😏
Noorderplantsoen (buiten)
Noorderplantsoen
Groningen
Nederland🇳🇱
Tickets Noorderzon
Gratis entree!
Toegang voor alle leeftijden!?
here
| geweldig | 2 | 2% | |
| zeer goed | 9 | 11% | |
| goed | 26 | 31% | |
| ok | 23 | 27% | |
| voldoende | 15 | 18% | |
| onvoldoende | 4 | 5% | |
| slecht | 3 | 4% | |
| zeer slecht | 0 | ||
| waardeloos | 3 | 4% |
| Het Dok |
|---|
| 213 | bezoekers | |
| 30 | geïnteresseerd | |
| 52 / 40 | · | mannen / vrouwen |
| 23.2 | gemiddelde leeftijd | |
| 23.2 | leeftijd mediaan | |
| 1 | · | forumonderwerp |
| Dummy: 57 | · | foto's |
| 8 | · | albumfoto's |
| 46 | · | opmerkingen |
| 23 | · | waarderingen |
| ok | · | stemresultaat (85 stemmen) |
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 04:01:3 x drama, Oftewel was niks aan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 04:01:3 x drama , Oftewel was niks aan
Uitspraak van Bojan Aleksander op dinsdag 26 augustus 2008 om 15:43:maar dit was mijn 1malige frustratieuiting!
Uitspraak van Bojan Aleksander op dinsdag 26 augustus 2008 om 15:43:maar verder gezellig was
Uitspraak van Zoran Pillay op dinsdag 26 augustus 2008 om 12:42:Als je alleen van hardcore houdt, kom dan niet, in plaats van langskomen en dan 10 keer zeiken.
ga dan niet heen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 20:38:weet nooit van te voren he wat het wordt
Uitspraak van Bojan Aleksander op dinsdag 26 augustus 2008 om 15:43:Ik bedoel wat is het punt van stappen als je geen zin hebt om lol te maken?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 augustus 2008 om 23:04:mensen vergeten te eten vanavond ...ff lekker HAPPUHHH !!!