Partyflock
 
here
Frenchcore Maniax
georganiseerd door

Time Out (binnen) op de kaart Site
Handelseweg 11
Gemert
Nederland🇳🇱

Tickets & prijs Frenchcore Maniax

Deurverkoop:€ 6,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
16

Stemresultaat: zeer goed

geweldig178%
zeer goed9645%
goed6430%
ok188%
voldoende84%
onvoldoende52%
slecht21%
zeer slecht1
waardeloos21%

Line-up Frenchcore Maniax

1Frenchcore specials
hardcore
· live 🇫🇷 hardcore
🇧🇪 techno, hardcore, hard techno
2Frenchcore talents
hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
· MC hardcore, hardstyle, house

Statistieken

553Partyflockbezoekers
361Partyflockgeïnteresseerd
59 / 35·mannen / vrouwen
20.9Partyflockgemiddelde leeftijd
20.7Partyflockleeftijd mediaan
25·albumfoto's
223·opmerkingen
29·waarderingen
zeer goed·stemresultaat (213 stemmen)
Dr.PEACOCK, PATTERN J , TRIPPED, Mr Ivex ,Orange Bud Repix.
Time Out in Gemert 22:00-05:00 Entree 6,-

223 opmerkingen

Waarschuw beheerder
hellaas niet genoeg mensen die bus geboekt hebben dus ben er niet bij vanavond! :'(
fijne avond verder voor de gene die wel gaan!
Waarschuw beheerder
Vervoer geregeld. knallen!
Wordt sinds tijden een echte core party voor mij weer.
Maar weer is de aus uit de kast trekken :)
Waarschuw beheerder
Eerste avondje als fotograafje overleefd :D

Was weer gezellig! (K)
Waarschuw beheerder
Was leuk om weer een hoop bekenden gezien te hebben!
Het feest zelf was niet echt mijn ding..
Nu heerlijk thuis. Met un piep in me oor:(
Werkzaam bij Gabbers United
Artiest {SHOWLIST artist 67230, 81921}
Waarschuw beheerder
Tripped _o_ de rest was niet echt mn muziek. Maar alleen tripped heeft dit feest al flinks vet gemaakt :kwijl: vaker laten komen die gast
Waarschuw beheerder
+1
Heb me goed vermaakt vanavond genoeg bekenden gezien, Ivex en Tripped super lekker gedraaid helden van de avond. Die voor Ivex draaide was ook wel lekker en Peacock was ook niet verkeerd! Alleen die Pattern J was niet echt mijn ding. En lag het aan mij of is de kwaliteit van het drinken achteruit gegaan sinds de laatste Hardcore Vibes?

Uitspraak van **lovely** op zaterdag 2 maart 2013 om 04:27:
Het feest zelf was niet echt mijn ding..


Zei ik nog tegen Meggie van dis toch niet jou ding :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Super feestje gehad allen wat is het daar warm binnen en vind belagelijk dat mannen een t-shirt aanmoesten
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagde avond gehad.
Geluid was dik in orde en ondanks de warmte wel fijn dat er goed gewaait werd!
Peacock was lekker met z'n gebruikelijke nummers en t was fijn wat harde platen te horen van hem.
Tripped heeft z'n ding weer goed gedaan, neigde soms wat van frenchcore af, maar zolang t hard gaat is t goed :D
Waarschuw beheerder
Zooooo lekkaaaah feessie gehad.
Weer maximaal los staan gaan.
En wat een hoop mooie dames^^:$
Maar heb egt super vermaakt
Waarschuw beheerder
Weeer in me nest na dit zeeeer geslaagde feest!!!
Dr peacock en tripped absolute bazenset
Waarschuw beheerder
Goeiedag wat een setje van tripped:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabbersmurfje op zaterdag 2 maart 2013 om 05:55:
Super feestje gehad allen wat is het daar warm binnen en vind belagelijk dat mannen een t-shirt aanmoesten


haha ja vond ik ook vaak zat gemouw gehad van doe je vest aan haha maarja was een mooie
Waarschuw beheerder
+1
iedereen bedankt voor de gezelligheid!! nu tog maar gou verder met aftere tot de volgende allemaal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hanzke :bounce: op vrijdag 1 maart 2013 om 13:38:
Denk tripped afsluiten dus van 03:30 tot 05:00 en peacock daarvoor denk ik van 02:00 tot 03:30 ;)


Da was goed gedacht :9
Waarschuw beheerder
me eerste x en super naar me zin gehad gisteren
 
Waarschuw beheerder
super feestje, op naar de volgende!
Waarschuw beheerder
pf squad fotograaf. waar was die andere van?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van :xtc:[NL]GERRIT[NL]:xtc: op zaterdag 2 maart 2013 om 09:50:
nee licht niet aan jou smaakte nergents naar :)


Het drinken is altijd al kut geweest in time out. Van die vuile aanmaak frisdrank en het bier smaakt ook nergens naar. Je moet zorgen dat je vantevoren zoveel hebt gedronken dat je het verschil niet meer proeft, was me gister aardig gelukt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HKE-Jeroen op zaterdag 2 maart 2013 om 13:03:
Het drinken is altijd al kut geweest in time out. Van die vuile aanmaak frisdrank en het bier smaakt ook nergens naar. Je moet zorgen dat je vantevoren zoveel hebt gedronken dat je het verschil niet meer proeft, was me gister aardig gelukt...


Idd hahaa Die cola ook blerghh... Maar heb t zelfde gedaan.. Werkt stukken beter hahaa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror Dingske op zaterdag 2 maart 2013 om 12:02:
pf squad fotograaf. waar was die andere van?


Foto's Online


De set van Sanne zal spoedig toegevoegd worden ;)

Verder schoot Danny volgens mij namens Ravezone.
 
Waarschuw beheerder
+1
gruwelijk feestje gister!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [NL] Terror Japper [NL] op zaterdag 2 maart 2013 om 05:43:
Ivex en Tripped super lekker gedraaid helden van de avond.


Mr. Ivex en Dr. Peacock (L) Tripped is alleen het eerste half uurtje leuk 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabbersmurfje op zaterdag 2 maart 2013 om 05:55:
Super feestje gehad allen wat is het daar warm binnen en vind belagelijk dat mannen een t-shirt aanmoesten


Mee eens, al ben ik een beetje verbaasd om dat van een vrouw te horen;P