Partyflock
 

8 opmerkingen

 
Schattig meisje (L)
 
Smile :D

ooooh wat heb je mooie ogen san:P:P
Artiest Dummy
Uitspraak van inactief op woensdag 27 augustus 2008 om 15:49:
ooooh wat heb je mooie ogen san:P:P


Dat is mijn tekst! :O ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 27 augustus 2008 om 16:32:
knoop in je zakdoek


 
Mooie vrouwtje met een mooie lach;-)
laatste aanpassing
 
Ik verdrink elke keer weer in die ogen van haar...
JE BENT MOOI MOOIER DAN IEDREREEN XXXXX