😏

georganiseerd door X-Factor Events
frenchcore × 6
Tickets & prijs Frenchcore Maniax
| Deurverkoop: | € 6,- |
Minimumleeftijd?
16Stemresultaat: zeer goed
| geweldig | 17 | 8% | |
| zeer goed | 96 | 45% | |
| goed | 64 | 30% | |
| ok | 18 | 8% | |
| voldoende | 8 | 4% | |
| onvoldoende | 5 | 2% | |
| slecht | 2 | 1% | |
| zeer slecht | 1 | ||
| waardeloos | 2 | 1% |
Line-up Frenchcore Maniax
Line-up is niet compleet.
| 1Frenchcore specials |
|---|
Dr. Peacock hardcore |
| 2Frenchcore talents |
Mr. Ivex hardcore |
Orange Bud hardcore, hard techno |
Repix hardcore |
Statistieken
| 553 | bezoekers | |
| 361 | geïnteresseerd | |
| 59 / 35 | · | mannen / vrouwen |
| 20.9 | gemiddelde leeftijd | |
| 20.7 | leeftijd mediaan | |
| 25 | · | albumfoto's |
| 223 | · | opmerkingen |
| 29 | · | waarderingen |
| zeer goed | · | stemresultaat (213 stemmen) |
Dr.PEACOCK, PATTERN J , TRIPPED, Mr Ivex ,Orange Bud Repix.
Time Out in Gemert 22:00-05:00 Entree 6,-
Time Out in Gemert 22:00-05:00 Entree 6,-
223 opmerkingen
Uitspraak van [PFSQUAD] Patrick_D op donderdag 28 februari 2013 om 13:30:Maar weer eens een keer naar de time out
Met Sanne en Heleen
DIKKE JOEPPIEEEEEEE
Heb me goed vermaakt vanavond genoeg bekenden gezien, Ivex en Tripped super lekker gedraaid helden van de avond. Die voor Ivex draaide was ook wel lekker en Peacock was ook niet verkeerd! Alleen die Pattern J was niet echt mijn ding. En lag het aan mij of is de kwaliteit van het drinken achteruit gegaan sinds de laatste Hardcore Vibes?
Zei ik nog tegen Meggie van dis toch niet jou ding
Uitspraak van **lovely** op zaterdag 2 maart 2013 om 04:27:Het feest zelf was niet echt mijn ding..
Zei ik nog tegen Meggie van dis toch niet jou ding
Zeer geslaagde avond gehad.
Geluid was dik in orde en ondanks de warmte wel fijn dat er goed gewaait werd!
Peacock was lekker met z'n gebruikelijke nummers en t was fijn wat harde platen te horen van hem.
Tripped heeft z'n ding weer goed gedaan, neigde soms wat van frenchcore af, maar zolang t hard gaat is t goed
Geluid was dik in orde en ondanks de warmte wel fijn dat er goed gewaait werd!
Peacock was lekker met z'n gebruikelijke nummers en t was fijn wat harde platen te horen van hem.
Tripped heeft z'n ding weer goed gedaan, neigde soms wat van frenchcore af, maar zolang t hard gaat is t goed
Uitspraak van [NL] Terror Japper [NL] op zaterdag 2 maart 2013 om 05:43:En lag het aan mij of is de kwaliteit van het drinken achteruit gegaan sinds de laatste Hardcore Vibes?
nee licht niet aan jou smaakte nergents naar
Uitspraak van Gabbersmurfje op zaterdag 2 maart 2013 om 05:55:Super feestje gehad allen wat is het daar warm binnen en vind belagelijk dat mannen een t-shirt aanmoesten
haha ja vond ik ook vaak zat gemouw gehad van doe je vest aan haha maarja was een mooie
ggeslaagd feestje !
Uitspraak vannee licht niet aan jou smaakte nergents naar[NL]GERRIT[NL]
op zaterdag 2 maart 2013 om 09:50:
Het drinken is altijd al kut geweest in time out. Van die vuile aanmaak frisdrank en het bier smaakt ook nergens naar. Je moet zorgen dat je vantevoren zoveel hebt gedronken dat je het verschil niet meer proeft, was me gister aardig gelukt...
Uitspraak van HKE-Jeroen op zaterdag 2 maart 2013 om 13:03:Het drinken is altijd al kut geweest in time out. Van die vuile aanmaak frisdrank en het bier smaakt ook nergens naar. Je moet zorgen dat je vantevoren zoveel hebt gedronken dat je het verschil niet meer proeft, was me gister aardig gelukt...
Idd hahaa Die cola ook blerghh... Maar heb t zelfde gedaan.. Werkt stukken beter hahaa
Uitspraak van Terror Dingske op zaterdag 2 maart 2013 om 12:02:pf squad fotograaf. waar was die andere van?
Foto's Online
De set van Sanne zal spoedig toegevoegd worden
Verder schoot Danny volgens mij namens Ravezone.
Uitspraak van [PFSQUAD] Patrick_D op zaterdag 2 maart 2013 om 15:55:Foto's Online
Hoppa vette foto's weer
Uitspraak van [NL] Terror Japper [NL] op zaterdag 2 maart 2013 om 05:43:Ivex en Tripped super lekker gedraaid helden van de avond.
Mr. Ivex en Dr. Peacock
Uitspraak van Gabbersmurfje op zaterdag 2 maart 2013 om 05:55:Super feestje gehad allen wat is het daar warm binnen en vind belagelijk dat mannen een t-shirt aanmoesten
Mee eens, al ben ik een beetje verbaasd om dat van een vrouw te horen


× 3




![[IMB]Loentjee](/images/user/180319_1722609.gif)




![[B&D]Joan](/images/user/1161672_2523676.jpg)
![[NL] Terror Japper [NL]](/images/user/955080_3630468.jpg)





![:xtc:[NL]GERRIT[NL]:xtc:](/images/user/905620_1808191.jpg)



![[PFSQUAD] Patrick_D](/images/user/106806_3395071.png)

