linearray zoals deze kan niet om donderen ,want dit is gevlogen !!

Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Groeten medewerker StagePro


:/
 
Waarschuw beheerder
had ik dat maar thuis :)
Werkzaam bij Multar
Artiest {SHOWLIST artist 35853, 25881}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:44:
Een linearray zoals deze kan niet om donderen ,want dit is gevlogen !!

Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Groeten medewerker StagePro


Nou wat je zegt over omdonderen klopt niet helemaal, ik kan je best wel wat foto's geven waar een line array aardig op z'n kop ligt hoor :S

De motor takel kan toch net zo goed breken ik noem maar een zijstraat ;)

Maar het geluidje is inderdaad best aardig :D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oei volgens mij de zlde boxen die in kamer heb :P
Waarschuw beheerder
weet iemand ook van welke merk deze line array is?

mischien een EAW of een Meyer??
laatste aanpassing
Werkzaam bij Wicked Events
Artiest {SHOWLIST artist 44418, 9477}
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er leuk uit:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het geluid was super !!
vooral op de verhoging...heerlijk :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Het merk is L acoustics en naar mijn mening zijn dit [als ze goed staan opgesteld en afgesteld] de vetste boxen die er op het moment zijn. Zo hard als het kan en zo zuiver als het geluid blijft. En als je dan denkt dat het niet meer harder kan, kan er nog makkelijk een dikke bass van de volgende plaat overheen klappen. VETTTTTT
Waarschuw beheerder
ja ik denk dat het dan de type :The V-DOSC L-Acoustics System is.

ja ik ben er met Houseqlassic geweest en ik vind het geluid top en de akoestiek geweldig.

het is naar mijn menig de beste locatie die er is:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sam the man op zondag 4 december 2005 om 18:51:
leuk voor thuis


nou as da ff ken :P

Uitspraak van Dj X-Fade :bier: op zondag 4 december 2005 om 19:19:
minder leuk voor de buurtjes


minder mah dan kan ik ze wel ff pesten haha
Uitspraak van Dj X-Fade :bier: op zondag 4 december 2005 om 19:19:
zoiets zal om donderen zeg


ben je dan ff zuur hey shiit :|
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:44:
Een linearray zoals deze kan niet om donderen ,want dit is gevlogen !!

Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Groeten medewerker StagePro


:/
Waarschuw beheerder
donateur
Het merk is idd. L-Acoustics V-DOSC System het bedrijf dat dit verhuurd is StagePro uit Etten-Leur,

Maar wat er gezegd word over het beste sound systeem vind IK personelijk niet kloppen...

Maar het is zeker geen onaardig systeem :D

Het is zeker geen EAW die blijft dan echt enorm achter qua kwaliteit!

In de HMH is het geluid praktisch altijd goed, bij het bouwen van die toko is zo goed naar de acoustiek gekeken! dat bijna elk systeem er leuk klinkt.....

Ik ben toch erg benieuwd naar de eerste keer HMH met Funktion-One :D
Waarschuw beheerder
EAW vindt ik persoonlijk ook heel goed klinken
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[quote element=photo_comment id=1309128]{element is niet toegankelijk}Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Ach joh, bij Ajax doen ze niet anders...;-)

Whatever; het geluid was overweldigend!
 
Waarschuw beheerder
PeterH ik weet dat jij zweert bij Function-One en ik weet ook dat geluid persoonlijk is qua smaak. Ik heb beide systemen al zeer vaak gehoord, maar echt dat L-acoustics een stuk beter en voller klinkt als FO. Persoonlijk vind ik FO beetje blikkerig klinken, LA klinkt veel massiever en de bass die beukt echt en hoog en midden klinken mooi in balans. FO is niet slecht maar legt het echt af bij dit systeem.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 14:42:
PeterH ik weet dat jij zweert bij Function-One en ik weet ook dat geluid persoonlijk is qua smaak. Ik heb beide systemen al zeer vaak gehoord, maar echt dat L-acoustics een stuk beter en voller klinkt als FO. Persoonlijk vind ik FO beetje blikkerig klinken, LA klinkt veel massiever en de bass die beukt echt en hoog en midden klinken mooi in balans. FO is niet slecht maar legt het echt af bij dit systeem.


Barney idd. je ziet het deels goed, het is vooral smaak maar het geen wat jij aangeeft vind ik dus niet kloppen. L aucoustic is zeker geen verkeerd systeem begrijp mij niet verkeerd en in deze massale opstelling helemaal!
Het mooie alleen van Funktion-One is dat heet geen wat je erin stopt ook zo eruit komt.
daarom zou je kunnen vinden dat bij bepaalde muziekstylen de verhouding niet klopt dit ligt er dan ook weer aan acoustiek en de gene die achter de knoppen staat.
Toch zou ik je graag eens willen horen nadat FO in de hmh heeft gestaan :D
 
Waarschuw beheerder
Ja lul maar verder maar ik heb het zelf daar opgehangen !!

En iets wat hangt kan niet om donderen :/
Waarschuw beheerder
heb laatst function one gehoord in club 11,
maar vond het vies tegenvallen.
maar kan aan de droge limmiting liggen.

maartoch
ik hou het wel bij eaw en soundprojects.

en btw heb ook wel een l.a naar beneden zien komen.

foute berekening van de rigger.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
in club 11 hangt idd, sinsds kort Funktion-One.
Wanneer ben jij er geweest dan?

En inderdaad er zit daar een finke limiter tussen aangezien daar geen technicus is voor het geluid.
Endaarbij word er vaak gebruik gemaakt van de DJM600 die dan vervolgens volop in het rood gejaagd word.
Ik zelf was er met dave clark en vond het die avond redelijk klinken desondanks het net leek of je op de wallen liep door de rode lampen v/d limiter!

Toch is het lastig er zijn zo veel systemen en ookal ken je ieder systeem de ene keer klinkt het ééne systeem toch beter als het ander, smaak?! tuurlijk ieder heeft een smaak maar daarop kun je geen systeem goed of afkeueren.
vaak zijn het de platen, de soort muziekstyle en zeker de technicus die er achter staat. En daarbij iedere zaal is acoustiesch weer anders!

Daarbij komt dat er veel op DB's gecontroleerd word endat is vaak in het nadeel van het feestend publiek!
Waarschuw beheerder
dat was tijdens de museum nacht.
ik had wat extra apparatuur geleverd.
weet niet wie de f.o geleverd hebben.
maar de instellingen klopten niet veel van op het rack.
ga er vanuit dat dit niet het werk van pb audio geweest is.hun gebruiken btw volledig omgebouwde pioBHA mixers.
teven stond er die avond een formula sound mixer.

verdere berichten via pb please

pompende limiters zijn heel goed met compressors te ondervangen.
mits je deze goed afsteld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:44:
Een linearray zoals deze kan niet om donderen ,want dit is gevlogen !!

Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Groeten medewerker StagePro


Wou dat ik jou was...
 
Waarschuw beheerder
ziet er wel nice uit :D
zijn aardig wat kW's denk:P
Artiest {SHOWLIST artist 36437, 27575}
Waarschuw beheerder
Ey mijn standaard uitrusting ;)
Werkzaam bij Storm
Artiest Kevv
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 09:40:
L acoustics


mooi en erg duur speelgoed :P
en je moet er voor ook nog een opleiding volgen bij L acoustics voordat je achter de knoppen mag staan :P
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
Waarschuw beheerder
HMH :respect:
 
Artiest Visualizer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 18:32:
Ja lul maar verder maar ik heb het zelf daar opgehangen !!

En iets wat hangt kan niet om donderen


Stoer joh!!
Waarschuw beheerder
Ik zou jbl vertec weleens willen zien!!
van Story Sound zeer toonaangevend!!

maar funktion-one ook super!!

Eaw erg aggresief weinig sublaag
l accoustics ook mooi merk met hele mooie versterkers!!

Deze line array ziet er erg oud uit zeg! nooit gehoord van hoezen??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 14:51:
Stoer joh!!


Ja he, vind ik ook! Hij heeft gewoon gelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:44:
Een linearray zoals deze kan niet om donderen ,want dit is gevlogen !!

Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Groeten medewerker StagePro


Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 18:32:
Ja lul maar verder maar ik heb het zelf daar opgehangen !!

En iets wat hangt kan niet om donderen :/


goh, ik wou dat ik zo belangrijk als jou was..........

wat loop je nou interessant en moeilijk te doen om 1 opmerking van iemand die niet eens kwaad bedoeld was.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Buck Fuddy op woensdag 7 december 2005 om 18:33:
wat loop je nou interessant en moeilijk te doen om 1 opmerking van iemand die niet eens kwaad bedoeld was.


Da's de spijker op z'n kop! Het gaat echt om helemaal NIETS hier...donder op, eh, donder om! ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buck Fuddy op woensdag 7 december 2005 om 18:33:
wat loop je nou interessant en moeilijk te doen om 1 opmerking van iemand die niet eens kwaad bedoeld was.laatste aanpassing 7 december 2005 18:34


Hij mag toch wel iemand verbeteren, doe nie zo moeilijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Solutions op woensdag 7 december 2005 om 15:19:
Eaw erg aggresief weinig sublaag


mmmm niet mee eens
kwestie van prencence 4khz iets temperen
en de subs rammen wel hoor.
wat me opvalt is dat de meeste bedrijven, geen amp power genoeg er opzetten.

maargoed ,geluid is een kwestie van smaak en is voor een ieder verschillend.
mijn motto is SOUND IS A FORM OF ART
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik geef het op
Waarschuw beheerder
donateur
ahh kijk ze vriendinnetje komt het voor em opnemen 8)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:24:
Hij mag toch wel iemand verbeteren, doe nie zo moeilijk!


hij mag dan toch ook commentaar krijgen of niet simpele :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:24:
Hij mag toch wel iemand verbeteren, doe nie zo moeilijk!


moet je niet kijken op wat voor een manier!
Waarschuw beheerder
donateur
daarom dan kan je het gewoon verwachten ;)
Waarschuw beheerder
tuurlijk kan een line-array omflikkeren... als die in de standaard staat en je rijdt er met een heftruck tegen aan dan gaat die echt wel om.

voor de rest geen slechte ervaringen met EAW hoor... ieder zn ding!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Solutions op woensdag 7 december 2005 om 15:19:
Ik zou jbl vertec weleens willen zien!!
van Story Sound zeer toonaangevend!!


die kun je beluisteren op 28 januarie in de borghland hallen, multigroove
Waarschuw beheerder
Jezus mensen wat een gezeik zeg :P :9

was helemaal niet zo bedoeld ofzo nee :nee:

was meer een geintje !

maja als de gene zich zo op z'n teentjes getrapt voelt ... btje jammer dan :P
 
Waarschuw beheerder
Nou jongens uitgelult als je nou echt iets wil weten over Lacoustics of wat er op de komende feesten komt te hangen of te staan vraag het dan maar aan mij :P ,want zo schiet het niet op he !! PRUTSERS !!! Vdosc is gevlogen met een bumper die HANGT aan 2 of 3 takels. Dus het kan alleen omlaag komen ! iets wat omdonder moet STAAN snapte :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Unfortunately www.stagepro.nl has been (temporarily) disabled. Please try again later.


ook omgedonderd , hahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sound Solutions op woensdag 7 december 2005 om 15:19:
Deze line array ziet er erg oud uit zeg! nooit gehoord van hoezen??


Tja veel feesten hee.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Erik 74 op zondag 4 december 2005 om 21:20:
lekker geluidje toch


nu moet er alleen nog mooie muziek uit komen :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van targetsound op woensdag 7 december 2005 om 22:29:
Unfortunately www.stagepro.nl has been (temporarily) disabled. Please try again later.


De website www.stagepro.nl wordt vernieuwd dus dat kan wel even duren !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe PA geluid is geen kunst hoor .. wat een onzin ! en in het rood bij een pioneer zegt nog niks .. er zit namelijk nog een afregeling achter op de pioneer die het uiteindelijke uitsturingsniveau regelt .. anyway dit dos systeem staat ook in Mezz in Breda als ik me niet vergis .. zelf maakt het me geen hol uit .. al hou ik liever van geen losse subs en gevlogen topkasten. Gewoon 1 stack per kant maar daar kom je nergens mee in zalen dieper en hoger dan 20 meter .. voor de rest is eigenlijk alleen de kwaliteit van de plaat die je draait die van belang is voor de uiteindelijke kwaliteit van je geluid .. de vormen van de zaal kan je toch weinig aan doen .. het begint allemaal bij de bron .. maar bij tiesto zal je niet het maximale uit deze set halen .. zijn platen hebben namelijk het meest armzalige laag wat je kan voorstellen .. zelfs platen uit de jaren 70 hebben nog meer defintie in het laag ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 19:44:
Groeten medewerker StagePro


balie medewerker??? :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GameFreak op donderdag 8 december 2005 om 14:04:
balie medewerker???


Nee medewerker Technischedienst :P

En jij TiepMiep ppppfff :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vale Tudo op donderdag 8 december 2005 om 13:33:
hehehe PA geluid is geen kunst hoor .. wat een onzin ! en in het rood bij een pioneer zegt nog niks .. er zit namelijk nog een afregeling achter op de pioneer die het uiteindelijke uitsturingsniveau regelt .. anyway dit dos systeem staat ook in Mezz in Breda als ik me niet vergis .. zelf maakt het me geen hol uit .. al hou ik liever van geen losse subs en gevlogen topkasten. Gewoon 1 stack per kant maar daar kom je nergens mee in zalen dieper en hoger dan 20 meter .. voor de rest is eigenlijk alleen de kwaliteit van de plaat die je draait die van belang is voor de uiteindelijke kwaliteit van je geluid .. de vormen van de zaal kan je toch weinig aan doen .. het begint allemaal bij de bron .. maar bij tiesto zal je niet het maximale uit deze set halen .. zijn platen hebben namelijk het meest armzalige laag wat je kan voorstellen .. zelfs platen uit de jaren 70 hebben nog meer defintie in het laag ..


go jij weet waar je over praat.:P

nooit over headroom van een mixer gehoord denk ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Haribo:jum­p:&:bounce­: wil je me geen pbjtes meer sturen en lekker ergens anders lopen zeuren :z
 
Waarschuw beheerder
Is goed :Z
Uitspraak van PiA op donderdag 8 december 2005 om 15:45:
Haribo:jum­p:&:bounce­: wil je me geen pbjtes meer sturen en lekker ergens anders lopen zeuren


 
Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
Waarschuw beheerder
waar zijn die onderste kleine boxen nou eigenlijk altijd voor, subb??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GameFreak op donderdag 8 december 2005 om 14:04:
balie medewerker???


Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 18:32:
ik heb het zelf daar opgehangen !!


Ja.. echt typisch het werk van een baliemedewerker he
hij hangt t op waar jullie dan weer van kunnen genieten
Jullie zouden m dankbaar moeten zijn! ;) :p
 
Waarschuw beheerder
die onderste boxen is DVdosc dat hangen wij eronder om de eerste mensen voor bij de DJ aan te stralen. De grote kasten is Vdosc daarmee stralen wij de rest van de hal aan de bovenste kast is voor achterin de hal en de onderste voor de voorkant.
 
Artiest Solar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 22:25:
die onderste boxen is DVdosc dat hangen wij eronder om de eerste mensen voor bij de DJ aan te stralen. De grote kasten is Vdosc daarmee stralen wij de rest van de hal aan de bovenste kast is voor achterin de hal en de onderste voor de voorkant.


Lekker belangrijk beunhaas. Ben zo blij voor je dat jij je leven kan verreiken door boxen op te hangen... ga alsjeblieft ergens anders lopen zeiken en zet het bedrijf waar je voor werkt niet zo voor lul.
 
Waarschuw beheerder
Tiësto was woensdag in The Palace trouwens minder spectaculair dan de vorige keer. Was ik maar naar de HMH gegaan... :S
Waarschuw beheerder
Ja ik ben dit keer nie geweest vorige keer wel, maar hoorde ook dat et nie zo ... was
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 15:19:
Lekker belangrijk beunhaas. Ben zo blij voor je dat jij je leven kan verreiken door boxen op te hangen... ga alsjeblieft ergens anders lopen zeiken en zet het bedrijf waar je voor werkt niet zo voor lul.


Doe ff normaal... hij geeft antwoord op een vraag van iemand! Mag dat ook al nie meer?! :s

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 19:08:
waar zijn die onderste kleine boxen nou eigenlijk altijd voor, subb??


laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
staat op me lijsje dus kerstman dit wil ik :yes:
Waarschuw beheerder
als sander ooit is moet draaien op een feestje waar een setje van stagepro hangt dan gaat tijdens het optreden je geluid uit denk ik zo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 15:19:
Lekker belangrijk beunhaas. Ben zo blij voor je dat jij je leven kan verreiken door boxen op te hangen... ga alsjeblieft ergens anders lopen zeiken en zet het bedrijf waar je voor werkt niet zo voor lul.


Bij dat "boxen ophangen" komt nog wel wat kijken. Die mooie kromme vorm is van te voren berekend zodat het geluid iedereen dekt en niet zoals bij echte beunhaze voor knetter hard en achter te zacht. Het hele zaakje gaat de lucht in en moet dan ook nog eens even goed gericht worden. Dus dat het beunhaze zijn nou nee....

en die djm 600 staan al heel erg laag afgeregeld. Maar de meeste dj's draaien vol in het rood gelukkig staat er in de zaal een grote tafel waarop het geluid "goed wordt gezet" en weg gestuurd zodat het lekker klinkt.

En in de mezz in Breda hangt dV-dosc (die kleintjes die onder die grote hangen)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 11 december 2005 om 18:04:
staat op me lijsje dus kerstman dit wil ik


Dan heb je een rijke kerstman nodig :P
Waarschuw beheerder
Om zo`n setje in de lucht te krijgen heb je hele handige computerprogramma`s die dat perfect uit kun rekenen. je moet het 1x zien en 1x doen en dan kan iedereen zo`n setje ophangen.

maar dat wil niet betekenen dat ik geen respect voor de mannen en enkele vrouwen van het geluid heb!
 
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit, jammer dat ze voor Tiesto zijn gebruikt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BotteHZ op maandag 12 december 2005 om 19:13:
en die djm 600 staan al heel erg laag afgeregeld. Maar de meeste dj's draaien vol in het rood gelukkig staat er in de zaal een grote tafel waarop het geluid "goed wordt gezet" en weg gestuurd zodat het lekker klinkt.

En in de mezz in Breda hangt dV-dosc (die kleintjes die onder die grote hangen)


Ik denk dat je 1 ding niet helemaal snapt op zo'n djm 600 kun je hem wel laag uitsturen maar als je de input gain al over zijn nek helpt dan klinkt het al ruk!

Dan kun je nog zo'n groot mengpaneel in de zaal hebben staan maar dat werkt niet! ik zou is een schema weg zetten mss. dat het dan beter begrepen word.

Platenspeler--> Word versterkt naar: Mixer DJM600
DJm 600---> op de input draait alles in het rood dus het vervormde signaal gaat naar de Master.
DJM600--> Het vervormde signaal gaat naar de FOH mixer daar is dan die vervorming niet meer uit het signaal te halen.. je kan het wel een beetje verdoezelen!
Vervolgens gaat het naar de vesterkers die dan het vervormde signaal versterken dan mag jij nu raden wat er uit de speakers komt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wittekat op maandag 12 december 2005 om 19:54:
Om zo`n setje in de lucht te krijgen heb je hele handige computerprogramma`s die dat perfect uit kun rekenen. je moet het 1x zien en 1x doen en dan kan iedereen zo`n setje ophangen.

maar dat wil niet betekenen dat ik geen respect voor de mannen en enkele vrouwen van het geluid heb!


En zo lastig is dat berekenen ook weer niet je geeft gewoon wat punten aan en hij berekend de hoek!
Die hoek maak je dan weer door op de kast die bebaaplde hoek in te hangen, eigenlijk zegt de pc dus hoe het komt te hangen en waar.

Dan is het nog even wat takels weg hangen een vlieggrit en je gaat je kastjes eronder hangen...
Kan denk ik iedere beunhaas die dat even uitgelegd word ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peter [D-Generation] op woensdag 14 december 2005 om 12:17:
Vervolgens gaat het naar de vesterkers die dan het vervormde signaal versterken dan mag jij nu raden wat er uit de speakers komt


Als je goed luistert hoor je idd een soort van getik. Maar dat valt de meeste mensen nog geen eens op.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peter [D-Generation] op woensdag 14 december 2005 om 12:19:
En zo lastig is dat berekenen ook weer niet je geeft gewoon wat punten aan en hij berekend de hoek!
Die hoek maak je dan weer door op de kast die bebaaplde hoek in te hangen, eigenlijk zegt de pc dus hoe het komt te hangen en waar.


Als je de kasten hebt hangen zou je toch nog moeten richten met de takels anders hangt het een beetje scheef he ! En wat betreft die DJM600 tafeltjes moet je je eigen niet zo druk maken de tafeltjes zijn hier bij StagePro perfect afgeregelt dus je hebt daar weinig last van. Op de DJ booth out is het een ander verhaal maar dat komt omdat die DJ's hun eigen monitor's in de zeik draaien !! Dat kan je alleen oplossen door tegen de DJ te zeggen dat hij wat zachter moet op zijn monitor's.

Ow voor die gasten die denken dat ze er verstand van hebben mogen wel komen werken voor ons ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 14:06:
Ow voor die gasten die denken dat ze er verstand van hebben mogen wel komen werken voor ons


Is goed :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Jij werkt er al halvezool !! Nou ja loopt stage bij ons ;)
 
Waarschuw beheerder
Vet:)
 
Waarschuw beheerder
Een linearray zoals deze kan niet om donderen ,want dit is gevlogen !!

Dus lul er niet over als je er geen verstand van heb !!!!

Groeten medewerker StagePro


whahaha, wat een banaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peter [D-Generation] op maandag 5 december 2005 om 11:51:
Het merk is idd. L-Acoustics V-DOSC System het bedrijf dat dit verhuurd is StagePro uit Etten-Leur,

Maar wat er gezegd word over het beste sound systeem vind IK personelijk niet kloppen...

Maar het is zeker geen onaardig systeem

Het is zeker geen EAW die blijft dan echt enorm achter qua kwaliteit!

In de HMH is het geluid praktisch altijd goed, bij het bouwen van die toko is zo goed naar de acoustiek gekeken! dat bijna elk systeem er leuk klinkt.....

Ik ben toch erg benieuwd naar de eerste keer HMH met Funktion-One


HA HA... Funktion One... Heb het gebruikt in London met de Tiesto show.. Zwaar kut... gewoon niet mooi te krijgen.. La Acoustics Rulez...
laatste aanpassing