Partyflock
 
here
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
Afgelast
afgelast:

Castlevania

· Label convention weekend
Castlevania

Kasteel De Berckt (binnen, buiten) op de kaart Site
De Berckt 1
Baarlo
Nederland🇳🇱
hardcore × 21, early hardcore × 15, industrial hardcore × 11, oldschool × 9, darkcore × 6, house × 6, techno × 6, terror × 6, hard house × 5, speedcore × 5, classics × 4, drum & bass × 4, early rave × 4, frenchcore × 4, tekno × 4, hard techno × 3, hard trance × 3, tech house × 3, acid × 2, acid techno × 2, dirty house × 2, eclectic × 2, french tek × 2, hard dance × 2, schranz × 2, breakcore × 1, progressive trance × 1, tribal house × 1

Tickets & prijs Castlevania

Voorverkoop:€ 25,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Bezoekers
Maximaal 600.
Winactie (gesloten)

Line-up Castlevania

Castlevania
🇮🇹 house, techno, hardcore, trance, hard techno, dubstep
🇨🇿 house, downtempo, disco
drum & bass, hardcore
🇧🇪 hardcore
🇮🇹
hardcore
hardcore
🇷🇺 hardcore, hard techno, drum & bass
2Atmoz
🇨🇿 house, downtempo, disco
🇧🇪 house
house, hardstyle
🇧🇪 house
🇧🇪 techno
techno, trance, house
techno, trance, house, hardstyle
3Cenobite / Mokum
🇮🇹 hardcore
hardcore, hard techno
hardcore
hardcore
hardcore
· live hardcore
hardcore, retro
hardcore
hardcore
hardcore
drum & bass, hardcore
🇺🇸 house, techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, trance, hard techno, downtempo, urban, hip hop, psy, dubstep
drum & bass, hardcore
🇮🇹
4Shadowlands
techno, hardcore, hard techno
hardcore
🇩🇪 hardcore
hardcore
🇫🇷 hardcore
· live
hardcore
🇧🇪 hardcore
hardcore, retro
🇮🇱 hardcore
· MC hardcore

Statistieken

150Partyflockbezoekers
197Partyflockgeïnteresseerd
66 / 30·mannen / vrouwen
25.1Partyflockgemiddelde leeftijd
24.2Partyflockleeftijd mediaan
1·nieuwsbericht
52 @ 2× 1·winactie
343·opmerkingen

Nieuws

Het Art-Deco Kasteel De Berckt in Baarlo is drie dagen en twee nachten lang het bijzondere toneel van de staalharde Castlevania Convention, met op de troon de vier oermerken [label=183], [label=177], [label=831] en AtmoZ. 52

343 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Volgens bovenstaand bericht (van Blondebitch) had de organisatie dit duidelijk kunnen voorkomen door haar zaken op op tijd op orde te hebben (vergunning + duidelijke afspraken)

Volgens de berichten komt het naar mijn mening er toch echt op neer dat de organisatie (alle partijen, behalve de gemeente, samen onder deze noemer omdat zij samenwerken) slordig heeft gehandeld. Je weet van te voren dat een vergunning nodig is. Zorg dan dat je zaken op orde zijn, zorg dat je de vergunning op tijd aanvraagt, en zorg dat ie ook daadwerkelijk verleend wordt. En ga DAARNA pas het feest vrijgeven voor de verkoop.

De organisatie had zelfs genoegen kunnen, en moeten kunnen nemen met het compromis van 04.00!!! dan zou het feest gewoon nog door kunnen gaan!

Maarja, van al dit gehouwehoer gaat het feest toch niet door.. en wellicht zijn er omstandigheden waarvan wij helemaal geen wetenschap hebben. Ik bedoel, niet alles wordt gedeeld met de burgers, en niet alles wordt in een persbericht gezet.

Dus zoals Rens al eerder zei:
Uitspraak van [N.G.F.] R. op donderdag 13 oktober 2011 om 03:27:
fuck ze allebei


!! :banana:

Daar drinken we een biertje op! :bier:

ik trakteer (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
prima idee..
als je nou even mijn agenda bekijkt..
misschien kunnen we morgen avond daar een drankje doen? :)
of zaterdag bij t andere..:cheer:
Waarschuw beheerder
wat de fak... bij het kasteel?? whhahah jullie gaan er toch niet echt heen he (6)

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 12:49:
wat de fak... bij het kasteel?? whhahah jullie gaan er toch niet echt heen he


oohh neeee :P haha..
agenda staan 2 feestje morgen avond in groningen..
of zaterdag misschien thunderground..?
Waarschuw beheerder
oooh :P

denk dat ik dit weekend met mn zoontje f de boel ga terroriseren in de Artis :banana:
schijnt mooi weer te worden!

(maare, het zou wel een actie zijn he. Gewoon met 500 man in trainingspak alsnog aan komen zetten.. Ghettoblasters mee en rondjes rennen om het kasteel (6))

whahahhaaa
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: rondjes rennen om t kasteel... ga geen marathon lopen..gek.. :P

artis,. ook leuk (H)
rens houd niet zo van dierentuin..voelt die zich zo opgesloten.. :( :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op donderdag 13 oktober 2011 om 12:55:
rens houd niet zo van dierentuin..voelt die zich zo opgesloten


wehahahahhaha !! ge wel dig :P

iedereen zeker foto's van hem maken.. dit dat ..

whahah geintje (f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 12:56:
wehahahahhaha !! ge wel dig

iedereen zeker foto's van hem maken.. dit dat ..


tuurlijk...
kaalkop gorilla gesignaleerd in artis..
pas op, kan bijten (H)
Waarschuw beheerder
donateur
kan me denk beter vanavond verstoppen als hij thuiskomt en pf gaat bekijken :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op donderdag 13 oktober 2011 om 11:12:
Aangezien er hier nogal veel verschillende verhalen en berichten neergezet worden heb ik besloten de gemeente Peel en Maas op te bellen en om een uitleg/reactie te vragen.
Ik heb zojuist met een meneer gesproken, die op mijn vragen antwoord gegeven heeft.
Bij deze een kort overzicht:

Kasteel te Berckt heeft het recht 12x per jaar een ontheffing voor geluid aan te vragen, echter wil dit niet zeggen dat er automatisch een vergunning voor evenementen is. Het evenement is begin mei gemeld bij de gemeente, zonder vergunningsaanvraag.
De gemeente heeft een aantal weken terug aangegeven dat deze vergunning er niet was, en dat deze aangevraagd behoort te worden. Normaal dient dit ca 8 weken van te voren aangevraagd te worden.Aangezien het al vrij kort dag was heeft de gemeente besloten dat er een vergunning verleend zou worden, mits de benodigde gegevens voor gisteren middag 12 uur binnen zijn.

Deze vergunning zou dan zijn voor geluid tot 02:00 in de nacht, zoals in de gemeentelijke verordening staat. De organisatie heeft aangegeven tot 7 uur door te willen, iets dat niet mocht. Als compromis werd 04:00 voorgesteld.
Gistermiddag had de gemeente de benodigde gegevens nog niet ontvangen, dus werd er contact gezocht. Na contact bleek dat de andere partij(en)? het feest zelf al geannuleerd hadden. Vanuit de gemeente denkt men, omdat er niet tot 7 uur 's morgens gedraaid zou mogen worden.


Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 12:41:
Volgens bovenstaand bericht (van Blondebitch) had de organisatie dit duidelijk kunnen voorkomen door haar zaken op op tijd op orde te hebben (vergunning + duidelijke afspraken)


zodoende..
Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 09:25:
fuck ze allebei maar.. zowel de gemeente, als de organisatie..


laatste aanpassing
 
Artiest Xim
Waarschuw beheerder
Aan het persbericht & overige persoonlijke verhalen van bezoekers met de gemeente te lezen hebben de organisatoren wel heel dom gehandeld & ook zeker amateuristisch.:no:

Er wordt zelf gemeld dat de gemeente de organisatie zelf belt & dat ze een compromis willen met de organisatie maar de organisatie vraagt de vergunning niet aan.
Sorry hoor maar het is sowieso zeldzaam dat gemeentes moeite doen voor organisatoren om een festival doorgang te laten vinden.

Pak je dit niet met beide handen aan dan weet ik niet wie er achter dit feest zat. Maar kennis van organiseren heb je dan volgens mij niet.

http://www.peelenmaas.nl/index.php?mediumid=9&pagid=91&stukid=25581

Jammer had een top feest kunnen worden! Maar als het belangrijkste van een evenement niet geregeld is & dat de organisatie overtuigd is dat een vergunning niet nodig is dan zet het me wel aan het denken wie de hoofdorganisator is.

Maar goed, leuk concept, leuke locatie! Volgend jaar weer proberen en nu wel volgens de regels van het Rijk/gemeente als ze slim zijn.:D Want het is en blijft Nederland, dus je zit gewoon aan veel regels vast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja maar tot 2 uur open blijven is ook belachelijk. Dorpsfeesten zijn nog langer dan dat. 4 uur is al een zeer matige tijd.
Kijk ook maar eens op de kaart, het kasteel ligt best afgezonderd, dus zoveel last heb je daar niet van. + een kasteel heeft vaak dikke wanden, dus qua isolatie ook wel aardig wat minder overlast.


Uitspraak van inactief op donderdag 13 oktober 2011 om 14:45:
Jammer had een top feest kunnen worden! Maar als het belangrijkste van een evenement niet geregeld is & dat de organisatie overtuigd is dat een vergunning niet nodig is dan zet het me wel aan het denken wie de hoofdorganisator is.


Wettelijk qua vergunningen is het heel vaag geregeld, wanneer je wel en niet wat nodig hebt en wat je allemaal moet hebben.
Ook qua openingstijden is een heleboel onduidelijk (als het "besloten" is mag je bijvoorbeeld veel langer doorgaan) en dan de response tijd van een gemiddeld gemeentehuis :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boß¿ op donderdag 13 oktober 2011 om 15:08:
Ja maar tot 2 uur open blijven is ook belachelijk. Dorpsfeesten zijn nog langer dan dat. 4 uur is al een zeer matige tijd.
Kijk ook maar eens op de kaart, het kasteel ligt best afgezonderd, dus zoveel last heb je daar niet van. + een kasteel heeft vaak dikke wanden, dus qua isolatie ook wel aardig wat minder overlast.


als dat nou eenmaal in de plaatselijke verordening staat. vind dat t dan tot 4 mag nog best een compromis.
voor als er al niet eens op tijd een vergunning is aangevraagd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op donderdag 13 oktober 2011 om 15:09:
als dat nou eenmaal in de plaatselijke verordening staat. vind dat t dan tot 4 mag nog best een compromis.
voor als er al niet eens op tijd een vergunning is aangevraagd..


maja 4 uur is ook zo een net niet tijd :/

Kun je beter het evenement overdag houden t/m 2 uur dan lijkt me, dat is minder gezeik qua vergunningen.

Wat ik me wel afvraag, is of dit feest wel bijv de nodige vergunningen had?
https://partyflock.nl/party/191749:Castle_space_sound_festival
laatste aanpassing
Denk eerder dat er veel te weinig mensen een kaartje gekocht hebben en dat de organisatie het daarom maar gewoon niet door heeft laten gaan ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op donderdag 13 oktober 2011 om 15:08:
Ja maar tot 2 uur open blijven is ook belachelijk. Dorpsfeesten zijn nog langer dan dat. 4 uur is al een zeer matige tijd


ik vind het ook belachelijk dat ik met mn scootmobiel niet 180 mag scheuren over de A2, maar

Uitspraak van inactief op donderdag 13 oktober 2011 om 14:45:
Want het is en blijft Nederland, dus je zit gewoon aan veel regels vast.


--

Uitspraak van Boß¿ op donderdag 13 oktober 2011 om 15:08:
Wettelijk qua vergunningen is het heel vaag geregeld, wanneer je wel en niet wat nodig hebt en wat je allemaal moet hebben.Ook qua openingstijden is een heleboel onduidelijk (als het "besloten" is mag je bijvoorbeeld veel langer doorgaan) en dan de response tijd van een gemiddeld gemeentehuis


wettelijke bepalingen ZIJN in beginsel 'vaag' voor de burger.. dat komt door de wetgevingstechniek. En daar zijn juristen voor.. Sla jij maar is een willekeurig artikel in een wet of apv erop na.. zo makkelijk is het niet

maar misschien heb jij wel bestuursrecht en ruimtelijke ordening gestudeerd, hetgeen me zeer sterk lijkt :nee:

Uitspraak van Boß¿ op donderdag 13 oktober 2011 om 15:11:
Kun je beter het evenement overdag houden t/m 2 uur dan lijkt me, dat is minder gezeik qua vergunningen


yeah right ;) daar gelden ook gewoon voorwaarden en criteria voor hoor (Y)

Uitspraak van [N.G.F.] BlondeBitch op donderdag 13 oktober 2011 om 15:09:
vind dat t dan tot 4 mag nog best een compromis


juist, vandaar:

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 12:41:
De organisatie had zelfs genoegen kunnen, en moeten kunnen nemen met het compromis van 04.00!!! dan zou het feest gewoon nog door kunnen gaan!


--

maar zoals ik al eerder zei:

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 12:41:
wellicht zijn er omstandigheden waarvan wij helemaal geen wetenschap hebben. Ik bedoel, niet alles wordt gedeeld met de burgers, en niet alles wordt in een persbericht gezet


--

dus mijn conclusie is weer:

Uitspraak van [N.G.F.] R. op donderdag 13 oktober 2011 om 03:27:
fuck ze allebei maar


whahahah :banana:
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:25:
wettelijke bepalingen ZIJN in beginsel 'vaag' voor de burger.. dat komt door de wetgevingstechniek. En daar zijn juristen voor.. Sla jij maar is een willekeurig artikel in een wet of apv erop na.. zo makkelijk is het niet


Heb ik gedaan en vandaar dat ik het zeg ;)

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:25:
ik vind het ook belachelijk dat ik met mn scootmobiel niet 180 mag scheuren over de A2


Dat is ook belachelijk. Ik geef aan waarom dat belachelijk is, dat van jou is nergens mee te vergelijken.

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:25:
maar misschien heb jij wel bestuursrecht en ruimtelijke ordening gestudeerd


Nope, studeer geen rechten ;)

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:25:
hetgeen me zeer sterk lijkt


Wat wil je hiermee zeggen? Gaan we persoonlijk worden?

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:25:
yeah right daar gelden ook gewoon voorwaarden en criteria voor hoor


Ja, maar die zijn minder moeilijk te realiseren. 's Nachts heb je het probleem dat mensen willen slapen en er moeten diensten extra alert zijn zoals politie/ambulance enz voor het geval dat ;)
Verder heb je moeilijk een nachtvergunning in kleine gemeentes vanwege bepaalde wetten/verordeningen, die alles beperken langer door te gaan dan een bepaalde tijd. (meen 4 uur voor evenementen, 2 of 3 uur voor vergunninghouders zoals cafes en 1 uur als je niks extra's hebt)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] R. op donderdag 13 oktober 2011 om 15:35:
dan hadden ze t helemaal niet moeten organiseren toch..


Ik zeg niet dat het onmogelijk is ;) en het zou ook zeker mogelijk zijn geweest het hier te houden daar niet van.
Maar er komt gewoon veel bij kijken. Het is bijv maar net hoe de gemeente de activiteit ziet, want dat bepaalt wat je nodig hebt aan vergunningen en of de vergunning van het Kasteel zelf voldoet aan de eisen.
Waarschuw beheerder
donateur
blablabla.. hoop onzin gelul achteraf..

t is verziekt, klaar..!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op donderdag 13 oktober 2011 om 15:42:
of de vergunning van het Kasteel zelf voldoet aan de eisen


kasteel heeft volgens mij geen vergunning nodig hoor :rot:

die staat er gewoon te staan :banana:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op donderdag 13 oktober 2011 om 15:32:
Ja, maar die zijn minder moeilijk te realiseren. 's Nachts heb je het probleem dat mensen willen slapen en er moeten diensten extra alert zijn zoals politie/ambulance enz voor het geval dat
Verder heb je moeilijk een nachtvergunning in kleine gemeentes vanwege bepaalde wetten/verordeningen, die alles beperken langer door te gaan dan een bepaalde tijd. (meen 4 uur voor evenementen, 2 of 3 uur voor vergunninghouders zoals cafes en 1 uur als je niks extra's hebt)


misschien moet jij f solliciteren bij de decentrale overheid (Y)

met jouw visie gaat het wel goed komen met de vergunningen voor feesten hahaha

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:46:
kasteel heeft volgens mij geen vergunning nodig hoor


Je snapt wat ik bedoel ;) Horecagelegenheid heeft een vergunning nodig.

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:47:
met jouw visie gaat het wel goed komen met de vergunningen voor feesten hahaha


Ik heb dat toen eens opgezocht voor mijn eigen gemeente om iets te houden, vandaar. Ik werd er zelf ook niet vrolijk van.

Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 15:47:
misschien moet jij f solliciteren bij de decentrale overheid


Ja eigenlijk wel, dat ik wat bureaucratie kan schrappen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boß¿ op donderdag 13 oktober 2011 om 15:54:
Ja zeker doen, dat ik wat bureaucratie can schrappen.


hihi ik stem voor :)

hoewel: het moet wel leuk blijven he... niet elk weekend 48 uur terrorfeesten in alle gemeentes in Nederland :banana:

ik heb ook nog een zoontje van 2 :[

haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] R. op donderdag 13 oktober 2011 om 16:02:
dat is jou keuze geweest


ja en 1 van de beste keuzes ooit (Y)

en zonder zoontje zou ik alsnog bij mijn standpunt blijven met betrekking tot de door mijzelf geschetste hypothetische situatie dat als het elk weekend in alle gemeentes feest zou zijn, dat ik daar niet bepaald blij mee zou zijn

ja, als ik 18 of 19 ben wel.. Maar ik ben al een oude man van 29, en ook ik heb mn rust nodig haha :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 oktober 2011 om 16:12:
ja, als ik 18 of 19 ben wel.. Maar ik ben al een oude man van 29, en ook ik heb mn rust nodig haha


ach.. zo jong is rens ook niet meer..
mocht die willen :roflol: